Board logo

標題: [問] 熱縮筒 [打印本頁]

作者: WLau    時間: 2013-2-18 22:44     標題: [問] 熱縮筒

明天要搵公公婆婆買一粒電容及熱縮筒,因時間唔多,有冇Ching知边道有約一吋直徑熱縮筒,我只要約一呎,最好厚一點。因唔夠時間搵,希望有人話到比我知。謝謝!
作者: lawrencelau1    時間: 2013-2-18 23:04

華X 同佢對出一帶都有
要幾闊有幾闊
作者: jerrychan0610    時間: 2013-2-18 23:56

華X 同佢對出一帶都有
要幾闊有幾闊
lawrencelau1 發表於 2013-2-18 23:04

真係要幾闊有幾闊? 有無犳犳婆咁闊先...
作者: longun    時間: 2013-2-19 12:03

真係要幾闊有幾闊? 有無犳犳婆咁闊先...
jerrychan0610 發表於 2013-2-18 23:56


睇唔明, 咩黎?
作者: convac    時間: 2013-2-19 12:11

睇唔明, 咩黎?
longun 發表於 2013-2-19 12:03


睇唔明x2
作者: 人中之龍    時間: 2013-2-19 12:38

昌記/華輝咪有囉,有時華輝轉display轉得好快,未必有display出來,要去counter問sales,有D sales無料架,自已上WECL Online check part no.同佢講會好好多,1"大約係25mm左右
作者: ee9861    時間: 2013-2-19 12:49

時間唔多咪等有時間先去自己睇, 咪指意晒人自得
作者: 人中之龍    時間: 2013-2-19 13:10

補充,係"熱縮通",不是"熱縮筒"
作者: jerrychan0610    時間: 2013-2-19 13:14

睇唔明, 咩黎?
longun 發表於 2013-2-19 12:03

打錯字, 係豹婆先啱
要知佢有幾闊, 去問下啊豹就知
作者: 人中之龍    時間: 2013-2-19 13:15

打錯字, 係豹婆先啱
要知佢有幾闊, 去問下啊豹就知
jerrychan0610 發表於 2013-2-19 01:14 PM


甜野
作者: 人中之龍    時間: 2013-2-19 13:16

時間唔多咪等有時間先去自己睇, 咪指意晒人自得
ee9861 發表於 2013-2-19 12:49 PM


算啦師兄,施被受更為有福
作者: WLau    時間: 2013-2-19 20:55

感謝2樓及6樓的熱心資料。謝謝!
作者: WLau    時間: 2013-2-19 20:58

時間唔多咪等有時間先去自己睇, 咪指意晒人自得
ee9861 發表於 2013-2-19 12:49

咁我係味應該回敬,唔識"咪指意晒人自得",家家有求。

http://www.hkepc.com/forum/searc ... mp;searchsubmit=yes





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2