作者: jk1399 時間: 2024-7-30 17:41 標題: Samsung A60 換電池有乜要注意
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-16 04:01 編輯
A60想換電這件事, 是用了一年後即20年已想換, 事隔4年才完成
在PDD買所謂"原裝電池", 40人仔
19年上市既手機, 原裝電池24年1月仲有生產?
隨便買一塊用到就算了, 不講究
三星A60元氣版SPEC: 675, 6+64, emmc, android 10
屏下揚聲器, 講電話效果麻麻, 但好處(?)是上下倒轉都可以照講
LCD屏, 通病是邊緣有些發灰, 全塑料機身但比較輕, 馬達震動效果不錯
SAMSUNG PAY八達通, 當時最便宜可用此功能的三星手機
有NFC(當時很多平價機都沒有, 不是標配)
5年前手機最明顯感受係emmc安裝/切換APP真係好慢, 可專心工作
如不是WhatsApp上年開始有配對功能, 可馬上在第二台手機登入, 絕不會換回這台手機當主力用
拆中框時整壞咗電源鍵, 按唔到, 另外呢款卡托好易斷, 一次過換埋, 兩樣加埋才¥20
新電果然都"不太新", 換完變86% (之前是70%) 亮屏4小時多D, 好過之前, 夠頂大半天

SAMSUNG MEMBERS, 電池顯示"弱"
換電步驟 : 拆左底蓋要拆埋個框,先甩到個電池
[youtube]zNBrw3G_hCE[/youtube]
[youtube]yJqOdIQCGo0[/youtube]
作者: 葉得閒 時間: 2024-7-30 21:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: liyee 時間: 2024-7-30 22:54
小心開底蓋指模條排線,
拆底蓋啲工具唔好隊咁入
[attach]2434894[/attach]
[attach]2434895[/attach]
[attach]2434896[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jk1399 時間: 2024-7-31 05:07
你擺明戶口分身
作者: jk1399 時間: 2024-7-31 05:08
本帖最後由 jk1399 於 2024-7-31 08:47 編輯
THX, 電池有無邊隻推介
買左個40人仔, 一睇就覺得係「舊電池」重新翻包
作者: alax 時間: 2024-7-31 07:53
本帖最後由 alax 於 2024-7-31 07:59 編輯
中間果個叫中框
甩左中框之後, 用膠或指甲斷開電池排線(影片第一條好似係用螺絲批,唔好學呀
撬電池都係最好用膠,影片用金屬撬,都係唔好學呀
via HKEPC Reader for Android
作者: vagrantno13 時間: 2024-7-31 10:00
自問手勢得唔得?(唔得比錢人賺), 我以為自己得, HTC U12+ 自己換電, 換電後發現螢幕開機不對秤, 時著時唔著, 有機會是排線有損壞.
作者: liyee 時間: 2024-7-31 10:41
我都係求祈買嘅,
[attach]2434940[/attach]
[attach]2434941[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2024-7-31 13:04
佢都拆斷咗條排線
https://youtu.be/0B6CawzeEIw?si=cSryhIDXpZOG2QUH
[attach]2434965[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alax 時間: 2024-7-31 17:00
第一段片好多錯誤示範
via HKEPC Reader for Android
作者: liyee 時間: 2024-7-31 17:50
本帖最後由 liyee 於 2024-7-31 17:58 編輯
佢太大意,明知有指紋排線,睇都唔睇就噉向上揭?
開頭搵膠片劏開啲軟膠,嗰陣時已經劏斷咗喇
作者: bukbuk212 時間: 2024-7-31 19:22
都係個句,Samsung啲機只要唔係返原廠換電,就算你換啲乜新電落去都好,都係無L用
作者: alax 時間: 2024-7-31 19:32
本帖最後由 alax 於 2024-7-31 19:34 編輯
第三方電你想有大廠品質?
三腥 大陸無咩人用,所以飛毛腿、品勝果啲都唔會出副電比佢
via HKEPC Reader for Android
作者: bukbuk212 時間: 2024-7-31 22:59
本帖最後由 bukbuk212 於 2024-7-31 23:03 編輯
唔係講緊呢樣,就算比你換真原裝三星電,你唔係去返三星原廠維修,都一樣無用。
講緊係三星啲機內置左電池cycle計算,本身舊電用到咁上下循環次數就會set左落電話到,之後你換乜電都好,自己搵到真原裝三星電黎換,都係無用,因為得原廠三星佢有個盒仔先可以reset返循環次數,如果唔係你就算換新電落去,都只會讀返你舊電個循環次數,然後lock左舊電最大電量上限80%左右,同埋叉電都會變慢。
"大約自從三星使用內建不可拆卸電池開始,三星就搞了個電池充電循環計數。在不解鎖Root的前提下,只有有授權的售後才能用這個工裝盒子清除。 長期使用後達到一定次數會限制充電截止電壓,導致電池充不滿。自己單換電池也不行,始終充不滿,續航改善不明顯,被迫去大型官方售後花錢換電池+清零。 "
作者: alax 時間: 2024-7-31 23:24
本帖最後由 alax 於 2024-7-31 23:29 編輯
有app可以免root做呢個動作
叫self repair assistant 自我修復助手
P.S.我無三星電話,網上有人話得,有人話唔得
呢啲手段咪就係唔想人地自己維修囉,同水果一樣都係好多parts加密左,想人去番佢度整機
via HKEPC Reader for Android
作者: tompkyou 時間: 2024-7-31 23:56
送去垃圾桶啦,電子垃圾。
阿叔就無謂用舊機
作者: liyee 時間: 2024-8-1 12:09
哦原來如此,你唔講我真係唔知,
怪唔之得換左電之後,過咗幾個月,充電又有問題……
唔知係咪噉嘅原因呢?
後期換左個尾插,噉充電又正常返喎……
[attach]2435122[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2024-8-1 12:17
你睇到話有啲得,有啲唔得,應該係版本唔啱,
舊型號手機用1.0版本(只支持S202122系列)
新型號用2.0版本……
[attach]2435123[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alax 時間: 2024-8-1 14:19
本帖最後由 alax 於 2024-8-1 14:20 編輯
會唔會咁啱尾插壞壞地咋?
因為係過左幾個月先有事 唔係一兩日已經見到問題
via HKEPC Reader for Android
作者: alax 時間: 2024-8-1 14:21
呢樣無去深入研究了,因為我都無三腥手機
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 2024-8-1 15:16
向膠REPLY致敬
作者: jk1399 時間: 2024-8-2 03:03
換左電後, 試左幾日, 播一小時youtube掉電14%
好過之前好多, 收貨啦
呢D5年前舊款, 用來睇下片(如而家奧運直播)都不錯
日常用就不行啦, 675+64GB EMMC
慢到不行
作者: alax 時間: 2024-8-2 09:07
本帖最後由 alax 於 2024-8-2 09:10 編輯
所以買代用電都係買第三方既好過買所謂原廠電池,因為絕大部份聲稱原廠電池都係假標/套皮/拆機,多數都伏
三腥大陸又少人用,連第三方電都少,好多都係不知名生產商
via HKEPC Reader for Android
作者: ang 時間: 2024-8-2 11:29
但呢啲又打正旗號賣
https://m.tb.cn/h.g9TzLOFtAZc0XYY?tk=g2mT3dPtfsLhttps://m.tb.cn/h.g9TzLOFtAZc0XYY?tk=g2mT3dPtfsL
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: liyee 時間: 2024-8-2 11:45
可能塊舊電未完全到期?
佢係統還未識別到最后限期……
(我估炸吓)

作者: jk1399 時間: 2024-8-2 13:09
是旦買一嚿, 比舊的好就算了, 才不到40人仔
作者: normalyan 時間: 2024-8-2 13:16
裝返個custom rom你就會有返旗艦速度嘅感覺

作者: jk1399 時間: 2024-8-2 16:16
no, emmc 死症, UPDATE APP慢到.......
作者: alax 時間: 2024-8-2 17:41
但呢啲又打正旗號賣
https://m.tb.cn/h.g9TzLOFtAZc0XYY?tk=g2mT3dPtfsL
via HKEPC IR 5.1.14 - Andro ...
ang 發表於 2024-8-2 11:29
某寶某多 好多呢啲啦,所以話聲稱原裝既更加唔好買
via HKEPC Reader for Android
作者: ang 時間: 2024-8-2 17:44
但店名用埋叫三星售後就比較少見
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alax 時間: 2024-8-2 17:49
叫售後配件店咋 ,好明顯係啲個人開既
某寶好多呢啲無授權係前面加個品牌名扮晒官方有關咁
via HKEPC Reader for Android
作者: jk1399 時間: 2024-8-2 20:38
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-3 01:32 編輯
但呢啲又打正旗號賣
https://m.tb.cn/h.g9TzLOFtAZc0XYY?tk=g2mT3dPtfsL
via HKEPC IR 5.1.14 - Andro ...
ang 發表於 2024-8-2 11:29
好多都係咁寫, 意義不大, 實際用落不太差就行了, 畢竟一塊才四十多
下圖見人曬單貼出來, 同我係PDD買所謂原裝, 個款一樣, 連上面印個日子都一樣...
唔信三星A60, 一部2019年上市既手機, 原裝電2024年仲有生產???

作者: normalyan 時間: 2024-8-2 23:12
起碼其他嘢會快咗
作者: 保時捷 時間: 2024-8-2 23:29
回覆 32# jk1399
我早排研究過,但無奈大陸根本唔多第三方出 Samsung 電
出面紙盒就肯定唔係 Samsung 野,因為英文有 typo 嘅
但入面粒電我覺得幾似真,個 Data Matrix 又無好似 iPhone 電咁粒粒都一樣
唔知邊道飛啲後門電出黎咁
作者: jk1399 時間: 2024-8-3 00:55
而家用返行EMMC既手機, 真係太慢了, 刷乜ROM都救唔返
作者: jk1399 時間: 2024-8-3 18:46
拆中框時整壞咗電源鍵,按唔到,另外呢款卡托好易斷,一次過換埋,兩樣加埋才¥20
作者: joe_power 時間: 2024-8-3 20:08
本帖最後由 joe_power 於 2024-8-3 20:11 編輯
淘寶賣¥70-¥80也不算是便宜貨了,有機會是後門的。假如可以DIY重設充電循環數,續航跟原廠的應該不會有甚麼差別。
然而淘寶買電池連直送香港也要$100多,A60在三星官方換電也只是$380,在官方換電都不算太貴吧,起碼一定是原廠電池,又不怕DIY手殘弄破後蓋,只是換電要等幾天。
作者: jk1399 時間: 2024-8-3 20:53
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-4 00:08 編輯
部機唔值$380, 梗係唔會拎去代理換
另外機都5年前, 問代理應該已無電可換
隨便40元買一塊, 換來用下就算了, 反正不講究
作者: 保時捷 時間: 2024-8-3 21:49
回覆 37# joe_power
你估前後爆曬玻璃的話,仲係咪換電價呀啦
作者: jk1399 時間: 2024-8-4 00:12
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-4 01:32 編輯
一來買唔到原裝電
二來當拎去代理換原裝電, 佢同你做齊步驟都沒什麼用, 已不可能續航如新買時一樣
換得電都是老手機, 不用太講究
> 这玩意确实是麻烦,我也好久没弄了。不过换了电池还是有效果,只是被限制充电截止电压、没法达到新机时的续航。
2024-04-02 03:05
https://www.bilibili.com/read/cv10065962/
作者: jk1399 時間: 2024-8-4 01:34
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-4 03:54 編輯
> 淘寶買電池連直送香港也要$100多
..............
一塊人仔3X元, 運費多幾蚊, 點計都計唔到會花費港元100多
唔洗講上代理換, 呢D舊機一早就無電池, 你比錢都無得換
作者: joe_power 時間: 2024-8-4 10:03
我在淘寶看S20 S21那些電池是70-80人民幣一件的
作者: joe_power 時間: 2024-8-4 10:05
那當然吧,旗艦機換電是比較值得的
作者: jacktsui 時間: 2024-8-4 10:40
所以我買新機果陣會順便淘一粒電
起碼 殘電既機會細啲
作者: jk1399 時間: 2024-8-5 05:07
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-15 22:48 編輯
之前是70%, 換完86%, 亮屏4小時多D

SAMSUNG MEMBER, 電池顯示"弱"



作者: liyee 時間: 2024-8-6 08:14
本帖最後由 liyee 於 2024-8-6 08:26 編輯
今日淩晨,八卦下又試下我呢部,
由0電開始充滿100,需時三個鐘零20分鐘[attach]2435924[/attach]
又可以充到100,唔知關唔關換咗尾插事?
[attach]2435925[/attach]
2021-9月換電池之後,用1年多再換新手機
健康度有88%
[attach]2435926[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jk1399 時間: 2024-8-6 19:58
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-6 20:06 編輯
88%算很好, 但充電要超過3個鐘????
作者: jk1399 時間: 2024-8-6 20:05
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-6 20:09 編輯
返工就拿這一部三星A60出門, 用了兩日感想如下
操作反應很慢都算了, 最大問題是一發熱就瘋狂掉電
肉眼可見的掉電, 比如由等電梯到大堂已掉2-3%
3個鐘多D已差不多無電
(如只看YOUTUBE就不會, 可看差不多6小時)
不計出門時已充滿100%, 期間要再多叉2次電先挨到回家
(掉到2X%,, 然後叉電回血到70-80%)
好處是拿這手機出門, 除了工作需要都不怎玩手機
好事來, 不會老拿著手機刷刷刷
(一來怕掉電很快, 二來是真的卡)
作者: jk1399 時間: 2024-8-16 03:55
想換埋隻MON, 要一百人仔左右, 仲咁值錢
作者: smartfone 時間: 2024-8-16 10:53
想問顯示88%呢個係咩app
作者: smartfone 時間: 2024-8-16 10:54
你唔講都唔知呢部機係屏下揚聲器 極其先進😁
作者: jk1399 時間: 2024-8-16 13:04
漏聲
作者: liyee 時間: 2024-8-16 13:07
/
電池醫生
[attach]2437645[/attach]
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: alax 時間: 2024-8-16 14:42
你唔係話部機好慢咩,仲換mon黎做咩
via HKEPC Reader for Android
作者: alax 時間: 2024-8-16 14:44
我裝過另一個電池醫生(同名,但唔同app)
你呢個顯示健康89%,另一個顯示69%
via HKEPC Reader for Android
作者: liyee 時間: 2024-8-16 15:21
打個八五折

作者: jk1399 時間: 2024-8-16 16:30
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-16 22:45 編輯
lcd mon用來睇片幾好, 跌爆左上角
作者: smartfone 時間: 2024-8-16 22:38
[quote]我裝過另一個電池醫生(同名,但唔同app)
你呢個顯示健康89%,另一個顯示69%
via HKEPC Reader f ...
alax 發表於 2024-8-16 14:44
兩個app我都搵唔到 係咪要大陸app Store作者: jk1399 時間: 2024-8-16 22:44
用AccuBattery啦
https://play.google.com/store/ap ... attery&hl=en_US
作者: alax 時間: 2024-8-17 02:30
Playstore 無的
要直接google 搵
via HKEPC Reader for Android
