作者: 普羅 時間: 2013-7-15 23:02 標題: 窗口機VENT制
應該開定關好
作者: fffguy 時間: 2013-7-15 23:05
開就有出面空氣入, 閂就無咯.
你出面如果係垃圾站或堆田區, 就緊係閂啦.
如果你出面係半山或郊外.... 就.....

作者: garra 時間: 2013-7-16 02:59
個人起好

作者: C_Law 時間: 2013-7-16 08:00
本帖最後由 C_Law 於 2013-7-16 08:08 編輯
開或關,各有好處和壞處。
開的好處是有室外新鮮空氣換入室內。但壞處是室外較暖的空氣換入室內,冷氣機需要額外用電去將暖空氣降溫。
關的好處同壞處就同開的相反,壞處是無新鮮空氣入屋,容易積存異味,如果室內多人又長時間開冷氣的話,室內二氧化炭水平會偏高。好處就是開冷氣時無外來的暖空氣進入室內,較慳電。
開或關就視乎開冷氣和開窗的習慣啦,如果每日只是短時間開機,而每日又打開窗足夠時間去通風換氣,就可以長期關上 Vent 掣。但有些人一放工回家就開冷氣到天光,朝早返工又因為防盜或怕撇雨入屋而不開窗,基本上全日都無開過窗,就起碼每日開冷氣都要打開 Vent 掣換氣一段時間,一係就每日開窗換一換氣。
作者: yufleung 時間: 2013-7-16 12:52
開或關,各有好處和壞處。
開的好處是有室外新鮮空氣換入室內。但壞處是室外較暖的空氣換入室內,冷氣機需 ...
.......
基本上全日都無開過窗,就起碼每日開冷氣都要打開 Vent 掣換氣一段時間,一係就每日開窗換一換氣 ...
C_Law 發表於 2013-7-16 08:00
同意
好多人晚上睡覺 關門、開冷氣 .... 其實空氣非常污濁、唔健康 ..... 分體機無 vent,情況更甚

作者: wyhui5124 時間: 2013-7-16 13:00
本帖最後由 wyhui5124 於 2013-7-16 13:01 編輯
睡房: 開
廰/書房:關
分體機睡房: 開少少門
作者: ee9861 時間: 2013-7-16 13:21
我見PAN記有D機有條氣喉駁出街, 但貴D
作者: ken_nx 時間: 2013-7-16 13:28
我住村屋, 氣孔唔開得: 入蚊蟲

作者: ♀ZENKI♂ 時間: 2013-7-18 00:06
假如果日屋企有人病就一定要開啊,起碼有鮮風入,如果唔係D病菌焗住響屋企,自己人吸番晒,到時變左全家一齊病
作者: logoff 時間: 2013-7-18 08:32
想像一下.........
關窗,關房門,冇通風情況下就好似被困焗喺雪櫃裡面一樣。
作者: Moderator 時間: 2013-7-18 14:39
其實甚少病菌可以透過空氣傳播
大部份都係飛沫/體液傳播
作者: BEpsilon 時間: 2013-7-18 16:32
我都係。開了掣就實無法安睡!

