Board logo

標題: 已入手TMO HD2, 有事請教 [打印本頁]

作者: 實頭    時間: 2010-11-20 05:24     標題: 已入手TMO HD2, 有事請教

我尋晚林訓前上左xda睇
其實好大概咁睇左個procedure 要點上android
我想firm下我d idea岩唔岩
第一要裝microsoft offical同部機syne果套software落desktop
之後要用HSPL ? 係咪叫root左部機?
跟住裝個radio, 係咪類似driver咁?
然後再裝個custom左的WM 6.5 (w/o HTC sense)
將android個rom放落去SD卡, o係張sd卡個root create兩個folder, 一個係android, 一個係android apps.
o係wm6.5入到個android個folder入邊要click左個sound patch先.
之後先可以運行android ?
我睇左一陣仔, 見到d rom多到乜咁. 都唔知邊個最新最好最穩定
我想問, 用tmo HD2的你, 覺得邊個radio 配custom wm6.5同android rom最好?
btw, 除左做wifi access point之外, HD2 Android 2.2仲有乜野功能用唔到 OR 唔完善?
作者: noname1    時間: 2010-11-20 10:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mr.Monk    時間: 2010-11-20 11:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 實頭    時間: 2010-11-20 15:27

台灣一個網站的HD2 Android 2.2教學全文:
noname1 發表於 2010-11-20 10:13



    唔該晒, BTW, 今日有半日上左xda度爬文
最後簡左一個combine左radio同rom ge野去flash佢.
過程好易, 但好驚死機. flash之後試左基本功能都無問題
最開文就裝左flash player之後連土豆都睇到
作者: 實頭    時間: 2010-11-20 15:27

CHING想問下以家邊到總有T版HD2賣阿?你個部是唔是全新ge
Mr.Monk 發表於 2010-11-20 11:04



    我住美國
美國果邊hd2唔值錢, 大把全新只賣$250 USD
作者: 3R1C    時間: 2010-11-20 18:42

唔該晒, BTW, 今日有半日上左xda度爬文
最後簡左一個combine左radio同rom ge野去flash佢.
過程好易, ...
實頭 發表於 2010-11-20 15:27

想問下你FLASH左邊個WM ROM?
我用開MIRI都覺得OK
作者: 實頭    時間: 2010-11-21 02:32

想問下你FLASH左邊個WM ROM?
我用開MIRI都覺得OK
3R1C 發表於 2010-11-20 18:42



    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=843221
作者: dochi    時間: 2010-11-21 03:58

我住美國
美國果邊hd2唔值錢, 大把全新只賣$250 USD
實頭 發表於 2010-11-20 15:27


us 邊度可以$250 us 買到?
作者: 實頭    時間: 2010-11-21 04:15

us 邊度可以$250 us 買到?
dochi 發表於 2010-11-21 03:58



    craigslist
作者: clivemilk    時間: 2010-11-21 10:26

my combo:
radio ROM = 2.15.50.14
WM6.5 = Energy ROM
Android = NexusHD2-FRG83D V1.7 PPP
作者: KJ.20    時間: 2010-11-21 10:39

我住美國
美國果邊hd2唔值錢, 大把全新只賣$250 USD
實頭 發表於 2010-11-20 15:27



    甘平....
作者: foggie    時間: 2010-11-21 11:07

實頭 發表於 2010-11-21 02:32



   佢指既buildin ,個android 係放係部機既flash 入面,還是仍然係放落sd卡?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2