Board logo

標題: [分享看法] 再談TAOBAO 上的'原裝'電源 [打印本頁]

作者: kamcm    時間: 2013-4-21 02:50     標題: [分享看法] 再談TAOBAO 上的'原裝'電源

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-23 14:22 編輯

由於未必位位CHING都知什麼叫洋垃圾電源。他們只會看到平價的’原裝’電源。
所以我修改標題用上更貼切的名字

大家可能在TAOBAO 不時看到平價的'原裝'品牌電源, 什麼 台達, SONY, liteon之類的電源
價格好吸引... 而且看內部圖又好像不錯...但個人建議大家真係盡量唔好買...

第一個原因係因為它們可能是進過海水的 ,
至於PCB 邊位的白色痕跡相信是鹽來的

如圖




今日花時間看了一下早前買下的電源... 加上自己分析了一下, 發現買洋垃圾電源跟本係買個計時炸彈回家....希望這篇文章幫到大家..

圖中的就是例子


我曾經以為大牌子的保護電路會好一點...會比那些國內2線廠的好... 但實情未必如此....
圖中可看到近DC 輸出線位置, 有一條鐵線的東西放在FUSE 的位置..

我看了那鐵線背後的焊點, 發現那個焊點特別粗糙, 帶有大量黑色小點, 暗啞而且凹凸不平...

或許是原裝的FUSE 太值錢了, 所以被拆下了, 但這個機會應該不大...
第2個可能就是原裝火牛之所以被扔掉, 就是因為電源出了問題, FUSE 自動燒斷了, 當當成垃圾運到中國後, 有人發現電源只要把FUSE 換成鐵線IGNORE 保護設計就能用強行使用了 ..為什麼要用鐵線呢而不用FUSE 呢?
我個人估計原因係即使再換新FUSE 也好大機會會立即再斷 , 於是鐵線才成了他們的選擇 ,  而且賣洋垃圾的不會有時間慢慢維修..直接焊一條鐵線焊上就算, 看到有輸出看似 能用就賣給別人, 至於會不會起火死人, 他們才懶得理會,

第3個原因, 也是我一直忽略了的, 由GbE 提出了..." 如果 loading 成34w, 而粒 fuse 係 1.25A, 燒咗十年"

原裝位置係裝1.25A FUSE,這是一個好可疑的情況,
因為它從側面說明 隻牛跟本唔係12V3A 牛, 而原本好可能只係一隻12V1A
那張12V 3A LABEL 更大可能是後來加工做出來的..LABEL是任他們印的。 那麼隻牛到底係咪SONY 就好成問題了....
但不知上面個情況,除左要用鐵線取代FUSE 令大電流通過外, 是否會同時需要令電源的過載保護失效呢?  而當中會不會引申到其他安全問題呢? 這些都是令人感到擔憂的,所以個人建議買這類電源要非常小心。



------------
此外, 很大可能這火牛跟SONY 沒有半點關係...
因為張SONY Label 是有玄機的,  由於小弟懶得再影, 用現成的圖


最右下角是MADE IN JAPAN.
左下角FOR THE CUSTOMERS IN KOREA 下面有一行MANUFACTURED BY GUANLAN, 而GUANLAN  是在中國的 我CHECK 過日本沒有一個地方叫GUANLAN...
由於這LABEL犯了一個低級錯誤...
所以我的看法張LABEL 係非官方的

特別感謝 #112~#113 熊師兄和benny兄 告知隻牛是高仿的...
同時我只能感慨強國實在太強大了...因為我一直都沒看出它是高仿的...
互相比較之下, 原裝的原來是有銅片散熱 高級好多...

既然是仿造的...那麼我對它的品質就不應抱太大的期望了..那條鐵線更加時小事一件..
情況就好比某人係TAOBAO買左張全新原裝INTEL LAN CARD, 起初見RJ45 頭焊得不好, 就在就周圍問人是否算維修過的, 當最後得知原來整張卡都是高仿的...那個RJ45 頭是不是被翻修過已經不再是重點..

我個人經驗係 TAOBAO 店家如果同時賣洋垃圾 / 高仿的貨時,
一般會把高仿寫成'國產原裝', 而日本進口的寫成 '日本原裝'
當時我看到店家寫的是'真品强货 日本产原装12V3A电源适配器' 就直接信以為真以為是原裝的  
所以即使店家肯公開內部拆解圖, 也未必代表火牛是原裝的...  
-------------
-------------------------------
新高登的火牛貨源會不會是大量來自國內, 如果是的話... 嘿嘿.
  





作者: upcupcupc    時間: 2013-4-21 05:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 人中之龍    時間: 2013-4-21 09:56

師兄疑心太重了,有部份火牛是需要改裝後,才能有輸出,只係改裝技術欠佳
作者: cli    時間: 2013-4-21 10:02

樓主你的分析存在很多誤解同理念成見,根本呢類電源牛無須在輸出端加安灰士,大多數設計時已有過流及輸出短路保護!
地震次次都死咁多人, 就知咩事了----------唔明?有何關系?
我不知道新高登的火牛貨源會不會是大量來自國內, 如果是的話... 嘿嘿.-----話你知有90%都來自大陸或國內制造!為求自保,請你檢查一下屋企電器小用為佳!
作者: leslie    時間: 2013-4-21 10:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: upcupcupc    時間: 2013-4-21 10:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2013-4-21 10:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2013-4-21 10:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: upcupcupc    時間: 2013-4-21 10:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2013-4-21 10:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: upcupcupc    時間: 2013-4-21 11:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137    時間: 2013-4-21 11:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: qkuser    時間: 2013-4-21 11:24

個人認為,這條鐵線是廠方留來將來有機會改成不同電壓的預留位置
作者: cli    時間: 2013-4-21 11:29

本帖最後由 cli 於 2013-4-21 15:45 編輯

兩位師兄,呢個純屬技術理念討論,觀點角度電子知識理解唔同,自然有唔同的認知!是否有抽水?會有公論!
但技術理解錯誤自當要指出,以免誤導他人!
作者: seven3137    時間: 2013-4-21 11:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: upcupcupc    時間: 2013-4-21 11:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vtrchan    時間: 2013-4-21 11:52

回復 1# kamcm

這裡是一個言論自由的地方, 但本人絕對不認同樓主的睇法. 從價值觀來講, 這太偏見了, 我也經常到TAOBAO買o野, 買不買到好東西, 只視乎你懂不懂去尋找. 從技術層面來講, 只係樓主無知, 才將「好人當賊辦」. 我建議樓主放下成見, 重新學習, 才能明辨是非.
作者: seven3137    時間: 2013-4-21 11:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cli    時間: 2013-4-21 11:59

回復  kamcm

這裡是一個言論自由的地方, 但本人絕對不認同樓主的睇法. 從價值觀來講, 這太偏見了, 我也經 ...
vtrchan 發表於 2013-4-21 11:52


絕對贊同!
作者: kammoo    時間: 2013-4-21 12:16

雖然我都唔認同樓主的見解。
從多篇的討論文章,可以看得出樓主推理得力很強,但實際理論還是不足.
這里空間是討論地方,用不著用到侮辱其他異見人仕的言詞。
看見這情況,本人或願意回覆的Ching,相信都迴避好D.
作者: Joe_Black    時間: 2013-4-21 12:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 13:59

師兄疑心太重了,有部份火牛是需要改裝後,才能有輸出,只係改裝技術欠佳 ...
人中之龍 發表於 2013-4-21 09:56


先補一下圖, 我都唔明白點解會特別係FUSE 位置被改動過.. 其他地方的焊點還是閃亮的...
所以我只能以推論去解釋了.. 錯了的話請大家指証, 請見諒.


作者: kamcm    時間: 2013-4-21 14:09

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-21 16:07 編輯
甘你又唔啱啦....祖國地震次次都死咁多人....我估香港地震死得重多人呀.... ...
seven3137 發表於 2013-4-21 10:42


昨天打呢篇野時... 已經好眼訓, 無諗到咁多, 也沒想過有些版友會有那麼大的反應
的確, 我可能用左唔係太合適的例子..
所用的例子應改成係'高鐵相撞'事件中, 既得利益者為求盡快通車不把人命看作是一回事, 他們只顧賺錢, 不顧道德...
圖中的火牛, 除左邊位有打開過的痕跡, 基本上冇任何刮痕呢...大量咁新的火牛被當成垃圾送到中國, 總有原因的..最簡單的解釋應該是有元件燒掉不能用.
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 14:27

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-21 14:38 編輯
回復  kamcm

這裡是一個言論自由的地方, 但本人絕對不認同樓主的睇法. 從價值觀來講, 這太偏見了, 我也經 ...
vtrchan 發表於 2013-4-21 11:52


其實我昨天看了不少文章才得出這個推論的...
-----------------
我作出推論前, 只是看了好幾篇技術文章..或許是我錯誤解讀文中的資料...
http://www.dz3w.com/diycn/weixiu/76428_2.html
http://www.360doc.com/content/10/1016/19/855098_61559185.shtml
http://www.360doc.com/content/10/1016/20/855098_61573585.shtml
http://wenku.baidu.com/view/efc2dffe0242a8956bece4f2.html
http://ali8840.blog.163.com/blog/static/4247562020113954222117/
---------------------------

检修过程:这块IBM电源适配器的输入端电压范围为100~240V,超过240V的电压将有可能烧坏适配器。打开适配器外壳后,发现保险丝已熔断,压敏电阻R1(图7为适配器简要原理图)也已烧焦,其中一个引脚被烧断。拆下压敏电阻,换上同规格的保险丝,用万用表测量电路无明显短路现象,给适配器接上电源想做进一般检查,竟意外地发现适配器已正常工作。看来IBM电源适配器中的保护电路还是比较完善的。如果手头没有相同规格的压敏电阻,可以暂时不安装,不过这仅限于应急使用,等购买到了压敏电阻后应及时安装,因为如果再次遭遇此类高压窜入事件的话,就起不到应有的保护功能了,届时电路中的元件有可能被大量烧坏。

Ref: http://www.360doc.com/content/10/1016/20/855098_61573585.shtml


整流桥堆损坏击穿,表现为通电即烧保险丝,一般不会危及后面的电路。但有时也可能因交流市电窜入而损坏开关管。

REF: http://ali8840.blog.163.com/blog/static/4247562020113954222117/
作者: smhui    時間: 2013-4-21 14:28

國內所有零售電腦都有3C認證,電源應有安規。
輸入FUSE保護比較重要,可防止過苛引發火警。
輸出FUSE保護負載,看應用而定。
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 14:43

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-21 16:41 編輯
國內所有零售電腦都有3C認證,電源應有安規。
輸入FUSE保護比較重要,可防止過苛引發火警。
輸出FUSE保護負 ...
smhui 發表於 2013-4-21 14:28



看來應該係輸出FUSE 來的, 我把鐵線同AC 輸入位置用他錶度左, 為無限大,
DC輸出線中的 白線跟 鐵線 的阻值為1K 左右
DC輸出線中的 黑線跟 鐵線 的阻值為0
作者: digiman    時間: 2013-4-21 14:55

有時生產就係咁樣,因為某原因加左呢個位,造左大量pcb後發覺原來唔用得或唔用都得,咁點算呢?唔通再造過(可能要蝕錢)?答案係多數都會搭橋算數

樓主真係諗多左,豁達D做人開心好多,做善事不要因為不信任而唔做,如全世界都咁樣就冇人幫人,最多搵個信任團體囉!
作者: GbE    時間: 2013-4-21 15:03

本帖最後由 GbE 於 2013-4-21 15:12 編輯

By 你個圖, 絛鐵線唔係 Fuse, 佢好似係將 整流子 heatsink 選擇駁落 DC ground 與否
呢度 C Hing 係想叫你再研究個 circuit 清楚先, 唔好覺得佢係 Fuse 就係 Fuse, 睇零件白印, 佢都可能係 Jumper 一條, 適合唔同國家唔同安規
作者: Inti    時間: 2013-4-21 15:07

既然係計時炸彈, 不如送比我啦~~~我唔介意~
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 15:12

回復  cli


    因為四川地震有人死傷,樓主咪諗住抽下水咁囉

唔好怪我坦白,人地而家仲全力救緊人命,但係 ...
upcupcupc 發表於 2013-4-21 10:33

原文中是提及 "地震次次都死咁多人, 就知咩事了", 我當時想反映國人為求賺到盡, 不顧可能引起的潛在危險...
======
我不理解為什麼被你理解成抽水 , 但從行為學的角度去看, 人總都是喜歡用自己的價值觀加諸于別人身上,
或者當閣下有一天說出一句"地震次次都死咁多人, 就知咩事了", 心態上是抽水, 是在說風涼話.
但不代表別人說出這話時也是那個意思.  

無知不是罪, 但賣弄無知就是你不對.
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 15:19

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-21 15:28 編輯
By 你個圖, 絛鐵線唔係 Fuse, 佢好似係將 整流子 heatsink 選擇駁落 DC ground 與否
呢度 C Hing 係想叫你 ...
GbE 發表於 2013-4-21 15:03


我見係英文印刷是F 字開頭的..
所以我估佢係FUSE,
再加上焊上鐵線時所用的焊料是非常劣質的, 表面凹凸不平, 帶有小黑點...不像是正規廠家加工所做的...

作者: GbE    時間: 2013-4-21 15:31

本帖最後由 GbE 於 2013-4-21 15:36 編輯
我見係英文印刷是F 字開頭的..
所以我估佢係FUSE,
再加上焊上鐵線時所用的焊料是非常劣質的, 表面凹凸 ...
kamcm 發表於 2013-4-21 15:19


睇多次係 wor, GND 嚟, 斷咗就冇 GND, 不過始終望得不太清楚
作者: vtrchan    時間: 2013-4-21 15:32

我見係英文印刷是F 字開頭的..
所以我估佢係FUSE,
再加上焊上鐵線時所用的焊料是非常劣質的, 表面凹凸 ...
kamcm 發表於 2013-4-21 15:19

師兄, 你對SMPS有幾多認識? OCP, OVP, UVP你又知幾多?
如果對電子學有興趣, 應多學習, 少「段估」......
作者: upcupcupc    時間: 2013-4-21 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 15:49

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-21 15:59 編輯
師兄, 你對SMPS有幾多認識? OCP, OVP, UVP你又知幾多?
如果對電子學有興趣, 應多學習, 少「段估」...... ...
vtrchan 發表於 2013-4-21 15:32


我沒有讀過任何電子學
當年讀中學時是修讀文科的..

所以上面大部份提到的學術名, 只有小許認識, 談不上了解背後的工作原理
-----------
講番隻已經係壞左的火牛,
如果我跟PCB 印刷去解讀... 又說不通為什麼會是鐵線...如果係跟PCB 的印刷, 這裡應該是一粒1.25A FUSE



作者: seven3137    時間: 2013-4-21 16:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 16:04

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-21 16:09 編輯
回復  kamcm


    希望你能夠自身確實做得到"無知不是罪, 但賣弄無知就是你不對"

要用死人o黎證明自己o ...
upcupcupc 發表於 2013-4-21 15:36


那麼請'全知'的你講解一下為什麼T2A 250V 位置上的的確是一粒FUSE,
而在 T1.25A 250V 的位置會是一條鐵線吧....
但你可不要胡扯到什麼國人不顧安全上喔...



作者: kamcm    時間: 2013-4-21 16:16

你都話樓主係垃圾....好心啦....唔好再理啲垃圾啦....垃圾就是垃圾....再講落去都應該衹是垃圾.... ...
seven3137 發表於 2013-4-21 16:03


不要太激動, 對身子不好的. ..
我們應該理性討論嘛.. .
作者: upcupcupc    時間: 2013-4-21 16:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: upcupcupc    時間: 2013-4-21 16:33

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GbE    時間: 2013-4-21 16:39

本帖最後由 GbE 於 2013-4-21 16:41 編輯

其它嘢唔好再講,算吧,不是太大不了
FUSE 變 鐵線,我嘅想法係因為 110v 嘅時候,佢只可係 15w ,但220v 時,佢就可以30W (擄網上資料,隻牛係36W),所以強國就將佢換做鐵線,而不是3A的 FUSE, 平麻
作者: icefire    時間: 2013-4-21 16:40

我覺的樓主如果可以做足分析測試先再狠批會好啲,有scope waveform圖就更加好。
例如power factor, efficiency, transient, noise, ripple, load regulation...

為左一個9成AC-DC switching牛設計都沒有的output fuse大做文章,似乎真係有點....
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 16:52

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-21 17:52 編輯
我覺的樓主如果可以做足分析測試先再狠批會好啲,有scope waveform圖就更加好。
例如power factor, efficie ...
icefire 發表於 2013-4-21 16:40


嗯, 我的確有失誤的地方, 論點理據唔夠有力...
但我手上沒示波器, 好多測試都做唔到
所以我打算把同時買下的同款火牛, 遂一打開, 看看有什麼需要補充的...
剛剛打開的第2只就發現應該是傳說中進過海水了洋垃圾了
至於PCB 邊位的白色痕跡相信是鹽來的


作者: smhui    時間: 2013-4-21 17:33

回復 40# upcupcupc


CHing我黎搭訕一下,請先別責怪。
我明白CHing跟很多五六十後對中國的情意結,但年輕的未必會明白,他們也大都不想去明白,但是他們也沒有惡意,只是有時不經意說出自己的想法而已。

希望大家對有些看來帶火藥味的言論,多點包容,在這裡交流。
作者: smhui    時間: 2013-4-21 17:42

回復 43# kamcm


    有白色痕跡不能就可說是進過海水,鹽分可以因溫差形成水氣再生成。
作者: seven3137    時間: 2013-4-21 17:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smhui    時間: 2013-4-21 17:55

回復 46# seven3137


    明白。
 不過大家很難要求或期望所有人會知道對方明白自己遭遇和想法吧,所以包容是重要的。
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 18:03

回復  kamcm


    有白色痕跡不能就可說是進過海水,鹽分可以因溫差形成水氣再生成。 ...
smhui 發表於 2013-4-21 17:42


Ching 很有做TOP SALES 的潛質呢
----
但我說它進過海水的理據是因為焊點生銹了 再加上有鹽分風乾後的痕跡......
下圖可以看到有進水跟沒進水的差別...第一張圖的左上角 VS, 第2張圖的右下角..


作者: smhui    時間: 2013-4-21 18:11

回復 47# smhui

還有現今國家的不足和負面很多,但從一無所有到現在,要改進的會愈來愈多,不能有錯就否定一切。
不過我明白和尊重你的想法。
作者: smhui    時間: 2013-4-21 18:18

回復 48# kamcm


    我不是Sales,但要處理一些有關問題而見過這樣的白色痕跡。
作者: upcupcupc    時間: 2013-4-21 18:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smhui    時間: 2013-4-21 18:53

算啦,我話白色粉末不一定是海水都寸我是Sales但敢佢先撞撞下會揾到答索
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 19:02

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-21 19:03 編輯
算啦,我話白色粉末不一定是海水都寸我是Sales但敢佢先撞撞下會揾到答索
smhui 發表於 2013-4-21 18:53


那句是沒惡意的, 更加不是寸你
純粹覺得CHING 口才了得,辯才出眾而已
Ching 這個帳戶應該是分身吧....
作者: wewe2000    時間: 2013-4-21 19:35

垃圾電源你又買
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 19:52

垃圾電源你又買
wewe2000 發表於 2013-4-21 19:35


耳聽為虛眼見為實,

於是親身買番來試...
作者: fortresscar    時間: 2013-4-21 20:42

如果你明白祖國係當年四川大地震....點樣對待我的朋友親人....你就會明白點解我可以甘冷血....無悲痛萬分.. ...
seven3137 發表於 2013-4-21 17:44


好明顯樓主你沒有做資料搜集, 你可以在youtube上搜尋"我們的娃娃"就可以知道偉大的祖國在2008年四川地震時是多麼的照顧我們的下一代, 以致很多的遇難娃娃的名字直到今天都還沒有出現在官方遇難名單上, 而當年遇難的娃娃人數到今天仍然是國家機密。
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 21:15

好明顯樓主你沒有做資料搜集, 你可以在youtube上搜尋"我們的娃娃"就可以知道偉大的祖國在2008年四川地震 ...
fortresscar 發表於 2013-4-21 20:42


樓主是我
但你引用了是七師兄的
而回覆的內文對像似乎不是我和七師兄
作者: kamcm    時間: 2013-4-21 21:25

回復  smhui

還有現今國家的不足和負面很多,但從一無所有到現在,要改進的會愈來愈多,不能有錯就否定一 ...
smhui 發表於 2013-4-21 18:11


的確, 中國的科技在進步, 但更多的是 貪官的歛財手段在進步,  '做假的能力'在進步, 如黑心食品, 高仿商品, 打壓異己的手段在進步..
而普遍人民的道德標準在下降.....
你所說的'一無所有到現在' 所指的是什麼呢?
作者: smhui    時間: 2013-4-21 21:50

回復 58# kamcm

首先我只有    one and only one account。

"一無所有"是指大部分人三餐不繼到現在基本上大部分人關心的跟我們一樣:各式各樣都有!

制度現在是追不上其他方面的發展,但隨教育普及,人的質素提高,我睇唔到唔可以改善有發展。
作者: skybread    時間: 2013-4-21 21:53

小弟唔談論政治, 但有幾點我覺得LZ要睇定D先講
1. 係唔係入水, 睇埋粒CAP咩環境先講
2. Fuse換鐵線, 市面上唔少SPMS都會有呢個情況
唔同國家安規有出入, 有D一定要輸出有Fuse, 有D唔洗
加上SPMS都會有"公版"既情況, 我見過HP 19V4A, 12V2A, 32V2A都係同一塊PCB, 只係入面D料唔同

ps. 可能LZ係TB買得太多次野都中哂伏, 對TB野失野信心,
但我買咁多次都冇大問題 (只係有次PCB打樣自己畫錯佢又冇提到所以出事)
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 10:04

回復  kamcm

首先我只有    one and only one account。

"一無所有"是指大部分人三餐不繼到現在基本上 ...
smhui 發表於 2013-4-21 21:50


"制度現在是追不上其他方面的發展,但隨教育普及,人的質素提高,我睇唔到唔可以改善有發展。" 呢句我絕對唔認同
因為人心在敗壞, 情況只會愈來愈差....

簡單D 用香港做例子啦...

香港的制度不是正正在發展嗎? 大專教育更加在普及, 人的質素提高, 為什麼有人說香港的什麼什麼不如從前呢?
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 10:18

小弟唔談論政治, 但有幾點我覺得LZ要睇定D先講
1. 係唔係入水, 睇埋粒CAP咩環境先講
2. Fuse換鐵線, 市面上 ...
skybread 發表於 2013-4-21 21:53


1) 我當時CHECK了所有CAP都冇大肚冇傷痕, 所以唔會係流出電解液而引起生銹問題...

2)  Fuse換鐵線 我到現在都推論不出一個合理的原因..
隻牛本身LABEL 寫INPUT 是100-240V 的, 而且PCB 上的印刷也是寫上250V 的, 換句話說, 隻牛出廠時所用的零件已經是SUPPORT 220V, 所以沒理由需要後來改動那粒FUSE來SUPPORT 220V,
因為焊上鐵線所用的"錫" 係非常差的"錫" , 一眼就可以看出用料的差別... 跟其他焊點形成強烈對比
...所以好明顯出廠時一定唔係依家我見到的鐵線.....
那為什麼要換成鐵線呢? 就是我比較感興趣的事情了
1) 那粒FUSE 很值錢, 所以要拆機
2) FUSE 位置的元件已壞, 所以要找代替品...

但以上2種我在#1 中提出過, 我的知識有限, 不知有沒有其他可能的原因 ? 請指教

Thanks
作者: kammoo    時間: 2013-4-22 10:41

鐵線做jumper, 有何問題?
你拆多D零件先再作評論.
好多零件腳, 電阻, 電容,甚至 IC, 都唔一定會用全銅的,
唔信你用磁鐵去試吓.
作者: seven3137    時間: 2013-4-22 10:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: smhui    時間: 2013-4-22 10:49

我喜歡上HKEPC的原因是技術容易有答案,少爭执。所以這是最後的回應。

我工作上遇到的內地人尢其是年輕人,無論是心態和見識,令我有信心。香港的制度現時并沒有正面發展,當然你可不同意,但我們只在食老本,發展民主不是如可達到和而不同變成什麼都反對。
作者: smhui    時間: 2013-4-22 10:56

回復 61# kamcm


    FUSE的rating主要是電流和保護方式:燒斷時間,一般來說電壓的意義不大。
作者: chinwah    時間: 2013-4-22 11:02

睇完你啲圖,我反而會買洋垃圾,原來真係無搵笨唔係B貨當真貨
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 11:15

睇完你啲圖,我反而會買洋垃圾,原來真係無搵笨唔係B貨當真貨
chinwah 發表於 2013-4-22 11:02


圖中的, 其中一隻用負載行左7個鍾已經死左隻- -
你要買的話, 我只好祝你好運
http://www.hkepc.com/forum/redir ... 16&pid=29686548
作者: chinwah    時間: 2013-4-22 11:18

回復 68# kamcm


鬼佬用中文的???
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 11:23

我喜歡上HKEPC的原因是技術容易有答案,少爭执。所以這是最後的回應。

我工作上遇到的內地人尢其是年輕人 ...
smhui 發表於 2013-4-22 10:49


任何一個年代, 當代的民間小說作品都能某程度上反映當時的主流社會文化及價值觀...
你有時間不妨去"起點"看看那些文學作品... 你會能從中理解更多..包括掌權者喜歡用的處事手法, 民間百姓的處世態度等等.....
作者: skybread    時間: 2013-4-22 11:30

鐵線做jumper, 有何問題?
你拆多D零件先再作評論.
好多零件腳, 電阻, 電容,甚至 IC, 都唔一定會用全銅的,
...
kammoo 發表於 2013-4-22 10:41

佢個問題就係覺得D錫因為焊耐左失去光澤而覺得人地係流野
呢D就算只要拆多幾隻平價電腦牛都會見唔少
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 11:35

佢個問題就係覺得D錫因為焊耐左失去光澤而覺得人地係流野
呢D就算只要拆多幾隻平價電腦牛都會見唔少 ...
skybread 發表於 2013-4-22 11:30


因為所有其他焊點, 都正正常常, 但唯獨是鐵線位置2粒焊點所用的錫, 一睇就知係非常差的錫,
仲要3隻牛, 3隻都係同一情況...
不可能這麼巧合吧..所以我想找出一個答案.
作者: skybread    時間: 2013-4-22 11:46

1) 我當時CHECK了所有CAP都冇大肚冇傷痕, 所以唔會係流出而引起生銹問題...

2)  Fuse換鐵線 我到 ...
kamcm 發表於 2013-4-22 10:18

1. 竟然CHing一口咬定唔係, 咁咪當係海水Lor (SoFar我未見過入左水只係影響PCB而其他野又冇入水既表証)

2. 你又知人地用緊既係" 非常差的"錫" "?? 你有冇試過點D錫上辣雞一陣都唔焊上PCB??
我就試過啦, 就算幾靚既錫都會變成 " 非常差的"錫" "既樣...
當然, 如果CHing認為換走條FUSE就係垃圾貨品,
我諗CHing你生活上每件電子 / 電器最好都係自己DIY

PS. 大陸人玩電源, 單係改大OUTPUT CURRENT已經會先BYPASS左條FUSE先, 其他原因?? 大把
作者: floatingcat    時間: 2013-4-22 12:19

可能只係畫PCB果時用左Fuse (長度啱啱好) 來放jumper, 又無改返做 J1 吧
作者: kammoo    時間: 2013-4-22 12:22

佢個問題就係覺得D錫因為焊耐左失去光澤而覺得人地係流野
呢D就算只要拆多幾隻平價電腦牛都會見唔少 ...
skybread 發表於 2013-4-22 11:30

對!大家有經驗的,都看過不少,很多用久了,或者大電流,容易發熱的地方,接觸不良, 電容漏液,
pcb 的位置及焊點都會變黑, 錫變無光發黑,與其他焊點比較不同, 都是正常, 所以維修第一著眼點,都要補錫重焊.
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 12:28

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-22 12:30 編輯
1. 竟然CHing一口咬定唔係, 咁咪當係海水Lor (SoFar我未見過入左水只係影響PCB而其他野又冇入水既表証)

2 ...
skybread 發表於 2013-4-22 11:46


第1點 公說公有理,  所以我不作補充了
第2點,
我知道遲上錫會氧化...我個人就唔會用氧化了的錫,
圖中出現的情況, 焊點出現凹凸不平, 小黑點+暗啞, ....一次半次可以當佢手腳慢出現氧化, 但幾隻火牛都係同一位置焊點出問題, 我個人認為更大的可能是受錫的品質影響


我的確覺得 換走'FUSE' 係一個大問題,因為當中涉及到這行為背後的動機

先問一個很簡單的問題, 如果FUSE 是正常的, 沒事情發生, 你認為售貨者會花時間逐一幫你換成鐵線 就係為左幫你加大OUTPUT CURRENT 嗎? 答案是否定的
如果係因FUSE 出事燒掉後, 換成鐵線, 姐係代表隻牛有潛在問題, 有潛在危險,  那麼我不建議買洋垃圾電源的論點是成立的.

純粹討論, 希望你不要介意...
作者: bubibubi    時間: 2013-4-22 12:37

化干戈為玉帛, 多謝樓主出 post 分享
作者: kammoo    時間: 2013-4-22 12:57

所有的問題是出在你身上,
用甚麽價錢去買其麽東西?
要百份百正品嗎? 要有原廠合格証嗎?
人家(賣家)都已清楚說明這是"洋垃圾",
你也清楚你買的是甚麽東西,
你覺得有問題,起初不應去買,
你還要去買的活,你也要付上責任,
不應只怪別人,還無理猜測背後的動機,
到你收到貨不滿, 人家說可以退貨,
你又不退, 這個我反而猜測你的背後動機.
基本懂的買家,去買這類洋垃圾,
己經知道要買的是甚麼,心里已有底,
如果這牛事實只是加了一條接線就得用,
全機原裝,開心都來不及, 自已焊返好就是,
最後更覺得你不是的,
就是最終貨款全退回,
還在這里大做文章,(不只一篇,明眼人一看就清楚)
要別人應同你的推測正確,你是受害者的說法,
死咬著人家不放, 我真的懷疑你的居心.
這篇文章,事實並非討論,所有目的, 只有樓主最清楚,
我建議刪文, 沒結果的!
無謂令其他兄弟不和.
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 13:16

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-22 13:47 編輯
所有的問題是出在你身上,
用甚麽價錢去買其麽東西?
要百份百正品嗎? 要有原廠合格証嗎?
人家(賣家)都已清楚 ...
kammoo 發表於 2013-4-22 12:57


你這言論跟本沒客觀可言,

第1, 你一開始就質疑別人用什麼價格去買東西, 這有關係嗎? 我有強逼賣家用這價格賣我嗎?
第2, 賣家沒清楚說明這是"洋垃圾" 我是後來從龍兄口中得知的
第3, 覺得有問題,起初不應去買, 這算是什麼道理? 你不買回去, 你會發現到問題嗎? 還是你認為 為人處世就應該只是道聽塗說, 不去深究問題所在.
第4, 你家人是做洋垃圾生意的嗎? 我那裡得罪你了, 是誰咬著誰不放呢, 還真是個問題..
第5, 你認為我在大做文章, 對我有好處嗎? 5毛都叫做有錢收,  我純粹只想分享看法, 有錯嗎?
第6, 你知道因為有些運不回國內, 因而洋垃圾被人傾倒在香港新界地方的情況嗎?
作者: GbE    時間: 2013-4-22 13:28

回復 76# kamcm

你自已都 post 咗 loading 34w, 如果 fuse 係 1.25A, 燒咗十年



http://kamserver.com .... 自已 server , 大家 d IP
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 13:34

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-22 13:51 編輯
回復  kamcm

你自已都 post 咗 loading 34w, 如果 fuse 係 1.25A, 燒咗十年



.... 自已 server :shift ...
GbE 發表於 2013-4-22 13:28



你既然提到原裝係1.25A FUSE ,其實呢個都係一個好可疑的情況,

因為它從側面說明 呢隻跟本唔係12V3A 牛, 而原本好可能只係一隻12V1A
那張12V 3A LABEL 是後來加工做出來的.. 那麼隻牛到底係咪SONY 就好成問題了....
如果係上面個情況,
不知除左要用鐵線取代FUSE, 是否同時需要令電源的過載保護失效呢?  當中又會不會引申到其他安全問題呢?




-----------------------
IP ?! 又有什麼關係呢?  我沒那麼得閒留意他人的IP,
用自己SERVER 貼圖, 只係方便唔駛就住SIZE 來貼,
何況, 圖片是非會員都看到, 一日都唔知幾多人看過, 當中都唔知有幾多不同IP,
即使把IP從中SNIFF 出來的都不會成為任何有用的資料
作者: GbE    時間: 2013-4-22 13:50

回復 81# kamcm

你冇需太敏感, 其實你/我都會知大家 IP, 對等, fair no deal

其實我由頭到尾都係 base DIY/討論 精神去對待呢個 post, 其它嘅嘢無謂說太多

換句話講, 呢隻跟本唔係3A 牛, 而原本好可能只係一隻12V1A 牛
>> 終有一日, 你有一定電學知識, 你就會有答案
作者: smhui    時間: 2013-4-22 13:54

唔,如果原裝係一隻12V1A 牛,頂到3A,佢足料到無得頂。

另外想問樓主:隻牛點打開?
作者: kammoo    時間: 2013-4-22 13:56

>> 終有一日, 你有一定電學知識, 你就會有答案

不過這些日子,可能要靠自己! 以佢的求知態度來說.
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 13:59

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-22 14:04 編輯
回復  kamcm

你冇需太敏感, 其實你/我都會知大家 IP, 對等, fair no deal

其實我由頭到尾都係 base DIY/ ...
GbE 發表於 2013-4-22 13:50


謝謝你的理解,

我都唔想呢個POST 變成罵戰 - -
到現今為止, 你提出的1.25A FUSE 係最貼合主題的 , 而且是我一直忽略了的....
其他的留言都沒有一針見血提到這點..

我出POST 的目的就係希望在分享自己看法的同時,同時得到別人有用的分享,
我說錯的, 他們可以指出, 我忽略了的, 他們也可以指出...大家可以知得更多, 僅此而已
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 14:05

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-22 14:26 編輯
唔,如果原裝係一隻12V1A 牛,頂到3A,佢足料到無得頂。

另外想問樓主:隻牛點打開? ...
smhui 發表於 2013-4-22 13:54


12V1A 牛,短時間的確頂到3A, 但問題係唔知會頂到幾耐呢,  我有一隻7個鍾 GAMEOVER 了... = =
另外2隻係月頭時負載左12個鍾都未壞, 之後放埋左一邊, 直到今個星期日得閒, 於是詳細看看隻火牛, 又上網睇左D 資料, 就出左呢個POST了。。。
--------------
第一隻我用鋸鋸開
之後先發現原來係卡扣   而唔係焊死.. ...
於是第2隻打開時就拿一字批去開, 唔算好困難就打開到了.......
作者: GbE    時間: 2013-4-22 14:07

Yes, 大家都係討論, 學嘢, 罵戰幾無謂
作者: smhui    時間: 2013-4-22 14:33

再看樓主第一帖,此牛不能在國內零售-沒有3C認證。你投訴他的話,賣家要重罰,所以他一定會退款。

不過此牛不似是貼牌而是回收貨。
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 14:44

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-22 15:26 編輯
再看樓主第一帖,此牛不能在國內零售-沒有3C認證。你投訴他的話,賣家要重罰,所以他一定會退款。

不過 ...
smhui 發表於 2013-4-22 14:33


我當初好聲好氣同店家傾,所以花左近2個鍾。 
直到店家退款,我一直都沒在店家面前提過3C証認,
至於後來我知道買到的是洋垃圾翻新牛, 是後來龍兄提醒我的事情了



隔左幾天後,我給店家好評,但又想到可能再有受害者買左隻牛,玩一日半日之後就Gameover, 於是貼埋當時的評測, 諗住有心睇評價的可以多D資料參考,  
因為店家的描述跟實際差太遠了, 他店中是說隻牛可以上到5A 
後來店家開始人身攻擊,於是我先用3C証認 去 Backfire

----------
如果係RECALL的貨色, 好可能本身已經有安全隱患  再加上後期改動超到上3A工作 。。。 哈哈哈。。
我話你知好安全的?  你信嗎?  
作者: skybread    時間: 2013-4-22 15:39

第1點 公說公有理,  所以我不作補充了
第2點,
我知道遲上錫會氧化...我個人就唔會用氧化了的錫,
圖中出 ...
kamcm 發表於 2013-4-22 12:28

1. 冇Test Paper係到真係好難知係邊樣

2. 佢的確係為左加大Loading而做呢樣野,
你睇返佢個LOADING TEST就知點解我會有呢個假設
http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=10876294540

Testing有5.14A,
本身如果係3A Fuse一定燒左 (用大數5A都會燒)
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 15:49

1. 冇Test Paper係到真係好難知係邊樣

2. 佢的確係為左加大Loading而做呢樣野,
你睇返佢個LOADING  ...
skybread 發表於 2013-4-22 15:39




其實, 如果店中句描述改一改  , 咁就可以減少誤會了
由原本的
"强悍的工艺以及顶级的用料和成熟的电路设计,保证了索尼的的品质!" 
改成
强悍的山寨工艺及顶级的用料和成熟的山寨设计,保证了1A電源能超上5A使用

標題應該由
"真品强货 日本产原装12V3A电源适配器 开关电源 超强品质内部拆解
改成
"強國强货 日本产原装12V3A电源适配器 开关电源 超頻品质内部拆解"



--------
作者: logoff    時間: 2013-4-22 16:04

1. 竟然CHing一口咬定唔係, 咁咪當係海水Lor (SoFar我未見過入左水只係影響PCB而其他野又冇入水既表証)

2 ...
skybread 發表於 2013-4-22 11:46


我嘅猜測係.......
生產線量產出一 lot 基本公版,留空部分位置去加加減減以迎合個別地區買家要求,咁樣後期人手後加嘅銲點咪與其他公版銲點有唔同外觀,引起部分人不安...........
作者: logoff    時間: 2013-4-22 16:24

Yes, 大家都係討論, 學嘢, 罵戰幾無謂
GbE 發表於 2013-4-22 14:07


學技術,學藝術,學做人........
作者: kentnklee    時間: 2013-4-22 16:27

成晚個forum都down 左,
近排成日都有問題,
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 16:28

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-22 16:38 編輯
我嘅猜測係.......
生產線量產出一 lot 基本公版,留空部分位置去加加減減以迎合個別地區買家要求,咁樣 ...
logoff 發表於 2013-4-22 16:04


我把PCB 上的MODEL [NJD-9344]去 GOOGLE SEARCH 找到下面的

冲電気 NJD-9344 12V1.0A

http://aim-eco.com/?pid=45403775
1,300円 = 100HKD 左右 - 係日本買

而PCB 印有的 JRC 應該是下面的公司
http://www.jrc.co.jp/eng/product/index.html

但我找不到JRC 他們跟SONY 有關係

同埋張SONY Label 有D 玄機的,  由於小弟懶得再影, 用現成的圖


最右下角是MADE IN JAPAN.
左下角FOR THE CUSTOMERS IN KOREA 下面有一行MANUFACTURED BY GUANLAN, 而GUANLAN  是在中國的 我CHECK 過日本沒有一個地方叫GUANLAN...
由於這LABEL犯了一個低級錯誤...
所以我的看法張LABEL 係非官方的
作者: seven3137    時間: 2013-4-22 17:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: logoff    時間: 2013-4-22 18:10

成晚個forum都down 左,
近排成日都有問題,
kentnklee 發表於 2013-4-22 16:27


會唔會係我哋太過吝嗇...........
唔去點擊吓啲廣告連結?
作者: smhui    時間: 2013-4-22 18:10

MPA-AC1 有正品,3C証書編號 2003010907047652。
有效期 2012-4-24 ~  2015-9-8  。
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 18:38

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-22 19:21 編輯
其實甘多師兄都幫手分析E隻sony....你完全明白師兄們說的是什麼嗎?....我的电子知識太差勁....唔多明白... ...
seven3137 發表於 2013-4-22 17:43


其實簡單來說, 就係隻牛體質好, 但如果參考番TAOBAO 上的價格, 一隻12V1A 的牛賣出去最多賣到唔超過10元,
既然要賣出去, 當然賣到愈多錢愈好...
於是廠家就把佢超左頻賣比你, 改到佢能上到3A,標成3A 賣比你..但背後所做的當然不會告訴你..

方法係把保護過流的FUSE 拿走, 換上一條不帶保護作用的鐵線
至於安全性, 我就不太了解改後到底有多大影響了...這是我最想知道的答案...但到現在還沒等到答案...
---------

當中有些CHING 認為買平價的東西不應該講原則, 他們認為當買家付了一個較平的價錢, 對買到的東西就不應有太多要求...我對此表示理解, 但不能認同. 個人認為店家有定價的自由, 但商品描述跟實物有太大的出入時就明擺明呃無知的人...

我多年前我不幸在SSP買到了高仿INTEL LAN CARD, 當時買了200元, 回家上網一CHECK 發現那型號早在多年前已停產, 但我買到的LAN CARD 盒竟然寫著2個月前的生產日期, 於是最後拿番去SSP 鋪頭退$$$,
如果用上了那套'買平價的東西不應該講原則'的思想去做事... 不停去制訂新的潛規則, 整個MARKET 只會愈化愈亂...最後令更多的人在不知情下買到了仿造/REMARK的商品.
作者: kamcm    時間: 2013-4-22 18:54

本帖最後由 kamcm 於 2013-4-22 19:10 編輯
MPA-AC1 有正品,3C証書編號 2003010907047652。
有效期 2012-4-24 ~  2015-9-8  。
smhui 發表於 2013-4-22 18:10


是的, MPA-AC1 的確是一個有效 MODEL, 任何人也可以印一個MPA-AC1 的LABEL,
由於主板上印有的是 NJD-9344, 而主板是印刷相對是難以改動的.... 所以我一直都嘗試去找2者之間的關係, 但找不到

如果在GOOGLE找MPA-AC1的圖, 會看到好多款不同的, 包括出線位不同, Label位置和主要顏色不同都有。邊果先係正貨,還是一個問題。
不過外國看到的圖全都是MADE IN CHINA 的, 同樣左下角FOR THE CUSTOMERS IN KOREA 下面有一行MANUFACTURED BY GUANLAN



http://www.emtcompany.com/sony-m ... pter/101318505.html





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2