Board logo

標題: Oneplus 13海外使用 [打印本頁]

作者: budwiser    時間: 2025-1-8 12:18     標題: Oneplus 13海外使用

請問有冇師兄而家oneplus 13係海外使用會唔會好似之前會鎖機?因為想買oneplus 13
作者: kennyleunghk    時間: 2025-1-8 18:12

請問有冇師兄而家oneplus 13係海外使用會唔會好似之前會鎖機?因為想買oneplus 13 ...
budwiser 發表於 2025-1-8 12:18



    可以申請解區域鎖, 但要發票
作者: popo1234    時間: 2025-1-10 11:38

5G SA: n1/n2/n3/n5/n7/n8/n12/n20/n25/n28/n30/n38/n40/n41/n48/n66/n71/n75/n77/n78

無話NSA??

會唔會又收唔到香港5G?
作者: panpanw    時間: 2025-1-10 12:14

IQOO 13 the same?
作者: kennyleunghk    時間: 2025-1-10 12:23

5G SA: n1/n2/n3/n5/n7/n8/n12/n20/n25/n28/n30/n38/n40/n41/n48/n66/n71/n75/n77/n78

無話NSA??

會唔會 ...
popo1234 發表於 2025-1-10 11:38



    NSA 只係部份網絡商5G 覆蓋唔夠時可以用4G 去扮5G
如果你個台純5G 覆蓋夠, 就唔會有問題
作者: budwiser    時間: 2025-1-10 12:32

本帖最後由 budwiser 於 2025-1-10 12:33 編輯

回覆 3# popo1234

ONEPLUS 13 SA/NSA 都支持


频段
2G GSM:850/900/1800MHz
3G WCDMA:Bands 1/4/5/8
4G LTE FDD:1/3/4/5/7/8/18/19/20/26/28A/66
4G LTE TDD:Bands 34/38/39/40/41/42/48
5G:n1/n3/n5/n7/n8/n20/n28A/n38/n40/n41/n48/n77/n78/n66/n83A

5G 双模:SA/NSA 双模,支持 5G 双卡双待双通
支持 VoLTE 运营商:支持移动、联通、广电 VoLTE

双卡使用说明:
1、全网通版移动卡与联通卡、电信卡可以任意搭配使用,主副卡均支持 5G,任意一张卡可选做上网卡。
2、当插两张电信卡时,非上网卡必须开通 VoLTE 业务并开启 VoLTE 高清通话,同时需要运营商网络支持 4G 的 VoLTE 业务才能使用双电信卡,否则,两张电信卡不能同时使用。
备注:实际网络和频段使用情况取决于当地运营商部署。
作者: budwiser    時間: 2025-1-10 12:34

回覆 2# kennyleunghk


    明白, 謝謝師兄
作者: brian6    時間: 2025-1-16 15:43

我見港版出了,港版會鎖嗎?
作者: f16    時間: 2025-1-16 16:10

回覆 8# brian6

港版 = 國際版,當然不會
作者: rebmup    時間: 2025-1-16 16:37

其實點解要鎖機,但又可以解鎖,咁咪自己做死自己?
作者: Louis_gre2    時間: 2025-1-16 16:41

國版平過國際版,防走水貨

解鎖要發票/身份証明。
作者: kofz    時間: 2025-1-16 17:54

其實點解要鎖機,但又可以解鎖,咁咪自己做死自己?
rebmup 發表於 2025-1-16 16:37

個人用量少可以申請解鎖

量大既水貨商就自然冇

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: poiu999    時間: 2025-1-16 20:11

如果旅行只用5G,wifi whatsapp通話,是否不需解鎖?
作者: arrychiu    時間: 2025-1-16 21:48

我見港版出了,港版會鎖嗎?
brian6 發表於 2025-1-16 15:43


有港版?
作者: arrychiu    時間: 2025-1-16 21:49

如果旅行只用5G,wifi whatsapp通話,是否不需解鎖?
poiu999 發表於 2025-1-16 20:11


以防萬一都係解鎖先好啲
作者: yyin    時間: 2025-1-16 23:23

回覆 7# budwiser


    佢解釋錯wor ,nsa同sa2樣野

sa完全新設獨立組網

淨支援sa既用唔到nsa
作者: kaman06    時間: 2025-1-17 09:15

上年年中, 在京東買ace3v , 仲可以直送香港, 手機已經解左, 年尾在拼記買13, 在香港完全用到, 基本上銀行無問題, 如果要解鎖, 最好去京東買, 佢真係官方店, 有人幫你搞, 拼記平幾百, 可能就要自己揾官方客服, 又要哩樣個樣

via HKEPC Reader for Android
作者: df7    時間: 2025-1-17 10:08

上年年中, 在京東買ace3v , 仲可以直送香港, 手機已經解左, 年尾在拼記買13, 在香港完全用到, 基本上 ...
kaman06 發表於 2025-1-17 09:15


REMOTE比CODE定佢後台整?? 指教下
作者: budwiser    時間: 2025-1-17 10:16

回覆 17# kaman06


    我買左oneplus 13, 係香港可以用5G, 所有銀行app, 八達通app, 請問咁係咪代表我在海外, 例如日本, 泰國都無鎖機, 可以打電話及上網, 還是我都要搵客服解鎖先?
作者: vagrantno13    時間: 2025-1-17 11:50

本帖最後由 vagrantno13 於 2025-1-20 08:59 編輯

回覆 19# budwiser

國際版的訂價及支援頻段與國內版有所差異, 尤其價價差距以2千港元起, 所有國外版的oneplus+ 不會有網絡鎖限制. 國內版因售價相對國際版有明顯差距, oppo 為防止旗下品牌手機, oppo/oneplus+/realme 國行版的手機被商人倒賣其他國家, 影響當地行貨銷售而設置網絡鎖(最早oppo 由2022 年起如oppo A77 已開始設置網絡鎖.
作者: pkw022003    時間: 2025-1-17 23:19

本帖最後由 pkw022003 於 2025-1-17 23:20 編輯

可以申請解網絡鎖,可以刷做 OxygenOS CPH2653(歐洲版/全球版)系統 , 可以接收 香港5G

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: pkw022003    時間: 2025-1-17 23:19

[attach]2461136[/attach]
[attach]2461135[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: pkw022003    時間: 2025-1-17 23:22

回覆  kaman06


    我買左oneplus 13, 係香港可以用5G, 所有銀行app, 八達通app, 請問咁係咪代表我在海 ...
budwiser 發表於 2025-1-17 10:16 AM


可以申請解鎖穩陣啲, coloros 系統底下可以處理
作者: poiu999    時間: 2025-1-18 12:29

可以申請解網絡鎖,可以刷做 OxygenOS CPH2653(歐洲版/全球版)系統 , 可以接收 香港5G

via HKEPC IR 5.1.1 ...
pkw022003 發表於 2025-1-17 23:19


X 寶買完,香港收到後再打電話oppo要求解鎖?是這樣嗎?可以即時查詢是否解鎖成功?謝謝
作者: whs    時間: 2025-1-18 16:36

其實點解要鎖機,但又可以解鎖,咁咪自己做死自己?
rebmup 發表於 2025-1-16 04:37 PM


有D地方同當地銷售商有合約之類, 咪要做野
其實之前其他機都有SIM LOCK之類, 唔係第一日既事...
佢肯比你拎單解咪好囉, 算照顧到個人用戶
作者: pkw022003    時間: 2025-1-18 17:25

X 寶買完,香港收到後再打電話oppo要求解鎖?是這樣嗎?可以即時查詢是否解鎖成功?謝謝 ...
poiu999 發表於 2025-1-18 12:29 PM

可以,解鎖狀態自己睇唔到嘅,由客服背後系統會睇到,過程由搖控入到我手機進行,直至對方講:已解鎖

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: whs    時間: 2025-1-18 20:45

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
pkw022003 發表於 2025-1-17 11:19 PM


咁你刷左氧OS有冇回鎖BL? 唔鎖係咪用唔到銀行類app
但以我所知下次有OTA又要解BL刷Fix Signal, 一解BL又會清資料... 咁點解決...
作者: pkw022003    時間: 2025-1-18 23:38

回覆 27# whs

可以鎖回bootloader

至於 OTA 之後影響訊號,暫時未能確認,都目前為止未出現OTA update
作者: benchan2    時間: 2025-1-18 23:50

可以,解鎖狀態自己睇唔到嘅,由客服背後系統會睇到,過程由搖控入到我手機進行,直至對方講:已解鎖

vi ...
pkw022003 發表於 2025-1-18 17:25



    學到嘢
作者: budwiser    時間: 2025-1-20 10:52

我買左oneplus 13, 早兩日搵客服解, 要購買單, 我係淘寶買, 申請電子單都可以, 跟住佢遙距檢查我部機, 佢話我部機無鎖, 係海外用海外卡無問題喎, 不過2月尾先去旅行, 暫時未知真係得唔得
作者: poiu999    時間: 2025-1-20 11:33

我買左oneplus 13, 早兩日搵客服解, 要購買單, 我係淘寶買, 申請電子單都可以, 跟住佢遙距檢查我部機, 佢話 ...
budwiser 發表於 2025-1-20 10:52


我都想買,但只想用oxygen...等上邊師兄看看是否可以OTA成功,不會清data...
作者: budwiser    時間: 2025-1-20 14:24

回覆 31# poiu999


    我就無改Oxygen OS, 用國內原裝Color OS, 但暫時完全無任何問題, 銀行app, 八達通, 老麥都用到, whatspps, yahoo mail, gmail都無delay, 秒收, 用左幾日體驗十分之好, 大陸網上又話電崩, 我感得十分之耐用, 機又唔會幫, 我都係玩射箭, MHN要求唔高既game, 但比起國行x100 pro真係唔熱, 十分滿分, 我真係俾9分, 好好用
作者: poiu999    時間: 2025-1-20 18:14

回覆  poiu999


    我就無改Oxygen OS, 用國內原裝Color OS, 但暫時完全無任何問題, 銀行app, 八達通,  ...
budwiser 發表於 2025-1-20 14:24


想問有冇廣告? D人話國內rom有廣告所以唔考慮.
作者: whs    時間: 2025-1-20 21:33

回覆 33# poiu999

點會無
https://youtu.be/T5K3q3WRcos?si=0vLSyMYNwG2GNDT5
不過各家都改善左, 9成廣告/預裝app都可以關同刪 (除左華/榮)

今年大部份機都內置GMS, 如果唔用Android Auto/Google Pay, 日常用無乜問題
你可以參考下呢個 https://www.youtube.com/watch?v=N2iituPrScM
作者: Goodluck    時間: 2025-1-22 15:18

回覆  poiu999

點會無

不過各家都改善左, 9成廣告/預裝app都可以關同刪 (除左華/榮)

今年大部份機都 ...
whs 發表於 2025-1-20 21:33

請問Google pay 係咪真係用唔到?
咁都幾大問題

via HKEPC Reader for Android
作者: brian6    時間: 2025-1-23 11:40

本帖最後由 brian6 於 2025-1-23 11:43 編輯

回覆 35# Goodluck


應該用到的,Family Link就用唔到,Google Home都連唔到TV,另外Google Map時間軸應該都用唔到。
作者: brian6    時間: 2025-1-23 11:41

回覆  poiu999


    我就無改Oxygen OS, 用國內原裝Color OS, 但暫時完全無任何問題, 銀行app, 八達通,  ...
budwiser 發表於 2025-1-20 14:24



主要係個Wifi 7,大陸無6Ghz.
作者: popo1234    時間: 2025-1-23 11:50

請問Google pay 係咪真係用唔到?
咁都幾大問題

via HKEPC Reader for Android
Goodluck 發表於 2025-1-22 15:18


google 錢包我k50 都用到喎
作者: f16    時間: 2025-1-23 13:29

無用過個d人成日亂up,國行版既:小米、oppo、vivo,我全部都用到google pay加 credit card,差不多日日都用來買 MCD,點會用唔到,無機咪用唔到蘿
作者: tox    時間: 2025-1-23 16:43

回覆 36# brian6


    國行Realme GT neo2 用到 Family Link,但 ok google (Google Assistant) 就不行了...
作者: lewis_atf    時間: 2025-1-26 01:44

回覆  Goodluck


應該用到的,Family Link就用唔到,Google Home都連唔到TV,另外Google Map時間軸應該都 ...
brian6 發表於 2025-1-23 11:40

我係用Ace5pro,Family Link用到無問題

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: bigtoe    時間: 2025-1-26 07:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lewis_atf    時間: 2025-1-26 15:48

Ace 5 Pro 好唔好用諗緊佢 or  GT 7 pro or Find x8 (non-pro)
bigtoe 發表於 2025-1-26 07:34

Ace5pro用落都唔錯,速度快電力夠又唔熱,係個Wifi硬係好似冇咁爽快,同埋用開oxygen國際版的話,變用ColorOS要適應一下, 因為都幾多垃圾app,以及用法上要適應。 暫時自己用開嗰啲銀行apps呀其他普通apps都用到,唔大問題。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Goodluck    時間: 2025-1-26 18:26

Ace5pro用落都唔錯,速度快電力夠又唔熱,係個Wifi硬係好似冇咁爽快,同埋用開oxygen國際版的話,變用Col ...
lewis_atf 發表於 2025-1-26 15:48

我都入手左, 面價減左400, 再加埋國補扣500,埋單16+256先2千8蚊, 抵係幾抵玩
係試下colorOS會唔會好多麻煩野

via HKEPC Reader for Android
作者: bigtoe    時間: 2025-1-26 19:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lewis_atf    時間: 2025-1-26 21:19

見到拼多多 1+13   rmb3.6xk
bigtoe 發表於 2025-1-26 19:16

本身都係諗13 or Ace5pro,但衡量過後都係想要平面mon。
依家買就真係好抵,平左仲要有補貼。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: primegate    時間: 2025-1-26 22:16

見到拼多多 1+13   rmb3.6xk
bigtoe 發表於 2025-1-26 19:16


機係未開封定係已激活, 問清楚好D
作者: bigtoe    時間: 2025-1-27 10:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yyin    時間: 2025-1-27 11:04

回覆 44# Goodluck


    好抵,出個零月平成千
作者: popo1234    時間: 2025-1-27 12:58

我都入手左, 面價減左400, 再加埋國補扣500,埋單16+256先2千8蚊, 抵係幾抵玩
係試下colorOS會唔會好多麻 ...
Goodluck 發表於 2025-1-26 18:26


點做到-400 又-500?
作者: abralam    時間: 2025-1-27 16:26

點做到-400 又-500?
popo1234 發表於 2025-1-27 12:58


-$400係官方Ace 5 pro降價(所有平台都有),-$500係國補(要大陸身份證)
作者: issa1130    時間: 2025-1-27 16:37

拼多 3649人仔 有部 256gb oneplus 13

好抵玩
作者: andypson    時間: 2025-1-27 16:47

-$400係官方Ace 5 pro降價(所有平台都有),-$500係國補(要大陸身份證)
abralam 發表於 2025-1-27 16:26

去多多直接減,唔洗國內身份證,京東就要。
[attach]2462397[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: andypson    時間: 2025-1-27 16:50

拼多 3649人仔 有部 256gb oneplus 13

好抵玩
issa1130 發表於 2025-1-27 16:37

Ace 5 Pro 更抵玩

via HKEPC Reader for Android
作者: issa1130    時間: 2025-1-27 17:01

Ace 5 Pro 更抵玩

via HKEPC Reader for Android
andypson 發表於 2025-1-27 16:50


我對上一部係 oneplus 6
而家oneplus 啲型號都唔太了解
研究下先
作者: issa1130    時間: 2025-1-27 17:05

Ace 5 Pro 更抵玩

via HKEPC Reader for Android
andypson 發表於 2025-1-27 16:50


望落 config 差唔多
係咪最大分別個鏡頭?
作者: andypson    時間: 2025-1-27 17:16

望落 config 差唔多
係咪最大分別個鏡頭?
issa1130 發表於 2025-1-27 17:05

鏡頭,螢幕,無線充,指紋。

[attach]2462399[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: abralam    時間: 2025-1-27 17:43

去多多直接減,唔洗國內身份證,京東就要。



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F) ...
andypson 發表於 2025-1-27 16:47



我搵唔到,搵極都係2999
不過已買oneplus 13, 之前入過Ace5 頂唔順屏幕拖影賣左,蝕左一舊半水
作者: bigtoe    時間: 2025-1-27 18:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: poiu999    時間: 2025-1-27 21:27

鏡頭,螢幕,無線充,指紋。



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
andypson 發表於 2025-1-27 17:16


為何Ace 5 pro的5G頻段仲多過oneplus 13??
那在香港用, 是否Ace5 pro還好一點?? thx
作者: abralam    時間: 2025-1-27 22:53

為何Ace 5 pro的5G頻段仲多過oneplus 13??
那在香港用, 是否Ace5 pro還好一點?? thx ...
poiu999 發表於 2025-1-27 21:27


就咁睇香港5G頻譜,Ace 5 pro 比oneplus 13多左N79,但又少左4G B7,睇bandwidth,N79寬好多,係街收到N79,Ace 5 pro 快,地鐵未有N79但有B7,oneplus 13快
作者: Goodluck    時間: 2025-1-27 23:03

玩左一日ace 5 pro, 部機係就係好順
但係colorOS始終都係一個大問題
d內建app,一環連一環, 根本關都關唔晒
例如內建相機, 影完相要睇番已經迫你用佢相簿app, 相簿app又有ai edit功能要你登入一加賬號
簡單d 既例如app既暗黑主題都唔識同步系統, 因為佢唔係用google

俾我揀多次, 都係揀番ace 5/13, 刷番oxygenOS, 就算永世無update都咁話

via HKEPC Reader for Android
作者: kofz    時間: 2025-1-27 23:11

玩左一日ace 5 pro, 部機係就係好順
但係colorOS始終都係一個大問題
d內建app,一環連一環, 根本關都關唔晒
...
Goodluck 發表於 2025-1-27 23:03

唔係原廠內置google

就有哩d"水土不服"

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: abralam    時間: 2025-1-27 23:12

玩左一日ace 5 pro, 部機係就係好順
但係colorOS始終都係一個大問題
d內建app,一環連一環, 根本關都關唔晒
...
Goodluck 發表於 2025-1-27 23:03


Ace 5 pro同 Ace 5 屏幕同一型號,睇文字上下拖動有無拖影?
作者: poiu999    時間: 2025-1-28 00:25

係唔係確認咗oneplus 13 flash咗oxygen 後唔可以自動update? 定係話仲未肯定?
作者: bigtoe    時間: 2025-1-28 06:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigtoe    時間: 2025-1-28 07:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigtoe    時間: 2025-1-28 07:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: abralam    時間: 2025-1-28 10:19

本帖最後由 abralam 於 2025-1-28 10:20 編輯
我覺得好諷刺買部電話左諗右諗交稅都交咗30部
bigtoe 發表於 2025-1-28 07:06

國產機咁抵玩買嚟玩下,唔岩咪放返出去,oneplus 唔難放,其他二三線牌子就難啲,我有部realme掛左幾個月都未賣得走
作者: kennyleunghk    時間: 2025-1-28 14:13

係唔係確認咗oneplus 13 flash咗oxygen 後唔可以自動update? 定係話仲未肯定?
poiu999 發表於 2025-1-28 00:25



    暫時都未得
未來都未必得, 唔太樂觀
作者: kennyleunghk    時間: 2025-1-28 14:14

玩左一日ace 5 pro, 部機係就係好順
但係colorOS始終都係一個大問題
d內建app,一環連一環, 根本關都關唔晒
...
Goodluck 發表於 2025-1-27 23:03



    我13刷左, 無負一屏唔方便, 結果都係刷返國版ColorOs15
作者: Goodluck    時間: 2025-1-28 15:46

Ace 5 pro同 Ace 5 屏幕同一型號,睇文字上下拖動有無拖影?
abralam 發表於 2025-1-27 23:12

唔sure你拖影係咩情況
手動調60hz咪有少少拖動
120hz咪無
同以前用開既高刷機差唔多

佢原生自動睇字係會調60hz 快速郁一陣先跳番上120hz 衣度係差少少

via HKEPC Reader for Android
作者: Goodluck    時間: 2025-1-28 15:51

我嗰部爛鬼 Neo5都用到 Google Photo
bigtoe 發表於 2025-1-28 06:08

用係用到
我係講緊原生影相app禁入去睇番d相果度, 衣d位你無得設定用咩軟件打開

仲有例如入密碼, 就算你裝左google keyboard, 佢都會彈佢自己個“安全鍵盤”出黎
都係果句 用得就無得避

via HKEPC Reader for Android
作者: Goodluck    時間: 2025-1-28 16:01

我13刷左, 無負一屏唔方便, 結果都係刷返國版ColorOs15
kennyleunghk 發表於 2025-1-28 14:14

負一屏係指home screen向左划果個?
成個版面都係大陸垃圾廣告同無用既app連轡
唔係有得關衣版, 我一定用唔落原生launcher...

講開launcher, 我裝第三方launcher, 較開權限同唔用慳電, 訓醒佢都會自動kill
要禁多幾次home先叫得番醒個launcher
所以唔用原生其實都有問題

via HKEPC Reader for Android
作者: bigtoe    時間: 2025-1-28 17:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigtoe    時間: 2025-1-28 17:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lewis_atf    時間: 2025-1-28 17:24

用係用到
我係講緊原生影相app禁入去睇番d相果度, 衣d位你無得設定用咩軟件打開

仲有例如入密碼, 就算你 ...
Goodluck 發表於 2025-1-28 15:51

安全鍵盤 係可以disable的

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: issa1130    時間: 2025-1-28 17:29

大家知唔知
係咪 PDD 不賣香港?
One plus 同 vivo 都畀唔到錢
作者: poiu999    時間: 2025-1-28 18:57

暫時都未得
未來都未必得, 唔太樂觀
kennyleunghk 發表於 2025-1-28 14:13



咁可能轉買oneplus 12... 最衰係唔知係咪全新及價錢與13差不太多...
作者: kennyleunghk    時間: 2025-1-28 19:01

負一屏係指home screen向左划果個?
成個版面都係大陸垃圾廣告同無用既app連轡  
唔係有得關衣版 ...
Goodluck 發表於 2025-1-28 16:01



    其實D 廣告同無用嘅野一向都有得disable...間間廠都得
學下點用部機啦
作者: abralam    時間: 2025-1-28 19:46

唔sure你拖影係咩情況
手動調60hz咪有少少拖動
120hz咪無
同以前用開既高刷機差唔多

佢原生自動睇字係會 ...
Goodluck 發表於 2025-1-28 15:46


我關左智能切換開最高120Hz都係有明顯拖影,你試下睇白底黑字既網站,捲動向上或向下,我之前部Ace5字有長拖影,睇到我暈暈地,我其他手機都有一點拖影,但無咁長都同明顯
作者: abralam    時間: 2025-1-28 19:48

大家知唔知
係咪 PDD 不賣香港?
One plus 同 vivo 都畀唔到錢
issa1130 發表於 2025-1-28 17:29


淘佬百億oneplus 13 12/256 3750但要私人集運
作者: Goodluck    時間: 2025-1-30 14:20

安全鍵盤 係可以disable的

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
lewis_atf 發表於 2025-1-28 17:24

Thanks, 找到即刻關左了

via HKEPC Reader for Android
作者: kofz    時間: 2025-1-31 02:45

可以申請解鎖穩陣啲, coloros 系統底下可以處理
pkw022003 發表於 2025-1-17 23:22

後台解海外sim卡鎖

刷OxygenOS

前後次序有冇先後?

刷機會唔會影響海外sim卡鎖?

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: cmcc    時間: 2025-1-31 21:10

後台解海外sim卡鎖

刷OxygenOS

前後次序有冇先後?

刷機會唔會影響海外sim卡鎖?

via HKEPC IRF 5.1. ...
kofz 發表於 2025-1-31 02:45

一定要解咗鎖先至刷

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: kofz    時間: 2025-1-31 23:39

一定要解咗鎖先至刷

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
cmcc 發表於 2025-1-31 21:10

仲有個問題

如果係京東自營店買就好容易揾到cs搞海外sim卡解鎖

我見拼多多有百億補貼買係最平(24+1tb)

咁又去邊道搞?

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: cmcc    時間: 2025-2-1 09:52

仲有個問題

如果係京東自營店買就好容易揾到cs搞海外sim卡解鎖

我見拼多多有百億補貼買係最平(24+1tb)  ...
kofz 發表於 2025-1-31 23:39

電話內搵客服
但係大前提你確定拼多多係俾到一張正式發票你

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: bigtoe    時間: 2025-2-1 10:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mlau    時間: 2025-2-2 11:56

你搵一間有"正式收據"店鋪買機啦
[attach]2463143[/attach]
作者: star24    時間: 2025-2-5 18:31

回覆 21# pkw022003


    在哪裡刷做 OxygenOS CPH2653(歐洲版/全球版)系統?香港或中國大陸
作者: pkw022003    時間: 2025-2-5 18:48

回覆 90# star24

OPPO 官方線上客服

系統必須要係ColorOS 上面進行網絡解鎖,解鎖之後再從 ColorOS系統轉換為OxygenOS
作者: pkw022003    時間: 2025-2-5 18:48

回覆  pkw022003


    在哪裡刷做 OxygenOS CPH2653(歐洲版/全球版)系統?香港或中國大陸 ...
star24 發表於 2025-2-5 06:31 PM


自己做
作者: keiglam    時間: 2025-2-5 22:11

回覆  star24

OPPO 官方線上客服

系統必須要係ColorOS 上面進行網絡解鎖,解鎖之後再從 ColorOS系統轉換 ...
pkw022003 發表於 2025-2-5 18:48



    OTA 之後會不會沒有訊號
作者: pkw022003    時間: 2025-2-5 22:14

OTA 之後會不會沒有訊號
keiglam 發表於 2025-2-5 10:11 PM


未有 OTA 推送出現
作者: kazzam    時間: 2025-2-5 22:56

回覆 94# pkw022003


    師兄你改左做國際版後係咪都要ROOT左先有番訊號呀?
作者: pkw022003    時間: 2025-2-5 23:21

回覆  pkw022003


    師兄你改左做國際版後係咪都要ROOT左先有番訊號呀?
kazzam 發表於 2025-2-5 10:56 PM




改做國際版過程可以Root 埋佢, 但我選擇 " No "

因為訊號與 root 冇關係
作者: cmcc    時間: 2025-2-5 23:46

未有 OTA 推送出現
pkw022003 發表於 2025-2-5 22:14

呢一刻會

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: kazzam    時間: 2025-2-6 00:05

本帖最後由 kazzam 於 2025-2-6 04:15 編輯

回覆 96# pkw022003


   我今日都入左手, 係到搞緊個USB....搞緊都唔得....煩 已解決
  但唔知點解成日都出面 "權限控制器" 停止工作...一入安全性及私隱就跳番出去主畫面....
作者: kofz    時間: 2025-2-6 04:37

本帖最後由 kofz 於 2025-2-12 15:27 編輯
呢一刻會

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
cmcc 發表於 2025-2-5 23:46


OPPO/Oneplus/Realme 刷機可行性記錄。。。

https://github.com/deltw32/Oplus_Convert_Global_Status

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: abralam    時間: 2025-2-6 08:53

電話內搵客服
但係大前提你確定拼多多係俾到一張正式發票你

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
cmcc 發表於 2025-2-1 09:52

併多多可經售後同商戶申請電子發票
我部仲卡係順豐東莞集運倉成7日了仲未送過嚟





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2