作者: jamesting 時間: 2011-11-26 11:28 標題: 今晚......上深圳.....(行程報道)
本帖最後由 jamesting 於 2011-11-28 12:35 編輯
晚上約 八點左右齊人就係頭出發
先搭巴士到元朗,再轉 B1 去落馬洲
行過關就係,先係落馬洲醫肚
再搭深圳地鉄 龙华线 福田口岸站 到 市民中心站 转乖 蛇口线 新秀方向 到 湖贝站 下车
湖贝站係东门南路,向西路果度,我就係去開果度既"新美姿泵骨,果頭其實都有好多野食
其實如果過關直接去華強,其實都係同一個方法搭車,係新站 华强北站 落車就 得
第二朝一早起身就搭返深圳地鉄 蛇口线 赤湾方向 到 华强北站 下车 A出口
落車一出站就係華強
今次主要係搵

不過就比我發現到 novo 8 ad 都只係 人仔 990
所以就買左 novo 8
作者: vincenttom 時間: 2011-11-26 11:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: funfunhk 時間: 2011-11-26 11:35
夜晚上深圳教學.....

作者: jamesting 時間: 2011-11-26 11:36
回復 3# funfunhk
返,行程返黎再補返
我依家通常星期六晚上,因為星期日先上,去到都中午,小左好多時間行
作者: Offer 時間: 2011-11-26 11:37
回復 1# jamesting
食飯泵骨瞓教冇樣arm我
因為我係一隻怕吱及減肥中的貓頭鷹
作者: Offer 時間: 2011-11-26 11:39
回復 4# jamesting
你去廣州定深圳?
作者: amb_cpl 時間: 2011-11-26 11:40
me too... 泵人就得!
作者: Offer 時間: 2011-11-26 11:44
我平時一至六上去多D,因為冇甘多人,BTW如果吾係今日團購出貨同埋二奶入門我都上左去啦
作者: jamesting 時間: 2011-11-26 11:51
回復 6# Offer
今次上深圳,如果上广州,要星期五出發
作者: ray08 時間: 2011-11-26 12:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: elbahk 時間: 2011-11-26 15:25
勞煩代購電池片焊水
THX
作者: jamesting 時間: 2011-11-26 17:22
回復 10# ray08
食飯 -> 湖貝站 (向西路) 雞煲,打邊爐,食海鮮
泵骨瞓教 -> 美姿 ,都係向西路
就算上广州
我都係第一晚係係深圳過夜
作者: ray08 時間: 2011-11-26 17:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesting 時間: 2011-11-26 18:34
回復 13# ray08
我去果度係正經既
好毒果D 第二度
作者: jamesting 時間: 2011-11-26 18:36
回復 13# ray08
我去果度係正經既
好毒果D 第二度
作者: jamesting 時間: 2011-11-26 18:36
回復 13# ray08
我去果度係正經既
好毒果D 第二度
作者: Offer 時間: 2011-11-26 18:51
你自已一個?
作者: jamesting 時間: 2011-11-26 19:40
回復 17# Offer
唔係呀,同電子版既其中一個 CHING ,不過呢度就唔方便開名
作者: wckwok99 時間: 2011-11-26 19:48
呵呵, 我剛剛從深圳回來, 買書和去華強逛逛.
作者: tin 時間: 2011-11-26 21:30
我都係去開永美姿喎,雞煲邊間好食吖?
作者: Offer 時間: 2011-11-26 21:34
魚米粥打邊爐也不錯
作者: morris 時間: 2011-11-26 21:52
本帖最後由 morris 於 2024-3-22 04:19 編輯
......
作者: chinwah 時間: 2011-11-26 22:56
呢個教學係咪會有跟進?
我都想知近排有邊間好揼喎
作者: ypco 時間: 2011-11-26 23:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennyepc 時間: 2011-11-27 09:23
大陸d平板質量好差,你打開睇睇裡面就知ga la....而且好快壞,就算有保,我哋要上去保都麻煩啦....反正我就一定唔會買.....因為大陸d野一年左右就會壞,中過礁la.....
作者: samuel123159 時間: 2011-11-27 19:08
大陸野,平平地買黎玩o下其實也不錯..
但只當入門好了
作者: ken_nx 時間: 2011-11-27 21:29
怕吱可以去吱人!!!:P
作者: Amber 時間: 2011-11-27 22:47
乜野老鼠先
作者: Amber 時間: 2011-11-27 22:50
華強北有乜抵買的玩具
作者: ypco 時間: 2011-11-27 23:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesting 時間: 2011-11-27 23:48
回復 20# tin
哈哈,再行入D,轉右一行都係食店,無記錯好似係第二間
作者: jamesting 時間: 2011-11-27 23:49
回復 23# chinwah
回來了,會有跟進,不過聽日先
作者: jamesting 時間: 2011-11-27 23:50
回復 25# bennyepc
最後都係無買目標機,反而買左 NOVO 8 Ad
作者: Amber 時間: 2011-11-27 23:54
你咁熟的!
作者: kwokhf 時間: 2011-11-28 13:21
Novo 8 ad 乜野價?
作者: jamesting 時間: 2011-11-28 13:28
回復 35# kwokhf
890 人仔
作者: bennyepc 時間: 2011-11-28 13:48
本帖最後由 bennyepc 於 2011-11-28 13:56 編輯
廣州泵骨都係四,五十蚊左右一粒鍾,抵到爛,試過好多次la.....以前仲識倒唔少女,免費...(自己諗),後嚟玩到係去d女屋企到免費泵..就算而家有d女都仲有電話聯絡...
作者: ray08 時間: 2011-11-28 17:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bennyepc 時間: 2011-11-28 18:33
廣州大把泵骨場所,其實個個地方都大同小異,你想玩嘅野乜都有...
作者: logoff 時間: 2011-11-28 20:04
師兄直頭係萬人迷......。

作者: ray08 時間: 2011-11-28 21:55
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yingtat 時間: 2011-11-28 22:25
講講下好似唔似系電子DIY..........
作者: jamesting 時間: 2011-11-28 23:51
回復 42# yingtat
男人嘛.......都係咁上下,分別係講定唔講,做定唔做
作者: cooltaxi 時間: 2011-11-29 03:29
回復 12# jamesting
師兄可否post個地圖上來see see,下次可以去試試.
作者: heffman1 時間: 2011-11-29 04:20
回復 37# bennyepc
師兄你好得,有得食又有得玩
作者: bennyepc 時間: 2011-11-29 10:43
本帖最後由 bennyepc 於 2011-11-29 10:46 編輯
按摸泵骨場所大把,隨便問個廣州人都知道邊度有,必竟按摸泵骨呢d野喺大陸唔使咁正當,所以老城區會少d,但係都有...其實最好都係行遠少少或一過河南就大把呢d泵骨場,求其問個的士司機都知...不過都係最好有friend帶識d女就好玩好多,入到去點玩都得.....價錢又平,從三十幾到五十幾一粒鍾都有,入面肯定仲有其它野玩,不過睇你識唔識路玩啫....以前我係上面玩咗幾個月,淨係可以上床d女都有五,六個,後尾因為唔想再玩同怕麻煩就翻番落嚟......都有幾年la,有d女翻都仲有電話或QQ聯絡.....呢d野唔使教學ga,你去玩多d就自然識ga la.....
作者: ken_nx 時間: 2011-11-29 12:52
新美姿有咩好介紹呀

作者: jamesting 時間: 2011-11-30 00:54
新美姿係一間好舊既場,地方唔大,星期六&假期前過夜例老屈加鐘,只係去開有感情,又近我要去入貨既地方,所以唔想再轉場。
通常過夜套餐價約三百左右,包一餐,三樣大堂項目
入會用充值卡一次充值二千以上,港幣人仔一對一,都算ok
作者: ypco 時間: 2011-11-30 01:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesting 時間: 2011-11-30 18:29
回復 49# ypco
係喎,sorry
作者: freedom01 時間: 2011-11-30 18:42
其實去華強[落馬洲過關]坐地鐵到會展中心站上一層轉羅寶線華強站仲方便過係市民中心站轉蛇口線華強北站出
市民中心站轉蛇口線行餐懵
作者: ypco 時間: 2011-11-30 20:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesting 時間: 2011-12-1 02:03
回復 52# ypco
其實已經去左好多年

作者: jamesting 時間: 2011-12-1 02:04
回復 51# freedom01
但係華強北小人流,感覺安全D
作者: ypco 時間: 2011-12-1 03:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesting 時間: 2011-12-1 15:49
回復 55# ypco
永美姿
作者: ypco 時間: 2011-12-1 16:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jamesting 時間: 2011-12-1 16:29
回復 57# ypco


十次有九次都係同女友去
你咁講........即係......
作者: freedom01 時間: 2011-12-1 16:35
回復 54# jamesting
講真係大陸都係小心d好
作者: ypco 時間: 2011-12-1 16:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

