作者: wtel 時間: 2010-12-3 03:34 標題: Acer S200 neoTouch 有人開始搞Andriod啦
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=855697
不過只係好初步,而且developer都唔多人,就算整個stable release冇三五七個月都唔得
作者: amd886 時間: 2010-12-3 19:21
phone/wifi/bt/gps on work
作者: amd886 時間: 2010-12-3 19:21
phone/wifi/bt/gps no working
作者: raychung 時間: 2011-1-5 17:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gobojane 時間: 2011-1-7 01:25
多個STSTEM玩都係好事泥
作者: 3R1C 時間: 2011-1-7 22:33
想問下,之前HD2由開發到STABLE BUILD要幾耐?
作者: aly001 時間: 2011-1-17 19:36
still wait for the update
作者: ricky1992 時間: 2011-1-20 00:53
5個月 不停..

