Board logo

標題: Apple watch 疑問 [打印本頁]

作者: pochi    時間: 2015-11-10 09:16     標題: Apple watch 疑問

早幾天買左,但發現全部3rd party native application 都會load然後focus close(i.e. messenger)
reset過但都無用,有無人有咁既情況?
作者: gogoduck    時間: 2015-11-10 09:37

冇事喎
作者: hksuper911    時間: 2015-11-10 10:13

早幾天買左,但發現全部3rd party native application 都會load然後focus close(i.e. messenger)
reset過但 ...
pochi 發表於 2015-11-10 09:16

未過14日 ... 退 ...





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2