Board logo

標題: [測試] windows phone 終於台起頭 [打印本頁]

作者: 情歸於盡    時間: 2011-12-14 15:34     標題: windows phone 終於台起頭

手機界終於三國鼎立喇~
作者: hongkongiron    時間: 2011-12-14 15:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: manhoi    時間: 2011-12-14 15:46

nokia在香港做了咁多promote 電視,車站,交通工具上 但成果不成正比
我覺得香港人已經中I毒得太深 問我d fd知唔知邊部nokia lumia 佢一點印象都冇
佢地個印象就係window phone好慢個喎..... 我就同佢講 你咪睇下究竟慢唔慢囉
佢地就話 咁得閒真係要去專門店試試先得
作者: 傲卍風    時間: 2011-12-14 16:00

回復 3# manhoi

重點係我覺得香港MS真係唔知係度做乜野,
都唔配合下NOKIA做宣傳,
NOKIA宣傳手機,
你MS都要配合宣傳咪你個系統架,依家仲有好多人認為WP係WM
所以MS應付好大責任.
作者: nick6c    時間: 2011-12-14 16:03

回復 4# 傲卍風


    Agree with u
作者: boysbehei    時間: 2011-12-14 16:09

回復 4# 傲卍風

其實ms都講左好多次 wp =/= wm

但d雜誌。i毒。 i fun。 a fun 等勁話佢慢。
過去用wm什麼什麼等

d人都唔會理wp改變了幾多

難度每次出更新wp. 每次都要宣傳wp不等於wm
作者: 傲卍風    時間: 2011-12-14 16:27

回復 6# boysbehei


    佢有講過,但重點係佢冇做過宣傳活動.係戶外等地方既宣傳幾乎係0
作者: manhoi    時間: 2011-12-14 17:10

其實nokia個廣告係整得幾型仔
但係一般香港人都唔會特登去睇呢d廣告 只係見到幾個格仔郁黎郁去 之後就skip左唔睇
所以我覺得佢寧願好似陳豪個pccw廣告咁樣 清楚易明又唔係高成本

不過正如上面話齋 m$都唔肯推廣多d佢個os有幾強大 搞到個個都係話wp好慢
作者: initials    時間: 2011-12-14 17:50

um, 暫時唔覺0係街好多人用wp7 0既電話
作者: manhoi    時間: 2011-12-14 18:10

um, 暫時唔覺0係街好多人用wp7 0既電話
initials 發表於 2011-12-14 17:50

唔知係咪我放工放得遲 我搭mtr時 我已特登四周圍望 未見過一個人用
雖然係咁 但係我就見到好多人用iphone喪fb同whatsapps...

但係有樣野我又開心又傷心 就係二手市場唔係好多人放 即係證明d人仲接受到部機 但係慘就慘在我冇二手機買
作者: zhiseegubi    時間: 2011-12-14 18:37

其實WP7冇咩問題,我個人認為現在最大問題喺APPs比IOS,ANDROID貴。
作者: idevil    時間: 2011-12-14 21:02

windows phone 有排追啦
作者: 情歸於盡    時間: 2011-12-14 21:05

nokia在香港做了咁多promote 電視,車站,交通工具上 但成果不成正比
我覺得香港人已經中I毒得太深 問我d fd ...
manhoi 發表於 2011-12-14 15:46



同我舊同事一樣
我今日同佢吹水
傾傾下提到NOKIA WP7
佢又係話WP?好慢又易HANG架喎
我咪同佢講,果個係WM,唔係WP呀大佬
作者: 情歸於盡    時間: 2011-12-14 21:06

其實WP7冇咩問題,我個人認為現在最大問題喺APPs比IOS,ANDROID貴。
zhiseegubi 發表於 2011-12-14 18:37



呢樣真
XBOXLIVE GAME貴都算
但普通APPS都係貴人一截就真係唔知想點
作者: Nukpana    時間: 2011-12-14 21:07

笑爆咀"三國鼎立"
Global market share好似1%到
三國鼎立?
你無事呀
作者: mansiu    時間: 2011-12-14 21:31

三國鼎立應該係apple, android 同 blackberry
WP 未入流
作者: nick6c    時間: 2011-12-14 21:48

回復 16# mansiu

No, now WP7.5 is the 3st because nowadays the people buy wp7 more than blackberry in the world
作者: taokiu87    時間: 2011-12-14 22:06

其實WP7.5都唔係咁差姐,只係香港冇人推佢,個個都ANDROID同IOS。冇咩人識WP。我依家等WP成熟同多返D 免費APPS就會入手啦。
作者: mansiu    時間: 2011-12-14 22:06

回復  mansiu

No, now WP7.5 is the 3st because nowadays the people buy wp7 more than blackberry in  ...
nick6c 發表於 2011-12-14 21:48



    i dont think so
http://www.theaustralian.com.au/ ... rgakx-1226183508318
作者: 夢雪影    時間: 2011-12-14 22:17

回復 18# taokiu87

其實WP7.5  我覺得好好啊...同之前WM.係兩個世界
自己都有玩I,同A..
WP係輸在..D APP 小同貴....不過其實常用既APP.都係FREE..APP小冇咩影響..
除左對果D真係用來打機既人....CHAT 同用OFFICE..WP 真係幾好..
作者: SegaFan    時間: 2011-12-14 22:28

wp7.5 xbox live game好多好正, 又可同xbox 360連動
作者: watsonswater    時間: 2011-12-14 22:37

Skydive +Wp office 真係好方便,好多時我都係靠佢做公司o野。
作者: watsonswater    時間: 2011-12-14 22:38

Skydive +Wp office 真係好方便,好多時我都係靠佢做公司o野。
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-14 22:39

提提用Smartone既朋友,
xpower已經支援到wp,
岩岩試左,睇到mytv。
作者: nick6c    時間: 2011-12-14 22:43

回復 24# 木馬_06619


    Do u mean wp7 can watch flash ??
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-14 22:46

回復  木馬_06619


    Do u mean wp7 can watch flash ??
nick6c 發表於 2011-12-14 10:43 PM


呢個係本身Smartone既服務,
例如本身部機唔support Flash,
當用緊Smartone網絡,
你打開果個網頁,佢就幫你轉格式,所以睇到影片。
以前唔support WP機,
呢幾日開始用到啦!

http://www.youtube.com/watch?v=HKwRnL3CVmg

呢段係iPad既示範,同WP差唔多!
作者: casper326    時間: 2011-12-14 22:58

呢個係本身Smartone既服務,
例如本身部機唔support Flash,
當用緊Smartone網絡,
你打開果個網頁,佢就 ...
木馬_06619 發表於 2011-12-14 22:46



只係轉到某D 出名網站既FLASH VIDEO...
其他都係睇唔到...  例如www.chowtaifook.com   咁X-POWER 就冇計喇...
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-14 23:03

只係轉到某D 出名網站既FLASH VIDEO...
其他都係睇唔到...  例如   咁X-POWER 就冇計喇... ...
casper326 發表於 2011-12-14 10:58 PM


呢個服務一直係俾影片用既,
假如果個flash唔係影片,
而係網頁內容同選單之類既野,
佢自然幫你唔到啦;
不過,對部分人都幾有用!
作者: casper326    時間: 2011-12-14 23:05

呢個服務一直係俾影片用既,
假如果個flash唔係影片,
而係網頁內容同選單之類既野,
佢自然幫你唔到啦; ...
木馬_06619 發表於 2011-12-14 23:03


我都知...   我只係想指出X-POWER 係代替唔到FLASH...
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-14 23:08

我都知...   我只係想指出X-POWER 係代替唔到FLASH...
casper326 發表於 2011-12-14 11:05 PM


我明你既意思,唔緊要啦;
Smartone終於肯support WP,
係一個重視同進步啦!
作者: casper326    時間: 2011-12-14 23:12

我明你既意思,唔緊要啦;
Smartone終於肯support WP,
係一個重視同進步啦! ...
木馬_06619 發表於 2011-12-14 23:08


因為佢都有份賣嘛, 唔做D 野又點得呢~
作者: watsonswater    時間: 2011-12-14 23:15

回復 30# 木馬_06619


    其實之前更新到Mango 已經支援X-Power
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-14 23:17

回復  木馬_06619


    其實之前更新到Mango 已經支援X-Power
watsonswater 發表於 2011-12-14 11:15 PM


請問,你用邊款機?
作者: 傲卍風    時間: 2011-12-14 23:25

回復 33# 木馬_06619


    LG e900係用唔到的~.~
佢只係SUPPORT咁D機型,而非OS
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-14 23:27

回復  木馬_06619


    LG e900係用唔到的~.~
佢只係SUPPORT咁D機型,而非OS
傲卍風 發表於 2011-12-14 11:25 PM


難怪轉左Lumia 800先發現
作者: taokiu87    時間: 2011-12-14 23:33

回復  taokiu87

其實WP7.5  我覺得好好啊...同之前WM.係兩個世界
自己都有玩I,同A..
WP係輸在..D APP 小 ...
夢雪影 發表於 2011-12-14 22:17

我最想係有速成同離線地圖嘅APPS。如果有同埋免費就好。GAMES就我玩來玩去都係個D益智遊戲。不過WP7.5會唔會好似ANDROID同IOS咁出模擬器呢?始終WM都有出過模擬器。
作者: pcman    時間: 2011-12-14 23:45

I, A同W機我都有用, 而且WP重用過LG同依家有部Focus, 公平講, WP7.5係唔錯, 不過我就覺得佢合商用多過一般consumer用lor, 因為佢有office, skydrive, sharepoint同100% support ActiveSync睇email, 而且OS好快好stable, 但係死在冇APPs用, 好似我想睇RSS Feed+報紙, 要用幾個APPs+IE先OK睇到我想睇的site, 去邊都要用IE真係唔方便lor!!!! XboxLive Game係好正, 但咁貴邊有興趣呀!!!
作者: pcman    時間: 2011-12-14 23:47

手機界終於三國鼎立喇~
情歸於盡 發表於 2011-12-14 15:34


WP7.5真係要台起頭睇睇人地已經去到幾高?
作者: watsonswater    時間: 2011-12-14 23:50

回復 33# 木馬_06619


    HD7
作者: 夢雪影    時間: 2011-12-14 23:52

回復 36# taokiu87

我只想要筆劃...
離線地圖希望NOKIA 可以 LA

GAME..我就X-BOX 有FREE 一定DL...冇既就玩試玩XD
XBOX D GAME 正係幾正下,不過都好貴下- -[
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-14 23:53

回復  木馬_06619


    HD7
watsonswater 發表於 2011-12-14 11:50 PM



我一直用LG,所以到左今時今日先發現xpower,哈!
作者: taokiu87    時間: 2011-12-15 00:10

回復  taokiu87

我只想要筆劃...
離線地圖希望NOKIA 可以 LA

GAME..我就X-BOX 有FREE 一定DL...冇既就玩 ...
夢雪影 發表於 2011-12-14 23:52

我冇XBOX同上網PLAN,所以希望WP會有人出FREE APPS,或者好似ANDROID同IOS的破X遊戲同軟件。
等其他牌子都出機,應該會有更多免費APPS下載。
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 00:14

我冇XBOX同上網PLAN,所以希望WP會有人出FREE APPS,或者好似ANDROID同IOS的破X遊戲同軟件。
等其他牌子都 ...
taokiu87 發表於 2011-12-15 12:10 AM


最近MS積極左少少,
出左幾隻免費xbox live game,
分別係Sudoku、Shuffle Party同Breeze,
小遊戲性質,無聊果陣玩玩都可以。

上星期坐左兩轉飛機,
不停玩Shuffle Party。
作者: taokiu87    時間: 2011-12-15 00:17

最近MS積極左少少,
出左幾隻免費xbox live game,
分別係Sudoku、Shuffle Party同Breeze,
小遊戲性質, ...
木馬_06619 發表於 2011-12-15 00:14

MS好少可會出FREE,今次真係LUCKY,其實我最鍾意玩係以前WM MEON(唔記得點串),同埋佢既BIG2,依家ANDROID都係玩UNLOCK個隻GAME。我依家好少打機啦,始終都冇咩GAME好玩,NEED FOR SHEED又唔多想玩。BF2又玩晒所有關卡。
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 00:25

MS好少可會出FREE,今次真係LUCKY,其實我最鍾意玩係以前WM MEON(唔記得點串),同埋佢既BIG2,依家ANDROID ...
taokiu87 發表於 2011-12-15 12:17 AM


我都好耐無打機,
電腦同xbox360都荒廢左;
手機買過唯一一隻xbox live game係PES2010,
質素普通,用黎過下手癮。
作者: taokiu87    時間: 2011-12-15 00:31

我都好耐無打機,
電腦同xbox360都荒廢左;
手機買過唯一一隻xbox live game係PES2010,
質素普通,用黎 ...
木馬_06619 發表於 2011-12-15 00:25

師兄真有$$$
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 00:39

師兄真有$$$
taokiu87 發表於 2011-12-15 12:31 AM


向來支持正版,
隻game預左玩成年,
俾幾十蚊唔過分。

而家有兩個app都想俾錢買,
fuse(用trial,用一段時間會reset setting)hk$10
metrotube(trial完全無限制,可以正常用,有誠意)hk$8
支持下 developers。
作者: 傲卍風    時間: 2011-12-15 01:36

回復 47# 木馬_06619


    我自己就買左唔少apps了當然有一半錢用左係game度,但就好少玩..xd
我覺得d apps真係實用又做得好既,我就會買,支持developer
作者: watsonswater    時間: 2011-12-15 08:14

回復 48# 傲卍風


   
我都買唔少Game 係WP7,由其是Xbox Game佔左半數,而且唔少Game 已經unlock 左全部Achievement 。
作者: SegaFan    時間: 2011-12-15 08:39

回復  傲卍風


   
我都買唔少Game 係WP7,由其是Xbox Game佔左半數,而且唔少Game 已經unlock 左全部Ac ...
watsonswater 發表於 2011-12-15 08:14


有乜正xbox live game介紹?
作者: 288538    時間: 2011-12-15 10:52

各位如果想睇RSS news 的話我會建議用 "weave".
快,介面清楚
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 11:01

各位如果想睇RSS news 的話我會建議用 "weave".
快,介面清楚
288538 發表於 2011-12-15 10:52 AM


我推介
好有型,有三種介面既 fuse
用trial已經好夠用既 NextGen Reader
作者: tamalemon    時間: 2011-12-15 11:34

本帖最後由 tamalemon 於 2011-12-15 11:37 編輯

唉, 部lumia若係2010年12月推出, 仲勉強可以爭取到主流智能手機顧客注意力。

2011年完結都未有一部4.3"或以上的流智能手機, 連吹風都冇, 只可以用一路好走來歡送Nokia。

另一大廠3星硬體上已超前Win Phone 7規格兩三年或以上, 佢想幫Win P 7搞大佢都冇作為。

LG則上錯賊船, LG + Win Phone 7直情係標準弱勢配病友組合。 呢個組合再咁玩落去, 只恂LG會蝕到冇得番身。 即使泡菜都唔係個個有無限金錢去同美帝D友仔跳舞。

剩低HTC, 牙石, acer迫於無奈係M$合作夥伴, 本未理應台資夾硬谷Win Phone 7去攻城。 可惜台資莫財, 股價不振, Win phone 7又寕願拍Nokia而不考慮台資的條件。  老老實實, 台資牙石, acer等係WinCE/Mo年代巳知做手電既能力最多都只係好壞參半。 佢地即使做再做Window Phone都好可能只係炮灰。 當中得HTC仲算係有番D希望。 但3星遇上的問題, 難道HTC就可以解決嗎? 以最近HTC股價大幅度下瀉及分析員大力批評後, HTC仲有冇可能繼續貼錢及在Android市場讓路去討好 M$呢? Android已成為HTC主業了!

所以, Lumia 800的推出, 像徵住手機界兩大歷史遺物抗拒潮流的決心不變。 任何冇無限金錢的公司都唔太可能再玩Win Phone。
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 11:47

唉, 部lumia若係2010年12月推出, 仲勉強可以爭取到主流智能手機顧客注意力。

2011年完結都未有一部4.3"或 ...
tamalemon 發表於 2011-12-15 11:34 AM


唔駛想得太灰既,
好似我呢種連手錶都唔想戴既人,
真係無乜興趣拎住部4吋以上既手機,
呢幾日用Lumia 800,手感好好,單手都舒服。

呢一刻,
Android的確係HTC主業,
但情況會變,
用Android所引起既專利問題都幾煩,
假如o係某D國家被人禁售既話,
佢想唔谷WP都唔得。

LG連市場大熱既Android都浮浮沉沉,
要佢有力去推新平台,
具有一定難度,佢自身難保。
作者: 傲卍風    時間: 2011-12-15 11:50

回復 53# tamalemon

你話吹4.3吋既機型,lumia900就吹左好耐.瑞士定瑞典唔記得邊個既電信商係網上吹風900 明年2月底上架

另外,只能夠講,雙核機係響今年2011年先流行,三星硬件超兩至三年絕對過於誇張.
而流行既原因,就係因為Andriod大食d廠商先要谷硬件推佢.

lg根本上andriod同wp都搞得唔好.

HTC業績下滑係因為ANDRIOD太大競爭,反觀HTC radar係外國都算受歡迎,但當然未及andriod.

其他果d原本做開pc既走黎做手機就算啦= =錢又冇人才又冇...

依家最重要既係ms更加好好去完善個系統依個先係重點.
作者: atwy    時間: 2011-12-15 11:53

唉, 部lumia若係2010年12月推出, 仲勉強可以爭取到主流智能手機顧客注意力。

2011年完結都未有一部4.3"或 ...
tamalemon 發表於 2011-12-15 11:34


手機界兩大歷史遺物抗拒潮流的決心不變  ...........  同意  
作者: manhoi    時間: 2011-12-15 12:23

唉, 部lumia若係2010年12月推出, 仲勉強可以爭取到主流智能手機顧客注意力。

2011年完結都未有一部4.3"或 ...
tamalemon 發表於 2011-12-15 11:34

另一大廠3星硬體上已超前Win Phone 7規格兩三年或以上, 佢想幫Win P 7搞大佢都冇作為。
因為wp7唔大食 所以根本唔需要強勁嘅機能
如果佢想推wp的話 將雙核U的成本放去個其他地方 如mon,喇叭,機身 仲好
但係sumsung根本冇興趣
作者: tamalemon    時間: 2011-12-15 12:37

回復  tamalemon
你話吹4.3吋既機型,lumia900就吹左好耐
傲卍風 發表於 2011-12-15 11:50


Nokia 吹左N9幾耐先成事? 800又吹左幾耐先成事?
Nokia D野, 吹風時已唔係頂尖科技, 佢仲要拉埋M$做事拖拉的作風, 到推出時己係市場最低階的入門產品了。

800唔計個外觀根本只係Galaxy W或SE Xperia Neo V的同級電話。 一部市價2千6另一部2千2, 連Nokia引以為傲的相機面對呢兩部入門產品也無特別優勢。 用低階料包裝成高階呢種增值方法, SE已蝕到愛記抽資, Nokia幾乎賣盤, moto mobility蝕到幾乎冇人肯接手, 連HTC只係為討好下M$放輕一下Android出新机手腳都冇左一半市值。

回復  tamalemon
另外,只能夠講,雙核機係響今年2011年先流行,三星硬件超兩至三年絕對過於誇張.
而流行既原因,就係因為Andriod大食d廠商先要谷硬件推佢.
傲卍風 發表於 2011-12-15 11:50


你在説笑好了, 三星只做雙核3寸幾手机的嗎?  單單今年內, 3.7"或以上三星已有4個市場係qHD解象度。 (包括3.7" - 4.3") 而超qHD的高清級別還有6個市場。 (包括4.65" - 10.1")

三星第一塊Mobile phone Tab公佈至今已一年半  若計及正常手机科技產品開發期12-18個月,  三星剛好3年前已超越左Win Phone 7的市場定位。 Microsoft為保護Windows Vista / 7, 唔會比Win Phone用係太大的screen 或太高的解象度。 M$怕手提電話威脅到Windows擴展至tablet及Netbook。


三星今年有的國際性型號新市場 :  (不包括客製型號)
- 3.7" LCD - Galaxy W
- 4.0" SLCD - Galaxy S Plus
- 4.2" SLCD - Galaxy R
- 4.3" AMOLED - Galaxy S2
- 4.65" AMOLED - Galaxy Nexus, Galaxy S2 HD LTE
- 5.3" AMOLED - Galaxy Note
- 7" LCD - Galaxy Tab 7.0 Plus
- 7.7" LCD - Galaxy Tab 7.7
- 8.9" LCD - Galaxy Tab 8.9
- 10" LCD - Galaxy Tab 10.1

看看目前產品綫, 三星何止超前Win Phone了?
作者: tamalemon    時間: 2011-12-15 12:49

另一大廠3星硬體上已超前Win Phone 7規格兩三年或以上, 佢想幫Win P 7搞大佢都冇作為。
因為wp7唔大食 所 ...
manhoi 發表於 2011-12-15 12:23


3星有出Win Phone架
冇人買之麻? !  
作者: Phil_123    時間: 2011-12-15 13:01

本帖最後由 Phil_123 於 2011-12-15 13:03 編輯
唉, 部lumia若係2010年12月推出, 仲勉強可以爭取到主流智能手機顧客注意力。

2011年完結都未有一部4.3"或 ...
tamalemon 發表於 2011-12-15 11:34



    除左 Motorola 之外, 邊有廠會咁低能, 押晒全副身家落 Android 任 Google 魚肉?

Windows Phone 依然佔 HTC 出貨量 30%, 仲節節上升.
http://wmpoweruser.com/htc-singa ... s-sales-and-rising/

Acer 出 smartphone 唔差, 起碼鑊氣少過 LG 好多.
作者: Phil_123    時間: 2011-12-15 13:04

3星有出Win Phone架
冇人買之麻? !
tamalemon 發表於 2011-12-15 12:49



    冇人買? 鬼佬都不知幾 buy Samsung Focus 及 Samsung Focus S.
作者: 傲卍風    時間: 2011-12-15 13:08

本帖最後由 傲卍風 於 2011-12-15 13:23 編輯
Nokia 吹左N9幾耐先成事? 800又吹左幾耐先成事?  
Nokia D野, 吹風時已唔係頂尖科技, 佢仲要拉埋M$做 ...
tamalemon 發表於 2011-12-15 12:37

吹風既野,無人可以肯定到佢幾時出,
而研發周期依D根本唔可以計入咩野領先幾多年,出到黎先算,N咁多廠都有佢在研既野,如果我依家講緊我研發緊一部可以用5日唔洗沖電,性能同PC一樣既電話,我可唔可以講我領先你十幾年?

所以要果件產品正式出左黎,而又真係成為主流先有得計,正正雙核既今年年中先係開始流行.
而且研發周期間間都唔同,HTC一部電話用幾耐時間?佢3個月內可以拎幾部機出黎.
而NOKIA今年3月左右正式宣佈加入深入地同WP合作
11月LUMIA出左黎,過程約7個幾月時間.

3星產品線係多,依個無可否認,但依個並唔係領先兩-3年既證明
WP PHONE依家既硬件的確係不足,但你冇得話D廠商,要話就話MS,MS定左個時間表,D廠商用WP就要跟.

而3星出既第2代 WP同HTC既第2替WP,係美國市場你有留意既話係有一定既銷售量的,
而且係幾間美國電信商既頭5部BEST PHONE獎,依兩部機各佔一席位
你係香港見唔到SAMSUNG,係因為SAMSUNG根本冇係香港出WP既行貨,
但我唔係話WP銷量好好,的確仲有排追,但亦都唔可以否認佢依家係11月打後,特別係NOKIA出左機之後係持續上升緊.
歐洲,荷蘭同瑞典LUMIA 800都係電信商或一D大型手機店既銷售榜頭3位
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 13:09

除左 Motorola 之外, 邊有廠會咁低能, 押晒全副身家落 Android 任 Google 魚肉?

Windows Phone 依 ...
Phil_123 發表於 2011-12-15 01:01 PM


放眼世界既話,
其實WP情況唔係真係太差姐,
佢要打市場,易既,就唔駛打啦!

香港就比較一面倒,
之前有iPhone年代,
然後係Android機海,
而家Nokia可以食番少少都唔錯啦!
作者: Phil_123    時間: 2011-12-15 13:12

Nokia 吹左N9幾耐先成事? 800又吹左幾耐先成事?  
Nokia D野, 吹風時已唔係頂尖科技, 佢仲要拉埋M$做 ...
tamalemon 發表於 2011-12-15 12:37



    N9 係舊管理層開發既產物, Stephen Elop 接任 CEO 之後, 意識到 MeeGo 係食錢黑洞, 要盡早止蝕離場, 快快手定下 N9 deadline 及推出時間, 於今年限量生產, 以免前工盡廢, 將過往努力倒晒落鹹水海.

Lumia 800 係今年四月尾 Microsoft+Nokia 合作正式開始之後開發出黎, 半年唔駛就發佈到, 發佈後兩個月內就賣全球, 咁都叫拖拉?



Android 機十足 Windows Mobile 時代咁, 只識玩 spec, 但冇做好 optimization, 個 resolution 幾大都冇用.

Microsoft 有的是 Windows, 毋須好似其他公司咁放大個手機 OS 當係 tablet OS, Windows Phone 當然就要專注於電話市場.
作者: Nukpana    時間: 2011-12-15 13:12

回復 61# Phil_123


    any proof?
點解我我街同SUBWAY見悟到鬼佬用?
作者: Phil_123    時間: 2011-12-15 13:15

本帖最後由 Phil_123 於 2011-12-15 13:16 編輯
回復  Phil_123


    any proof?
點解我我街同SUBWAY見悟到鬼佬用?
Nukpana 發表於 2011-12-15 13:12



    你當香港係全世界呀?

Samsung Focus 超越 HTC 及 LG 其他機種, 成為美國最流行 Windows Phone 7.0 機.
http://pocketnow.com/windows-pho ... ice-usa-top-country
(HD7 + T-mobile 版 HD7 + HD2 扮 HD7 另計)
作者: Nukpana    時間: 2011-12-15 13:18

本帖最後由 Nukpana 於 2011-12-15 13:34 編輯

回復 66# Phil_123


    I take "subway" not "MTR"
P1010252.JPG

串我之前請知我住邉!我見鬼佬多過你吃飯

圖片附件: P1010252.JPG (2011-12-15 13:21, 53.04 KB) / 下載次數 29
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1289421&k=e81c5ef820e97c45ad9596dcaf6c4ab1&t=1782194191&sid=38cgfhS8hh


作者: 傲卍風    時間: 2011-12-15 13:22

本帖最後由 傲卍風 於 2011-12-15 13:39 編輯

回復 66# Phil_123
其實依D數據冇用,
當其時佢對比既只係WP機種,
但用當時既WP總銷量同其他平台比上黎真係少得可憐
真係有上升係今年11月尾後NOKIA出左大量既廣告宣傳之後,
加上微軟開始著手宣傳先有上升既跡像,
但真正升左幾多,現時仲未有11月尾或12月既數據出黎
作者: Phil_123    時間: 2011-12-15 13:25

回復  Phil_123
其實依D數據冇用,
當其時佢對比既只係WP機種,
當用當時既WP總銷量同其他平台比上黎真係少 ...
傲卍風 發表於 2011-12-15 13:22



    已經足夠推翻 "冇人買" 謬論即可.
作者: Nukpana    時間: 2011-12-15 13:38

回復 69# Phil_123


    係囉"拿"D數據當真實!
請走出香港睇下個真實世界
唔好再用"數據"LA
作者: hongkongiron    時間: 2011-12-15 13:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Phil_123    時間: 2011-12-15 13:56

回復  Phil_123


    係囉"拿"D數據當真實!
請走出香港睇下個真實世界
唔好再用"數據"LA ...
Nukpana 發表於 2011-12-15 13:38



    你個圈子就當係全世界通用?
作者: Nukpana    時間: 2011-12-15 14:01

回復 72# Phil_123


    唔好囉"笑"黎掩醜啦
你用"網上數據"同真實世界黎比...
你重好笑個ICON
作者: Phil_123    時間: 2011-12-15 14:05

回復  Phil_123


    唔好囉"笑"黎掩醜啦
你用"網上數據"同真實世界黎比...
你重好笑個ICON ...
Nukpana 發表於 2011-12-15 14:01



    你依然係度迴避你自大+自視過高既問題, 憑你一個人行街目測就想推翻科學統計? 除左笑之外仲應該俾乜反應好?
作者: Nukpana    時間: 2011-12-15 14:20

回復 74# Phil_123


    你可繼續話在你的DATA世界 I don't care..
我之前出一個"統計"個DATA你又翻科你信統計學呀定唔信
我打開TV ,newspaper,坐subway去shopping都知咩cellphone HIT
真係呢走出去睇下個世界
作者: Phil_123    時間: 2011-12-15 14:22

回復  Phil_123


    你可繼續話在你的DATA世界 I don't care..
我之前出一個"統計"個DATA你又翻科你信統 ...
Nukpana 發表於 2011-12-15 14:20



    好一句 "I don't care" 你繼續做你既世外高人啦
作者: tamalemon    時間: 2011-12-15 15:39

你當香港係全世界呀?

Samsung Focus 超越 HTC 及 LG 其他機種, 成為美國最流行 Windows Phone 7 ...
Phil_123 發表於 2011-12-15 13:15


先講到明, 我冇任何惡意
大家一齊睇智能電話的統計數字吧。 今年全球第3季的市場份額。
15-11-2011-19-10-49 (1).png

Microsoft 由2.7%佔有率, 下跌呈1.5%。 一般人已知的Win Phone市場份額相對主流系統太細已經夠大鑊, 仲要每年大幅下滑果下更加大鑊。

再睇睇全球電話統計數字, 包括所有電話的第3季市場份額。
15-11-2011-20-13-30.png

Nokia依然全球賣最多電話。在非智能電話的領域, Nokia十分成功。

由此可見, Nokia有相對其它Win Phone生產商較深厚的財力, 亦即是我提到的無限金錢。 而Win Phone 7的目標不是與Blackbury, Apple, Android等競爭, 而係吸收全球23%的Nokia現有客戶, 那管它智能不智能。 Microsoft只求用手機市場來維繫Windows及XBox平台。

圖片附件: 15-11-2011-19-10-49 (1).png (2011-12-15 15:24, 17.07 KB) / 下載次數 31
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1289444&k=ac3b81a9c63c0b78446f09c6edd4d1ea&t=1782194191&sid=38cgfhS8hh



圖片附件: 15-11-2011-20-13-30.png (2011-12-15 15:32, 20.84 KB) / 下載次數 51
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1289445&k=7828b12a0c7038a40b792c13c047f205&t=1782194191&sid=38cgfhS8hh


作者: Phil_123    時間: 2011-12-15 15:52

先講到明, 我冇任何惡意
大家一齊睇智能電話的統計數字吧。 今年全球第3季的市場份額。


Microsoft 由2. ...
tamalemon 發表於 2011-12-15 15:39



    一個 "Microsoft" 就代表晒 Windows Phone? 當中有冇夾雜 Windows Mobile 數據? 連產品名都搞唔清既調查, 可信度有限.

其他調查有指 Windows Phone marketshare 上升.
http://wmpoweruser.com/windows-p ... 7-of-german-market/
作者: GraphiteCube    時間: 2011-12-15 16:04

唉做乜又嘈,家陣係用部電話定係用個Market share。
作者: tamalemon    時間: 2011-12-15 16:07

一個 "Microsoft" 就代表晒 Windows Phone? 當中有冇夾雜 Windows Mobile 數據? 連產品名都搞唔清既 ...
Phil_123 發表於 2011-12-15 15:52


Win Mo邊年停產呢? 2009? 你對Microsoft phone咁有興趣, 實知道吧。
2010年全球仲有幾多Win Mo手機賣呀?
2011年仲更加唔使講啦~~

最最最重要只佔市場1.5%, 就係咁大把~
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 16:07

唉做乜又嘈,家陣係用部電話定係用個Market share。
GraphiteCube 發表於 2011-12-15 04:04 PM


支持快快樂樂用電話,
各有各用!
作者: tamalemon    時間: 2011-12-15 16:14

支持快快樂樂用電話,
各有各用!
木馬_06619 發表於 2011-12-15 16:07


呢句真
800真係幾吸引
作者: 傲卍風    時間: 2011-12-15 17:59

先講到明, 我冇任何惡意
大家一齊睇智能電話的統計數字吧。 今年全球第3季的市場份額。


Microsoft 由2. ...
tamalemon 發表於 2011-12-15 15:39


CHING 好明白你既意思,大家都只係討論
依份數據要咁睇,統計入面因為有WM在內,WM持續流失(而且極快),而WP冇乜增長情況下,個%係會跌得幾勁.
依個先唔理住,
我覺得係今年10月前即第3季前既數據仲未可以定WP生死,
因為MANGO 10月尾MS先開始推送俾用戶,11月中至尾先更新晒
而因MANGO而黎既第2代機亦都岩岩上市,NOKIA係10月前更加仲未出LUMIA
大家都知MANGO前冇乜人用係真,因為系統的確仲有太多缺失.

但到今個月,我睇到各方既新聞,HTC 及SAMSUNG既第2代 WP都係美國營運商榜上有名.
NOKIA推出既LUMIA亦銷量不錯,加上NOKIA既大量炮轟式宣傳(在此之前可謂咩宣傳都冇)
NOKIA出機之後,不同網站既WP版塊都熱鬧左上黎.

所以依份數據只能睇下就算,真正要定生死既我覺得要睇咪11月-明年2月既銷售數據同MARKET SHARE先可以再來定WP既發展空間
作者: 莎月美希    時間: 2011-12-15 18:49

有d人真係好無聊,你覺得唔好咪唔好討論囉,死都要入一入來串
下人先安樂,搞搞又不歡而散,為咩呢又?
作者: SegaFan    時間: 2011-12-15 19:13

我昨天係MTR囉部800出來, 很多人都看下我部机, 又晚飯時個部長一見到我部800, 好有興趣同我研究nokia和wp7.5好不好, 拒看完立刻話正, 好順好玩, 話nokia今次威番次, 唔係吹水
作者: LPPlus    時間: 2011-12-15 21:33

我昨天係MTR囉部800出來, 很多人都看下我部机, 又晚飯時個部長一見到我部800, 好有興趣同我研究nokia和wp7. ...
SegaFan 發表於 2011-12-15 19:13



    不過我俾D女仔玩就會覺得唔貴同好難用喇XD
作者: SegaFan    時間: 2011-12-15 22:31

不過我俾D女仔玩就會覺得唔貴同好難用喇XD
LPPlus 發表於 2011-12-15 21:33


但我女友就話估不到有甘好玩,
作者: LPPlus    時間: 2011-12-15 22:38

但我女友就話估不到有甘好玩,
SegaFan 發表於 2011-12-15 22:31



    例如有邊樣呢?
D人話D live tiles飛黎飛去好唔順眼
同埋佢地搵唔到個打電話keypad嚮邊XP
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 22:49

但我女友就話估不到有甘好玩,
SegaFan 發表於 2011-12-15 10:31 PM


我花左差唔多一年去毒個女仔買WP,
結果買左紅色Lumia 800,
佢有個女仔朋友,
未用過smartphone既,
係街舖試玩左半個鐘,
都買埋部Lumia 800。

其實幾岩女仔用。
作者: LPPlus    時間: 2011-12-15 23:00

我花左差唔多一年去毒個女仔買WP,
結果買左紅色Lumia 800,
佢有個女仔朋友,
未用過smartphone既,
係 ...
木馬_06619 發表於 2011-12-15 22:49



    而家我個女友可能用慣S60
佢D fd多數都用A機
玩得多就慣左個操作mode
覺得WP唔係太特別之類啦
所以我叫佢換GS2自己試
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 23:02

而家我個女友可能用慣S60
佢D fd多數都用A機
玩得多就慣左個操作mode
覺得WP唔係太特別之類啦
所以 ...
LPPlus 發表於 2011-12-15 11:00 PM


因為WP特別地方係咁:

作者: LPPlus    時間: 2011-12-15 23:04

因為WP特別地方係咁:
木馬_06619 發表於 2011-12-15 23:02



    哈哈
始終全新既mode
唔係個個都即刻接受到既
作者: nick6c    時間: 2011-12-15 23:05

Ask her to go to try Titan Tmr (maybe no demo)
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 23:06

哈哈
始終全新既mode
唔係個個都即刻接受到既
LPPlus 發表於 2011-12-15 11:04 PM


用慣左icon系統係難接受WP,
以呢一年所見,
鍾情A既人,比較抗拒WP。
作者: SegaFan    時間: 2011-12-15 23:11

用慣左icon系統係難接受WP,
以呢一年所見,
鍾情A既人,比較抗拒WP。
木馬_06619 發表於 2011-12-15 23:06


我由A過來, 一試WP7就喜歡上, 有些人總想瑥理由打壓nokia+ MS, 我有個fd甚至話世上只有apple, MS會執粒, 但拒又用windows, 又用office,
作者: nick6c    時間: 2011-12-15 23:12

55, my fds using Android and many of them said Wp7 UI is special..but a bit ugly But now they know Nokia Lumia 800 and they changed ..because of Lumia 800's design .
作者: LPPlus    時間: 2011-12-15 23:12

用慣左icon系統係難接受WP,
以呢一年所見,
鍾情A既人,比較抗拒WP。
木馬_06619 發表於 2011-12-15 23:06



    exactly 係咁!
不過如果WP可以將個app list優化會好D
例如我想將app分類都唔得
佢一定要跟a-z咁排
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 23:14

exactly 係咁!
不過如果WP可以將個app list優化會好D
例如我想將app分類都唔得
佢一定要跟a-z咁排 ...
LPPlus 發表於 2011-12-15 11:12 PM


有改善空間,
但我接受目前既做法,
因為用家唔駛諗太多野,
之前用A,好多將app分類既launcher/app,
每做一次,我都覺得好煩,都係算鬼數。
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 23:15

55, my fds using Android and many of them said Wp7 UI is special..but a bit ugly  But now t ...
nick6c 發表於 2011-12-15 11:12 PM


所以我高度讚許Lumia 800既外型同造工!
作者: 木馬_06619    時間: 2011-12-15 23:18

我由A過來, 一試WP7就喜歡上, 有些人總想瑥理由打壓nokia+ MS, 我有個fd甚至話世上只有apple, MS會執粒,  ...
SegaFan 發表於 2011-12-15 11:11 PM


MS一D都唔蠢,
佢連Office都出Mac同iPad,
可知一二啦。

知道Facebook係大勢,
將佢高度整合入WP,幾殺食!





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2