Board logo

標題: [遊戲] Line Rangers 討論 [打印本頁]

作者: 普羅    時間: 2014-5-25 10:53     標題: Line Rangers 討論

本帖最後由 普羅 於 2014-6-19 23:51 編輯

玩左幾日又好似幾過引WO
https://play.google.com/store/ap ... .LGRGS&hl=zh_TW

作者: rfdingo    時間: 2014-5-25 11:37

好多人都有玩
不過係"zip"時間為主
作者: 普羅    時間: 2014-5-25 13:19

想問下有邊版打錢係最快最易
作者: a886    時間: 2014-5-25 13:22

好多人都有玩
不過係"zip"時間為主
rfdingo 發表於 25-5-2014 11:37



    ZIP時間+1
作者: a886    時間: 2014-5-25 13:25

回覆 3# 普羅


    無話邊版打錢係最快最易~
啲錢係隨你打得愈高級跳得愈多錢,你揀啲你覺得輕鬆關就可以
但星期四係有雙倍錢
作者: rfdingo    時間: 2014-5-25 13:26

週二經驗加倍
週三寶物加倍
週四金幣加倍
週五合成經驗加倍


http://rangers.game-db.tw/stage.php
from
http://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=25967&snA=2880
作者: october    時間: 2014-5-26 14:55

每日10石, login都夠啦.
作者: Pennylau    時間: 2014-5-26 16:22

我都有,依家click係116~
作者: 普羅    時間: 2014-5-26 19:01

卡左係104, 邊版打錢好食
作者: Pennylau    時間: 2014-5-27 09:31

卡左係104, 邊版打錢好食
普羅 發表於 2014-5-26 19:01

我打緊104/112儲錢同刷卡。

BTW, 104要升左塔先,大約有50萬HP,就可以頂到饅頭人過到啦
作者: tenkafubu    時間: 2014-5-27 10:47

我打緊104/112儲錢同刷卡。

BTW, 104要升左塔先,大約有50萬HP,就可以頂到饅頭人過到啦 ...
Pennylau 發表於 2014-5-27 09:31



    我都係係104同112儲錢+刷人.
作者: koli    時間: 2014-5-27 10:55

卡左116,刷錢就104/88,準備好1隻可以升到80索後面會易好多
作者: Pennylau    時間: 2014-5-27 11:25

卡左116,刷錢就104/88,準備好1隻可以升到80索後面會易好多
koli 發表於 2014-5-27 10:55

116用3炮灰加兩個遠程,我尋日啱啱過左~
作者: irvingtin    時間: 2014-5-27 11:39

我卡左係 100
作者: Pennylau    時間: 2014-5-27 11:49

我卡左係 100
irvingtin 發表於 2014-5-27 11:39

我都之前都click左好耐,飛機男好難打,升下坦同隻貓/鬥士饅頭/勇者饅頭應該過到!
作者: mvp3    時間: 2014-5-27 12:01

我卡係 108...... 好辛苦先打齊4隻索.

另外三星寶超難出
作者: a886    時間: 2014-5-27 12:46

卡105 @@
作者: koli    時間: 2014-5-27 13:21

116用3炮灰加兩個遠程,我尋日啱啱過左~
Pennylau 發表於 2014-5-27 11:25
遠得雲同辛蒂唔係好夠力等佢改易算
作者: koli    時間: 2014-5-27 13:22

我卡係 108...... 好辛苦先打齊4隻索.

另外三星寶超難出
mvp3 發表於 2014-5-27 12:01
寶物日刷吧易出勁多
作者: ee9861    時間: 2014-5-27 14:06

我卡係 108...... 好辛苦先打齊4隻索.

另外三星寶超難出
mvp3 發表於 2014-5-27 12:01

抽老虎機有得估架WO
作者: Pennylau    時間: 2014-5-28 14:12

我卡係 108...... 好辛苦先打齊4隻索.

另外三星寶超難出
mvp3 發表於 2014-5-27 12:01


108堅難,最後過要靠運氣! 最後遇到爆量既敵人真係好灰!
作者: Pennylau    時間: 2014-5-28 14:12

抽老虎機有得估架WO
ee9861 發表於 2014-5-27 14:06

請指教
作者: ee9861    時間: 2014-5-28 14:42

請指教
Pennylau 發表於 2014-5-28 14:12

用眼睇, 因為佢係順住出
eg. 索/貓/1星/2星/技1/技2/錢; 索/貓/1星/2星/技1/技2/錢; 索/貓/1星/2星/技1/技2/錢; 索/貓/1星/2星/技1/技2/錢;
作者: Pennylau    時間: 2014-5-28 16:04

用眼睇, 因為佢係順住出
eg. 索/貓/1星/2星/技1/技2/錢; 索/貓/1星/2星/技1/技2/錢; 索/貓/1星/2星/技1/技 ...
ee9861 發表於 2014-5-28 14:42

厲害
作者: cckkwc2002    時間: 2014-5-29 15:00

後尾見賣廣告又有friend叫先開始玩,而家打到120未過到,75級狂刷104中,就快去刷112 masked moon
作者: cckkwc2002    時間: 2014-5-29 15:01

遠得雲同辛蒂唔係好夠力等佢改易算
koli 發表於 2014-5-27 13:21


而家已經改易左好多,可能係你本身等唔夠高先礦石回唔切打唔到吧?!大炮o個o的lv追貼未?
作者: cckkwc2002    時間: 2014-5-29 15:03

108堅難,最後過要靠運氣! 最後遇到爆量既敵人真係好灰!
Pennylau 發表於 2014-5-28 14:12



108都唔太難,boss都唔難打,最難係o個隻蜥蜴大力怪好鬼多血又高攻又行得快...捱過呢隻就可以壓住黎打
作者: Pennylau    時間: 2014-5-29 16:07

120過左,masked moon刷夠,依家儲下錢,冇壓力~
作者: Pennylau    時間: 2014-5-29 16:09

108都唔太難,boss都唔難打,最難係o個隻蜥蜴大力怪好鬼多血又高攻又行得快...捱過呢隻就可以壓住黎打 ...
cckkwc2002 發表於 2014-5-29 15:03

hurry up後有機率性爆量敵人,你遇唔到咩?
作者: cckkwc2002    時間: 2014-5-29 16:47

回覆 29# Pennylau


有遇過,o個個情況係如果未hurry up前壓唔到去對方城前,佢咁樣出法就必輸無疑
唯一係要自己掌握好個timing,未hurry up前要盡快KO前面幾個頭目壓住佢個城狂打
到hurry up出時,敵人o既血量會減半(你有無留意),呢個時候佢出幾多就死幾多
作者: 普羅    時間: 2014-5-29 19:20

我玩玩下都110了, 卡住
作者: koli    時間: 2014-5-29 20:43

而家已經改易左好多,可能係你本身等唔夠高先礦石回唔切打唔到吧?!大炮o個o的lv追貼未? ...
cckkwc2002 發表於 2014-5-29 15:01

小弟LV低得69,得塔hp係55,其他全69
作者: 普羅    時間: 2014-6-8 17:36

又卡係116, 唉
RANK 59
作者: october    時間: 2014-6-9 15:09

回覆 23# ee9861

多謝明燈指引, 已成功突滿紅衣熊, 而家等6月18日前升到LV60
作者: Hidekii    時間: 2014-6-9 15:13

卡120中, 等星期四搶錢再升級
作者: cfsimon    時間: 2014-6-9 16:52

大家都打到好後.

我係冰神殿d快攻卡住.
作者: ee9861    時間: 2014-6-10 09:36

119了, 有冇人知點係112屈錢同經? 唔用技/FD幫
作者: NOPSS    時間: 2014-6-10 09:57

我都120了。

而家打 masked moon
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2014-6-10 10:00

卡120
112 masked moon已儲齊咁多隻
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2014-6-10 10:02

本帖最後由 ccchhhuuunnn 於 2014-6-10 10:07 編輯
119了, 有冇人知點係112屈錢同經? 唔用技/FD幫
ee9861 發表於 2014-6-10 09:36



我用XAN加多一隻近身頂住
後面有SOL+多一隻Splash

打到hurry up過多少少就可以end game
最緊要第二批果幾隻綠色人出黎時候唔好畀佢壓返過黎
Splash夠勁的話, 可以直接拆搭但果幾隻綠色人仲有過半血
如果第二批綠色人壓到過黎, 會易輸, 唔輸都要再打好耐

刷咗幾日終於儲齊masked moon
112關好熟
作者: ee9861    時間: 2014-6-10 11:14

我用XAN加多一隻近身頂住
後面有SOL+多一隻Splash

打到hurry up過多少少就可以end game
最緊要第二批果 ...
ccchhhuuunnn 發表於 2014-6-10 10:02

我60 RANK
條龍同飛天肥仔係咪要升到80先得??
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2014-6-10 11:33

本帖最後由 ccchhhuuunnn 於 2014-6-10 11:48 編輯
我60 RANK
條龍同飛天肥仔係咪要升到80先得??
ee9861 發表於 2014-6-10 11:14



我條龍上咗80好耐, 所以唔知
不過如果龍得60可能太低, 起碼70可能好啲
上次改版前龍唔好用, HP高, 但做盾又唔夠近身, 做攻手又太弱
但改版後ATK勁好多加splash變得好好用,可做第二排盾同中排攻擊
我打曬大部份野, 龍仲可以幫我帶住四隻lv未到頂嘅ranger打110關升EXP, 用途極大所以要重點upgrade佢

XAN反而唔駛咁高lv都夠(因為刷XAN嘅關後過SOL同Alice, 所以我仲未到80),
我用XAN再加多一隻近身高HP做盾
兩盾+龍可當半盾其實都唔會畀敵推得郁

兩盾優先, 然後龍, 之後有剩先範圍, 礦都唔駛升
有位擺貓的話, 一開game出貓, 戰線就推得前, 可以快啲完
無貓用XAN都得, 慢少少
作者: ee9861    時間: 2014-6-10 12:06

我條龍上咗80好耐, 所以唔知
不過如果龍得60可能太低, 起碼70可能好啲
上次改版前龍唔好用, HP高, 但做 ...
ccchhhuuunnn 發表於 2014-6-10 11:33

你幾多RANK?
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2014-6-10 12:43

你幾多RANK?
ee9861 發表於 2014-6-10 12:06



現72
印象中我六十幾已經開始咁刷112
作者: Hidekii    時間: 2014-6-10 12:52

打左N舖112都唔見Masked moon,反而抽蛋抽到隻
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2014-6-10 13:09

打左N舖112都唔見Masked moon,反而抽蛋抽到隻
Hidekii 發表於 2014-6-10 12:52

112抽 masked moon 難過 之前抽xan
唔知關唔關紅brown event 事

via HKEPC Reader for Android
作者: taipos700i    時間: 2014-6-10 18:16

我就卡120, 已學曬youtube片咁, 喪推驢仔鹿仔都唔成功
反正過關仲係comming soon, 所以算   打番舊關升$ exp  同等鑽石
作者: cckkwc2002    時間: 2014-6-10 19:51

回覆 41# ee9861


肥龍到現今都仲係好好用,所以一定要突滿

o岩o岩我都升到level 80了,基本上都無乜新rangers....全部都係靠基本o個o的過關

肥龍 / Xan / Alice / Masked Moon - 80級   
老虎兔 - 65級
Benard / 黑貓 / 路西法兔 / 蜜蜂 - 60級
Sindy / Macho moon / Jessica貓女 / 骷髏骨兔 / Opera James - 70級
Bob / COBE - 55級
Red Brown - 60級 x 2(無聊得濟升多隻)
仲有幾隻快速一二星炮灰
作者: taipos700i    時間: 2014-6-10 21:02

無聊得濟升多隻......但最後只比一隻雷神熊
作者: 普羅    時間: 2014-6-10 23:30

無聊得濟升多隻......但最後只比一隻雷神熊
taipos700i 發表於 2014-6-10 21:02

係咪一夠60就即送? 定要等EVENT完先送?
作者: cckkwc2002    時間: 2014-6-10 23:34

回覆 49# taipos700i


無所謂,我升緊第三隻lu....三星ranger賣又唔係好多錢,反正o的rangers而家滿哂刷緊金幣浪費緊o的exp
儲定之後開新關有新ranger刷我就可以食左呢o的60級red brown立即跳上好高level
作者: 普羅    時間: 2014-6-11 22:49

line rangers 其實係點為之一日?
有時過左12點都仲係前一日個EVENT, 有時10點幾又變左第2日個EVENT
作者: cfsimon    時間: 2014-6-12 01:35

line rangers 其實係點為之一日?
有時過左12點都仲係前一日個EVENT, 有時10點幾又變左第2日個EVENT ...
普羅 發表於 2014-6-11 22:49

應該都係日本時間,gmt+9

頭先十一點幾打已經兩倍$up

via HKEPC Reader for Android
作者: ccchhhuuunnn    時間: 2014-6-12 09:45

line rangers 其實係點為之一日?
有時過左12點都仲係前一日個EVENT, 有時10點幾又變左第2日個EVENT ...
普羅 發表於 2014-6-11 22:49



所有event(獎勵日/log in bonus)係11pm (12mn GMT+9)
只係每日splash screen係12點計
作者: cfsimon    時間: 2014-6-12 11:19

回覆  taipos700i


無所謂,我升緊第三隻lu....三星ranger賣又唔係好多錢,反正o的rangers而家滿哂刷緊金幣 ...
cckkwc2002 發表於 2014-6-10 23:34


哈哈哈哈, line出左notice叫人keep住lv60紅熊大到16號

唔通佢發現好多人升完lv60轉頭食左???
作者: 普羅    時間: 2014-6-12 19:08

黎緊會大UPDATE, 有VS MODE
作者: Hidekii    時間: 2014-6-13 14:05

升完d人後終於過埋120, 手都斷
作者: 普羅    時間: 2014-6-14 12:23

卡在120
作者: ricej    時間: 2014-6-14 13:30

用眼睇, 因為佢係順住出
eg. 索/貓/1星/2星/技1/技2/錢; 索/貓/1星/2星/技1/技2/錢; 索/貓/1星/2星/技1/技 ...
ee9861 發表於 2014-5-28 14:42



    假老虎機來架,邊有得估,result一早固定。

台灣有人做過測試
我都試過用減速器較
作者: taipos700i    時間: 2014-6-15 00:15

唔係呱...........咁真係厄曬
事實上, 4星怪佔一格, 5星怪佔一格
但總是抽到十隻八隻4星+技, 先中一隻5星
作者: DanielHO    時間: 2014-6-15 00:19

卡係116 黎緊係咪有6星?
作者: ee9861    時間: 2014-6-16 14:07

假老虎機來架,邊有得估,result一早固定。

台灣有人做過測試
我都試過用減速器較 ...
ricej 發表於 2014-6-14 13:30

我係咁估架, 只係呢排插多左隻3星熊難估左
作者: october    時間: 2014-6-16 15:42

回覆 59# ricej

我堅持相信, 因為我跟據出現次序, 已經刷左幾隻突滿

反正我信了....
作者: Pennylau    時間: 2014-6-17 14:12

回覆  ricej

我堅持相信, 因為我跟據出現次序, 已經刷左幾隻突滿

反正我信了.... ...
october 發表於 2014-6-16 15:42

證明你眼明手快
我都突滿,不過打左好多次
作者: october    時間: 2014-6-17 14:18

回覆 64# Pennylau

當然唔係次次都一定中啦, 成日跌正隔離, 有時隔離係4星當有賺
作者: taipos700i    時間: 2014-6-17 18:48

印像中好似月頭定月尾都會定期推廣扭蛋5星雙倍chance
而家二百粒寶石... 等等等..
作者: 普羅    時間: 2014-6-17 19:10

無UP死都唔好抽
作者: october    時間: 2014-6-18 10:47

回覆 67# 普羅

下?!??!  有咁既野咩? X街, 尋晚夠100, 用左.....
作者: mvp3    時間: 2014-6-18 11:00

其實隻GAME 有無加速器. 草緊level 想一場打快d
作者: NOPSS    時間: 2014-6-18 13:07

回覆  ricej

我堅持相信, 因為我跟據出現次序, 已經刷左幾隻突滿

反正我信了.... ...
october 發表於 2014-6-16 15:42


我抽極抽不到 ><
作者: ee9861    時間: 2014-6-18 15:43

4點換5星熊, 係打就快
作者: october    時間: 2014-6-18 16:28

回覆 70# NOPSS

下次我幫你抽....
作者: ee9861    時間: 2014-6-19 09:40

更新已出
作者: Hidekii    時間: 2014-6-19 09:46

對戰完贏左竟然連唔到線
作者: Hidekii    時間: 2014-6-19 09:56

Auto mode好正! 唔使自己打, 今日用黎搶分一流!
作者: ee9861    時間: 2014-6-19 10:33

本帖最後由 ee9861 於 2014-6-19 10:41 編輯
Auto mode好正! 唔使自己打, 今日用黎搶分一流!
Hidekii 發表於 2014-6-19 09:56

呢D興得一時興唔到一世
出得呢個MODE只係養住ACC
出得AUTO好快會出埋FAST FORWARD
作者: Hidekii    時間: 2014-6-19 10:52

呢D興得一時興唔到一世
出得呢個MODE只係養住ACC
出得AUTO好快會出埋FAST FORWARD ...
ee9861 發表於 2014-6-19 10:33

有game可以興一世?

未集齊5星rangers, 仲有新關卡, 未升爆lv都仲會玩既
作者: october    時間: 2014-6-19 11:08

回覆 77# Hidekii

有一個幾有趣問題....

我地會唔會一世都救唔到沙利??
作者: Hidekii    時間: 2014-6-19 11:14

回覆 78# october
我諗會
作者: Pennylau    時間: 2014-6-19 11:18

今日開始有雙倍,抽左8個蛋,冇KSM同和尚
作者: Pennylau    時間: 2014-6-19 11:29

BTW, auto mode好正,紅色boss關卡都可以用,一流!
作者: cckkwc2002    時間: 2014-6-19 11:49

回覆 78# october


有個朋友玩玩下無心機,唔玩喇,覆左我一句 "他媽的Sally由得佢去死啦"  
作者: cckkwc2002    時間: 2014-6-19 11:50

回覆 81# Pennylau


唔係下下戇居居咁襟,搭車都可以昅下女
作者: october    時間: 2014-6-19 11:50

回覆 82# cckkwc2002

金句
作者: ee9861    時間: 2014-6-19 14:16

6抽中足球熊
作者: 咩叫朋友    時間: 2014-6-19 17:12

雙倍假野,100石一隻五星都冇
作者: eg_tkk    時間: 2014-6-19 17:27

我9抽到 2 隻 5 星
作者: cfsimon    時間: 2014-6-19 17:43

本帖最後由 cfsimon 於 2014-6-19 18:45 編輯
我9抽到 2 隻 5 星
eg_tkk 發表於 2014-6-19 17:27


200ruby兩次六抽, 12隻得5隻4星 :(

仲要係打boss stage就有個d.
作者: taipos700i    時間: 2014-6-19 19:14

我都係200去抽... LUCIFU   農夫..
見d fd個個唔係和尚就小籠包 KSM 足球熊 啡色滑板佬...........
作者: Hidekii    時間: 2014-6-19 20:02

我都係200去抽... LUCIFU   農夫..
見d fd個個唔係和尚就小籠包 KSM 足球熊 啡色滑板佬........... ...
taipos700i 發表於 2014-6-19 19:14

和尚就小籠包 KSM 足球熊 啡色滑板佬 <<< 一隻都冇
作者: 陣風    時間: 2014-6-19 23:42

200石抽到1隻足球熊, 可以突2了
作者: 普羅    時間: 2014-6-19 23:52

抽到巫兔突1野
作者: a886    時間: 2014-6-19 23:55

回覆 78# october

無人諗住救佢
作者: taipos700i    時間: 2014-6-20 00:55

貓王/豹紋果隻下嘛
唔係呢隻先係巫兔咩

作者: ee9861    時間: 2014-6-20 11:20

貓王/豹紋果隻下嘛
唔係呢隻先係巫兔咩
taipos700i 發表於 2014-6-20 00:55

應該係講巫師兔兔

作者: taipos700i    時間: 2014-6-20 11:39

哈哈原來係咁
但點睇都係兩星果隻巫d
作者: taipos700i    時間: 2014-6-20 11:41

同理每天login 送10粒活動又無左..   換左第二款...
一百粒又有排儲了
作者: october    時間: 2014-6-20 14:29

回覆 97# taipos700i

係囉, 仲要7日先得20石.....
作者: Pennylau    時間: 2014-6-20 22:40

抽唔到KSM同和尚,人生開始絕望!
作者: 陣風    時間: 2014-6-20 22:52

課咗1SET, 抽了5次100石
2隻浪花->突滿
2隻KSM->突2





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2