作者: pochi 時間: 2015-11-10 09:16 標題: Apple watch 疑問
早幾天買左,但發現全部3rd party native application 都會load然後focus close(i.e. messenger)
reset過但都無用,有無人有咁既情況?
作者: gogoduck 時間: 2015-11-10 09:37
冇事喎
作者: hksuper911 時間: 2015-11-10 10:13
早幾天買左,但發現全部3rd party native application 都會load然後focus close(i.e. messenger)
reset過但 ...
pochi 發表於 2015-11-10 09:16
未過14日 ... 退 ...

