Board logo

標題: [測試] 討論區閱讀器 [打印本頁]

作者: mobileapp007    時間: 2012-1-16 21:28     標題: 討論區閱讀器

https://market.android.com/detai ... m9ydW0ucmVhZGVyIl0.

這是一個方便大家閱讀discuz討論區的工具.
現在可以閱讀以下的discuz討論區:
- 失敗討論區
- uwants討論區
- discuss hk 討論區
- hkepc 討論區

這個是我第一次寫的android app
可能有不少不好的地方

請大家提供下改善意意見
作者: chue    時間: 2012-1-16 21:37

支持港人港APP
作者: epcsub    時間: 2012-1-16 21:55

支持 可否加個選項 以黑底白字顯示
作者: mobileapp007    時間: 2012-1-16 22:02

支持 可否加個選項 以黑底白字顯示
epcsub 發表於 2012-1-16 21:55

謝謝
現在正在研究中,因為有一些朋友也有這個意見
作者: epcsub    時間: 2012-1-16 22:06

希望會越改越好!
10word
作者: mobileapp007    時間: 2012-1-31 21:49

新版本更新有黑底白字
仲有想問下大家有無乜discuz forum 想加入
作者: skeay    時間: 2012-1-31 22:53

已下載!
支持
作者: fireblade    時間: 2012-1-31 22:55

可唔可以在第一頁加入shortcut自定常去的討論區或標題。
作者: faihome8    時間: 2012-2-1 03:08

好正個apps,可以做一個 我的最愛功能嗎,睇到有用文章可以save
作者: mobileapp007    時間: 2012-2-1 16:36

回復 8# fireblade
謝謝支持~
常用討論區呢個我做緊~咁標題要睇下難唔難做(我諗應該無問題)~~
作者: mobileapp007    時間: 2012-2-1 16:37

回復 9# faihome8
謝謝支持
我都會睇下難唔難做到~~(希望無問題)
作者: 見習波浪魔術師    時間: 2012-2-2 01:44

港人港APP支持!
作者: setohoho    時間: 2012-2-2 18:08

hkepc 入左login都係入唔到交易廣場

wishlist: 可以自己加forum
作者: phonon    時間: 2012-2-2 22:17

支持, 支持
作者: mobileapp007    時間: 2012-2-3 16:10

回復 13# setohoho

交易廣場因為第一版全部都係置頂post~
所以入唔到...呢個我諗緊點解決~

自己加forum就未必一定得~我會諗下~~
謝謝支持~~
作者: mobileapp007    時間: 2012-2-3 16:11

新加入支援 另一個forum~~
作者: setohoho    時間: 2012-2-3 16:20

回復 15# mobileapp007
support!!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2