作者: mingming123 時間: 2025-8-27 07:22 標題: 點解鏡頭要凸出黎,唔可以加厚手機,變平面
我覺得電池厚D都唔錯
作者: aib 時間: 2025-8-27 08:26
樓主係主流來講既另类品味,呢部岩你.
[attach]2493789[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: FT907 時間: 2025-8-27 08:52
其實係咪應該調返轉咁諗? 把鏡頭縮返入去 唔係加厚個機身?
作者: jk1399 時間: 2025-8-27 08:55
有乜好討論
作者: jacktsui 時間: 2025-8-27 09:03
大把厚身機岩你口味
作者: buns 時間: 2025-8-27 10:23
諗起以前 Nokia D 機, 外置電池, 有厚有薄...
全部都買晒... 我老了...
作者: C1GA 時間: 2025-8-27 10:48
Pixel 9a 鏡頭都算平,而且都有5000電
作者: sands 時間: 2025-8-27 11:02
而家影像感應器越做越大,又部部都要高倍鏡頭,以前單鏡頭個時真係差唔多齊平
作者: tlshum 時間: 2025-8-27 11:05
点解鏡頭唔可以凹落去?
作者: stephen1029dog 時間: 2025-8-27 11:58
加個厚套(鄧)返平個背
作者: yuyuccy 時間: 2025-8-27 12:20
我用緊“華為 Mate 20”,三鏡、幾乎係平嘅,笠個透明膠套,個鏡頭已經凹咗入去。
作者: 獨行俠 時間: 2025-8-27 13:12
如果凹到入去
個設計就唔會凸啦
除非塊底板個位凹啦(或鏡頭位後冇野)
我都係估估下

作者: polymer12 時間: 2025-8-27 15:52
好簡單,裝手機套咪變平面囉
作者: mingming123 時間: 2025-8-27 16:31
回復 13 #polymer12
加多層皮,層皮既厚度可以放多好多電子原件加強性能
via HKEPC Reader for Android
作者: ckyuen2 時間: 2025-8-27 17:37
回復 polymer12
加多層皮,層皮既厚度可以放多好多電子原件加強性能
via HKEPC Reader for Android ...
mingming123 發表於 2025-8-27 16:31
唔會,頂多都係純粹谷大粒電
https://shop.price.com.hk/1wowph ... e+Armor+18+Ultra+5G
作者: polymer12 時間: 2025-8-27 18:37
本帖最後由 polymer12 於 2025-8-27 10:45 編輯
回復 polymer12
加多層皮,層皮既厚度可以放多好多電子原件加強性能
via HKEPC Reader for Android ...
mingming123 發表於 2025-8-27 08:31
咁買部性能強再加層皮 (手機套),反正你都話唔介意厚D?
同埋真係有背面全平面機 ,紅魔系列搵下
但買貴機真係打算裸機用?
作者: 鴨蛋妹 時間: 2025-8-27 18:43
但到時佢地就會嫌重
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jk1399 時間: 2025-8-28 02:20
大把都係平, 你又唔去查下
作者: chue 時間: 2025-8-28 03:29
一跌就爆
作者: slt 時間: 2025-8-29 17:22
同多年前廠商推出所謂的 3D 手機一樣。
廠商智商出問題。
5G吃不飽,又不是真5G。花大錢只為了螢幕出現5G兩字~
作者: 新遺失戰艦 時間: 2025-8-31 12:10
不如問下點解鏡頭要鏡片
作者: b-29 時間: 2025-8-31 12:18
本帖最後由 b-29 於 2025-8-31 12:24 編輯
兩部手提电话
[attach]2494395[/attach]
[attach]2494396[/attach]
[attach]2494397[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: b-29 時間: 2025-8-31 12:25
手提电话 变了相機
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 藍牙 時間: 2025-9-1 08:38
真係有人咁做…但無人跟…真係只此一家…希望佢可以繼續堅持住…等你望到佢…
作者: isar 時間: 2025-9-1 08:50
其實依家都係高階機先咁玩
仲有其他選擇

