Board logo

標題: 今年出8Gen4? [打印本頁]

作者: hkjgl    時間: 2024-5-23 15:22     標題: 今年出8Gen4?

能耗比較會否有大進步?

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: jacktsui    時間: 2024-5-23 15:54

一日未有實測都講唔埋
膠通幾年爆一次, 你唔知佢邊一年爆
作者: Artemis@ET    時間: 2024-5-23 16:51

能耗比較會否有大進步?

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
hkjgl 發表於 2024-5-23 15:22


唔會 3nm 比 5nm 進步太少
不出 10%%
作者: fundive    時間: 2024-5-23 17:28

屎米排頭位
作者: xader    時間: 2024-5-23 18:13

唔會 3nm 比 5nm 進步太少
不出 10%%
Artemis@ET 發表於 2024-5-23 16:51


但有 oryon core 喎
作者: netmen    時間: 2024-5-23 19:37

要睇小米做成點先 , 拒都玩得掂就其它廠都應該ok
作者: xader    時間: 2024-5-23 23:07

要睇小米做成點先 , 拒都玩得掂就其它廠都應該ok
netmen 發表於 2024-5-23 19:37



    其實唔會玩唔掂?
作者: freddyyan    時間: 2024-5-25 13:47

應該是近年進步最多既cpu
作者: kofz    時間: 2024-5-25 14:20

能耗比較會否有大進步?

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
hkjgl 發表於 2024-5-23 15:22

S23係2月出

下代應該都係咁上下時間

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2