Board logo

標題: 各大C兄,請幫幫小弟!! 第一次按game,就玩唔到..... [打印本頁]

作者: ggwaisan26    時間: 2010-2-23 00:56     標題: 各大C兄,請幫幫小弟!! 第一次按game,就玩唔到.....

我第一次按game,就玩唔到......
小弟係用hd2的,down左個hdwobble,
一安好就run個game la,佢就話
An unexpected error has occurred in hdwobble.exe.
Select Quit and then restart this program,
or selent Details for more information

This application requires a newer version of the Microsoft .NET Compact
Framework than the version installed on this device.

大C兄你地知唔知佢想點??
我自己就restart左幾次都唔得,
但我見到youtube 有人show個software,
http://www.youtube.com/watch?v=9HUy5NcLN8c
佢都係用hd2,係唔係我問題???
thx~
作者: Phil_123    時間: 2010-2-23 01:03

This application requires a newer version of the Microsoft .NET Compact
Framework than the version installed on this device.
作者: luckycat    時間: 2010-2-23 01:05

you may need to install net framework 3.5
作者: ggwaisan26    時間: 2010-2-23 01:48

我真係唔知係where download .......
有D係2xx kb,有D係 2mb, 有D係33 mb,
佢都係install唔到...
大家可唔可以HELP HELP 我
作者: ggwaisan26    時間: 2010-2-23 08:44

我正到la,
thx 大C兄~~~
作者: David Kirk    時間: 2010-2-23 18:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2