作者: panli 時間: 2025-5-21 18:42 標題: Honor 400 Pro點睇?
港行賣$4,599,送Honor Pad X8a同Honor Care Pro,計埋只係3千零就入到手
spec唔錯,個AI圖轉影片功能最有特色
作者: lyjhf2006 時間: 2025-5-21 19:36
蝕到趴街喔 , DJI Neo 無人機 都冇左!
作者: trevorhk 時間: 2025-5-21 21:19
四千幾都冇N79
via HKEPC Reader for Android
作者: 下山豹 時間: 2025-5-21 21:32
用眼睇
作者: goalsp 時間: 2025-5-21 23:49
港行賣$4,599,送Honor Pad X8a同Honor Care Pro,計埋只係3千零就入到手
spec唔錯,個AI圖轉影片功能最有 ...
panli 發表於 2025-5-21 18:42
Honor Pad X8a 只值 $500
作者: panli 時間: 2025-5-22 11:33
今次真係早訂早享受,一出400 Pro個早鳥優惠轉頭滿晒
作者: panli 時間: 2025-5-22 11:35
出面都賣緊$900,扣晒所有贈品即係400 Pro $4000有找
作者: C1GA 時間: 2025-5-22 12:56
我都打算买400 pro
作者: pentax_li 時間: 2025-5-22 14:07
本帖最後由 pentax_li 於 2025-5-22 17:11 編輯
胃信非常貼心, 如果你用不著贈送的Honor Pad X8a, 會用高價$300回收
[attach]2479518[/attach]
作者: hyktp3 時間: 2025-5-22 17:24
8gen3賣4千幾,真係當香港人水魚
作者: C1GA 時間: 2025-5-22 17:46
今次港行发佈早过国行
作者: kk313 時間: 2025-5-23 03:16
師兄問咗???
但係佢寫trade-in喎
作者: pentax_li 時間: 2025-5-23 07:07
嗯,我是在荃灣廣場的胃信查詢,另外,它的trade in 貼紙是在平板圖案上。
作者: ricoyoki 時間: 2025-5-23 12:15
400 pro 個USB 似係Type-C, USB 2.0, 好似姑寒少少.
作者: Frings 時間: 2025-5-23 12:30
前置雙鏡真係太樣衰, 都唔知有乜好扮.
另外200mp 主鏡 加50mp 3倍tele, 如果係50mp主鏡加200mp 3倍tele 就好.
一係tele 比夠4倍以上.
同價F7 Ultra 好似仲好
作者: panli 時間: 2025-5-23 23:07
係trade-in,唔係回收呀
作者: panli 時間: 2025-5-23 23:08
有時唔係淨係睇U,要睇埋其他功能
作者: kk313 時間: 2025-5-24 00:54
請問有冇人知係ltps定ltpo??
作者: pentax_li 時間: 2025-5-24 08:10
Image to video 有次數限制嗎?
見馬來西亞個邊,只有免費兩個月,每天10次的使用,暫時還未知第三個月如何。
不知香港怎樣?
作者: patrickwong55 時間: 2025-5-24 09:56
最好直接問香港代理
作者: lewis_atf 時間: 2025-5-24 09:57
昨天收到email確認買機換領Dji Neo,但本人現在未必買機, 有需要可幫手唔好浪費左佢。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: allenvkv 時間: 2025-5-24 12:38
回復 10 #hyktp3
你地又要係行又要google 想點
via HKEPC Reader for Android
作者: pentax_li 時間: 2025-5-24 13:06
師兄,已PM,謝謝
作者: panli 時間: 2025-5-24 23:17
於推廣期內到31/8/2025,購買HONOR 400 Pro,首次使用「AI圖片建立影片」功能後,即享有2個月免費使用體驗 (每日10次),推廣期後安排密切留意HONOR官方平台公佈。
https://www.honor.com/hk/phones/honor-400-pro/
香港官網備註第二點有寫
作者: panli 時間: 2025-5-24 23:19
上網睇話係LTPS
作者: 173 時間: 2025-5-26 13:20
小弟對呢部有興趣想問下影相個質素如何?
via HKEPC Reader for Android
作者: patrickwong55 時間: 2025-5-26 13:37
港行29号先发货,咁早问!
作者: 173 時間: 2025-5-26 13:52
本帖最後由 173 於 2025-5-26 14:02 編輯
係咩我都乜都唔知,頭先經過衛訊攞個上手影個幾張相同埋放大嚟睇反應同質素都好似唔錯。佢嘅配置質素同埋個價錢其實抵唔抵用呢?
via HKEPC Reader for Android
作者: Sinair 時間: 2025-5-26 14:24
回覆 24# panli
果個AI圖片建立影片要另外比錢咁蠢?
我仲以為本地部署咁西利
作者: 5qg 時間: 2025-5-26 18:56
各位, 你們會最喜歡400 PRO 邊隻色呢?
海風藍 or 攬月銀 or 幻夜黑????
作者: panli 時間: 2025-5-26 23:05
網上面有好多評測,初步睇落400 Pro影相都高質
作者: panli 時間: 2025-5-26 23:06
計埋贈品就超抵玩
作者: panli 時間: 2025-5-26 23:07
於推廣期內到31/8/2025,購買HONOR 400 Pro,首次使用「AI圖片建立影片」功能後,即享有2個月免費使用體驗 (每日10次),推廣期後安排密切留意HONOR官方平台公佈。
官網咁寫,但我覺得之後都會繼續免費畀你用
作者: 173 時間: 2025-5-27 12:09
via HKEPC Reader for Android
作者: C1GA 時間: 2025-5-27 12:33
希望快啲有
作者: panli 時間: 2025-5-27 18:06
唔係29日賣街咩?
作者: doggiestyle 時間: 2025-5-28 11:52
4559 呢口價冇航拍機送 ,買唔落手
[attach]2480335[/attach]
作者: hyktp3 時間: 2025-5-28 14:02
最好笑係400標準版夠膽定價3千多
用7gen3....100.200.300都係用7gen3,賣咗3代都未清完貨尾
作者: patrickwong55 時間: 2025-5-28 14:04
我反而想知國內版同香港版有乜分別
作者: doggiestyle 時間: 2025-5-28 14:06
300 冇行貨
作者: panli 時間: 2025-5-28 18:40
係第一水早鳥先有得送,依家都有Pad X8a同Honor Care Pro
作者: panli 時間: 2025-5-28 18:42
應該都係港行有Google果啲,同Magic7 Pro一樣
作者: patrickwong55 時間: 2025-5-29 00:02
本帖最後由 patrickwong55 於 2025-5-29 00:40 編輯
天貓2899起, 電池7200,
作者: kk313 時間: 2025-5-29 04:08
本身有200pro,原本有興趣仲登記埋手錶,但最後唔買。
上代300無港行,今代又分國內版同國際版,國內版明顯優勝。
香港版雖然好多嘢送,但其實係捆綁式消費,因為價比國內高。送部平板SOC又弱,仲要得4+64
作者: G700 時間: 2025-5-29 07:37
港版400系勝在有ESIM
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: theblueyard 時間: 2025-5-29 07:57
https://youtu.be/6SJvKbS0uOA?t=1393

作者: 173 時間: 2025-5-29 11:51
頭先去過衛訊送mon貼服務其它冇嘢送囉
via HKEPC Reader for Android
作者: patrickwong55 時間: 2025-5-29 11:56
上網登記有錶送
https://www.wilsoncomm.com.hk/honor-400-pro
作者: 173 時間: 2025-5-29 13:22
我講漏咗門市都應該有錶送唔要隻錶扣返兩舊水少過預訂送平板扣300蚊
via HKEPC Reader for Android
作者: panli 時間: 2025-5-29 16:13
官網買400 Pro有HONOR Care Pro同HONOR Watch 4送
作者: panli 時間: 2025-5-29 16:14
好似淨係得雙數型號先有國際版
作者: doggiestyle 時間: 2025-5-29 18:03
又唔係真係想要
一千蚊部航拍機
賣返出去唔知有冇 $500
唔買先係最實際
作者: C1GA 時間: 2025-5-29 18:43
今日应该有現貨,可以gogogo去马
作者: C1GA 時間: 2025-5-30 16:16
8 gen 3放喺中阶机真係一流
作者: panli 時間: 2025-5-30 16:20
400 Pro個效能一定係強
作者: panli 時間: 2025-5-30 16:25
Honor次次都係咁賣機
作者: C1GA 時間: 2025-5-31 21:04
>Honor次次都係咁賣機
顺便清仓底货
作者: kk313 時間: 2025-5-31 21:39
今次其實唔差,話晒叫上代旗艦soc,上次係8s系。
只不過佢捆綁式銷售唔多好,如果淨機開價3000幾就一流。
作者: worldcat 時間: 2025-5-31 23:17
頭先想俾錢買,但一search 之前有無人機,宜家得隻錶。大陸版就3300左右,等一等618可能再平啲。
作者: kk313 時間: 2025-6-1 02:13
兩睇啦!大陸版係抵。
但香港用,點都係港版方便啲
作者: panli 時間: 2025-6-1 12:05
呢個真,但係香港由第一日開始都係咁玩法
作者: panli 時間: 2025-6-1 12:07
正所謂早買早享受,科技產品一直都係咁
作者: speed 時間: 2025-6-7 16:59
呢部睇上去好似係有微曲屏, 對嗎?
作者: panli 時間: 2025-6-7 17:36
係,個mon小小曲
作者: C1GA 時間: 2025-6-7 20:42
四边微曲屏
作者: panda360 時間: 2025-6-13 00:34
去旋轉木馬睇下先。
作者: student01 時間: 2025-6-19 22:35
請問有冇人買左400 pro/400,
我買左400,但有outlook佢唔識更新和通知有新郵件,要入去個app refresh先見到,
我之前用緊honor 70,無依個問題,
setting:我已經設定左(無省電,允許背景活動...)
現在好似大陸機,限制左後台程式
作者: panli 時間: 2025-6-21 14:20
請問有冇人買左400 pro/400,
我買左400,但有outlook佢唔識更新和通知有新郵件,要入去個app refresh先見到,
...
student01 發表於 2025-6-19 22:35
睇下個app電源限制果度有無set咗?
作者: student01 時間: 2025-6-21 18:19
回覆 68# panli
謝謝你回覆,
honor400係叫電源優化: 我已經選擇了"不允許"
但都係做不到同時更新和通知,
最緊要我部honor70,可以做到,因為我仲未掉和格式化
作者: panli 時間: 2025-6-22 12:56
咁問客服睇下有無解決方法,其他app有無呢個問題?
作者: chung3 時間: 2025-6-22 14:38
回復 67 #student01
應用程式
應用程式管理
改用手動就會收到有提示
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 2025-10-23 16:39
港行賣$4,599,送Honor Pad X8a同Honor Care Pro,計埋只係3千零就入到手
spec唔錯,個AI圖轉影片功能最有 ...
panli 發表於 2025-5-21 18:42
上左市都快半年, 請教用緊既, 覺得呢部機如何? 值唔值得而家買, 見細鋪價錢都降到3800左右
作者: lhopital 時間: 2025-10-26 22:35
值得買,400 Pro性價比唔錯
作者: jk1399 時間: 2025-10-29 16:30
上市半年而家8折減到3600, 512GB都抵買, 不過係唔鐘意前面雙孔同埋微曲
作者: K-Cup~ 時間: 2025-10-31 19:59
用緊,如果買玻璃貼就煩D!無乜邊隻係高質,我就唔鐘意用膜,so far電池堅耐用,中用量收工仲有一半~
所有配件都係拼同淘搵海外版!
作者: lhopital 時間: 2025-11-3 23:39
400 Pro個微曲mon用落無問題,點都好過以前嗰啲雙曲Mon
作者: polymer12 時間: 2025-11-4 13:59
本帖最後由 polymer12 於 2025-11-4 06:06 編輯
之前用200 四邊微曲用保護套會頂起張Mon貼搞到翹起,玻璃貼又冇張好用😔
作者: lhopital 時間: 2025-11-4 21:32
400 Pro好咗好多,跟機張貼無翹
作者: 風十三 時間: 2025-11-4 21:56
鋼化貼 呢期 邊個牌子 出色 我原機跟果張膠 好水沾毛毛。
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: lhopital 時間: 2025-11-6 06:05
我通常都係是但買,最緊要平

