Board logo

標題: 最新Nokia Asha 平價手機登場 [打印本頁]

作者: kevinlaw    時間: 2012-6-6 23:07     標題: 最新Nokia Asha 平價手機登場

本帖最後由 kevinlaw 於 2012-7-8 23:47 編輯

http://www.youtube.com/watch?fea ... d&v=gInzItyjbX0
睇完片好似吾錯,做後備機一樓

http://blogjackphone.com/nokia/n ... ames-to-asha-touch/
重有GAME玩

我對Asha 311比較興趣
作者: TKY    時間: 2012-6-6 23:18

S40個新UI融合左Meego同Symbian Belle ge元素,睇落唔錯,幾吸引
作者: fatchoi    時間: 2012-6-6 23:26

呢隻幾$?
作者: Wah On    時間: 2012-6-6 23:47

$500 OK ?
作者: TKY    時間: 2012-6-7 00:11

回復 3# fatchoi
From http://blogjackphone.com/nokia/n ... -and-311-announced/
Nokia Asha 305 的建議售價為 63 歐元,預計在今年第二季上市。Nokia Asha 306 和 Asha 311 的建議售價分別為 68 歐元和 92 歐元,預計在今年第三季上市。

作者: [][]    時間: 2012-6-7 10:57

買山寨機好D
作者: 寂寞x达人    時間: 2012-6-7 17:00

S40機都幾好玩咖,好多技術嘢搞
作者: kevinlaw    時間: 2012-6-7 19:40

S40個新UI融合左Meego同Symbian Belle ge元素,睇落唔錯,幾吸引
TKY 發表於 2012-6-6 23:18

三部都好正,311好似差不多1000$
305 5XX
佢UI就係好似meego,吾知香港幾時有
作者: kevinlaw    時間: 2012-6-7 19:44

http://www.youtube.com/watch?v=2BK139R-fGA&feature=related
睇住先..
作者: erickleung    時間: 2012-6-7 23:43

若果木馬CEO不上任, MeeGO不掉入大海, Nokia不應會成為垃圾, 可惜可惜.
作者: Phil_123    時間: 2012-6-8 01:02

若果木馬CEO不上任, MeeGO不掉入大海, Nokia不應會成為垃圾, 可惜可惜.
erickleung 發表於 2012-6-7 23:43



    Stephen Elop 上場以黎, Nokia 產品由發佈到發售之間只需一兩個月, 係歷屆咁多管理層之中最少.
作者: mktong    時間: 2012-6-8 22:12

資料補充:
3部Asha 新機都係用Series 40 Developer Platform 2.0 + Swipe UI(Nokia N9 Meego 上面果個左右掃的UI).
3吋MON(240 x 400),
無GPS, 可以用AGPS Nokia Maps (要用流動數據 / WLAN).
支援經Nokia Store (前身係Ovi Store) 安裝Apps.
有EA 出品的40隻Games.

305 & 306 係電阻Mon.
311 係電容Mon + Corning Gorilla Glass.

305 係Dual SIM, 2G 雙頻.
306 係Single SIM, 2G 四頻 + WLAN IEEE 802.11 b/g.
311 係Single SIM, 3G (14.4 Mbps/5.76 Mbps) + WLAN IEEE 802.11 b/g/n.
311 係用1Ghz CPU, 128MB RAM.

今次呢個 Swipe UI 同樣係3個頁面.
1, 首頁(基本上係Shortcut 頁面)
2, Apps List.
3, 打電話頁面. (可改為Music Player / FM Player)
另外加入由上向下拉出來的Notification Bar. (同iOS / Android 類似)

Asha 311 Swipe UI Demo.
http://www.youtube.com/watch?fea ... d&v=ig4wGQ_dIlw
作者: kevinlaw    時間: 2012-6-9 13:23

本帖最後由 kevinlaw 於 2012-6-9 13:24 編輯

311吾洗1000$可以入手玩下
我想問個S40有咩吾同?
作者: doppelganger    時間: 2012-6-9 20:57

Stephen Elop 好波!! 這重手機用來比D小學生反學一流
作者: alexngai    時間: 2012-6-9 22:25

Stephen Elop 好波!! 這重手機用來比D小學生反學一流
doppelganger 發表於 2012-6-9 20:57

小學生點會睇得起呢D電話。
好似我咁既人先對Nokia情有獨鍾
作者: kevinlaw    時間: 2012-6-9 22:39

回復 15# alexngai
以家小學生多數都係ip4/s一係就三叔GS2,note等...
家下細路真係好幸福,以前我岩岩出來打工買電話比自己都比屋企人話到狗血淋頭
作者: 352345    時間: 2012-6-10 15:44

以前主流机,而家後備机
作者: 早早你    時間: 2012-6-10 22:35

吾明點解nokia甘排斥android
作者: chuwest    時間: 2012-6-11 12:58

profit margin 唔知有幾多...
賣10隻都唔知頂唔頂到1隻 "apple phone" or "*** S3"
希望nokia 係第三世界再起風雲

P.s. i am a current nokia mobile user
作者: alexngai    時間: 2012-6-11 14:44

吾明點解nokia甘排斥android
早早你 發表於 2012-6-10 22:35

可能想孤注一擲係WP上面,一係死,一係重回霸主地位。
作者: alexngai    時間: 2012-6-11 14:45

profit margin 唔知有幾多...
賣10隻都唔知頂唔頂到1隻 "apple phone" or "*** S3"
希望nokia 係第三世界再 ...
chuwest 發表於 2012-6-11 12:58

Nokia機由高階Lumia到低階Asha,成本佔既比例全部都高過人
當然,對消費者黎講係好事
作者: postmaster    時間: 2012-6-11 15:28

only 64MB
作者: anguskit    時間: 2012-6-11 18:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bankband    時間: 2012-6-11 22:18

佢個款...我個人黎講真系接受吾到...
作者: chuwest    時間: 2012-6-12 00:54

311 係用1Ghz CPU, 128MB RAM.
mktong 發表於 2012-6-8 22:12


u勁 but ram 少 , 何解???
作者: mktong    時間: 2012-6-12 00:58

u勁 but ram 少 , 何解???
chuwest 發表於 2012-6-12 00:54


唔同OS 對RAM 的需求唔同,
Series 40 1st Ed 1.1 果時, 只係用16MB RAM 一樣係咁.

正如點解iPhone 4S (512MB RAM) 無咩人覺得用起來有問題.
但係Android (1GB RAM) 都有人覺得唔夠用.
唔同OS, 唔同功能, 對RAM 的需要都有分別.
作者: 咕咕仔    時間: 2012-6-12 01:02

回復  早早你


    yes la, they can do MEEGO and WM, why not add one more android, no harm
anguskit 發表於 2012-6-11 18:04


嚴格黎講nokia 現在只係「run 」 緊windows phone ,如果唔計同qt有關既野外
symbian 同meego 對現在既nokia來說某程度上只可以算叫做維護既性質
作者: alexngai    時間: 2012-6-12 06:49

佢個款...我個人黎講真系接受吾到...
bankband 發表於 2012-6-11 22:18

部311又真係樣衰D,不過305/306幾好。
作者: cd6    時間: 2012-6-12 10:35

平機平在慢到嘔
作者: oneonetobias    時間: 2012-6-12 13:26

Support!! Wants to buy one LOL!!
作者: postmaster    時間: 2012-6-12 18:48

回復 26# mktong


  Symbian 4系 5系有邊隻 web browser 識 swap 個 cache 去 SDcard ? Load 頭一頁網都會唔夠 RAM.
作者: mktong    時間: 2012-6-12 20:37

回復  mktong


  Symbian 4系 5系有邊隻 web browser 識 swap 個 cache 去 SDcard ? Load 頭一頁網都會唔 ...
postmaster 發表於 2012-6-12 18:48


S40 新系列轉左預設瀏覽器,
用類似Opera 的方式, 經Nokia Server 壓縮及處理完先射去比user,
話可以減輕s40 的資源. 成果係點就要等用戶去試.
作者: alexngai    時間: 2012-6-12 21:40

S40 新系列轉左預設瀏覽器,
用類似Opera 的方式, 經Nokia Server 壓縮及處理完先射去比user,
話可以減 ...
mktong 發表於 2012-6-12 20:37

我係Opera用同樣功能結果係慢左
(唔知網絡流量有無減少)
作者: mktong    時間: 2012-6-12 22:22

我係Opera用同樣功能結果係慢左
(唔知網絡流量有無減少)
alexngai 發表於 2012-6-12 21:40


我以前的經驗係2G Network, 簡單的web 開左opera turbo 後會慢左.
但大食web 開左就快左.
當去到3G Network 時, 開左Turbo 之後只有慢無快過.

Nokia 呢隻係點就唔清楚, 要等試過的人分享.
作者: chuwest    時間: 2012-6-13 00:19

回復  mktong


  Symbian 4系 5系有邊隻 web browser 識 swap 個 cache 去 SDcard ? Load 頭一頁網都會唔夠 RAM. ...
postmaster 發表於 2012-6-12 18:48



   唔夠 RAM係當年死症...希望大幅改善
作者: jason_tam    時間: 2012-6-13 05:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Wah On    時間: 2012-6-17 21:08

可惜可惜
作者: 小伙子    時間: 2012-7-12 17:48

吾明點解nokia甘排斥android
早早你 發表於 2012-6-10 22:35

佢既設備只可以行 android 2.3.4
就好似 MoTo 果d $999 機一樣
CPU 1g 都無, 好多機256mb only
無可能行到ICS會係順...
作者: 吾係好人    時間: 2012-7-15 15:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dee30    時間: 2012-7-16 09:39

回復 39# 吾係好人


    me2, 仲有8850 ....
作者: clivetsang    時間: 2012-9-3 13:54

家陣部部N機o的設計同顏色好似都差唔多咁...
作者: franklei    時間: 2012-9-3 16:41

NOKIA 依然只有低端機係有銷路
照咁睇法
真係玩唔到幾耐
呢D 機真係唔知要賣幾多部
先等於***賣部S3,生果賣部IP既利潤?
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-9-9 14:05

311一K以下,可以買來做2ND PHONE
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-9-9 14:09

305/311


唔係諗$既問題,
個價OK~
只係,311太7
305差311小小.但靚仔好多
唔知邊部好
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-9-9 14:10

311應該COME玩,唔易爛...
作者: alexngai    時間: 2012-9-13 22:47

305/311


唔係諗$既問題,
個價OK~
只係,311太7
305差311小小.但靚仔好多
唔知邊部好 ...
瘋癲的羔羊 發表於 2012-9-9 14:09

我都覺得305同311個殼應該掉轉
作者: 瘋癲的羔羊    時間: 2012-9-13 23:22

我都覺得305同311個殼應該掉轉
alexngai 發表於 2012-9-13 22:47



    係LOR!!
作者: Sekio_rock    時間: 2012-9-14 17:11

平又點? 都唔會好大賣
作者: kevinlaw    時間: 2012-9-19 09:13

311玩個下啦,1K以下可以考慮
作者: hk852    時間: 2012-9-23 13:48

NOKIA 依然只有低端機係有銷路
照咁睇法
真係玩唔到幾耐
呢D 機真係唔知要賣幾多部
先等於***賣部S3,生果賣 ...
franklei 發表於 2012-9-3 04:41 PM

把下手到最後唯返條數
每部係蝕住賣
賣得越多,蝕得越多...
作者: Riva    時間: 2012-9-23 18:51

本帖最後由 Riva 於 2012-9-23 18:53 編輯
把下手到最後唯返條數
每部係蝕住賣
賣得越多,蝕得越多...
hk852 發表於 2012-9-23 13:48


S40 仲用緊ARM11 CPU,雖然制程成熟已經快咗好多,但都係平價U,又只係得311有wifi,好難會蝕,不過賺唔多lo
宜家Nokia 係功能手機補貼 Lumia 銷售
作者: CKW    時間: 2012-10-22 00:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alexngai    時間: 2012-10-22 00:52

現在都快10月尾

有消息幾時發售呀
CKW 發表於 2012-10-22 00:46

305與311已經有售。
我之前問過Nokia Showroom的職員,他們說香港未有計劃引入306。
作者: Stoneman    時間: 2012-10-22 10:11

如果係平價機,我覺會出實體鍵吸引D,我有時想塞入褲袋偷禁...
作者: alanhippo    時間: 2012-11-26 17:15

想入 311, 有冇人試過好唔好用?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2