作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-23 15:39 標題: Nokia Lumia 920 + WP8個人不專業評測 (Finished 3 parts out of 4)
本帖最後由 SamuelNSH 於 2012-11-29 15:13 編輯
當小弟知道Lumia 920喺加拿大有得預訂時,立即就訂左一個 (不過消息收得遲,一訂就排左喺196名)。當知道Lumia 920首發喺加拿大時,小弟高興至極。可惜後來發現第一輪得50部左右,失望的同時唯有死死地氣等大貨到加拿大。最後上星期五知道920到左加拿大,趕在電話公司門店關門前去上台拿機。Lumia 920現時喺加拿大係比一間叫Rogers既carrier獨佔,而我原本用緊另一間電話公司。為左部電話,我不惜轉台轉號碼,全為左盡快離開Apple家族進入Windows Phone 8既大家庭!(好吧其實號碼係可以keep,不過我同Rogers個店員搞掂左個新號碼注冊之後佢先講「啊,可以keep原本個號碼嫁喎,你想唔想搞過?」,懶起黎就冇keep了
價錢方面,同Rogers簽3年約部機係$99.99CAD (~$780HKD),然後因為我係新客所以Rogers有$100CAD回饋,最後我部920變相零機價 :devil:。如果唔簽contract單買機既話係$549.99CAD,大約等於$4270HKD,比香港定價平近千元,香港既朋友請節哀… 有師兄提起含稅價格,我加埋相關資料入黎︰稅係12%,所以單機及簽約價連稅分別為$615.99CAD及$111.99CAD,等於$4785.00HKD及$869.94HKD。
OS係智能手機既靈魂,所以除左講Lumia 920之外當然重會講WP8,甚至WP8既篇幅會大過Lumia 920既
小弟首次寫長測試文,而且中文程度麻麻 (就係明知中文通識唔掂先走左佬去加拿大讀書)。如果各位師兄覺得小弟既評測有任何不足既話請指教!
為方便整理,我分幾個post黎講依部電話︰
#1 – Intro (本樓)
#2 – 外觀設計
#3 – 軟件界面 (未完)
#4 – 拍攝功能
作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-23 15:40
本帖最後由 SamuelNSH 於 2012-11-23 15:50 編輯
外觀設計
我買既係黑色版 (Rogers只提供黑色版,而我又幾中意),簡約有線條既外型個人十分喜歡。機身大少同Samuel Galaxy S3差唔多,只係方形既角落頭比S3有所突出,所以整體上還是比S3大的。有國外評測話920好難放落褲袋,不過我自己就冇咁既問題,可能係我褲袋大
機身右邊由上而下既按鍵分別有音量控制、電源鍵、同埋拍攝快門鍵。音量控制同電源鍵無論用左手定右手都冇難按下既問題。至於拍攝快門鍵,部機上左鎖既話按下一秒左右就會跳入拍攝功能,冇上鎖既話按一下就得,對於經常影相既人非常方便。
SIM卡槽同Audio Jack喺機頂。SIM卡槽用支野一插佢就出黎,唔似我以前部iPhone 4S插半日都唔出黎 (當然唔排除小弟手殘既可能性)。成部機既機身上按壓都好結實,就只有頂部按下去會有小小唔實既感覺 (重會ehh ehh聲),暫時未知係我電話個別問題定係其他920都係咁樣。
背面鏡頭既放位很好,影相時通常都唔會被隻手block左 (以前用iPhone影相時成日block鏡頭)。依個鏡頭大有來頭,Nokia話有彈弓黎固定佢,降低手抖帶黎既負面效應。不過個人感覺現時個Camera App冇正確咁使用依個鏡頭既優點,下文會詳述。另外圍住鏡頭既玻璃 (應該是玻璃吧…) 好易留指印,唔抹既話唔靚仔 -_-
機身正面屏幕極為光滑,開著時畫面完全crisp and clear (不過大家可見,上圖電話係關著的…)。可見玻璃面既四邊都根據機身形狀磨彎左,用手指摸落去十分舒服,比人一種精心製作既感覺!手指摸落去會留小小印,不過冇我部iPhone 4S禁多。屏幕下方由左到右係Back button、Home button、同埋Search button。部機開著時按下果啲按鍵會有震動回饋,震果下感覺真係好舒服好過癮!另外可以見到底部既speakers同micro-usb插頭。(話說,Gundam Seed亂入成功!)
附送920同兩個UBC同窗既Samsung Galaxy S3 + iPhone 5合照 (用小畫家油黑左我contacts既臉)︰
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459354&k=fca9a9cb7a7a1b707098daf3482e8e83&t=1782308637&sid=8yGMNPBig

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459355&k=5818a4cd0005526bdf3d286fd2763497&t=1782308637&sid=8yGMNPBig

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459356&k=d7566c12d503b124749fed8bb2bd94d1&t=1782308637&sid=8yGMNPBig

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459357&k=ad1e3044f6e5238997bba385bcf94536&t=1782308637&sid=8yGMNPBig

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459358&k=af8724e7714eafb3e5e3824aed14d096&t=1782308637&sid=8yGMNPBig

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1459359&k=cbb1b07152eb449be288cf359041867a&t=1782308637&sid=8yGMNPBig

作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-23 15:40
留位
作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-23 15:40
本帖最後由 SamuelNSH 於 2012-11-29 15:12 編輯
拍攝功能
小弟影相技巧麻麻,不過有牆/桌比我靠住黎影既話都可以好手定。我自己同一個專業影相既朋友研究過下唔同場景影相既拍攝效果,發現夜拍用全預設設定時影出黎既相麻麻地,後面看圖詳述。預設相機App可調教項目包括Scenes (預設Auto)、ISO (預設Auto)、Exposure Value (預設0)、White Balance (預設Auto)、Aspect Ratio (預設16:9)、Focus Assist Light (預設On)。
先睇睇朋友喺三個唔同場景下影既相三張 (全部圖片可點圖看原圖)

^ (圖1) f/2, 1/399 sec., ISO-100, Exposure bias 0

^ (圖2) f/2, 1/7 sec., ISO-640, Exposure bias 0

^ (圖3) f/2, 1/120 sec., ISO-800, Exposure bias -1.3 (-1 1/3)
圖1可見環境光充足既情況下效果不錯。Exposure唔改,其餘設定Auto既情況下Lumia 920自動設定既光圈同快門速度都冇問題。
圖2可見嚴重Lens flare,圖片影出黎既環境都比真實環境光得太多。
圖3裡面Exposure bias手動改成左-1.3,可見圖片高亮度比較貼近現實,整體感覺好左好多。
然後係我影既比較廢既圖。首先係幾張有文字既圖︰

^ (圖4) f/2, 1/20 sec., ISO-400, Exposure bias -0.7 (-2/3)

^ (圖5) f/2, 1/60 sec., ISO-400, Exposure bias 0

^ (圖6) f/2, 1/60 sec., ISO-250, Exposure bias -1
由於光圈開得大,圖4、5中焦點以外既地方比較模糊。不過如果機渣得好啲/光圈細啲既話效果會好啲。如對比圖5、6既話可見在焦點內既地方都極為清晰,而Exposure bias設定上既不同喺依度都冇帶黎太大既quality difference.
然後影下steelseries Sensei個ss logo︰

^ (圖7) f/2, 1/26 sec., ISO-400, Exposure bias 0

^ (圖8) f/2, 1/60 sec., ISO-400, Exposure bias -1
圖7 Exposure bias 0既設定下又係入光太多,我試影左好多張都影唔靚個steelseries logo。圖8用低左Exposure效果清晰好多,圖片也貼近我間房既真實燈光效果。個人認為Exposure bias改成-2/3既話效果可能會更好,不過冇再多影。
Realforce 87USD 10th Anniversary Edition 都入黎做做model︰

^ (圖9) f/2, 1/40 sec., ISO-500, Exposure bias 0

^ (圖10) f/2, 1/60 sec., ISO-200, Exposure bias -1
圖10用-1既Exposure bias令圖片明顯過暗,圖9既default exposure bias反而效果更好。
然後有兩張zoom in左既圖片︰

^ (圖11) f/2, 1/60 sec., ISO-400, Exposure bias 0

^ (圖12) f/2, 1/60 sec., ISO-250, Exposure bias 0
圖11、12直接可見zoom in 後圖片質素奇差…
總結以上不專業拍攝功能測試,利用預載既Camera App既話拍攝設定要因應場景自己調整一下。如果乜相都用default / auto settings 去影既話,個camera既潛能係未得以好好利用的。上面既圖片中最清晰既應該就係圖6影文字既內容。好中意影相果個朋友 (影圖1-3果個) 認為Lumia 920既camera潛能好大,不過必需要更好既軟件支援先可以更容易發揮佢既性能。
作者: boysbehei 時間: 2012-11-23 15:42
單機連稅後幾多錢?
作者: kamiry 時間: 2012-11-23 15:43
本帖最後由 kamiry 於 2012-11-23 15:48 編輯
thanks & awaiting CHing sharing
作者: manling 時間: 2012-11-23 15:46
小弟十分期待樓主評測^^
THX
作者: 夢雪影 時間: 2012-11-23 15:57
希望下星期可以成功入手

作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-23 15:58
2樓已update :)
1樓有講,單機$549.99CAD,簽三年約$99.99CAD。稅係12%,所以以上兩項連稅分別為$615.99CAD及$111.99CAD,等於$4785.00HKD及$869.94HKD
作者: 夢雪影 時間: 2012-11-23 16:00
電話費真係好貴,機平但電話費好貴..真係好貴

作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-23 16:05
我個plan $65CAD (未連稅) 無限分鐘、無限SMS MMS之類,不過得1GB data -_-
Call display重要另加7蚊定12蚊加幣!我冇加…
作者: 夢雪影 時間: 2012-11-23 16:17
回復 11# SamuelNSH
1 GB DATA..用3G 幾日都可以爆..用LTE 呼好快冇DATA

作者: wlcheng 時間: 2012-11-23 16:54
"有震動回饋,震果下感覺真係好舒服好過癮!"
唔睇清楚以為樓主係女...
作者: homode 時間: 2012-11-23 16:57
機面四邊好像好易入塵咁?
作者: 夢雪影 時間: 2012-11-23 17:00
呀...突然醒起有耶問 WP8 取代ZUNE 果個SF 係店?? 有冇圖可以CAP來SEE SEE???
作者: kayun 時間: 2012-11-23 22:37
期待~~~~!!!
作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-23 22:39
暫時尚可,我用data唔算用得多…另外回應後面有關Zune取代者既問題,佢既取代者係Xbox Music,寫main post 三樓果時我include埋吧!
你諗多左……
我個人使用就未有咁既問題 :)
作者: aussie 時間: 2012-11-23 23:21
被樓主場先一步添 我重諗住27號開閘就去買跟手開箱文
作者: boysbehei 時間: 2012-11-24 01:30
2樓已update :)
1樓有講,單機$549.99CAD,簽三年約$99.99CAD。稅係12%,所以以上兩項連稅分別為$615.99 ...
SamuelNSH 發表於 2012-11-23 15:58
有冇SIM LOCK, 用其他台可不可以??
作者: wai896 時間: 2012-11-25 16:20
鈴聲同聽筒夠聲嗎??
作者: master2585 時間: 2012-11-25 17:29
ching有冇打算貼mon貼
聽日講好難搵 弧面又難貼
唔貼又驚花
作者: ponghk 時間: 2012-11-25 17:41
可唔可以測試左相機先? 一般 review 其他網或者 youtube 大把.
反而重要既相機, 無咩人試........ 通常拍條片證明 OIS 有用就算
作者: bbp082674 時間: 2012-11-25 19:10
想問LOCK SCREEN timeout 最長可以SET幾長??
作者: azothterry 時間: 2012-11-25 20:09
米王
期待軟件報告
作者: aussie 時間: 2012-11-25 20:36
回復 22# ponghk

作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-28 07:32
電腦整番…會盡快出帖

作者: 寂寞的FSY 時間: 2012-11-28 08:22
820/920兩部行機都玩過,最長5分鐘
作者: smallcar88 時間: 2012-11-28 10:49
支持!! 920 好靚!
作者: 小彤少 時間: 2012-11-28 11:05
[OFFTOPIC]我見到realforce 10週年!!!!
期待繼續睇REVIEW
作者: bbp082674 時間: 2012-11-28 11:29
有冇辦法令佢5MIN唔關MON??
得5min點用
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2012-11-28 11:40
你真係用緊佢個芒唔會關架wor. 你手指摸過一次個芒佢就重新count過架啦
係你完全唔掂部機開始計5min佢先會熄
(不過從developer角度我覺得有需要長著 方便test野
作者: bbp082674 時間: 2012-11-28 11:44
手指摸過一次個芒
呢個係問題的重點 , 我睇篇新聞, 點計5min內都唔會睇到一半 用手指摸過一次個芒
睇小說更加係10min都可能唔會
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2012-11-28 11:50
本帖最後由 棋靈王~藤原佐為 於 2012-11-28 11:52 編輯
5分鐘wor!! 公仔麵都煮到2個
地鐵都來左幾班
咁細個芒顯示既範圍. 數埋最盡都係2 三百字......睇唔到5min掛
你掃上掃落睇多幾多幾隻字已經重新count過啦
作者: bbp082674 時間: 2012-11-28 12:02
果個係例子之一....而且本人睇字比較慢
5min咁短 就算係whatsapp都會超啦...
睇完人回覆....諗一諗...想再打字回覆已經關左mon
作者: boysbehei 時間: 2012-11-28 12:10
看世紀大文章???
作者: bbp082674 時間: 2012-11-28 12:15
睇果道快...但諗一諗點覆果道耐...
有d野唔係話覆就覆..............
作者: kwongsir86 時間: 2012-11-28 13:26
錯,係同一時間煮,係可以無限咁多個。
作者: 夢雪影 時間: 2012-11-28 18:01
本帖最後由 夢雪影 於 2012-11-28 19:08 編輯
樓主 知唔知果 流量監控 係920邊到???我找不到既....
作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-29 12:54

查手機流量?我用Rogers既App睇,唔知如果唔係Rogers台既話係點做呢……
作者: 小明~ 時間: 2012-11-29 13:35
有冇方法將WhatsApp啲Message History由Android過落Windows Phone 8 ??
作者: tp108 時間: 2012-11-29 13:52
回復 40# 小明~
What's app 入面可以做backup
作者: 小明~ 時間: 2012-11-29 13:53
但係我gogle過,好似冇/未有方法喺Windows Phone 8上面restore?
作者: tp108 時間: 2012-11-29 14:17
回復 42# 小明~
但我無WINDOW PHONE係手, 幫唔到你
作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-29 14:46
我查左查,冇見到相關設定 @@
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2012-11-29 14:57
對話內容就一定唔得架啦 IOS 都唔得 android就好似要成個apk backup
聯絡人就跟手機no既 你用返同一個no用咩機都有返同一堆人同group
作者: Takagi_Akito 時間: 2012-11-29 15:01
Windows Phone 我個人唔覺得係一個差嘅系統, 耐何 WP 嘅機 C/P值唔高
作者: 棋靈王~藤原佐為 時間: 2012-11-29 15:04
D廠食水好深
作者: SamuelNSH 時間: 2012-11-29 15:15
有師兄講想睇拍照測試先,所以我先寫左果個。我本身影相唔叻,寫拍攝功能果部份參考左一個影相勁既朋友既意見,如有不足有請各師兄多多指教
作者: tommyalice5 時間: 2012-11-29 19:56
Android 有d 悶好想好想好想…出920相機靚外形掂﹐但始終有道牆令我止步唔買放棄;wp8永世都無馬會app
作者: 夢雪影 時間: 2012-11-29 19:58
回復 49# tommyalice5
就算會出都冇咁快LA ..WP8 SIN岩岩出街...
作者: tommyalice5 時間: 2012-11-29 21:15
我只係一個用家唔識寫app 但寫一個app 真係咁難咁晒資源要睇果部手機os嘅市場比重
作者: peterlove 時間: 2012-11-29 21:17
回復 49# tommyalice5
也沒有mytvb
作者: kiukiu0808 時間: 2012-11-29 21:38
唔知有冇Goal.com app?我真係想轉windows phone,但平時會用微信,sopcast,馬會攪到好苦惱
作者: xson 時間: 2012-11-29 21:39
回復 53# kiukiu0808
Goal.com 有
作者: SamuelNSH 時間: 2012-12-2 10:17
好似有啲爛尾
作者: ponghk 時間: 2012-12-2 11:35
本帖最後由 ponghk 於 2012-12-2 11:38 編輯
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
影相測試果到, 可唔可以好似呢個. 影吓 d 真實既街夜景, 鐵路, 商場? 我見呢個好多失焦, 想知你會唔會出現同樣情況.
我覺得 wp8 系統無咩好講. 功能上無人可以超越 an, 集中介紹 UI 就夠. 反而 920 cam 係大家重點研究地方.
作者: arktos 時間: 2012-12-2 13:13
我反而想睇多D 日拍既相, 好多人話日拍個WB 唔係好得...


