Board logo

標題: [開箱] 華強北S9 Ulltra 2 [打印本頁]

作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-18 15:16     標題: 華強北S9 Ulltra 2

本帖最後由 jozifkwan2021 於 2024-6-18 15:33 編輯

臨近618優惠, 決定買隻智能手錶當生日禮物獎勵自己, 但睇過評測報告關於智能手錶, 基本上以藍芽手錶居多, 無LTE網路功能或只能esim

無意間看到華強北有插卡手錶, 外觀同apps都係仿蘋果, 而且有網路功能同google play, 連直運費都只係350港幣, 忍唔著入手

型號:華強北 S9 ultra 2 國際版
WIFI:2.4G
網路頻段:B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B12/B17/B20/B38/B39/B40/B41
記憶體:2G
儲存空間:16G
安卓版本:8.1.0
電池:800mah
藍芽:4.1
GPS:有

呢款手錶可以當係迷你版手機, 足夠日常使用, 有基本的相機、錄影及心跳血氧跟運動檢測

但沒有天氣和睡眠偵測, 不過無傷大雅, 能去Play商店下載app用

Whatsapp能傳訊息及貼圖, 休眠可接語音通話, 能上FB看Youtube, 還有IG跟soptify, 可用Google導航

缺點:
1. 螢幕小很容易打錯字 (內建Gboard可以改語音轉文字傳送)
2. 不防水(因為有插sim卡位)
3. 耗電 (連續看影片大概1小時多就會沒電)
4. 無磁吸充電 (針腳充電)
5. 沒有NFC
6. 沒有指南針

[attach]2427734[/attach]
作者: cyberyeah    時間: 2024-6-18 15:23

臨近618優惠, 決定買隻智能手錶當生日禮物獎勵自己, 但睇過評測報告關於智能手錶, 基本上以藍芽手錶居多,  ...
jozifkwan2021 發表於 2024-6-18 15:16

同事買咗呢隻無sim版,180,真係幾ok,不過致命死穴係粒電只能夠用半日

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: AhRay    時間: 2024-6-18 15:56

有d 人會買兩個,1 個充1 個用,交替咁用

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: smartfone    時間: 2024-6-18 18:53

隻嘢最大問題係收唔到手機通知
作者: QAFHK    時間: 2024-6-18 19:07

其實N年前(疫情前)已經出過可插sim,成部Android手機咁嘅山寨手錶,但係出咗唔知幾款就無乜見再出(無記錯係 MTK 方案,係圓形向,有啲似Galaxy watch),轉返哂狂出只係連手機,取手機通知嘅手錶(或者都係啲運動人鍾意用呢的手錶多?所以手錶最緊要有運動功能記錄,收唔收到電話/通知唔重要)
山寨機,個系統始終都唔多夠順滑(唔係呢的插sim手錶,普通手錶)
呢的300-500蚊價位,有時真係買紅米仲用得流暢
至於sim卡手機手錶,睇片當然係自己攞嚟搞自己,依家 WhatsApp 可以1號幾機,加埋 tg fb ig skype 呢的都可以1號多機,係無NFC 差小小(唔洗400蚊冇得要求咁高)
當買隻玩具玩下都OK嘅

  
作者: sergeant    時間: 2024-6-18 21:19

呢類手錶無gps, 運動唔啱用
作者: liyee    時間: 2024-6-18 21:43

其實都唔需要插卡啦,如果手機響,可以喺手錶度聽電話
作者: jk1399    時間: 2024-6-18 22:27

都唔算手機, 錯區.........
作者: sergeant    時間: 2024-6-18 22:39

都唔算手機, 錯區.........
jk1399 發表於 2024-6-18 22:27



   佢真係一部錶形的手機, 係獨立用, 連唔到電話
作者: Sinair    時間: 2024-6-18 23:03

回覆 5# QAFHK

買黎用過 完全係搵笨 一開始用好似好威 好多功能 但窒機加上電量唔掂 界面無優化觸控 MON太細 完係無配套 令人卻步

全智能手錶一日唔解決電量問題 都做唔大個餅 全智能SALE方便 但電量就令人覺得好唔方便

紅米如果唔自己搞事 係好流暢 不過質素真係一般般
作者: b-29    時間: 2024-6-18 23:08

機械表路過
作者: hkhyw    時間: 2024-6-19 11:42

本帖最後由 hkhyw 於 2024-6-19 11:44 編輯
回覆  QAFHK

買黎用過 完全係搵笨 一開始用好似好威 好多功能 但窒機加上電量唔掂 界面無優化觸控 MON太 ...
Sinair 發表於 2024-6-18 23:03


呢d只係買個樣同睇時間, 最多聽個電話
等如你5舊水買隻高仿撈一樣
作者: dcpad    時間: 2024-6-19 11:58

Oppo 有esim 錶, 電量好d
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-19 12:24

回覆 6# sergeant

呢隻表有GPS㗎
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-19 12:28

回覆 10# Sinair

我接電話, 收發whatsapp(分身方式)用到一日重淨20%電喎
作者: liyee    時間: 2024-6-19 12:30

我隻紅米3,充滿電用7日
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-19 12:34

回覆 5# QAFHK

最新DW99好順滑, whatsapp用分身模式, 除咗v7同qq無得分身
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-19 12:44

回覆 16# liyee

5百3太貴啦
作者: chrismk2    時間: 2024-6-19 13:42

隻嘢最大問題係收唔到手機通知
smartfone 發表於 2024-6-18 18:53

[attach]2427881[/attach]
我買了華強北h10,如果是android手機,可以用第三方軟件watch droid等軟件收手機信息(iphone就不知道),缺點就是本來不夠電再加上軟件就更加燒電

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: QAFHK    時間: 2024-6-19 14:24

回覆  liyee

5百3太貴啦
jozifkwan2021 發表於 2024-6-19 12:44

我部250買嘅

  
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-19 15:28

我部250買嘅
QAFHK 發表於 2024-6-19 14:24


250只夠買國行, 但收唔收到whatsapp提醒?
作者: QAFHK    時間: 2024-6-19 15:47

250只夠買國行, 但收唔收到whatsapp提醒?
jozifkwan2021 發表於 2024-6-19 15:28

我係港行嚟

但係呢的無上網得藍牙功能嘅手錶,係連你電話,係小米運動健康 apps set 咗邊的apps嘅通知傳送去手錶,無理由唔得 (或者 set 全部手機嘅通知都傳送去手錶)

  
作者: Sinair    時間: 2024-6-19 16:49

回覆 15# jozifkwan2021

發WHATSAPP普通錶應該唔得 細MON睇都只係岩岩好 仲要打字...有降嗓發語音先叫有D用

買隻幾百蚊普通藍牙錶 24*7駁住電話 收發電話 睇訊息 最少都用到個幾兩個星期啦..

岩岩5折入左隻全新行貨紅米WATCH4比長者用 200幾HKD 用到20日 抵到核爆
作者: 小絕    時間: 2024-6-19 17:07

請問師兄們 華強北S9 手錶 係唔係有款 有nfc?
但 os係 8
有無方法 刷 12, 然後用八達通?
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-19 17:47

請問師兄們 華強北S9 手錶 係唔係有款 有nfc?
但 os係 8
有無方法 刷 12, 然後用八達通? ...
小絕 發表於 2024-6-19 17:07


據我所知, 所謂nfc只係for門鎖

之於有無方法刷 12, 然後用八達通, 不如你等佢有12先買
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-19 17:48

本帖最後由 jozifkwan2021 於 2024-6-19 17:54 編輯

回覆 23# Sinair

可以PM嗎, 2百機又幾抵玩喎

其實買隻電話表都係因為私心, 方便分身
作者: sergeant    時間: 2024-6-19 18:42

據我所知, 所謂nfc只係for門鎖

之於有無方法刷 12, 然後用八達通, 不如你等佢有12先買 ...
jozifkwan2021 發表於 2024-6-19 17:47



    如果有nfc 開深圳通唔知得唔得? 同埋用唔用到微信支付
作者: Sinair    時間: 2024-6-19 19:55

回覆 26# jozifkwan2021

618過左無優惠券 等雙11睇下有無得搶 小米官網就有
可能好多人買?? 我隻岩岩先出庫

如果有需求 全智能300幾都抵 不過我就唔會再買山寨手錶 大廠都未搞得掂 山寨點會好
APPLE WATCH一直係到吃灰 宜家賣2手又唔值錢 三星D電仲廢 買返黎兩日就TRADE走左無眼睇
作者: 小絕    時間: 2024-6-20 09:03

據我所知, 所謂nfc只係for門鎖

之於有無方法刷 12, 然後用八達通, 不如你等佢有12先買 ...
jozifkwan2021 發表於 2024-6-19 17:47



    謝謝師兄 reply
我等左好耐啦
好想要有 os12 +nfc
作者: WING1888    時間: 2024-6-20 10:16

臨近618優惠, 決定買隻智能手錶當生日禮物獎勵自己, 但睇過評測報告關於智能手錶, 基本上以藍芽手錶居多,  ...
jozifkwan2021 發表於 2024-6-18 15:16

ching問下隻錶有冇volte, vowifi,通話錄音(自動/手動)?

via HKEPC Reader for Android
作者: milk_garyjeff    時間: 2024-6-20 10:20

你生日禮物都幾豪華wor.....
作者: sunday    時間: 2024-6-20 10:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sinair    時間: 2024-6-20 11:47

回覆 32# sunday

官網有寫
電池
典型使用時間:20 天
容量:470mAh

睇REVIEW都話正常使用兩個星期有多
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-20 11:48

ching問下隻錶有冇volte, vowifi,通話錄音(自動/手動)?

via HKEPC Reader for Android ...
WING1888 發表於 2024-6-20 10:16


有volte, 無vowifi同通話錄音
作者: sunday    時間: 2024-6-20 11:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-20 11:53

如果有nfc 開深圳通唔知得唔得? 同埋用唔用到微信支付
sergeant 發表於 2024-6-19 18:42


國際版唔得, 神州版可能得, 因為神州版內置咗支付寶同微信
作者: jozifkwan2021    時間: 2024-6-20 11:56

回覆 31# milk_garyjeff

未來係AI世界, 3百幾嘅電話表夠用啦
作者: Sinair    時間: 2024-6-20 14:40

回覆 35# sunday

VIVO果隻好似仲耐
我華為用左幾年都仲係差唔多兩星期先一充
作者: sunday    時間: 2024-6-20 14:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Sinair    時間: 2024-6-20 15:03

回覆 39# sunday

如果唔撞 都好襟用 唔貪新鮮 一隻用幾年 1000內都唔貴
正價400蚊買唔到咩好貨
隻WATCH 4到左貨 試玩緊覺得都唔錯 但質感就比唔上我手上隻華為
作者: liyee    時間: 2024-6-20 17:01

回覆  sunday

官網有寫
電池
典型使用時間:20 天
容量:470mAh

睇REVIEW都話正常使用兩個星期有多 ...
Sinair 發表於 2024-6-20 11:47


前提係一定要用返佢嘅內置表面才可,不要下載其他表面
作者: Sinair    時間: 2024-6-20 20:01

回覆 41# liyee

你意思係自行安裝程式?
作者: liyee    時間: 2024-6-20 20:13

回覆  liyee

你意思係自行安裝程式?
Sinair 發表於 2024-6-20 20:01

/
佢內置錶盤(字面)你唔鍾意,喺市場下載另一字面

[attach]2428119[/attach]


[attach]2428120[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: kofz    時間: 2024-6-21 05:36

同事買咗呢隻無sim版,180,真係幾ok,不過致命死穴係粒電只能夠用半日

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5 ...
cyberyeah 發表於 2024-6-18 15:23

山寨係咁上下

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Sinair    時間: 2024-6-21 08:17

回覆 43# liyee

無功能果D都會好食電?
我見佢D錶盤好普通 都無諗住下載 華為果D靚D





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2