作者: tom08121314 時間: 2010-7-7 22:00 標題: 新手 批牆灰問題
本帖最後由 tom08121314 於 2010-7-7 22:03 編輯
我屋企牆上有d開始跌灰落黎
想鏟走左D灰
自己再批牆灰,同埋油d油
請問要買d咩??步驟係點???
希望有好心人教我!!

作者: pc2366 時間: 2010-7-7 22:38
光油要黎打底(即係凡立水要用松節水開),福粉+菜膠可加小小石高粉.要黎批灰.最後就油油
作者: 冰之風 時間: 2010-7-7 23:14
2#師兄已全說了,我現略加整理如下:
1) 鏟走鬆左D灰,
2) 福粉+菜膠可加小小石高粉.要黎批灰,
3) 待乾後(一般一天便可),用砂紙磨平,
4) 油"光油",
5) 待乾後,最後就油油
所有材料都可以在五金鋪買。
作者: tom08121314 時間: 2010-7-7 23:52
本帖最後由 tom08121314 於 2010-7-7 23:58 編輯
唔該哂
光油 油係上灰前定油漆前????
作者: a9668823 時間: 2010-7-8 11:40
c-hing 如果面積大,唔用砂紙用砂帶機得唔得,砂紙用幾多號?
作者: llcc 時間: 2010-7-8 12:59
100-150號, 冇乜所謂, 買幾張試下囉
啲灰點吓都走, 細細力得啦, 唔好唸落機
好似比較多人會先油光油先至批灰
作者: 冰之風 時間: 2010-7-8 19:57
詳情建議參考以下大作

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1
作者: galaxy574 時間: 2010-7-8 21:04
批牆灰就好easy啦.
用漆剷+灰匙剷批上去就ok喇.
一層一層批,吾用批返轉頭,等佢第一層乾左再過砂紙再批第2層,
乾左再省再批,批3層就可以喇
如果你自己開灰.
你用一個大桶,裝少少光油再加少少福炒,
搞暈,再加多d光油再搞暈,
再加20%菜膠+白膠漿搞暈,
之後加70%福粉搞暈,
吾夠杰加白膠漿or菜膠,
太杰加光油,
d灰吾可以有太多氣泡.
批灰後上1層啞白底漆,
之後2層面油(乳膠漆)
牆身就用排筆直紋髹,
轉色就十字掃,
乳膠漆可用1-10%清水開

