作者: hkjgl 時間: 2024-5-23 15:22 標題: 今年出8Gen4?
能耗比較會否有大進步?
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: jacktsui 時間: 2024-5-23 15:54
一日未有實測都講唔埋
膠通幾年爆一次, 你唔知佢邊一年爆

作者: Artemis@ET 時間: 2024-5-23 16:51
唔會 3nm 比 5nm 進步太少
不出 10%%
作者: fundive 時間: 2024-5-23 17:28
屎米排頭位
作者: xader 時間: 2024-5-23 18:13
但有 oryon core 喎
作者: netmen 時間: 2024-5-23 19:37
要睇小米做成點先 , 拒都玩得掂就其它廠都應該ok
作者: xader 時間: 2024-5-23 23:07
其實唔會玩唔掂?
作者: freddyyan 時間: 2024-5-25 13:47
應該是近年進步最多既cpu
作者: kofz 時間: 2024-5-25 14:20
S23係2月出
下代應該都係咁上下時間
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)

