Board logo

標題: 鐵閘鎖 [打印本頁]

作者: hktravel    時間: 2013-8-5 10:59     標題: 鐵閘鎖

請問有冇師兄知道附圖的鎖點樣換(需唔需要燒焊?),在那裡買?小弟已有相關的工具,包括電鑽、拉釘等。唔該!
作者: 吽吽吽-牛    時間: 2013-8-5 11:16

本帖最後由 吽吽吽-牛 於 2013-8-5 11:19 編輯

拆成塊鐵板先...



之後就要睇下你個閘係焊死定係用螺絲上...



上面所有圖都係網上搵返黎
作者: kammoo    時間: 2013-8-5 12:48

上面的圖裝鎖方法,有點另類,度鐵門可能好舊,
全部人手做,沒有格式,隨便胡亂的位置裝上就是,不能作準.
現在訂制的鐵門,大多已按照大路鎖體的格式去做,
一般開孔位置比較正規,更唔會亂咁把鎖體焊死在背板,
而開孔位置亦有規格,唔會亂來的.
一般打開門,望一望側面塊鐵片, 有無焊死落度門就知,
就算焊上去,只要磨去側邊焊點,就可以把鎖體拆出.
作者: kanako    時間: 2013-8-5 20:18

拆成塊鐵板先...



之後就要睇下你個閘係焊死定係用螺絲上...



上面所有圖都係網上搵返黎 ...
吽吽吽-牛 發表於 2013-8-5 11:16


見過人換咗做自動鎖, 同用咩KEY WORD SEARCH, Thx!!!
作者: hktravel    時間: 2013-8-5 21:24

上面的圖裝鎖方法,有點另類,度鐵門可能好舊,
全部人手做,沒有格式,隨便胡亂的位置裝上就是,不能作準.
現在 ...
kammoo 發表於 2013-8-5 12:48


師兄,小弟的鐵閘係趟閘,用咗差唔多18年。從室內向外望,鐵閘裝鎖的鐵皮四邊身有窩釘(如圖示),但外面的鐵皮則沒有窩釘(如圖示)。唔知駛唔駛要燒焊先至拆到把鎖?
作者: kammoo    時間: 2013-8-5 22:39

本帖最後由 kammoo 於 2013-8-6 09:35 編輯
師兄,小弟的鐵閘係趟閘,用咗差唔多18年。從室內向外望,鐵閘裝鎖的鐵皮四邊身有窩釘(如圖示),但外面的 ...
hktravel 發表於 2013-8-5 21:24

原來你的鐵閘係趟閘,用咗差唔多18年.
sorry,咁樣就當我前面無講過,相信鎖体跟上面師兄所講旳是焊死在裏面的鐵"朗"內.
既然你有工具,鑽開屋內面板上的拉釘,打開睇下就知.
作者: Joe_Black    時間: 2013-8-6 09:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wckwok99    時間: 2013-8-6 09:46

如果有電鑽, 可能拆左拉釘望下咩環境才處理
作者: chinwah    時間: 2013-8-6 10:03

我屋企都係同類型 燙門 喎, 樓主因乜事要改鎖?
作者: Simple    時間: 2013-8-6 10:51

10個9.9個都係燒焊,打開睇吓,冇焊機就比較麻煩
作者: wckwok99    時間: 2013-8-6 10:58

10個9.9個都係燒焊,打開睇吓,冇焊機就比較麻煩
Simple 發表於 2013-8-6 10:51


拆焊唔難, 用個磨機便可以, 但是想裝番把鎖而唔用焊機便要看有無內有鐵框借力安裝, 睇到情況才知點做.
作者: hktravel    時間: 2013-8-6 13:59

本帖最後由 hktravel 於 2013-8-6 14:01 編輯

想換鎖係因為開得唔順,驚有一日被鎖屋內/外。就係因為冇焊機,驚住要重新焊上去,所以遲遲唔DIY。
作者: d7llmh    時間: 2013-8-6 14:43

想換鎖係因為開得唔順,驚有一日被鎖屋內/外。就係因為冇焊機,驚住要重新焊上去,所以遲遲唔DIY。 ...
hktravel 發表於 2013-8-6 13:59


仲以為係唔畀EX入屋
作者: mhdante    時間: 2013-8-6 14:43

想換鎖係因為開得唔順,驚有一日被鎖屋內/外。就係因為冇焊機,驚住要重新焊上去,所以遲遲唔DIY。 ...
hktravel 發表於 2013-8-6 13:59



我不懂,但師兄會不會乾脆成個閘換了比較快?
作者: kammoo    時間: 2013-8-6 15:39

拆咗塊面板先講啦。
有時鎖芯cake 住,扭得唔順,
可能內里其他機構缺油拖住,
加返油就得,未必需要換鎖。
作者: Simple    時間: 2013-8-6 15:57

想換鎖係因為開得唔順,驚有一日被鎖屋內/外。就係因為冇焊機,驚住要重新焊上去,所以遲遲唔DIY。 ...
hktravel 發表於 2013-8-6 13:59


唔順更加要打要check吓,被鎖屋外,要比錢爆鐵閘重麻煩
作者: xdavid    時間: 2013-8-6 18:57

我啱啱先整完....
作者: sy0791    時間: 2013-8-6 19:27

我燒左3隻不秀鋼馬仔上去, 鍾意幾時換都得
作者: hktravel    時間: 2013-8-7 14:26

本帖最後由 hktravel 於 2013-8-7 14:27 編輯
我不懂,但師兄會不會乾脆成個閘換了比較快?
mhdante 發表於 2013-8-6 14:43


成副閘換過要四千幾起碼。而家就算請人換把鎖都係幾百蚊。況且道閘其它地方完全冇問題,支持環保。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2