Board logo

標題: 請問呢粒係咩黎 (問零件) [打印本頁]

作者: ivan1612    時間: 2009-12-1 07:09     標題: 請問呢粒係咩黎 (問零件)

圖片中有一條長型黑色野 我想問呢粒係咩黎???有咩用 thx!~~

市面有無得賣?? thx~

[ 本帖最後由 ivan1612 於 2009-12-1 07:11 編輯 ]
作者: tnovicet    時間: 2009-12-1 08:41

F1 : Fuse
作者: ivan1612    時間: 2009-12-1 18:00

咁我想問 呢粒野同普通fuse有咩分別 ???
作者: 趙完松    時間: 2009-12-2 03:14

普通沒腳而且又大
尼种有腳又細,可以焊嚮線路板
作者: ivan1612    時間: 2009-12-3 06:52

咁我想問呢粒野邊度買到??
作者: Victorychan2002    時間: 2009-12-3 08:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tnovicet    時間: 2009-12-3 09:20

Welfare





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2