作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-13 01:53 標題: 握住Nokia Lumia 800
本帖最後由 木馬_06619 於 2011-12-23 12:37 編輯
【有型小巧的包裝盒】
【盒內的東西,充電器、USB接線、有線耳機、保用卡、說明書,還有一個機身保護套】
【螢幕顯示效果,很徹底的黑色,不錯!】
《握住Nokia Lumia 800》
今天,算是Windows Phone 7支持者的大日子,期待已久的首款Nokia WP7手機正式發售,名字是Lumia 800。聽起來,Lumia的名字有種女性化的感覺。據稱,在古老西班牙語,它帶有「妓女」的意思。當然,在使用中文為主的地方,大家都不會介意。
相信不少朋友會在Lumia 800和HTC Titan之中作出選擇。不諱言,在香港市場,此兩款WP7手機最為吸引、最具代表性。Titan速度稍快(1.5GHz單核處理器)、螢幕更大(4.7吋SLCD)、具有前置鏡頭,在以上各方面都比Lumia 800優勝。
不過,Lumia 800也有可取之處,屬於首款Nokia x Microsoft之作,採用圓弧形AMOLED Clear Black螢幕,效果出色;採用uni-body機身一體化設計,提升觀感,定價較為便宜,首二千位預訂的客人可獲贈Nokia Purity Monster立體聲耳機(價值$888)。
最後,我選擇了Lumia 800,而非Titan,原因如下:Titan的機身較大,單手使用較為困難;螢幕方面,各有千秋,選那一款都不會後悔,但AMOLED Clear Black感覺新鮮;外型方面,Lumia 800吸引,我選擇了年輕的藍色;相對之下,Titan還是一貫HTC手機的老模樣,不如Lumia 800吸引;最後,也是最重要的一點,便是「衝動」,在預訂手機前的幾天,心情好糟,索性花錢買禮物給自己,希望帶來衝擊,帶來好心情。
順帶一提,一直使用的LG Optimus 7發生了頻率頗高的「自動重新啟動」問題,情況在一些第三方軟體上使用內置中文手寫輸入時發生,有點煩,而包括那些軟體?其實有不少第三方軟體都受到影響,包括Whatsapp、IM+、gMaps、Google Search等。另一方面,LG拒絕修正問題,造成使用上的不便,這不但影響用家對WP7手機的體驗,更嚴重破壞LG品牌之形象。聽說,LG打算讓用家以Optimus 7 更換Optimus Black,由於未有親自證實,所以讀者不要過分認真相信。
言歸正傳,Lumia 800支援micro sim卡,所以在取機後,要先到電訊公司取得新電話卡,過程快捷方便,不用太多時間。
握住Lumia 800在快餐店吃晚餐,引來一些好奇目光,多得Nokia近日作出的大量宣傳,使大眾知道了此款手機的推出。首先,套進電話卡,再套回隨盒附送的機身保護套,開機使用。由於購買了藍色手機,所以保護套也屬於同一色系,觀感統一協調,值得一讚。
盯著AMOLED Clear Black螢幕,覺得這是水準之作,顯示質素不必懷疑。內置1.4GHz單核處理器,對比Optimus 7的1GHz,在任何選單畫面,也會感到流暢順滑。機身大小方面,適合男女使用。當然,有些人喜歡大螢幕手機,由於我的個人習慣,螢幕小於4吋的手機始終合適一點。通話方面,語音清晰,在智能手機領域,相信只有Motorola可以匹敵。
由於一直使用Optimus 7,早就熟知WP7的基本操作技巧,在這方面,不會多說。由於Nokia Maps和Nokia Drive尚未正式推出,所以暫時在Lumia 800上,只好使用系統內置的Bing Maps和市集內的gMaps。順帶一提,Nokia Maps並不是Nokia獨家軟體,將來會開放給各品牌WP7手機免費下載,這是Nokia x Microsoft合作成果之一。
查看一下Lumia 800的內置軟體,包括AAStocks、Contacts Transfer、MovieExpress、微博、頭條日報,算不上很有特色。
簡而言之,對Lumia 800的亮麗外型、速度、顯示效果感到滿意,當然也喜歡WP7的系統,簡單易用,所以再次選擇了WP7手機。在此,更期待WP7日後的發展和更新,不諱言,WP7仍有很多值得改進的地方,需要時間來開發新功能,也需要用家敢於嘗試這個有別於iOS和Android的新平台。作為前Android用家,也有玩過別人的iPhone,家裡有一部供家人使用的iPad2,我必須在此說一聲:「WP7簡單好用,絕不失禮。」
多說一句,我在沙田新城市廣場的Nokia店訂貨,職員服務態度良好,有說有笑,如朋友般親切,Lumia 800的推出,一下子,使他們忙碌起來。即使如此,面對WP7新平台,他們顯得興奮雀躍,樂意為客人介紹新手機、新功能。這次推出的Lumia 800似乎成為他們在工作上的新動力。離開前,更向他們說了聲「加油」。
備註:假如用家發覺手機未能使用3G網絡上網,請在設定畫面,手動加入APN設定。如本人使用Smartone,把APN設定為Smartone後,即可正常上網。
原文:http://ocoh00.blogspot.com/2011/12/nokia-lumia-800.html
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-13 11:36
本帖最後由 木馬_06619 於 2011-12-13 11:57 編輯
【選單畫面,色彩鮮艷,藍色的Tiles正是Nokia Blue】
【大家熟悉的WP7內置相片,效果可以嗎?】
【今早乘火車,從太和到沙田,光度調至最高,
不停上網,還有用Whatsapp和MSN,大概花了15%的電量】
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-13 11:54
本帖最後由 木馬_06619 於 2011-12-13 11:57 編輯
【橫向中文顯示效果】
【垂直中文顯示效果】
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-13 15:11
不幸的消息,發現螢幕上有一顆光點,昨晚取機時,是肯定沒有的;
幸運的是,打電話給沙田Nokia店,職員非常樂意為我更換,
但由於缺貨關係,到12月19日才能取機。
在此,稱讚一下該職員的服務態度!
作者: Cartesius 時間: 2011-12-13 16:07
一點光點都肯換
n記今次抵讚
作者: watsonswater 時間: 2011-12-13 19:48
請問Lumia 800有冇全景拍攝同連續拍攝既功能?
作者: GwA 時間: 2011-12-13 21:17
藍色幾令
nokia哩部機我最欣賞佢D顏色, 隻隻都幾令
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-14 09:10
兩樣功能都無,
不過可以用app試試,
例如,有個app叫Quad Camera,
可以影連續四格相。
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-14 09:11
只講機身造型色彩,的確一流,
夜晚o係快餐店試機,
之後有人話番我知:「尋晚我見到你o係果度試玩部Nokia,好搶眼呀,好有型呀!」
作者: Riva 時間: 2011-12-14 12:47
你係轉貼定係作者?
作者: hongkongiron 時間: 2011-12-14 15:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-14 15:34
作者
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-14 15:37
頭先去玩左一吓,速度幾好,造工好好........但玩黎玩去成日見到XBOX Live幾隻字, 似玩緊XBOX搖控器多D.....
...
hongkongiron 發表於 2011-12-14 03:26 PM
用左咁耐WP,目前為止,
xbox live其實都係純粹一個game list,
所以都唔需要特別在乎,
xbox live / game center,都係一個字眼。
你願意試玩已經好好,
有部分人對WP同Nokia都抗拒,
試都未試就話唔掂。
作者: hongkongiron 時間: 2011-12-14 15:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 傲卍風 時間: 2011-12-14 15:56
回復 14# hongkongiron
唔好誤會,wp唔係1.4g先咁順,係所有wp機都咁順- -
第1代行1gb既8250 cpu都係一樣既流暢操作.
不過你講得岩,的確買wp唔一定買nokia,仲有htc,samsung(samsung未有行貨係香港上市)可以揀,
買n記除左買佢既外觀加佢既造工,仲有n記依家對wp既態度係最好果間公司,即係話之後既服務都會好d
加上n記遲d仲有佢既獨家apps, nokia既離線導航軟件.
但我都覺得HTC radar係另一個買wp既好選擇,依部就行1gb 8255 cpu,同1代機唔同之處在於粒GPU唔同左
作者: nick6c 時間: 2011-12-14 16:00
回復 13# 木馬_06619
55, when i ask my fds to try Nokia Lumia 800 , and they said Nokia is bad, the design is ..bad also... . But i like it's design a lot .
作者: hongkongiron 時間: 2011-12-14 16:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-14 16:12
回復 木馬_06619
55, when i ask my fds to try Nokia Lumia 800 , and they said Nokia is bad, t ...
nick6c 發表於 2011-12-14 04:00 PM
有人非iPhone不用,
有人非Android平台,看不上眼;
有人從去年底成為WP死忠(那時候,只有英語介面和輸入)。
選擇自己的手機和平台,
不必理會別人。
正如Nokia N9在大陸強調的「不跟隨」。
看一下兩個出色的WP第三方軟體:
Fuse (RSS Reader)
http://www.youtube.com/watch?v=_QY7iOP_9To
Metrotube (youtube app)
http://www.youtube.com/watch?v=05-phPHaelY
作者: Phil_123 時間: 2011-12-14 16:13
問題係:
Apple = IOS
Andriod 有親生仔, 契仔一堆有名有姓有特色:
Samsung 3.7, 4.7, 5.x, 7.x, 10.x 吋 Su ...
hongkongiron 發表於 2011-12-14 15:50
Windows Phone 做既係 people centric 通訊
你用其他平台, 想睇同一個人既最新動態同埋你最近同佢既通訊, 可能要係 n 個 app 之間穿插 (Phone, Contacts, Mail, Facebook, Twitter, MSN)
用 Windows Phone, 你開個 People Hub, 搵返個人, 所有通訊一目了然.
Windows Phone 部部都咁順, 連 Android 機依家玩到雙核都冇第一代 Windows Phone (用緊 2009 年初代 Snapdragon 既 Windows Phone) 咁順.
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-14 16:15
問題係:
Apple = IOS
Andriod 有親生仔, 契仔一堆有名有姓有特色:
Samsung 3.7, 4.7, 5.x, 7.x, 10.x 吋 Su ...
hongkongiron 發表於 2011-12-14 03:50 PM
HTC Radar行1GHz,已經好流暢!
而且去年底既WP一代機全數行1GHz,
就算升級至Mango,反應只係比當初快,而無慢到。
作者: Phil_123 時間: 2011-12-14 16:17
Windows Phone 個介面係冇得改, 但每個廠商依然有唔少空間去突顯自己賣點.
每部機設計唔同, 造工唔同, 鏡頭唔同, 通話質素唔同之餘, 部份系統功能可以被廠商加強, 例如拍攝模式, 反機靜音等等. 每個廠商亦可提供該廠獨家, 其他牌子冇得玩既 apps, 以 Nokia 為例, Nokia WP 機獨有 Nokia Drive 及廿幾個免費 (原本要錢) EA games 都係其他牌子 Windows Phone 冇既野.
(不過香港依家冇, 最快都要等下年年頭先有...)
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-14 16:20
睇你點睇啦,
我都有過日日改Launcher既日子,
回想起來,換左既都係層皮,自己呃自己。
WP唔係無野俾人改,
一個個live tile俾你做唔同既野,
放女神個contact又得,
將一班豬朋狗友放o係一個group,
再pin落home又得,
睇股票,睇天氣,一目了然。
對我黎講,一開著螢幕,
live tile就話我知好幾樣野既update,
都幾實用。
作者: hongkongiron 時間: 2011-12-14 16:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-14 16:27
加上n記遲d仲有佢既獨家apps, nokia既離線導航軟件.........
獨家係冇用嫁, 有就D人唔會離棄"嬋比人啦"!
...
hongkongiron 發表於 2011-12-14 04:20 PM
作為WP用家,
無期望Nokia取回以前風光既市占率,
只係想擁有一部適合自己用,
而有前景、有支援既電話姐。
當初,iPhone橫行,我都係用HTC Magic;
呢兩年,當Android上位,我反而用WP,
我都唔多理會邊間廠、邊個平台賺大錢。
作者: hongkongiron 時間: 2011-12-14 16:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-14 16:39
回復 25# hongkongiron
N9 都可以啊

作者: hongkongiron 時間: 2011-12-14 16:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-14 16:44
極具特色,
都係圖示介面,
但係都好有心思。
作者: hongkongiron 時間: 2011-12-14 16:45
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-14 16:51
回復 27# hongkongiron
應該冇..
N9 係一部好機.. 係LUMIA800 既藍本..800冇既佢都有.- -
不過因為行MEEGO...而且加上N記放棄既態度..APP 十分小
作者: hongkongiron 時間: 2011-12-14 16:56
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jackytkh 時間: 2011-12-14 21:24
回復 15# 傲卍風
Android有D雙核機好似LAG過wp7.5機
作者: LPPlus 時間: 2011-12-15 00:53
android真係順既我覺得得GS2
主要係個OS應該用有唔少資源
WP我見過有裝差唔多成百個app
都仲好順
作者: manhoi 時間: 2011-12-15 01:11
回復 32# jackytkh
正確D講係全部android雙核機都lag過wp7.5機
作者: longlong240 時間: 2011-12-15 01:24
N記服務一向都係錦好
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 01:41
話說大家的800 係唔係都係1600.2475.7720.11414 VER??
因為見N記官網話有更新 1600.2479.7740.11451
但係我找唔到O

作者: 傲卍風 時間: 2011-12-15 01:59
回復 36# 夢雪影
7740果邊係英國/歐洲地區最新既firmware.
但hk地區應該仲未排到隊更新
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 09:58
回復 37# 傲卍風
OIC 上網SEE到話NOKIA 會係 2 WEEK 內更新所有地區..唔知真定嫁.係真就好了
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 11:09
我而家等緊三樣野:
1.firmware更新
2.換新機,呢部有光點
3.換monster earphone
人生係漫長等待!
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 11:12
有個女仔朋友話GS2開始lag啦,
咁可能係佢管理不善啦,
又ICQ,又Whatsapp o係背景行緊,
點都有影響。
之前用Optimus 7,
game+app超過一百,
介面速度無影響,
呢個係有限制多工既優勢。
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 11:14
我會咁睇,
部分Android既介面都會順,
例如SE機,我無用過,
但試玩果陣真係覺得介面比其他順。
Android新買果陣順都唔出奇,
但裝多左app,多左background run&service,
自然會慢番D,
所以廠要谷雙核機,
加多D ram去優化表現。
作者: askysolid 時間: 2011-12-15 11:17
香港新到的lumia 800已經可以升級7740,還是耗電非常之快,幾乎無法接受。
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 11:19
因為7740係有兩回事既,
wp system既7740,
由microsoft統一發放,
但係呢個唔多關battery事。
另外果個7740係講firmware,改善battery表現,
由Nokia發放,
部分歐洲機已經有得更新,
香港未有,等下添啦。
作者: Nukpana 時間: 2011-12-15 11:29
本帖最後由 Nukpana 於 2011-12-15 11:34 編輯
回復 33# LPPlus
裝成百個app≠行得順
WP行得順因為無乜app,service係background行(假multitask)
相反Android太多service係background行
如果用D大食既APP WP既單春都頂唔順
所以裝得多≠大件事
作者: hongkongiron 時間: 2011-12-15 11:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Nukpana 時間: 2011-12-15 11:30
回復 42# askysolid
上一個firmware 岀左都有USERS有問題
Nokia講左要再等下一個firmware FIX電量既問題
作者: LPPlus 時間: 2011-12-15 11:32
thx for correcting me=)
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 11:32
網頁版Marketplace:
http://www.windowsphone.com/zh-HK/marketplace
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 11:34
回復 LPPlus
裝成百個app≠行得順
WP行得順因為無乜app何以係background行(假)
相反Android太多se ...
Nukpana 發表於 2011-12-15 11:29 AM
所以我都好少洗app,
除非試完真係覺得好唔掂果D。
作者: Nukpana 時間: 2011-12-15 11:35
回復 45# hongkongiron
A app called "appflow"
作者: hongkongiron 時間: 2011-12-15 11:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: atwy 時間: 2011-12-15 11:50
好學唔學, 冇得換電.
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 11:55
回復 39# 木馬_06619
我都等梗firmware更新 同monster earphone
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 11:57
睇個人習慣,我從來只用尿袋
HTC Magic > Milestone > LG OP7 > Lumia 800
只有 Magic年代換過電。
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 11:59
話說有NOKIA UPDATE 了
作者: 器世界 時間: 2011-12-15 12:02
800 我不LIKE 個 USB 蓋,正日要打開黎 CHARGE 電, 吾知玩得幾來!
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 12:02
多謝晒,我即刻更新!
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 12:03
本帖最後由 木馬_06619 於 2011-12-15 12:04 編輯
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 12:04
回復 57# 木馬_06619
NOKIA 今次更新都幾快
[作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 12:31
update前
update後firmware version由1600.2475.7720.11414變為1600.2479.7740.11451
順便試下用電情況,12:20分,更新後,電量為75%,
我會正常使用手機,唔充電,每一個小時update一次email,
睇下幾時先無電。

作者: Nukpana 時間: 2011-12-15 12:42
Latest software release for Nokia Lumia 800 is 1600.2479.7740.11451
Charging improvements
Voicemail notification improvement
Replying to mail improved for Microsoft Exchange 2003 users
Improved audio quality
Fixed screen issue after calls in bright light
source: http://www.nokia.co.uk/gb-en/sup ... gb-en-1todtmtf9229e
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 15:59
本帖最後由 木馬_06619 於 2011-12-15 16:00 編輯
下午3:55既剩餘電量,報告一下!大概每小時用左8%。
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 16:14
回復 62# 木馬_06619
比支持刈沒有明顯改善?
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 16:17
我覺得有無改善,
但離真正既慳電仍然有距離,
期待下一個更新!
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 16:21
回復 64# 木馬_06619
有改善就好了=]
其實用得智能機都預佢用電好快.
只要用到一整日就好了
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 16:25
對比Optimus 7,
可以一電走一日,
完全唔用尿袋;
Lumia 800仍然係食電D。
作者: 傲卍風 時間: 2011-12-15 17:31
回復 66# 木馬_06619
我依家op7係1電行1日囉,,XD不過LG真係..^(*#&($*&(#*%(#
據聞第2次FIRMWARE UPDATE會係1月放出黎,會再強化多次電池問題
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 18:27
六小時過去,岩岩比較忙,用少左,
平均每小時6%電。
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 18:29
回復 67# 傲卍風
LG政策失敗,
A同WP都處理得唔好。
不過Optimus 7既電幾耐用!
作者: lforum 時間: 2011-12-15 19:41
建議換張圖...
張圖SAVE 咗GPS tag....
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 19:44
回復 68# 木馬_06619
都叫可以接受了,正常唔會不停用足全日,待機比用既時間多好多
待機2HR 冇左3% 中間用左2X分鐘...上了一會網,玩了一會GAME
2 個EMAIL都係1HR CHECK一次..
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 21:30
晚上9:20,經過九個小時,平均每個小時用左7.12%,
搭車返屋企果陣都有上網同Whatsapp,
經過今日既update,用電情況係改善左少許。
作者: LPPlus 時間: 2011-12-15 21:37
我諗始終要等再下一個update先會再改善多D
始終呢個update都只係話improve battery charging既
作者: zmind 時間: 2011-12-15 23:11
打##634#會入diagnostic mode, 裏面可以check到full charge capacity
外國有人check到部機得980mAh, 有人懷疑藍同紅機比較多貨有問題, 黑少啲(其實可能係多人買產生的錯覺)
作者: LPPlus 時間: 2011-12-15 23:13
打##634#會入diagnostic mode, 裏面可以check到full charge capacity
外國有人check到部機得980mAh, 有人懷 ...
zmind 發表於 2011-12-15 23:11
咁我好好彩係1475mAh
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 23:22
本帖最後由 木馬_06619 於 2011-12-15 23:27 編輯
我藍機,1450mAh
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 23:24
回復 76# 木馬_06619
WHERE CAN SEE MAH?...O..見到樓上D POST 了..唔好意思
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 23:26
BLUE..得979..mAh- -
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 23:26
打##634#會入diagnostic mode, 裏面可以check到full charge capacity
外國有人check到部機得980mAh, 有人懷疑藍同紅機比較多貨有問題, 黑少啲(其實可能係多人買產生的錯覺)
打電話畫面,打 ##634#
會有個diagnostic mode
入面有個叫battery status,
第三項叫 Full Charge Capacity
呢度會顯示出黎
我果部係 1450mAh
作者: 夢雪影 時間: 2011-12-15 23:34
回復 79# 木馬_06619
得979..仲低過個外國- -..其實會唔會同PC CHECK 溫度果D 唔係一定準?
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-15 23:35
我唔係太相信呢個數字,
睇過就算,
都係等第二次update,
真正改善到用電問題既話,
呢個數值已經不需要理會。
作者: askysolid 時間: 2011-12-16 09:00
打##634#會入diagnostic mode, 裏面可以check到full charge capacity
外國有人check到部機得980mAh, 有人懷 ...
木馬_06619 發表於 2011-12-15 23:26
我是980,好慘吶
作者: thorn 時間: 2011-12-16 10:16
我都係藍色 980 - 979...
見01 有人話software 問題, 咁點解唔係部部機統不有software 問題?而係有人有問題有人冇。
另外如果只係software 問題,點解唔對上一個update 直接用冇問題的software去update...
呢2點令我好疑惑
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-16 11:20
回復 83# thorn
我唔會諗太多,
放長雙眼睇埋佢下一個update,
數字遊戲不如實際使用,
到目前為止,
我肯定佢仲係比Optimus 7食電。
除此之外,部機又靚又快,都幾滿意。
作者: boldhk 時間: 2011-12-16 11:45
BLUE..一樣979mAh
作者: 傲卍風 時間: 2011-12-16 11:59
各位有電池問題既,只能等下nokia既更新了.
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-16 12:23
本帖最後由 木馬_06619 於 2011-12-16 12:26 編輯
睇中左呢條USB線,好襯藍色Lumia 800,
係USB to Micro,另外有一個iPhone adapter。
作者: LPPlus 時間: 2011-12-16 12:38
幾靚啵
仲有冇其他色呢?
不過好似短左D~
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-16 12:48
回復 88# LPPlus
http://www.yesasia.com/global/1024974351-0-0-0-en/list.html
短唔緊要,
我都係用黎駁尿袋,
不過真係幾靚!
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-17 01:09
岩岩打左以下既LIST俾朋友,
順便post出黎:
adobe reader
all flights-skyscanner (查機票價錢)
appflow (介紹app)
boxfiles for dropbox (dropbox網上空間啦)
call advisor (防cold call 廣告電話)
currencies (睇貨幣兌換率)
face warp (搞鬼影相app)
fuse (一個好好既 rss reader,不過要俾$10用)
gmaps (即係google map)
google search
gtasks (有用 google task先會有用)
metrotube (好好好用既 youtube app)nextgen Reader (又一個好用既 rss reader)
my comic photo free (幫相片加工, comic 效果)
onMyWay (暗中記錄自己每日去過既地方)
tuneIn Radio (世界各地網上收音機)
作者: LPPlus 時間: 2011-12-17 14:29
駁尿袋呢條好靚呀!
我都買條紅色配番先!
作者: toichun2004 時間: 2011-12-17 15:55
好詳盡 THX
作者: 彿印88 時間: 2011-12-19 14:25
android機lag過wp7.5機
作者: 傲卍風 時間: 2011-12-19 14:59
回復 93# 彿印88
依個好似係眾所周知既事實..
作者: SGGG 時間: 2011-12-19 16:57
之前用RADAR開親WHAT'S APP.都要等2-3秒...我自問忍受唔到..
想問LUMIA 800仲有冇咁既情況??
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-19 17:31
要等1-2秒啦,
呢個係Whatsapp問題,
因為同類軟體之中,
WNM同Kik都快過佢。
作者: u.c. 時間: 2011-12-19 17:37
長期開住個TASK係背後咪唔使等佢開果下囉.
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-19 17:55
回復 97# u.c.
我通常開番多工畫面,
快過按通知欄。
作者: janejan 時間: 2011-12-19 17:58
Does anyone know how to use the msn function on wp7
作者: 木馬_06619 時間: 2011-12-19 18:04
回復 99# janejan
訊息中心,下面有個人仔icon,揀番online就得
(慳電模式係用唔到messenger)

