Board logo

標題: Samsung I8000H new firmware JC3 [打印本頁]

作者: paulcswan    時間: 2010-8-8 18:16     標題: Samsung I8000H new firmware JC3

昨天去了Samsung服務中心update firmware JC3, 個介面和之前的IL2有很多不同,暢順了但仍是WINDOWS MOBILE 6.5 不是6.5.3,但SETUP MENU同多媒體播放器都改善了。
作者: hobigboy    時間: 2010-8-8 22:07

師兄是否即日可以取回?
作者: paulcswan    時間: 2010-8-9 13:30

師兄是否即日可以取回?
hobigboy 發表於 2010-8-8 10:07 PM


如要即日取回,只在上午11:00至下午6:00 時段。
作者: hobigboy    時間: 2010-8-9 19:31

回復 3# paulcswan
師兄要等幾耐先有機攞?
作者: pslleung    時間: 2010-8-9 20:30

How to check firmware version?  Thanks.
作者: hobigboy    時間: 2010-8-9 21:14

回復 5# pslleung
Screen03.jpg

圖片附件: Screen03.jpg (2010-8-9 21:13, 61.98 KB) / 下載次數 68
https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1068187&k=30201a062b3cc199afb1e5ee430443a2&t=1782196691&sid=2NzpTwspaC


作者: paulcswan    時間: 2010-8-9 21:17

回復 4# hobigboy
因為之前有個客UPGRADE I9000,所以由到CS中心至離開約半小時。
作者: hobigboy    時間: 2010-8-9 21:26

本帖最後由 hobigboy 於 2010-8-9 21:27 編輯

回復 7# paulcswan
唔該師兄
原來30分鐘咁快搞掂
作者: paulcswan    時間: 2010-8-9 21:38

回復 8# hobigboy

不過記得帶單據和BACKUP所有資料先UPGRADE FIRMWARE,否則會清除晒
作者: pslleung    時間: 2010-8-9 21:57

回復  pslleung
hobigboy 發表於 2010-8-9 21:14

Mine PDA is I8000HZHJC2 and CSC is I8000HTGYJC3, is it the latest version?  Thanks.
作者: hobigboy    時間: 2010-8-10 19:03

回復 10# pslleung
我今日升級完都係呢個
作者: honming    時間: 2010-8-10 19:28

回復  pslleung
我今日升級完都係呢個
hobigboy 發表於 2010-8-10 19:03


請問是否在朗壕坊  samsung CS 升級?
作者: hahahalpc    時間: 2010-8-10 21:42

今時今日香港行貨最新version竟然重係JC3 rom
睇黎都唔會再有香港版新rom出喇
作者: paulcswan    時間: 2010-8-10 21:55

回復 12# honming


作者: hobigboy    時間: 2010-8-11 11:55

回復 12# honming
銅鑼灣
作者: xson    時間: 2010-8-11 12:58

刷香港Rom 不見得有優勢...
最近還是用JD1
作者: honming    時間: 2010-8-11 15:03

回復 14# & 15#
thx, 原來朗壕坊及銅鑼灣都有得搞
作者: paulcswan    時間: 2010-8-11 22:57

回復 16# xson

JD1是行貨ROM嗎?
作者: 878    時間: 2010-8-12 05:45

回復 18# paulcswan
其實個rom本身無話行貨唔行貨.
如果係話香港官方rom,最新應該就係JC3,自己UPDATE就L2.
ps.有時間可以試下cook rom.
到需要做番保養就刷番做台版官ROM再用PC studio升番做港版L2.(小弟做過兩次)
作者: hobigboy    時間: 2010-8-12 08:28

回復 19# 878
師兄
你用開邊個?
可以推介下嗎?
作者: paulcswan    時間: 2010-8-12 21:17

回復  paulcswan
其實個rom本身無話行貨唔行貨.
如果係話香港官方rom,最新應該就係JC3,自己UPDATE就L2.
ps ...
878 發表於 2010-8-12 05:45 AM


不過,每次UPGRADE FIRMWARE都要裝過所有SOFTWARE都幾麻煩。
作者: 878    時間: 2010-8-13 02:10

回復 20# hobigboy
我都係用緊中文PDA JC2 lite搭CSC JC3擺了.
英文rom好似去到JG5了.
作者: 878    時間: 2010-8-13 02:14

回復 21# paulcswan
如果講保養..佢都會幫你reset部機一次.
如果講cook rom,其實搵到個岩既,就可以用落去.
不過,如果你已經用開一排,裝好晒野,而又接受官到rom表現.咁就真係無需要去轉cook rom既.
作者: hobigboy    時間: 2010-8-13 08:58

回復 23# 878
師兄請問 cook rom 同行 rom 有什麼不同?
作者: gl5900as    時間: 2010-8-14 17:09

請問有冇ROM LINK?睇睇自己選擇邊個適合自己
作者: seevhs    時間: 2010-8-16 22:15

啱啱想買I8000, 請問各位ching呢部機
有冇啲小問題或唔係咁好用?
特別係GPS & 相機?
謝謝!!
作者: hobigboy    時間: 2010-8-16 22:56

回復 26# seevhs
相機都算可以,
GPS定位慢
作者: seevhs    時間: 2010-8-16 23:29

回復  seevhs
相機都算可以,
GPS定位慢
hobigboy 發表於 2010-8-16 22:56

ching是否喺空曠地方或喺汔車中定位?
(小弟現在用外置GPS + PPC定位時有時都好慢尤其係好耐都冇用過,
一般來講都算OK)
其他方面又是否滿意?
謝謝
作者: hobigboy    時間: 2010-8-17 12:53

回復 28# seevhs
通常上車前未能定位
我都會放棄
如果空曠地方企定定應該5~10分鐘
作者: hobigboy    時間: 2010-8-17 12:57

ching是否喺空曠地方或喺汔車中定位?
(小弟現在用外置GPS + PPC定位時有時都好慢尤其係好耐都冇用過,
一般 ...
seevhs 發表於 2010-8-16 23:29

不好意思,題外話
師兄
你用開緊邊隻外置GPS ?

作者: jerrychf    時間: 2010-8-17 14:37

行貨 rom 都幾保守下

說實話用過 cooked rom 真係好難番番轉頭用行 rom。單單日常用測試下 lite cooked JC2 係穩定同速度上贏過行貨 JC2 太多
作者: seevhs    時間: 2010-8-17 19:57

回復 30# hobigboy
係Leaktek, 04年喺台灣買ge.
當時唔駛港紙八舊但喺香港嘅其他牌子都要二仟以上
所以先將佢當玩具買番嚟玩
作者: hobigboy    時間: 2010-8-17 20:58

回復 32# seevhs
師兄請問聲會好用過手機內置?
因為我有個Holux GPS ,不過舊電死左,如果好用考慮是否買電
作者: seevhs    時間: 2010-8-17 22:26

回復 33# hobigboy
用咗六年幾非常滿意,
如果你可以揾到嚟買又唔貴會建你配畨嚟用.
小弟部iPAQ4150 OS係用CE 4.2(2002),家吓好多Website都去唔到,
先至諗住買I8000, 貪佢係WM6.5可以用outlook Sync...
其實我係想買SonyEricsson X10
聽日會買I8000
作者: hobigboy    時間: 2010-8-17 23:03

回復 34# seevhs \
祝師兄你買到心頭好
作者: jerrychf    時間: 2010-8-18 03:13

我反而想放 i8000 轉 android ....

x10 係其中一部我想買  ~_~
作者: hobigboy    時間: 2010-8-18 09:52

我行山會用GPS軟件記錄路線
想問師兄android有冇相關軟件?
作者: hahahalpc    時間: 2010-8-18 12:21

我反而想放 i8000 轉 android ....

x10 係其中一部我想買  ~_~
jerrychf 發表於 2010-8-18 03:13

我都係其中一個想轉android既i8000用家
不過想換XT701
因為X10只係得個樣OK
用落似乎好多問題
作者: jerrychf    時間: 2010-8-19 09:36

我都係其中一個想轉android既i8000用家
不過想換XT701
因為X10只係得個樣OK
用落似乎好多問題 ...
hahahalpc 發表於 2010-8-18 12:21

其實而加都只係對 x10 觀望啦

不過如果 x10 確實 upgrade 2.1 andriod 後都係無 multitouch 我好大機會會唔買 ~_~
作者: seevhs    時間: 2010-8-19 22:09

噚日買咗喇, 玩咗一日覺得唔錯.
第一次定要五分鐘左右, 之後再定位大約要五秒.
其他嘢都OK, 但
用IE上網時個IE放大之後唔識自己auto rotate, 橫度會自己變翻直度,
之後凈係得直度, 要喺程式管理移除後又變番正常, 但上網再放大又係咁
各住ching有冇咁嘅問題??
作者: 878    時間: 2010-8-20 05:39

回復 38# hahahalpc
我都有用過xt701...大致上覺得幾好架.不過我真心覺得i8000粒電耐用好多.
作者: 878    時間: 2010-8-20 05:41

回復 40# seevhs
真係好少有機會用ie.
提意你轉用opera.
ps.opera mini5....真係好快.我甚至覺得iphone4都不值一晒(當然係用3.5g啦)
作者: paulcswan    時間: 2010-8-27 23:35

回復 29# hobigboy

如果用GPS前,用佢內置的XTRA DOWNLOAD了,對GPS時會快些。但XTRA是要收DATA CHARGE的。
作者: hobigboy    時間: 2010-8-28 17:32

回復  hobigboy

如果用GPS前,用佢內置的XTRA DOWNLOAD了,對GPS時會快些。但XTRA是要收DATA CHARGE的。 ...
paulcswan 發表於 2010-8-27 23:35

我通常用WIFI或者經電腦
作者: 長勝飛龍    時間: 2010-8-29 13:25

我部又慢又成日hang 係咪應該up 下
作者: hobigboy    時間: 2010-8-29 17:21

回復 45# 長勝飛龍
可以一試
作者: charlesfan    時間: 2010-9-6 15:58

請問新rom解決左來電震動延遲未?
Thanks.
作者: seevhs    時間: 2010-9-6 19:41

請問新rom解決左來電震動延遲未?
Thanks.
charlesfan 發表於 2010-9-6 15:58







歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2