Board logo

標題: 求救Moto Razr 40Ultra Mon边有条胶边起左 [打印本頁]

作者: 海岸城    時間: 2024-9-16 19:54     標題: 求救Moto Razr 40Ultra Mon边有条胶边起左

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: henrychin    時間: 2024-9-16 21:33

無得搞 CID 報價維修 $3K左右
作者: 海岸城    時間: 2024-9-16 21:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mxmxm    時間: 2024-9-16 22:32

新機一個月
隻mon冇壞
上網睇個係條壓邊膠鬆左
海岸城 發表於 2024-9-16 09:36 PM



    咁裝返個套, 無事......
作者: jacktsui    時間: 2024-9-16 22:36

搵CS搞囉
最好話自己無用套, 費事又比C父話個套頂爛
作者: 海岸城    時間: 2024-9-16 23:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui    時間: 2024-9-16 23:56

用跟機原裝套都爛
海岸城 發表於 2024-9-16 23:24


你諗住同CS講道理?
作者: 海岸城    時間: 2024-9-17 20:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp    時間: 2024-9-17 23:33

洗唔洗錢整?
作者: 海岸城    時間: 2024-9-17 23:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: god2004    時間: 2024-9-18 03:19

新機一個月,QC 咁渣
作者: proing    時間: 2024-9-18 12:24

香港行貨, 用原廠case, 正常使用一個月, 代理冇得唔整掛?
作者: mcjin2001    時間: 2024-9-18 12:36

摺機係唔包膠邊損耗...點知你係咪貪過癮1日摺幾萬摺?所以一定要收費...你預1K啦...  

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 海岸城    時間: 2024-9-18 14:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399    時間: 2024-9-18 14:53

見有啲留言好黑心
海岸城 發表於 2024-9-18 14:16



    呢到好多人都係咁, 一味黑
作者: turbokei    時間: 2024-9-20 10:39

小弟以前是MOTO FANS, 用了好多代, 由DEFY去到Z force, 覺得各方面做功+耐用度自LENOVO接手後差左好多, 所以最後都是轉會PIXEL
作者: 大仟里    時間: 2024-9-20 11:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大仟里    時間: 2024-9-29 18:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 海岸城    時間: 2024-9-30 11:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 海岸城    時間: 2024-9-30 15:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907    時間: 2024-9-30 17:22

免費換左新mon
海岸城 發表於 2024-9-30 15:36



    代理咁都算就有啲良心
作者: NeTZoO    時間: 2024-9-30 17:42

成個品牌賣左?
大仟里 發表於 2024-9-20 11:37


你不如谷歌下,睇下moto發生過咩事🤣
作者: benchan2541    時間: 2024-9-30 17:53

代理咁都算就有啲良心
FT907 發表於 2024-9-30 17:22

應份做既 點解變左有良心?
件貨一個月
作者: 大仟里    時間: 2024-9-30 18:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: FT907    時間: 2024-10-2 08:39

應份做既 點解變左有良心?
件貨一個月
benchan2541 發表於 2024-9-30 17:53



    你冇聽過***嗰啲?   話你人為損壞唔保!
作者: jacky_chua    時間: 2024-10-2 08:59

條邊起左就要成塊mon換都幾化學
都係等多一兩代先考慮用摺mon
大仟里 發表於 2024-9-30 18:27


出左5年都冇乜大進步





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2