作者: 海岸城 時間: 2024-9-16 19:54 標題: 求救Moto Razr 40Ultra Mon边有条胶边起左
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: henrychin 時間: 2024-9-16 21:33
無得搞 CID 報價維修 $3K左右
作者: 海岸城 時間: 2024-9-16 21:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mxmxm 時間: 2024-9-16 22:32
咁裝返個套, 無事......
作者: jacktsui 時間: 2024-9-16 22:36
搵CS搞囉
最好話自己無用套, 費事又比C父話個套頂爛
作者: 海岸城 時間: 2024-9-16 23:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui 時間: 2024-9-16 23:56
你諗住同CS講道理?
作者: 海岸城 時間: 2024-9-17 20:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp 時間: 2024-9-17 23:33
洗唔洗錢整?
作者: 海岸城 時間: 2024-9-17 23:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: god2004 時間: 2024-9-18 03:19
新機一個月,QC 咁渣
作者: proing 時間: 2024-9-18 12:24
香港行貨, 用原廠case, 正常使用一個月, 代理冇得唔整掛?
作者: mcjin2001 時間: 2024-9-18 12:36
摺機係唔包膠邊損耗...點知你係咪貪過癮1日摺幾萬摺?所以一定要收費...你預1K啦...
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 海岸城 時間: 2024-9-18 14:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399 時間: 2024-9-18 14:53
呢到好多人都係咁, 一味黑
作者: turbokei 時間: 2024-9-20 10:39
小弟以前是MOTO FANS, 用了好多代, 由DEFY去到Z force, 覺得各方面做功+耐用度自LENOVO接手後差左好多, 所以最後都是轉會PIXEL
作者: 大仟里 時間: 2024-9-20 11:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大仟里 時間: 2024-9-29 18:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 海岸城 時間: 2024-9-30 11:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 海岸城 時間: 2024-9-30 15:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2024-9-30 17:22
代理咁都算就有啲良心
作者: NeTZoO 時間: 2024-9-30 17:42
你不如谷歌下,睇下moto發生過咩事🤣
作者: benchan2541 時間: 2024-9-30 17:53
應份做既 點解變左有良心?
件貨一個月
作者: 大仟里 時間: 2024-9-30 18:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907 時間: 2024-10-2 08:39
你冇聽過***嗰啲? 話你人為損壞唔保!
作者: jacky_chua 時間: 2024-10-2 08:59
出左5年都冇乜大進步

