作者: javacomhk 時間: 2025-4-11 20:03 標題: 3 招讓iPhone 電池回春術
本帖最後由 javacomhk 於 2025-4-11 14:50 編輯
• 冷氣房充電法
夏天時把手機放在 22°C 環境充電(別笑!),根據 Battery University 研究,溫度每降 10°C 電池壽命延長 2 倍。
電池最怕熱,千萬不要一邊充電一邊玩遊戲或錄影,一邊充電一邊用電量高的 app,電池就發熱更快,就好快降低健康度。
• 20-80% 充電魔術區間
電量低至 20% 就開始充電,電量達 80% 就停止充電。實測 3 個月後,循環次數比隨充隨用組少 120 次,這招讓我的 iPhone 13 撐了 2 年還有 89% 健康度。
• 深夜暗黑模式
把自動切換深色模式設在日落後,AMOLED 螢幕可省電 30%。我睡前改用手動亮度 25%,早上醒來待機耗電從 8% 降到 3%,效果堪比裝了省電 App。
作者: 素素 時間: 2025-4-11 22:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: normalyan 時間: 2025-4-11 22:32
換嚿新電先至可以回春
作者: madebyp90 時間: 2025-4-11 22:43
lock 80%有用
15pro我trade嗰日仲有96%
16pro今日仲係100%
一樣叉住用
作者: b-29 時間: 2025-4-12 13:32
多謝樓主
作者: ckyuen2 時間: 2025-4-13 22:18
第一點
唔用機套or搵個散熱好啲嘅機套就可以幫補吓
但部機花咗最後都係影響轉售價值

作者: jacktsui 時間: 2025-4-14 08:57
本帖最後由 jacktsui 於 2025-4-14 08:59 編輯
第一點有啲錯, 電池有最佳工作溫度
太凍都會影響效率&壽命
作者: goalsp 時間: 2025-4-14 15:00
換電最實際。
作者: Quiorra 時間: 2025-4-14 15:44
以前經驗 用得幾年機, 換左電都唔係真係咁回春
作者: PSP 時間: 2025-4-14 19:49
我用-10度來充,現在仍然健康度100%
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)

