作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 10:27 標題: 請救水電工程人事解答 20mm燈喉 4條6mm線有無可能重新拉線?
因三相線絕緣數值低需重新拉線,水電師傅話無可能拉得到換線.
20mm燈喉
4條6mm線 ( L1, L2, L3, E)
大約3-4個曲位,無過路箱.
請救相關人事解答.
Thanks!
作者: ae861 時間: 2011-10-22 10:45
幾長??
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 11:13
大約5m. thanks!
作者: mclarenfung 時間: 2011-10-22 11:30
sure cant ...
個機械都要用6mm 三箱行..就知唔係一般住家..
3-4個曲..有5M..緊係做唔到LA
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 11:44
係家用三相即熱式電熱水爐(18kW).
作者: vichkvic 時間: 2011-10-22 11:56
見過一個大埔豪宅, 共有用兩個三相電熱水爐, 18kW用4mm線, 24kW用10mm線. 相信電燈佬有方法的. 祝好運.
作者: Joe_Black 時間: 2011-10-22 12:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: vichkvic 時間: 2011-10-22 12:17
水電師傅想你俾多D誠意。
For example: $800 ----> $1800.
作者: seven3137 時間: 2011-10-22 13:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 14:17
各位有冇相熟電燈師傅介紹?想搵多人比意見!
thx!
作者: YES_MAN 時間: 2011-10-22 14:18
用多芯線會唔會易拉D
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 14:38
6mm, 7蕊
作者: 3K 時間: 2011-10-22 14:53
如果3-4 個曲係90度曲的話.....要搵超人拉先得
仲要睇下個曲屈得好唔好.....GU 同 PVC 都唔同.
作者: yhcheng28 時間: 2011-10-22 14:54
20mm燈喉過4條6mm線要有曲位走比較身苦,建議你用大D 1"寸燈喉得唔得,外觀比較粗小小但好做好多.
作者: 風之小文 時間: 2011-10-22 15:01
咁你又唔好講到咁肯定!
老老實實,你有冇造過喉,拉過線先??
如果果4,5個曲屈得死,新喉篤穿線帶都難啦!
篤穿線帶要拆曲先穿到電線...
但重新拉線係冇得拆曲架...
當你曲唔死,但燈喉舊左,
有沙石、塵入左去,咁條喉就瑟死左架啦....
拉到舊線出黎都未必穿到新線架啦
另外,唔知佢點"三相線絕緣數值低"法
如果電線o係燈喉入面撞左線、燒左線,
咁好大可能電線會癡住燈喉內壁,咁就舊線都未必拉到出黎啦
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 15:56
回復 15# 風之小文
灰+啡 得0.07Mohm
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 15:58
唔係90度,但我諗最少都有120-130度
作者: 風之小文 時間: 2011-10-22 16:03
其實睇數值上都唔知情況點
但始終 多線+喉長+多曲
都幾難再拉到....
good luck.....
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 16:04
喉已經入哂牆無得攪,而家只可以換線
作者: yhcheng28 時間: 2011-10-22 17:01
回復 19# ~Hei~
噢真係要等高人出手喇!
作者: YES_MAN 時間: 2011-10-22 17:24
其實你條舊線用咩線?
當初又點解拉到
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 17:33
因為屋企裝修重新佈線,我都唔明點解個師傅用20mm喉走6mm線
作者: seven3137 時間: 2011-10-22 17:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137 時間: 2011-10-22 17:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 用尸名 時間: 2011-10-22 17:57
睇你個位有幾曲姐, 野野90' 真係神都死, 不過5米(以喉長計), 四條6mm應該無問題
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 18:25
回復 24# seven3137
當時一聽到20mm喉個心即時x佢!:curse:
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 18:26
回復 23# seven3137
無錯佢就係咁,一段一段咁穿之後再駛埋一齊!
作者: seven3137 時間: 2011-10-22 18:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 18:28
佢無屈到90度,應該都有120-130度.
作者: seven3137 時間: 2011-10-22 18:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 18:57
而家可能要走過條喉
作者: 用尸名 時間: 2011-10-22 20:17
搞到咁, 唯有叫佢開過條坑放過條囉
作者: tseloi 時間: 2011-10-22 22:51
膠喉 鐵喉??
作者: tseloi 時間: 2011-10-22 22:55
試下加啲
WD40
拉下郁唔郁郁的話拉到剩低一條做引線
作者: tseloi 時間: 2011-10-22 22:56
放4mm線都夠啦
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-22 23:37
膠喉
作者: seven3137 時間: 2011-10-23 01:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JOEGO發 時間: 2011-10-23 06:33
本帖最後由 JOEGO發 於 2011-10-23 06:47 編輯
回復 1# ~Hei~
以5米20mm燈喉,
最多3個曲位 ,
4個 有機會違例
作者: JOEGO發 時間: 2011-10-23 07:24
本帖最後由 JOEGO發 於 2011-10-23 07:34 編輯
回復 16# ~Hei~
正常最少都要有1megohms
作者: beast 時間: 2011-10-23 09:30
WD40 好傷膠架
不如用3M穿線膏
作者: cck888 時間: 2011-10-23 11:06
本帖最後由 cck888 於 2011-10-23 11:08 編輯
你無3M穿線膏
用下爽身粉.滑石粉都算數
WD40:funk:
直頭無理由用
條電線壽命大大減小
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-23 13:20
ching, 真的嗎?請問有無相關資料參考一下?謝!
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-23 13:22
所以只得0.07Mohm肯定條線有事!
作者: JOEGO發 時間: 2011-10-23 19:27
回復 42# ~Hei~
Code Of Practice for Electricity (Wiring) Regulations
作者: JOEGO發 時間: 2011-10-23 19:39
回復 42# ~Hei~
你數清楚到底有幾個BENDING先
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 00:51
本帖最後由 ~Hei~ 於 2011-10-24 01:03 編輯
有幾多個實際要師傅至知.但我有一個問題想問直線延伸2.5米長或以下的導管是否最多只可有四個彎位?
而有過路箱是否重新計算?
thx!
作者: Joe_Black 時間: 2011-10-24 08:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cck888 時間: 2011-10-24 08:51
其實現實中有無人跟住做
作者: seven3137 時間: 2011-10-24 09:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YES_MAN 時間: 2011-10-24 09:41
係咪要申請WR1完工證明書
先會跟實務守則?
作者: cck888 時間: 2011-10-24 10:07
政府野另外有份指引要跟
你淨跟果本野百分百死得
作者: cck888 時間: 2011-10-24 10:14
其實實務守則只係比你參考
即係綠公仔可以過馬路,但無叫你唔睇車就過
作者: seven3137 時間: 2011-10-24 10:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cck888 時間: 2011-10-24 10:36
重有D友仔唔知係米無野做
用平水喉來走廊頭走廊尾對比來慢慢收貨
可能讀書讀到傻左.唔會變通
作者: cck888 時間: 2011-10-24 10:41
講返
如果之前係正常甘拉線入
20mm燈喉 4條6mm線
係好有可能重新拉返線
但如果佢係拆喉來穿都多數無得救
作者: seven3137 時間: 2011-10-24 10:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cck888 時間: 2011-10-24 10:54
平水尺打線槽已經好好
你見過人用電筒收線槽未
讀得書多係好,但唔好上腦
圖佢地出,料佢地訂
但跟本係做唔到
作者: seven3137 時間: 2011-10-24 10:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JOEGO發 時間: 2011-10-24 16:32
回復 46# ~Hei~
你知唔知2.5米有幾長
唔明你想知黎做乜

完全唔識水電就唔好自己搞啦 有例要跟架
作者: JOEGO發 時間: 2011-10-24 16:47
回復 48# cck888
現實真係要跟架,不過D師傅靠經驗已經得
BTW有事起上黎COP係一個保障
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 17:22
2.5米咪就係2.5米囉.
因為我想知師傅有冇跟足守則去做,因為佢同我講佢係專業.
而且由頭到尾我都無需要自己攪,我只想知師傅講的是真是假.
作者: 孖孖B 時間: 2011-10-24 17:49
我賣魚蛋都賣得好專業架
廢話嗡完,咁係邊個去mag條線架??樓主你?
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 19:57
當然係負責換全屋電線嘅電燈師傅啦!
作者: 孖孖B 時間: 2011-10-24 20:17
咁家陣佢地mag到有問題,唔係佢地去解決,而要你去諗??
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 21:04
回復 64# 孖孖B
佢而家同我講舊線就拉唔到,要走明喉。我只係想知係唔係真係啦唔到定只係難d.我裝修完一年都唔夠唔想走明喉呀!
作者: YES_MAN 時間: 2011-10-24 21:37
一年就要換線
仲要舊線拉唔反出來
新線拉唔到入去
好慘
換完應該要入稟小額錢債審裁處
要上手個水電工埋單找數
作者: 孖孖B 時間: 2011-10-24 22:29
本帖最後由 孖孖B 於 2011-10-24 22:33 編輯
回復 65# ~Hei~
呢個師父係唔係一年前裝修果個??
魚蛋佬既睇法就係.......反正家陣果對380V都係廢線,不如試下換線,照計5M又唔係長,執順D,落足KY黎穿都有機會換得到,一個人響一邊死扯就一定唔得,穿線都要有D技巧既.
真係換唔到先再諗喇.
家陣好多上完雞精班就去考試,用D手段拎到A仔既"師父"都好多
作者: 孖孖B 時間: 2011-10-24 22:37
"如果"個曲唔係屈出黎,而係鋸2個45度拼出黎.....就神仙難救
作者: seven3137 時間: 2011-10-24 22:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 孖孖B 時間: 2011-10-24 22:53
本帖最後由 孖孖B 於 2011-10-24 22:55 編輯
回復 69# seven3137
乜你唔知家陣好多學師唔識飲奶既咩
咁就留番你呢D老屎急去引導下樓主應該點做,唔好成日搬COP出黎!!
又唔通COP有教樓主應該點搞????有~!!!!咪就係要搵"有牌"電器技工黎做囉
魚蛋佬都係去開檔喇


作者: seven3137 時間: 2011-10-24 23:06
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mcnelson 時間: 2011-10-24 23:17
Hi seven3137
cop = code of practice
作者: seven3137 時間: 2011-10-24 23:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YES_MAN 時間: 2011-10-24 23:22
真係同行如敵國
呢D陰招, 唔知水電工程有無遇過
From on.cc
打開門做生意,收到顧客來電固然高興,若每日收到多達六百個「搏命來電」則是一場噩夢。一名電腦維修公司東主的商業電話號碼近月遭人惡意飛線,滋擾者借刀殺人,首先用俗稱「太空卡」的電話儲值卡號碼「飛」到該商業電話號碼,然後四處致電滋擾其他人,受滋擾者憑來電顯示不斷致電事主投訴,癱瘓事主的公司電話線路,無法接洽生意。事主曾向有關儲值卡號碼的電訊供應商求助,供應商亦已中止有關飛線,但滋擾者卻改用其他儲值卡號碼繼續惡意攻擊,事主雖報警但仍無法阻止有關惡行。
電腦維修公司東主鄭先生今年三月開始接獲滋擾電話,每日約六、七十個,來電顯示是由三個號碼打出,大都是「打嚟唔出聲」,約持續近一星期,幾乎令公司無法運作,鄭先生一方面報警求助,另一方面則使用「拒絕接收指定號碼」的軟件,滋擾電話終告停止,鄭先生以為從此可以一勞永逸,怎料至今年八月,滋擾電話再次出現,程度比之前更厲害,平均一日多達四百個,最高峰時一日多達六百個。
不時回電投訴 遭破口大罵
更令鄭先生絕望的,是今次「搏命來電」由一個儲值卡號碼「飛」到他的公司電話號碼,滋擾者除不斷來電滋擾鄭先生外,更離譜是利用該儲值卡號碼於深宵時分致電給其他無辜者,受害人根據來電顯示回電投訴,結果此類投訴電話全部「飛」往鄭先生的公司電話,令他不時被人破口大罵,「你做乜半夜三更打嚟?」雖然鄭先生加以解釋,卻無補於事,而接生意的電話更幾遭癱瘓。由於此類投訴電話來電顯示個個不同,之前使用的「拒絕接收指定號碼」軟件未能派上用場。
鄭先生遂向無辜被滋擾者查詢來電顯示號碼,然後要求電訊管理局查核,發現原來是中國移動通信一個毋須登記的儲值卡號碼,鄭先生曾多次要求中國移動通信中止該電話號碼的飛線服務,幾經交涉,對方終在近日中止有關飛線,但滋擾者卻改用其他儲值卡號碼繼續惡意攻擊鄭的公司電話,令他十分困擾。「若再無辦法,惟有改電話號碼,但咁樣我會流失班舊客,損失好慘重!」他認識的兩名行家亦遭同類手法滋擾,疑是其他行家所為,目的是令他們無法接生意。
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 23:24
如果要重新做喉就由裝修同水電包底
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 23:31
係同一個
作者: alundrahk 時間: 2011-10-24 23:35
睇左咁多師兄意見,容我多事講句。要重拉線係做到,但一年就過唔到mag可能做燈喉時以有問題,重穿未必好事。重做呢組燈喉會比較好,但唔知佢係咪由Fuse相出去,係就一定唔只2.5M。樓主如果要多點答案,影返小小相上來,我睇這裡都好多師父級高人應該幫到你。
作者: seven3137 時間: 2011-10-24 23:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seven3137 時間: 2011-10-24 23:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 23:46
本帖最後由 ~Hei~ 於 2011-10-25 00:01 編輯
一定唔止2.5m我約略度都4m,佢同我講拉唔到因為至少有3-4個曲。
但我有一點唔知係咪有問題,因為有一段燈喉係橫過個企缸架,佢話人地起樓都係咁走!
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 23:48
半年前發生既問題終於找到原因了....

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ghlight=&page=1
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 23:50
其實MCB因短路跳過幾次係唔係換過全新比較好?
作者: seven3137 時間: 2011-10-24 23:51
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 23:54
本帖最後由 ~Hei~ 於 2011-10-24 23:57 編輯
唔會掛,而家佢肯負責返我就唔理咁多,唯有睇實d!話晒佢都有30年經驗
作者: ~Hei~ 時間: 2011-10-24 23:59
佢係果段時間check過話電箱同電線都無問題!
作者: seven3137 時間: 2011-10-25 00:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YES_MAN 時間: 2011-10-25 00:07
講真
好似睇醫生
個病越睇病得越勁
好拿拿臨換醫生
若果佢真係醫得反好你
佢醫術一定深不可測
作者: 65c02 時間: 2011-10-25 00:16
That is correct, last time I saw my c fu try to get electricity from washroom lighting to a 13A near by, luckily I saw that and XYZ him to correct.
作者: cck888 時間: 2011-10-25 00:20
現實COP跟本佢無叫你跟足佢做
佢係一本指引
只係帶出部份問題
但點解甘多人會跟到十足無曬主見呢
鬼叫現實係讀書人收貨
跟足就收到錢
如同官僚制道
作者: cck888 時間: 2011-10-25 00:28
That is correct, last time I saw my c fu try to get electricity from washroom lighting to a 13A ne ...
65c02 發表於 2011-10-25 00:16
你呢個問題就真係安全性唔可以亂來
作者: 風之小文 時間: 2011-10-25 01:31
本帖最後由 風之小文 於 2011-10-25 23:56 編輯

睇到你個索掣咁,
應該當初係電線o係燈喉入面拉傷左,
撞左線,令電流過大跳掣
D線應該癡死晒D膠架啦
返拉唔到線架啦
唔好咁硬頸啦....
一係新造明喉,一係新造藏喉啦....
作者: JOEGO發 時間: 2011-10-25 10:54
本帖最後由 JOEGO發 於 2011-10-25 14:16 編輯
回復 61# ~Hei~
2.5m長, 做到4個彎位既
作者: cat5354 時間: 2011-10-25 11:11
5好講前後啦!現在,你個爐係廁所,廁所仲有無蘚位拉線未?仲裝修中?廁所上石未?
作者: recosuke 時間: 2011-10-25 11:42
其實係拉唔到
如果拉到你d線都傷曬,再拉過都係一樣
不如拿拿聲再做過d喉或者行單相儲水爐
作者: JOEGO發 時間: 2011-10-26 00:01
唔通拉完線無做絕緣測試?
不過拉膠喉點會傷到線呢!?
實際情況係點,係到估估下都唔係辦法既,
學c hing話,
轉返做單相熱水爐吧啦, 係香港無需要用到三相咁high power (無你想像中慳到電費)
5. 儲水式電熱水爐是否比即熱式電熱水爐更省能源?
若加熱同等份量的水,兩者耗電量相同。
https://www.clponline.com.hk/FAQ ... WaterHeater.aspx#05
線就一定要重新拉 (depend 條喉有冇傷到 , 介傷再拉果組線 ) 或者 重做明or暗喉

good luck!
作者: YES_MAN 時間: 2011-10-26 01:11
為何並非所有家庭都能安裝即熱式電熱水爐?
原因是即熱式電熱水爐必須採用三相供電。現時住宅單位供電的模式(單相或三相)皆由發展商決定。新發展村屋已大多採用三相供電,因而可使用即熱式電熱水爐。
作者: recosuke 時間: 2011-10-26 14:11
20mm喉拉4條6mm線喎!
你唔出盡力好難去到,唔傷就假啦
一拉完即刻做測試未必試得出
作者: den 時間: 2011-10-30 17:30
20MM喉 4個曲 仲 4條 6MM 無可能拉 重新做吧 就係拉到 所以傷左線羅 點解當初師傅咁做? 因為錢羅 你比得少 定係 佢偷工減料真係唔知 暗喉仲 4 5個曲 好難拉 但你點知 4-5 個曲先 你做架 @@ 人地做喉都無咁傻啦
作者: 1956 時間: 2011-11-1 00:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

