作者: louisney 時間: 2010-3-22 03:40 標題: window phone 7 series emulator
本帖最後由 louisney 於 2010-3-22 03:41 編輯
唔知大家有冇裝來玩下, Only for Win 7/ Vista

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1014320&k=3c4514f2109fb086830df981fa649e1a&t=1782544834&sid=r5jdiLsphE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1014330&k=29ada8536b7bcc1cd1627d3a09999799&t=1782544834&sid=r5jdiLsphE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1014331&k=b8d465713e7115c932ef756cf5936d92&t=1782544834&sid=r5jdiLsphE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1014332&k=f4c6bc7cf650ec04370c1256b83c9050&t=1782544834&sid=r5jdiLsphE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1014333&k=210cb9f03801348fef795c72c9cbc22e&t=1782544834&sid=r5jdiLsphE

https://h1.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1014334&k=c47a7304b363c43b1e6ae54e4dd37d2a&t=1782544834&sid=r5jdiLsphE

作者: hkgoldfish 時間: 2010-3-26 09:01
玩實機才好玩
作者: adrianmak 時間: 2010-3-26 09:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Phil_123 時間: 2010-3-26 10:21
呢個版本冇中文字型...


