作者: sochai 時間: 2014-10-9 21:59 標題: 有冇人好似我咁,用完plus決定轉返6用
實在太大部,6仔反而拎上手好好用
而且個mon睇落其實差吾多
plus粒電夠我用2日,咁6應該都夠我用一日掛
作者: common_people 時間: 2014-10-9 22:17
師兄我pm左你
作者: wongja 時間: 2014-10-9 22:45
我之前係
但今日又上番plus
作者: @112 時間: 2014-10-9 22:46
部plus用咗半日,轉番用6
作者: common_people 時間: 2014-10-9 22:58
我有部細銀64gb,想加錢換iPhone plus 64gb or 128gb,有冇師兄想大換細?
作者: sochai 時間: 2014-10-9 23:06
plus已放左啦

作者: sochai 時間: 2014-10-9 23:07
6既手感真係差好遠,雖則粒電細d,但都夠用一日
作者: hkbpc 時間: 2014-10-9 23:07
樓主部機點用法可以用兩日
作者: sochai 時間: 2014-10-9 23:07
咩原因呢ching
作者: Tsz 時間: 2014-10-9 23:09
仲係心思思揀緊大定細
有冇ching有大機放出黎試下
作者: akitohk 時間: 2014-10-9 23:28
有點想轉細機,
但這十日用6plus幾乎完全唔需要擔心有無電
這個安全感好重要
諗返上年玩5s要行3G先夠我用一日真係呢
作者: laughing 時間: 2014-10-9 23:44
自己去衛訊試玩
作者: laughing 時間: 2014-10-9 23:45
晨早已買細金128
作者: sochai 時間: 2014-10-9 23:57
正常使用,應上wechat,whatapp,1-2小時,上網1-2小時,聽歌1-2,打電話就極小.吾夠20分鐘
得閒會睇下動新聞,youtube,以上係每日既使用量,全程開lte
作者: wongja 時間: 2014-10-10 09:10
屎忽痕
作者: kk81 時間: 2014-10-10 09:54
我用左幾日 6+, 問題係我單手用得好辛苦頂唔順, 換左6 舒服晒
作者: philipsphilips 時間: 2014-10-10 13:24
我宜家用5S ios 8.0.2
長開4G 都夠一日...
可能我少用... 都係搭下地鐵用...
作者: lafy 時間: 2014-10-10 13:30
我用咗6+兩星期,有諗過轉用輕好多嘅6,但始終唔捨得6+嘅大電。
遲啲Apple Store有得walk in買或者去出返部6試玩14日,唔啱用就退貨,啱用就放咗部6+。
作者: asteea 時間: 2014-10-10 14:59
部機成日揸手周圍走 都係建議用番6, 手感真係似番4/5
比較多機會坐低放平用部電話嘅6+可以話無憾, 畫面好清楚 夠大
拎來商用 橫MODE好方便
用邊隻講到底都係睇個人習慣. 我用緊大機, 但其實俾大細機我都無問題.
大機跟埋個殼 單手講電話長揸幾重就真嘅
作者: common_people 時間: 2014-10-10 17:26
多謝Akito師兄的誠讓,佢部大銀128gb連apple care換我部細銀64GB,只係要我補番$1800!!!

作者: bobopig 時間: 2014-10-10 20:07
放?
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2014-10-10 20:09
慳300咁小?
via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk 時間: 2014-10-10 22:10
今日同common_people 師兄交換左了
用左半日, 我真係覺得6比6+順d呢
作者: manlung803 時間: 2014-10-11 08:48
我覺得係個IOS8未搞好就真
會由6+轉番落6我估都係唔中意拎手袋出街既人
作者: joeleozoe 時間: 2014-10-11 08:52
Plus的電會比較耐用啊
作者: bobopig 時間: 2014-10-11 13:44
係咪因為軟件未優化同寫多個解像度。
可能遟 d 更新完順番呀。
真係多錢 :-D
via HKEPC Reader for Android
作者: bobopig 時間: 2014-10-11 13:44
當然啦,舊電大一倍容量。
via HKEPC Reader for Android
作者: cpk 時間: 2014-10-11 13:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: raykisi 時間: 2014-10-11 13:56
Plus太大了如果佢係LG G3果size會好接受d,佢係薄但框大呢
作者: bobopig 時間: 2014-10-12 00:30
OH. 我太遲了....唉...好野仲不論到我......
用左 6, 有乜感想 ? 會唔會用番細電. 當堂唔慣. 一日就俾你隊爆左.
又要轉番 6+
作者: 魷魚絲 時間: 2014-10-12 08:01
算啦 6仔無咩人會用架啦
始終華人都偏向大機
作者: bobopig 時間: 2014-10-12 10:07
不過 IPAD A 個解像都超過 1080, IOS7 都好順.
柆 CPU 應該冇問題, RAM 都係.
都係 IOS8 問題?
作者: cpk 時間: 2014-10-12 10:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Carson35 時間: 2014-10-12 13:02
冇,因為細機已經用緊Z3C, Z3, 同B2
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: skyline 時間: 2014-10-12 14:37
用緊,唔會
不過會等7 希望會有部5" 至小有返full hd ois 同核電
作者: teeteetun 時間: 2014-10-12 21:02
6舊電用唔用到一日呢?
(Sent from HKEPC iPhone app)
作者: cpk 時間: 2014-10-12 21:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shin8643 時間: 2014-10-13 09:15
我就想細換大,依家用緊64GB金,想試下Plus。
唔知仲有無師兄想大換返細?
作者: killuer_edwin 時間: 2014-10-13 09:19
你有冇睇上面D回覆定9回, 大家都偏向用6喎

