作者: faifai2016 時間: 2022-4-3 10:10 標題: 想買iphone 13 pro max .
本帖最後由 faifai2016 於 2022-4-3 10:40 編輯
其實拎過上手。 13 pro max 重量我接受。
但咁多人話13 pro 抵玩d
作者: howardvcp 時間: 2022-4-4 00:42
睇自己鍾意大mon定細mon,我自己會買Pro,size我覺得夠,又平d
作者: qwe1qwe 時間: 2022-4-4 00:54
要諗埋會唔會長期揸住
作者: 進滕光 時間: 2022-4-4 08:46
回覆 1# faifai2016
今年既 Pro 係抵玩既,在電量、屏幕大小及重量間選擇好了!
利申:13 Pro Max 1TB 用家
作者: tompkyou 時間: 2022-4-4 12:48
想一日一充必選p m
作者: faifai2016 時間: 2022-4-4 13:52
請問如果pro 和 pro max 的電池,係咪pro max 電池會好好多?
重量和size 我都接受到pro max . 如果pro max 電量真係比pro 好好多.咁可以省返帶尿袋.呢家個尿袋都好重.
作者: faifai2016 時間: 2022-4-4 13:54
要用到1T 咁緊要? 我諗住買256G , 我都係正常使用.唔會特別多片拍,也不會特別多相影.apps 就正常兩三隻game . 和日常會使用的apps . 其實256G 係咪應該都夠?
BTW 我之前用android 128G 係唔夠.成日滿要delete 野
作者: faifai2016 時間: 2022-4-4 13:59
即係pro 同pro max 電量差好多?
我知道pro 電池係細過pro max . 但pro max 個mon 又大小小.咁電量就唔知係咪相差好多.
作者: tompkyou 時間: 2022-4-4 15:16
即係pro 同pro max 電量差好多?
我知道pro 電池係細過pro max . 但pro max 個mon 又大小小.咁電量就唔知 ...
faifai2016 發表於 2022-4-4 13:59
YouTube 其實好多 battery test片睇到個差距
作者: 進滕光 時間: 2022-4-4 15:54
回覆 6# faifai2016
其實 Pro 都可以一日一充就夠,Pro Max 可以日幾兩日一充。
作者: 進滕光 時間: 2022-4-4 15:56
回覆 7# faifai2016
我買 1TB 係意外黎,256 一般係好選擇。

作者: tompkyou 時間: 2022-4-4 16:04
咁你應該係輕度用家。我中度使用70至80%
作者: 進滕光 時間: 2022-4-4 16:12
回覆 12# tompkyou
我主機 Z Fold 3。
作者: 六代火龍 時間: 2022-4-4 16:38
接受到。就揀 pro max 啦
作者: tompkyou 時間: 2022-4-4 19:25
我主機pm,副機s22u,諗緊調唔調轉好。
作者: faifai2016 時間: 2022-4-5 01:34
本帖最後由 faifai2016 於 2022-4-5 01:36 編輯
已買pro max . thx .
另想請教如果自己由android 過whatsapp 和wechat , 係咪要買軟件先掂
作者: card_captor 時間: 2022-4-5 09:51
Wechat有得過 history
Whatsapp 就要用 3rd 方軟件
作者: Blue4Tom 時間: 2022-4-9 17:21
可以放一大堆甜片
作者: yuna 時間: 2022-4-9 20:17
買機真係要睇自己情況,我近排隻左手膀頭時不時就痛下,而家用部mini 仲多過部Pro,雖然手有事算係特殊情況,但如果出街要帶一大堆工具、八寶袋,仲要單手用機,咁我覺得真係要認真考慮下個重量同大細
作者: 進滕光 時間: 2022-4-12 09:08
回覆 18# Blue4Tom
橫掂有位,用家 Wifi 係 iTunes 下載咗幾十套套戲,慳番D數據。
作者: 進滕光 時間: 2022-4-12 09:10
S22U 好唔好用?

作者: tompkyou 時間: 2022-4-12 09:35
好用,影相靚,10x zoom出色。
裸機手感好,個mon色水靚,亮度好高。
缺點(對比iPhone):續航力一般
作者: 進滕光 時間: 2022-4-12 10:49
回覆 22# tompkyou
我有 S21U 16GB,換機意慾係弱少少。
作者: tompkyou 時間: 2022-4-12 10:56
差左支筆姐,唔洗換
作者: 進滕光 時間: 2022-4-12 11:12
回覆 24# tompkyou
其實我當時買埋支筆同套喇,佢今年又冇 16GB,所以話換機意慾低少少。
作者: freddyyan 時間: 2022-4-13 19:20
pro max 電用真是無得輸,申利主機s22u,1日3沖,pro max2日1沖
作者: myricky1 時間: 2022-4-13 21:33
1日3充... 你24小時不停用手機, 定係當你訓8小時, 一起身就不停咁用到訓, 每5個鐘就要充一次?
作者: moliuk 時間: 2022-4-13 22:34
會唔會手好累。。。
都想買 pro max,, 但玩過實機好重
作者: Neymar10 時間: 2022-4-14 21:01
13 max好重
作者: samkey 時間: 2022-4-20 09:06
我嫌重最後買左13Pro
via HKEPC Reader for Android
作者: tompkyou 時間: 2022-4-20 09:48
誇張左少少,我都係用緊呢兩部機。
電量1:1.75 就差唔多
作者: 進滕光 時間: 2022-4-20 13:52
結果都係發咗消費券身痕出咗部 S22 Ultra 256。連埋續約優惠補咗 $2,4XX 就有。
作者: akitohk 時間: 2022-4-20 17:49
本帖最後由 akitohk 於 2022-4-20 17:50 編輯
暫時擺低左zfold2, 副機s22u
我自己如果兩邊裝既apps 幾乎一樣
除左兩個im 無轉外試過幾日轉主機做s22u,13pm 副機
s22u 計埋standby 續航力至少係1:2.x
除非s22u 咩app 都放晒入deep sleeping list
但咁樣多工仲衰過ios
作者: pantaron 時間: 2022-4-22 14:58
本帖最後由 pantaron 於 2022-4-22 15:00 編輯
我主機FOLD 3 副機 s22u
變左 主機S22U 副機 13pro max
好唔慣 不過電量高左好多
pro max 電真係勁
我發現副機用SE 都夠 whatsapp 加電話一日3個 。。。。。
作者: rickylo 時間: 2022-4-24 03:29
邊度買pro 256最抵...
電訊商五千蚊包手機劵同5g plan有冇人試過
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: mandy999 時間: 2022-4-27 17:56
買pro都係為咗平,為咗舊電的確買pro max耐用d

