作者: dieago 時間: 2016-7-21 19:47 標題: 碎了,有 applecare要$换
碎了,有 applecare要$换?
[attach]1907742[/attach]
作者: chromechan 時間: 2016-7-21 21:15
回覆 1# dieago
俾幾百換
作者: kinx80 時間: 2016-7-21 21:19
http://www.apple.com/hk/shop/pro ... -and-iphone-6s-plus
Coverage for up to two incidents of accidental damage,(2) each subject to a service fee (HK$548 for iPhone SE or iPhone 6 or earlier models, HK$788 for iPhone 6s or iPhone 6s Plus)
作者: 西伯利亞 時間: 2016-7-21 22:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dieago 時間: 2016-7-21 22:56
HK$788
作者: 幻影 時間: 2016-7-22 19:43
如果人為都包整包換
我唸apple好快執立
作者: dieago 時間: 2016-7-22 21:00
好似你甘谂,保险公司汁哂粒啦。
作者: yanchoki 時間: 2016-7-23 12:52
裸機定岡本0.03?
作者: dieago 時間: 2016-7-23 13:31
回覆 8# yanchoki
有套有贴,天意。
作者: genie58 時間: 2016-7-23 15:41
冇買APPLE CARE 佢都係報我千幾, 即係一條數
作者: andylo 時間: 2016-7-23 19:43
千幾好過出先達
起碼原廠保
又唔怕相片流出
via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - iPhone
作者: ricky_li02 時間: 2016-7-23 21:07
回覆 10# genie58
唔同,applecare 可以成部換
無就只會換零件
作者: 元氣人 時間: 2016-7-23 22:26
包兩次人為
apple+
但要加錢
作者: cockforyou 時間: 2016-8-4 08:52
師兄,想借用此帖一問,iPhone 6 買左apple care +,跟機原裝耳筒壞左(硬件外表無破損,左邊耳機極細聲) 有冇得換? 要加錢嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: tuyylihk 時間: 2016-8-4 08:56
唔駛APPLE CARE保養內佢都會換條新比你
作者: cockforyou 時間: 2016-8-4 10:53
回復 15 #tuyylihk
明白,謝師兄幫助。
via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO 時間: 2016-8-4 15:43
正常唔講,淨係比人"套零件"已經無極限~~
作者: NeTZoO 時間: 2016-8-4 15:52
保險,保定唔保/收幾多保險條數計出黎,如果好似人為都包,你未出事前計比你既來保數一定好貴,
保險仲有一樣叫墊底費,呢個無死錯人!
作者: nanyou 時間: 2016-8-5 22:59
買咗都要俾錢整,甘肯定唔買啦- -d零件只會越來越平
作者: dieago 時間: 2016-8-6 11:23
回覆 19# NeTZoO
换左啦,548,抵Y,個cs話仲有三個月先到期,可以548再换一次。泥次保險都ok喇。
作者: TH30 時間: 2016-8-6 11:43
薯嘜通好似有個咩爆芒換新係咪會賠?
作者: mopan 時間: 2016-8-8 15:46
ONLY換MON?要放低幾日嗎?
作者: vv123 時間: 2016-8-8 16:02
聽聞好難book, 要晨咁早walkin, 是嗎?
作者: dieago 時間: 2016-8-8 20:16
回覆 23# mopan
换翻新机,因为外壳变型。
作者: dieago 時間: 2016-8-8 20:19
回覆 25# dieago
系book好多日都fail,十点前向門口等
作者: mopan 時間: 2016-8-9 14:01
即時一換一嗎? 咁睇來我都要用錘仔打爛下先~
作者: vv123 時間: 2016-8-9 15:05
十點前響門口等喺咪去銀城,同埋如果部機無爆玻璃淨係少少凹左,但係我肯比錢換(當然有applecare+)唔知得唔得?
作者: ckshum 時間: 2016-8-9 16:29
人哋講明係accidental damage喎,唔通唔小心個鎚仔甩咗手,又咁啱部iphone在下面墊住

作者: mopan 時間: 2016-8-9 17:53
就係咁岩啦
作者: kanduki 時間: 2016-8-9 23:55
回覆 27# mopan
翻新機咋喎...而且換完又要set返自己啲使用習慣
雖然人為都care到 用家覺得好著數咁
但係硬件成本佔機價唔係好多
apple咁保用法其實唔會蝕本
作者: ekchk 時間: 2016-8-10 03:48
你有BACKUP部機基本上同之前既一模一樣
係要SET返哂DPW
保險係咁架啦,唔怕一萬,只怕萬一
唔通保險公司真係驚你冇錢找住院先SELL保險咩
呢一個第二年你仲可以換電,換線,換耳機,算係咁啦
作者: Inty 時間: 2016-8-10 09:51
其實有Care 是好低的, 我部機買返黎用左兩日就爆mon, 好彩有買保險....
作者: mopan 時間: 2016-8-10 16:22
因為部機跌過, 有D位都崩左, 有得換翻新機都好啊, 至少外觀完美

