Board logo

標題: arduino 可否用係智能家居? [打印本頁]

作者: 肥寶    時間: 2012-12-25 20:42     標題: arduino 可否用係智能家居?

可行嗎?

例如燈光/暗

冷氣開關等?
作者: 肥寶    時間: 2012-12-26 08:32

有冇高人答下小弟?
作者: 7145d33p    時間: 2012-12-26 16:38

當然可以
作者: 肥寶    時間: 2012-12-26 19:14

回復 3# 7145d33p


    咁CHING你知唔知,由微電腦控制大電個個開關叫乜?
作者: skybread    時間: 2012-12-26 19:15

回復  7145d33p


    咁CHING你知唔知,由微電腦控制大電個個開關叫乜?
肥寶 發表於 2012-12-26 19:14

Relay, SSR
作者: 肥寶    時間: 2012-12-26 19:46

回復 5# skybread


    係唔係呢D?


作者: wheilitjohnny    時間: 2012-12-27 01:55

系呀,你依個系 relay
作者: 肥寶    時間: 2012-12-27 11:05

回復 7# wheilitjohnny


    Thank you
作者: jamesting    時間: 2012-12-27 14:59

回復 5# skybread


總有D不詳預感
作者: edwardfcy    時間: 2012-12-27 15:25

回復 9# jamesting

JAMES哥,大家都有同感,希望佢響接大電時在此再跟師兄們Confirm先落手吧!!
作者: shingzhk    時間: 2012-12-27 16:14

回復  skybread


總有D不詳預感
jamesting 發表於 2012-12-27 14:59

又唔好感講,判死刑都比個原因樓主先啦

先唔提微電控制果part, 樓主有冇一般家電常識? 好多電器唔係就感比電/斷電, 就可以control吧
燈光<= 220V AC吧, 光暗點control? 自帶? (慳電膽果種on/off 自跳dimming)  手動比PWM? <= 起碼relay做唔到吧,如果想長命百歲

冷氣機關關<= 自己整個IR LED program, 拉線對準接收位
用program扮搖控器係可行,不過起碼唔係新手做得到吧
作者: 肥寶    時間: 2012-12-27 16:26

回復 11# shingzhk


    冷氣開關都OK

至於光暗就應該唔識

=================================



咁ARDUINO D PROGRAM 難唔難寫?

係乜語言? C?

我係一個新手
作者: shingzhk    時間: 2012-12-27 16:36

回復  shingzhk


    冷氣開關都OK

至於光暗就應該唔識

=================================



咁ARDUI ...
肥寶 發表於 2012-12-27 16:26

由淺入深,起碼識"點LED"再說吧
重要既唔係"識唔識用粒MCU" 而係將target 實踐既方法,
E.g. 做dimming, 要睇AC / DC, 做法有PWM, Control Current , Control Voltage...其中又各有好壞
冇呢Dconcept 玩到粒U識飛都冇用

我冇寫過Arduino, 我玩8051 / PIC既 (反正用起黎都一樣吧,聽說arduino 算最易玩)
都係support Assemble / C, 不過要哂時間習慣粒U d register 點set同個IDE tools
作者: 肥寶    時間: 2012-12-27 17:10

本帖最後由 肥寶 於 2012-12-27 17:14 編輯

回復 13# shingzhk


    請問高人,何謂"點LED"?

IDE=Integrated development environment?
作者: FUYL    時間: 2012-12-27 17:18

回復 10# edwardfcy


    或者接完電後晌到報平安
作者: 肥寶    時間: 2012-12-27 17:22

回復 15# FUYL


    即係點?

會爆炸?
作者: shingzhk    時間: 2012-12-27 17:23

回復  shingzhk


    請問高人,何謂"點LED"?

IDE=Integrated development environment?
肥寶 發表於 2012-12-27 17:10

學玩MCU第一步,
整幾粒LED仔, 幾粒switch仔
禁落去, LED發光, 再禁,熄燈....
對MCU, I/O Port, Register 有D concept 再講
可以Google下 Arduino LED 之類既keyword , 如果係想學

如果係想玩下所謂"智能家居",建議買成品
作者: 肥寶    時間: 2012-12-27 17:32

回復 17# shingzhk


    OK 高手

其實我學緊8051 D 普通野,但見RS成日賣廣告,所以有興趣學下


thank you
作者: shingzhk    時間: 2012-12-27 17:34

回復  shingzhk


    OK 高手

其實我學緊8051 D 普通野,但見RS成日賣廣告,所以有興趣學下


thank you:a ...
肥寶 發表於 2012-12-27 17:32

雖然想講唔洗客氣,不過唔好叫我高手, 純粹路人甲
BTW, 要學, 比起睇書慢慢學, 都係搵個project 跟住做, 唔明再搵書/問人solve 比較快
作者: 肥寶    時間: 2012-12-27 17:38

回復 19# shingzhk


    下年有個PROJECT (高人應該知我係乜水) 希望您到時幫下小弟
作者: FUYL    時間: 2012-12-27 17:41

回復 16# 肥寶

唔係, 其實大家關心你
玩電小心
作者: 肥寶    時間: 2012-12-27 17:43

回復 21# FUYL


    我比D 相機CAP電過,所以我對電好小心
作者: jamesting    時間: 2012-12-27 22:37

回復 11# shingzhk


    由4樓果句得知 LZ 既程度
咁CHING你知唔知,由微電腦控制大電個個開關叫乜?


加上6樓果張圖
就令我聯想到 樓主 玩 "智能家居" 會有機會發生危險

如果全套都只係用 IR 控制電器,咁相對係好安全
但係 LZ 問
本帖最後由 肥寶 於 2012-12-27 17:14 編輯


回復 13# shingzhk


    請問高人,何謂"點LED"?

IDE=Integrated development environment?


對 LZ 黎講,用 IR 控制家電,條路好漫長
作者: shingzhk    時間: 2012-12-27 22:54

回復  shingzhk


    由4樓果句得知 LZ 既程度


加上6樓果張圖
就令我聯想到 樓主 玩 "智能家居" 會有機 ...
jamesting 發表於 2012-12-27 22:37

樓主唔識,問下都罷了
相比之下,答佢用Relay之後走左去就真係靠害
如果由頭到尾冇人答Relay,我都應該唔會差隻腳入黎

嘛,有興趣咪比D提示佢慢慢研究下, 只要方向冇錯就ok
作者: 7145d33p    時間: 2012-12-28 23:02

其實IR只係通訊(命令與狀態)的媒體,同危險唔危險無關,主要安全考慮應在大電的控制,relay 有好處亦有壞處,視乎功率而定,亦可以考慮Triac控制大電,如電燈。
作者: animoz    時間: 2013-1-1 22:47

寫micro controller既program 都係計下時丫, control 下 IO, 做下interrupt咁...
唔駛寫D咩好難既運算, 要學識(唔係要精)唔會太難,
不過你前提係想做iHome, AC RELAY 仲要大火數, 堆protection circuit要做得好好先得, 唔係真係會燒屋...

學識一樣先一樣啦...
作者: animoz    時間: 2013-1-1 22:55

回復  skybread


    係唔係呢D?
肥寶 發表於 2012-12-26 19:46


以前住hall果陣改過控制冷氣機計時開關收錢果部機(小弟係一個壞學生), 隻RELAY係大隻好多, D線都係實心銅條, 你要計過數先好整, 亂整真係幾危險....
作者: iamjack    時間: 2013-1-2 02:03

回復  FUYL


    我比D 相機CAP電過,所以我對電好小心
肥寶 發表於 2012-12-27 17:43

相機CAP係細電....但係問緊係有關大電.....
小則燒屋...大則無命...小心D好...
作者: elbahk    時間: 2013-1-2 15:44

TB 有 arduino 智能家居
作者: edwardfcy    時間: 2013-1-2 23:37

回復 20# 肥寶

師兄,莫非又係IVE電x系讀緊,又係要即食Solution??
作者: iamjack    時間: 2013-1-3 00:54

以前住hall果陣改過控制冷氣機計時開關收錢果部機(小弟係一個壞學生), 隻RELAY係大隻好多, D線都係 ...
animoz 發表於 2013-1-1 22:55


佢隻細細Relay 得個3A ... 冷氣最小都3-4倍+
作者: 肥寶    時間: 2013-1-3 08:14

回復 30# edwardfcy


    IVE教ARDUINO?
作者: benyeung    時間: 2013-1-3 09:15

本帖最後由 benyeung 於 2013-1-3 09:23 編輯

如果真係冷氣機咁大電流的話, 通常係應該用Contactor, 其實佢同relay用起黎都好相似, 通常係大loading, 尤其係三相電控制上會用到

我2007年果陣自己整左個時間製俾冷氣機用, 到而家都仲好地地, 不過入面冇玩MCU亦冇遙控, 只係一個timer加個contactor同兩隻switch........

玩到交流電, 除左線路同程式都OK之外, 對新手黎講最常見最易被忽略亦最易出事既問題係接線技巧, 低功率既線路出事最多都係唔見錢甚至嚇你一餐, 大電就唔同講法, 正如甚他師兄所講既燒屋就係其中一例...........新手通常唔明白問題既嚴重性, 搞到D電線成抽公仔麵咁 (外國人叫呢D做Cable Spaghetti 或 Cable Salad) , 個circuit行行下突然間有個位斷左線都要搵一輪先搵到.........事實上要整D可靠既接線, 係好花時間, 但係呢D時間實在唔慳得!
作者: edwardfcy    時間: 2013-1-3 14:35

本帖最後由 edwardfcy 於 2013-1-3 15:52 編輯

回復 32# 肥寶

如果是LEVEL4既Project A或B,就做咩硬件都可以啦!!
沒所謂啦!打個電話,提示留意下就OK啦!
作者: 肥寶    時間: 2013-1-3 16:14

回復 34# edwardfcy


    我係HD YEAR1 點有PROJECT?
作者: skybread    時間: 2013-1-3 18:33

回復  edwardfcy


    我係HD YEAR1 點有PROJECT?
肥寶 發表於 2013-1-3 16:14

NHD Y1點會冇?
但成績唔好唔洗諗
作者: 肥寶    時間: 2013-1-3 19:34

NHD Y1點會冇?
但成績唔好唔洗諗
skybread 發表於 2013-1-3 18:33



    諗乜?

CHING你又知NHD? 莫非你真係我CHING?
作者: skybread    時間: 2013-1-3 20:00

諗乜?

CHING你又知NHD? 莫非你真係我CHING?
肥寶 發表於 2013-1-3 19:34

如果係NHD, 唔係高分同有料既唔洗諗可以入到any Project Team
作者: 肥寶    時間: 2013-1-3 20:07

如果係NHD, 唔係高分同有料既唔洗諗可以入到any Project Team
skybread 發表於 2013-1-3 20:00



    PROJECT TEAM?係乜? 啊SIR冇講過
作者: skybread    時間: 2013-1-3 20:18

PROJECT TEAM?係乜? 啊SIR冇講過
肥寶 發表於 2013-1-3 20:07

當我冇講過is ok
作者: 肥寶    時間: 2013-1-3 20:20

當我冇講過is ok
skybread 發表於 2013-1-3 20:18



    assembly都未教做乜PROJECT

聽日先教DESIGNSPARK PCB
作者: skybread    時間: 2013-1-3 20:23

assembly都未教做乜PROJECT

聽日先教DESIGNSPARK PCB
肥寶 發表於 2013-1-3 20:20

有D野...唔係下下等人教...
算啦, 你都係做返個正常學生好D
作者: 肥寶    時間: 2013-1-3 20:27

有D野...唔係下下等人教...
算啦, 你都係做返個正常學生好D
skybread 發表於 2013-1-3 20:23



   

咁我去PREVIEW下先
作者: iamjack    時間: 2013-1-4 03:56

大學生/專上 同 中學生最大分別係一個俾人教...一個俾人教之餘自己會自學....自學比重重佔大部份.
作者: edwardfcy    時間: 2013-1-4 15:16

回復 44# iamjack

師兄,一語中的!!回得好!
作者: minki    時間: 2013-1-4 18:34

大學生/專上 同 中學生最大分別係一個俾人教...一個俾人教之餘自己會自學....自學比重重佔大部份. ...
iamjack 發表於 2013-1-4 03:56

冇錯
我FYP個SUPER都冇教過野
作者: skybread    時間: 2013-1-4 19:48

冇錯
我FYP個SUPER都冇教過野
minki 發表於 2013-1-4 18:34

I大唔自學好難高分...
I大唔出 _ 好難滿分...
唉...
作者: bennyepc    時間: 2013-1-4 20:44

邊度有得學,我都想學....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2