作者: raidas87 時間: 2016-11-4 20:19 標題: 求救
本帖最後由 raidas87 於 2016-11-4 20:37 編輯
求救 , 昨晚坐車時部 830 不慎墮地後音量鍵斷了 , 不停響震兩邊跳 , 重新開機後出現 ' ! " 圖案 , 今天維修音量鍵後再重新開機 , 發現無法感應 sim card 飛航等設定全部失靈而日期變成 4 月 7 日 , 請問是否趺壞了底板 ? 我應該怎樣做 ? 求各位指點 ?
p.s. 用另一張 sim card 試一樣唔得但又可以開到 fb
作者: 288538 時間: 2016-11-4 20:51
跌到volume制都斷埋,我諗其實你自己都知答案,上黎求個安心je?
都係入廠或換機之類架la
作者: wong9634 時間: 2016-11-4 21:14
! 應該係要禁住開機制同音量+先會出現既模式?
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10
作者: raidas87 時間: 2016-11-4 21:23
! 應該係要禁住開機制同音量+先會出現既模式?
via HKEPC Ionic Reader v1.2.9 - Windows Phone 10 ...
wong9634 發表於 2016-11-4 21:14
我是先關機過一會再開便出現 " ! " 圖案
作者: raidas87 時間: 2016-11-4 21:24
即是底板死了 ? X(
作者: DGCNYO 時間: 2016-11-5 00:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raidas87 時間: 2016-11-5 01:31
剛 check 過bluetooth 開關沒事 , 現在只有 wifi 感知和飛航 mode 無法使用
只能拆先知 ... 又可能只係shot左
重灌有機回復正常嗎 ?
p.s. 手機其實沒有完全跌到地上 , 只跌進了椅側空隙估唔到會搞成咁 .

