Board logo

標題: [操作疑難] 碎了,有 applecare要$换 [打印本頁]

作者: dieago    時間: 2016-7-21 19:47     標題: 碎了,有 applecare要$换

碎了,有 applecare要$换?
[attach]1907742[/attach]
作者: chromechan    時間: 2016-7-21 21:15

回覆 1# dieago

俾幾百換
作者: kinx80    時間: 2016-7-21 21:19

http://www.apple.com/hk/shop/pro ... -and-iphone-6s-plus

Coverage for up to two incidents of accidental damage,(2) each subject to a service fee (HK$548 for iPhone SE or iPhone 6 or earlier models, HK$788 for iPhone 6s or iPhone 6s Plus)

作者: 西伯利亞    時間: 2016-7-21 22:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dieago    時間: 2016-7-21 22:56

HK$788
作者: 幻影    時間: 2016-7-22 19:43

如果人為都包整包換
我唸apple好快執立
作者: dieago    時間: 2016-7-22 21:00

好似你甘谂,保险公司汁哂粒啦。
作者: yanchoki    時間: 2016-7-23 12:52

裸機定岡本0.03?
作者: dieago    時間: 2016-7-23 13:31

回覆 8# yanchoki

有套有贴,天意。
作者: genie58    時間: 2016-7-23 15:41

冇買APPLE CARE 佢都係報我千幾, 即係一條數
作者: andylo    時間: 2016-7-23 19:43

千幾好過出先達
起碼原廠保
又唔怕相片流出

via HKEPC Ionic Reader v1.3.3 - iPhone
作者: ricky_li02    時間: 2016-7-23 21:07

回覆 10# genie58


   唔同,applecare 可以成部換
無就只會換零件
作者: 元氣人    時間: 2016-7-23 22:26

如果人為都包整包換
我唸apple好快執立
幻影 發表於 2016-7-22 19:43



    包兩次人為

apple+ 

但要加錢
作者: cockforyou    時間: 2016-8-4 08:52

包兩次人為

apple+ 

但要加錢
元氣人 發表於 2016-7-23 22:26

師兄,想借用此帖一問,iPhone 6 買左apple care +,跟機原裝耳筒壞左(硬件外表無破損,左邊耳機極細聲) 有冇得換? 要加錢嗎?

via HKEPC Reader for Android
作者: tuyylihk    時間: 2016-8-4 08:56

師兄,想借用此帖一問,iPhone 6 買左apple care +,跟機原裝耳筒壞左(硬件外表無破損,左邊耳機極細聲)  ...
cockforyou 發表於 2016-8-4 08:52

唔駛APPLE CARE保養內佢都會換條新比你
作者: cockforyou    時間: 2016-8-4 10:53

回復 15 #tuyylihk

明白,謝師兄幫助。

via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO    時間: 2016-8-4 15:43

如果人為都包整包換
我唸apple好快執立
幻影 發表於 2016-7-22 19:43


正常唔講,淨係比人"套零件"已經無極限~~
作者: NeTZoO    時間: 2016-8-4 15:52

好似你甘谂,保险公司汁哂粒啦。
dieago 發表於 2016-7-22 21:00


保險,保定唔保/收幾多保險條數計出黎,如果好似人為都包,你未出事前計比你既來保數一定好貴,
保險仲有一樣叫墊底費,呢個無死錯人!
作者: nanyou    時間: 2016-8-5 22:59

買咗都要俾錢整,甘肯定唔買啦- -d零件只會越來越平
作者: dieago    時間: 2016-8-6 11:23

回覆 19# NeTZoO

换左啦,548,抵Y,個cs話仲有三個月先到期,可以548再换一次。泥次保險都ok喇。
作者: TH30    時間: 2016-8-6 11:43

薯嘜通好似有個咩爆芒換新係咪會賠?
作者: mopan    時間: 2016-8-8 15:46

回覆  NeTZoO

换左啦,548,抵Y,個cs話仲有三個月先到期,可以548再换一次。泥次保險都ok喇。 ...
dieago 發表於 2016-8-6 11:23



    ONLY換MON?要放低幾日嗎?
作者: vv123    時間: 2016-8-8 16:02

聽聞好難book, 要晨咁早walkin, 是嗎?
作者: dieago    時間: 2016-8-8 20:16

回覆 23# mopan
换翻新机,因为外壳变型。
作者: dieago    時間: 2016-8-8 20:19

回覆 25# dieago

系book好多日都fail,十点前向門口等
作者: mopan    時間: 2016-8-9 14:01

回覆  mopan
换翻新机,因为外壳变型。
dieago 發表於 2016-8-8 20:16



    即時一換一嗎? 咁睇來我都要用錘仔打爛下先~
作者: vv123    時間: 2016-8-9 15:05

回覆  dieago

系book好多日都fail,十点前向門口等
dieago 發表於 2016-8-8 20:19


十點前響門口等喺咪去銀城,同埋如果部機無爆玻璃淨係少少凹左,但係我肯比錢換(當然有applecare+)唔知得唔得?
作者: ckshum    時間: 2016-8-9 16:29

即時一換一嗎? 咁睇來我都要用錘仔打爛下先~
mopan 發表於 2016-8-9 14:01


人哋講明係accidental damage喎,唔通唔小心個鎚仔甩咗手,又咁啱部iphone在下面墊住
作者: mopan    時間: 2016-8-9 17:53

人哋講明係accidental damage喎,唔通唔小心個鎚仔甩咗手,又咁啱部iphone在下面墊住 ...
ckshum 發表於 2016-8-9 16:29


就係咁岩啦
作者: kanduki    時間: 2016-8-9 23:55

回覆 27# mopan


翻新機咋喎...而且換完又要set返自己啲使用習慣

雖然人為都care到 用家覺得好著數咁
但係硬件成本佔機價唔係好多
apple咁保用法其實唔會蝕本

作者: ekchk    時間: 2016-8-10 03:48

回覆  mopan


翻新機咋喎...而且換完又要set返自己啲使用習慣

雖然人為都care到 用家覺得好著數咁 ...
kanduki 發表於 2016-8-9 11:55 PM

你有BACKUP部機基本上同之前既一模一樣
係要SET返哂DPW

保險係咁架啦,唔怕一萬,只怕萬一
唔通保險公司真係驚你冇錢找住院先SELL保險咩

呢一個第二年你仲可以換電,換線,換耳機,算係咁啦
作者: Inty    時間: 2016-8-10 09:51

其實有Care 是好低的, 我部機買返黎用左兩日就爆mon, 好彩有買保險....
作者: mopan    時間: 2016-8-10 16:22

回覆  mopan


翻新機咋喎...而且換完又要set返自己啲使用習慣

雖然人為都care到 用家覺得好著數咁 ...
kanduki 發表於 2016-8-9 23:55


因為部機跌過, 有D位都崩左, 有得換翻新機都好啊, 至少外觀完美





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2