Board logo

標題: 摺疊手機集中討論區(Find N3 港行$11999) [打印本頁]

作者: andypson    時間: 2023-8-3 17:57     標題: 摺疊手機集中討論區(Find N3 港行$11999)

本帖最後由 andypson 於 2023-10-27 13:22 編輯

9999起
[attach]2393619[/attach]


6999起
[attach]2392589[/attach]

5999起
[attach]2389505[/attach]
[attach]2389506[/attach]


8月小米同Oppo都有摺疊機。

小米MIX Fold3——輕薄全能摺疊屏
OPPO Find N3——最強影像摺疊屏

[attach]2383631[/attach]
[attach]2383632[/attach]
[attach]2383630[/attach]
作者: arrychiu    時間: 2023-8-3 18:03

小米就算把啦,
OPPO Find N3 我應該會買。
作者: andypson    時間: 2023-8-3 18:23

本帖最後由 andypson 於 2023-8-3 18:24 編輯
小米就算把啦,
OPPO Find N3 我應該會買。
arrychiu 發表於 2023-8-3 18:03

我就2部都會留意。
最想2部機都唔好超過250g,用緊237g摺機輕身好重要。
另外想內屏唔好有鏡頭。

via HKEPC Reader for Android
作者: arrychiu    時間: 2023-8-3 18:46

我就2部都會留意。
最想2部機都唔好超過250g,用緊237g摺機輕身好重要。
另外想內屏唔好有鏡頭。

via HK ...
andypson 發表於 2023-8-3 18:23


我估嚟紧所有大折机都要240g左右,唔系都几难有人买。
作者: netmen    時間: 2023-8-4 21:19

摺機用過都知係點 , 期待拒薄無錯 , 期待下個價仲實際 ,
好似magic VS 咁價錢先有睇頭下 , 小米係得硬件 , 預繳式 ,
到入手到修正到 [ 可用 ] 時 , 都就快過保修期.....

oppo 就好D , 起碼os無小米咁多bug 先 , 但出到呢代都仲
去唔到5000電著實有些遺憾

今年仲有one+首部摺機 , 應該會係年尾壓軸 ,
呢部感覺先有睇頭下

不過點都好 , 其實最重點一樣有好多人無為意到
就係個大內摺Mon 個鏡頭問題 , 直接開孔係最簡單 ,
但體驗同觀感就最差 , ***就最醒 , 雖然拒攪個屏下鏡頭去到Fold 5 都仲係肉眼能見 , 有D二流 , 但起碼好過曬其它廠直接一個黑洞 , 打開就無時無刻都睇住

以下係實際效果

***  Fold5 , 今代其實無提過呢點 , 但其實屏下屏有進步到 ,
拒可恨的地方係細窄長前Mon , 電得4500 ..... ,
唔計呢兩樣 , 打開之後睇得最爽係拒 , 比唔識的睇 ,
第一時間都唔會覺得有前鏡
[attach]2383808[/attach]


其它家機就一律好醒咁開個孔在右中間..... , 只有華為X3先明白 , 係開孔都開右上角 , 影響最小

[attach]2383810[/attach]

華為X3
[attach]2383811[/attach]

因此 , 統合各點 , 今後摺機起碼得有以下幾點先買得過

cpu : 8+Gen2或以上

摺合厚度最厚位置9.9mm內 ( 不計鏡頭部份 )

機淨重量 240g 以內

電池5000mah起

4鏡頭

前Mon 要學Magic V2 , 係20:9 , 而唔係21:9

內摺大Mon要係屏下鏡頭 , 就算無都唔能否做偏中間開孔

ipx 6或以上級數防水

50w以上無線快充 ( 呢個可有可冇 , 如果冇左能夠再薄1mm , 殺 )

價錢1萬港紙以內  ← 最重要又最難果樣

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: andypson    時間: 2023-8-4 23:00

摺機用過都知係點 , 期待拒薄無錯 , 期待下個價仲實際 ,
好似magic VS 咁價錢先有睇頭下 , 小米係得硬件 , ...
netmen 發表於 2023-8-4 21:19

一加部摺機=Oppo摺機换鏡頭位置就系。

内屏鏡頭最好就冇或者用屏下,最唔like就系同外屏一樣置中。

最近人仔低水,16+256基本定8999换算返就1萬有找。

via HKEPC Reader for Android
作者: tompkyou    時間: 2023-8-5 00:45

最concern都係保養問題。

故障率好高,好多時代理都會搵藉口拒保話係人為。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: madgod1213    時間: 2023-8-5 17:37

最concern都係保養問題。

故障率好高,好多時代理都會搵藉口拒保話係人為。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS( ...
tompkyou 發表於 2023-8-5 00:45

响B站見倒有magic V2壞左內屏了, 維修換mon要4千幾人仔, 企硬話係人為整壞
作者: andypson    時間: 2023-8-5 19:51

Oneplus 摺機就系Find N2 換個鏡頭
[attach]2383975[/attach]
[attach]2383974[/attach]
[attach]2383977[/attach]
[attach]2383976[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ononvsloklok    時間: 2023-8-5 20:09

所以摺機一定要買行貨再加care+ 舊年係沒有選擇情況只能買三叔

via HKEPC Reader for Android
作者: Jerrybest    時間: 2023-8-5 20:39

所以摺機一定要買行貨再加care+ 舊年係沒有選擇情況只能買三叔

via HKEPC Reader for Android ...
ononvsloklok 發表於 2023-8-5 20:09

今年三叔去官網買都有care+送
作者: netmen    時間: 2023-8-5 22:33

Oneplus 摺機就系Find N2 換個鏡頭






via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
andypson 發表於 2023-8-5 19:51

都唔錯丫 , 都唔係照搬 , 機身四邊線條拉直曬 , 好有iphone 4果期水果機的味道 , 特別個LED燈位 , 但就咁睇 ,
個比例應該會大部過N2吧 , 如一樣就太細部了 , 唯一好處應該係前Mon個闊度比例 , 18:9 , 夠闊

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: andypson    時間: 2023-8-7 16:21

MixFold3真機圖流出。

[attach]2384227[/attach]

[attach]2384228[/attach]
[attach]2384229[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: eddy    時間: 2023-8-8 08:12

慣咗office 擺磁吸充電支架方便扮工睇野,邊部可以?

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: blkbd5    時間: 2023-8-8 08:49

MixFold3 有啲似 Z50U,直角,薄邊,
希望輕同薄!
作者: figo100    時間: 2023-8-8 09:04

賣到五千蚊部先講
作者: moarfish    時間: 2023-8-8 10:53

如果Find N3變大部左就失去左佢既特色喎
作者: kof2002    時間: 2023-8-8 11:53

邊部影相最靚

via HKEPC Reader for Android
作者: netmen    時間: 2023-8-8 13:46

MixFold3真機圖流出。







via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
andypson 發表於 2023-8-7 16:21

第一張配色太低檔機了 , 下面兩張就順眼好多 , 仲係正方形圍邊算係唔唔根國產大市 ( 好幾間都做大圓圍 )

硬件應該唔駛擔心 , type-c 怕且都係萬年2.0 , 會係3.0就算驚喜 , 今年後半年出的摺機9.9mm 厚應該係標準了 , 拒能再偷薄D就再好不過 , 但最大問題都係拒個OS .....
睇下Fold2 有冇因為Fold3 出順便有埋升級os改善 , 冇的話 , 咁真係唔駛諗拒 , 過橋抽板的小米不值得再支持

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: madgod1213    時間: 2023-8-8 14:03

MixFold3真機圖流出。







via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
andypson 發表於 2023-8-7 16:21

睇右下角掌心個位去估, MixFold3應該都好厚下..... 唔怪得可以做到相機平機背
整體而言唔多睇好, 冇期望就唔洗失望
作者: netmen    時間: 2023-8-8 16:27

睇右下角掌心個位去估, MixFold3應該都好厚下..... 唔怪得可以做到相機平機背
整體而言唔多睇好, 冇期望就 ...
madgod1213 發表於 2023-8-8 14:03

應該無可能會做平機背了 , 你留意下D圖同實機果張照 , 相機係順由底住上突起左架 , 留意D陰影 , 拒話明仲有無線充 , 即係保守計 , 厚度應該就同華為x3 一樣 , 如果係V2 的9.9mm厚仲有無線充 , 咁就有驚喜 , 但電池要有5000mah先叫好野

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: arrychiu    時間: 2023-8-8 17:22

最concern都係保養問題。

故障率好高,好多時代理都會搵藉口拒保話係人為。

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS( ...
tompkyou 發表於 2023-8-5 00:45


我已經買過6部摺機,好彩未發生過故障,注意唔好㩒住Mon中間摺,
其實好多人係無留意使用說明,我拍埋片話俾佢哋知,我重要俾人插。
作者: netmen    時間: 2023-8-8 23:33

我已經買過6部摺機,好彩未發生過故障,注意唔好㩒住Mon中間摺,
其實好多人係無留意使用說明,我拍埋片 ...
arrychiu 發表於 2023-8-8 17:22

玩得咁密.... 其實除左越來越薄有D感覺之外 , 仲有咩原因有升級欲望  ? V2 果隻9.9mm 真係好吸引下 , 但內Mon開孔我都仲未接受到 , 所以就算我一直唔推介小米 , 但自已還是用緊拒隻Fold2 , 一整塊完整無洞足8.01吋的OLED , 淨係呢樣就夠我忍受拒Miui個垃圾 分屏配合度 ( 越過一半我常用的app唔得 ) , 我用得最多就係睇日漫畫 , 完整一頁一畫面 , 爽 ,
其它摺機都有洞 , 打開試完睇耐左又係無左個想買欲....

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: andypson    時間: 2023-8-9 12:22

回復 23 #netmen

希望MixFold3內屏繼續冇鏡頭,
如果內屏繼續全屏我都可以接受Miui的缺點。

via HKEPC Reader for Android
作者: andypson    時間: 2023-8-9 12:23

14號晚上7點
[attach]2384458[/attach]
[attach]2384459[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: andypson    時間: 2023-8-9 19:54

本帖最後由 andypson 於 2023-8-9 20:00 編輯

MixFold3內屏今次加返鏡頭,系左上角。

[attach]2384511[/attach]
[attach]2384510[/attach]
[attach]2384512[/attach]
[attach]2384513[/attach]
[attach]2384514[/attach]
[attach]2384515[/attach]
作者: blkbd5    時間: 2023-8-9 20:28

mix fold 3 輕同薄,就好有興趣,不過,小米軟件調校就真系要睇睇先!
作者: netmen    時間: 2023-8-10 00:57

MixFold3內屏今次加返鏡頭,系左上角。
andypson 發表於 2023-8-9 19:54

無著Mon , 係唔係同***Fold4/5 果種屏下鏡頭仲未知 ,
成部機無咩驚喜之處 , 打開後每邊薄5mm , 即係合埋就10mm厚 , 數字上雖輸左比V2 , 但有50W無線充 ,
希望正式發佈時有驚喜會係屏下鏡頭 , 不然就....省錢了

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: andypson    時間: 2023-8-10 01:28

無著Mon , 係唔係同***Fold4/5 果種屏下鏡頭仲未知 ,
成部機無咩驚喜之處 , 打開後每邊薄5mm , 即係合埋 ...
netmen 發表於 2023-8-10 00:57

你細心睇返第一幅圖,會見到個鏡頭位。
所以唔會系屏下鏡頭。

via HKEPC Reader for Android
作者: andypson    時間: 2023-8-10 12:34

又睇睇新轉軸最後可令機身輕薄左幾多。
[attach]2384597[/attach]
[attach]2384596[/attach]

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: arrychiu    時間: 2023-8-10 18:02

玩得咁密....  其實除左越來越薄有D感覺之外 , 仲有咩原因有升級欲望  ? V2 果隻9.9mm 真係好吸引 ...
netmen 發表於 2023-8-8 23:33


唔係好密,因為6部唔係我一個用,
老婆 Find N > Find N2,
自己就 X Fold > X Fold+ > X Fold 2,
最近買咗部 Magic Vs 俾爸爸。
作者: arrychiu    時間: 2023-8-10 18:04

回覆 23# netmen

我經常都要 Zoom,內屏無鏡頭攪唔掂。
作者: sharp    時間: 2023-8-10 18:27

唔係好密,因為6部唔係我一個用,
老婆 Find N > Find N2,
自己就 X Fold > X Fold+ > X Fold 2,
最近 ...
arrychiu 發表於 2023-8-10 18:02


糸統oppo 好用定 Honor 好用?
作者: qqeat2000    時間: 2023-8-10 18:43

用過samsung Fold 2 > samsung Fold 3
而家用緊mate xs2, 如果magic v2有香港行貨會出 真心薄
有真google play係好用好多
作者: arrychiu    時間: 2023-8-10 21:15

糸統oppo 好用定 Honor 好用?
sharp 發表於 2023-8-10 18:27


直接比較唔公平,一部係國行一部係港行,
以我自己梗係最鍾意vivo個界面啦。
作者: arrychiu    時間: 2023-8-10 21:18

用過samsung Fold 2 > samsung Fold 3
而家用緊mate xs2, 如果magic v2有香港行貨會出 真心薄
有真google  ...
qqeat2000 發表於 2023-8-10 18:43


如果Magic V2 定價合理,應該會繼續大賣。
作者: sharp    時間: 2023-8-10 22:22

如果Magic V2 定價合理,應該會繼續大賣。
arrychiu 發表於 2023-8-10 21:18


Magic VS 上次清貨先送籃牙耳機,希望9月1日公佈後快D香港有得賣,如果256GB - HK$8999,512GB - HK$9999 ,1TB - HK$11999 己經收貨。
作者: arrychiu    時間: 2023-8-10 23:27

Magic VS 上次清貨先送籃牙耳機,希望9月1日公佈後快D香港有得賣,如果256GB - HK$8999,512GB - HK$9999 ...
sharp 發表於 2023-8-10 22:22


你個價應該未必得,我估12+512GB建議零售價可能要 $12999。
作者: google_nexus    時間: 2023-8-11 00:21

黎緊有mixfold 3, honor magic v2, oppo find n3 , 三部只能出一部,頭都爆

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: madgod1213    時間: 2023-8-11 00:28

宜, 咁睇又好似唔係好厚喎
作者: madgod1213    時間: 2023-8-11 00:28

黎緊有mixfold 3, honor magic v2, oppo find n3 , 三部只能出一部,頭都爆

via HKEPC IR 5.1.14 - Androi ...
google_nexus 發表於 2023-8-11 00:21

睇實測V2相機有D差
作者: google_nexus    時間: 2023-8-11 00:58

睇實測V2相機有D差
madgod1213 發表於 2023-8-11 00:28

認同,但佢內外mon 都真係殺食
mix 慣性有硬無軟,摺機點會反而突破丫

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: andypson    時間: 2023-8-11 13:38

本帖最後由 andypson 於 2023-8-11 14:01 編輯

確認內屏鏡頭位系左上角。

內外屏都用三喪E6。

[attach]2384743[/attach]
[attach]2384744[/attach]
作者: andypson    時間: 2023-8-11 13:59

一加摺機傳8月29系印度發佈。
[attach]2384748[/attach]
作者: BEGD    時間: 2023-8-11 15:19

7.8"?
即係唔係find n2 size啦
作者: arrychiu    時間: 2023-8-11 15:45

黎緊有mixfold 3, honor magic v2, oppo find n3 , 三部只能出一部,頭都爆

via HKEPC IR 5.1.14 - Androi ...
google_nexus 發表於 2023-8-11 00:21


首先係咪一定要港行,應該得 Magic V2 有港行,
國行我會揀 Find N3,Find N 同 Find N2 都用得好滿意。
作者: arrychiu    時間: 2023-8-11 15:47

本帖最後由 arrychiu 於 2023-8-11 15:48 編輯
7.8"?
即係唔係find n2 size啦
BEGD 發表於 2023-8-11 15:19


Find N2 係 7.1",7.8"即係同 Mate X3 咁上下。
作者: andypson    時間: 2023-8-11 16:26

睇下用新轉軸摺痕會減少幾多?
[attach]2384780[/attach]


via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: netmen    時間: 2023-8-11 16:50

一加摺機傳8月29系印度發佈。
andypson 發表於 2023-8-11 13:59

前Mon係6.3吋 , 睇圖個比例如果係18:9 Mon , 咁正過曬
21:9 果推喎6.5吋拉長Mon , 有D期待 1+ , 但大內Mon 個開孔位就好關鍵了 , 左右角都接受到 , 偏中就算了 , 1+ 應該唔會咁豬下話

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: arrychiu    時間: 2023-8-11 16:58

睇下用新轉軸摺痕會減少幾多?



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
andypson 發表於 2023-8-11 16:26


可能會好似OPPO咁條痕闊咗
作者: netmen    時間: 2023-8-11 21:48

睇下用新轉軸摺痕會減少幾多?



via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
andypson 發表於 2023-8-11 16:26

物理上減多減小都係有痕.... , 唔反白光之下實際無分別 , 仲攪咁多關節位咪仲加大損耗..... , 不如重心放入去整好個防水果度可能仲多人關注 , 不過小米都醒左架啦 , 無跟風開中間孔 , 仲識得放左上角 , 唔駛怕電量顯示要就個鏡位 , 4:3 顯示時鏡頭孔會在黑條內 , 播片都係上下黑條 , 咁就唔影響視覺

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: BEGD    時間: 2023-8-12 14:22

玩完了, 重諗住出部find n2 咁嘅size 新機
家下one+ 個部都係大機
作者: andypson    時間: 2023-8-12 18:02

3.2X同5X雙長焦

[attach]2384928[/attach]
[attach]2384927[/attach]
[attach]2384929[/attach]
作者: ballj    時間: 2023-8-13 15:40

https://www.pcmarket.com.hk/mobile-walker-20230813-honor-magic-v2-xiaomi-13t-september-arrive-hong-kong/

據廠方消息人士透露,HONOR 香港基本確認會繼 Magic Vs,推出港行 Magic V2 並預期在九月內公佈價格及銷售詳情。

小米mix fold3講到幾勁都無用,無行貨都唔會諗
反而Magic V2可能唔洗年尾就見街

via HKEPC Reader for Android
作者: ssalem    時間: 2023-8-14 00:04

https://www.pcmarket.com.hk/mobile-walker-20230813-honor-magic-v2-xiaomi-13t-september-arrive-hong-k ...
ballj 發表於 2023-8-13 15:40

咁快有?
咁你叫7月買VS情何以堪
作者: ballj    時間: 2023-8-14 11:21

咁快有?  
咁你叫7月買VS情何以堪
ssalem 發表於 2023-8-14 00:04



    雖然殘忍啲,只可似講早買早享受。
始終V2先係重點,VS佢比起國行遲左半年先有行貨都預佢好快有新機
作者: chihim2468    時間: 2023-8-14 12:03

想問有用過摺機師兄,摺機內屏易唔易花?
作者: sharp    時間: 2023-8-14 12:12

想問有用過摺機師兄,摺機內屏易唔易花?
chihim2468 發表於 2023-8-14 12:03

未用過摺機,不過摺機出廠已貼保護貼。
作者: sammyp    時間: 2023-8-14 17:43

D廠亦提醒揻左呢張貼會喪失原廠保養資格

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: arrychiu    時間: 2023-8-14 18:01

想問有用過摺機師兄,摺機內屏易唔易花?
chihim2468 發表於 2023-8-14 12:03


我覺得唔易花,買過6部摺機,一部都未花過,而且通常有免費換貼,不過我未享受過。
作者: arrychiu    時間: 2023-8-14 18:02

咁快有?  
咁你叫7月買VS情何以堪
ssalem 發表於 2023-8-14 00:04

你覺得Magic V2 港行 12+512GB會賣幾錢?
作者: Rayman925    時間: 2023-8-14 18:06

想問有用過摺機師兄,摺機內屏易唔易花?
chihim2468 發表於 2023-8-14 04:03

內屏花多數都係指甲刮花

via HKEPC Reader for Android
作者: Rayman925    時間: 2023-8-14 18:07

回復 61 #arrychiu

11999 都夠打fold 5

via HKEPC Reader for Android
作者: ssalem    時間: 2023-8-14 20:39

你覺得Magic V2 港行 12+512GB會賣幾錢?
arrychiu 發表於 2023-8-14 18:02

$10999
因呢幾次都榮耀係香港都有驚喜價
作者: trevorhk    時間: 2023-8-14 22:36

回復 arrychiu

11999 都夠打fold 5

via HKEPC Reader for Android
Rayman925 發表於 2023-8-14 18:07

把自己看得那麼高  

via HKEPC Reader for Android
作者: ricky1992    時間: 2023-8-14 23:00

mixfold 3今次有誠意D
唔知有冇無線充
貴價機冇x5鏡真係講唔通
作者: sammyp    時間: 2023-8-14 23:03

67w有線+50w無線,隨機只附有線充

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: ballj    時間: 2023-8-14 23:45

mix fold 3無港行就唔考慮lu

via HKEPC Reader for Android
作者: Rayman925    時間: 2023-8-15 00:02

把自己看得那麼高   

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2023-8-14 14:36


其實大陸機個假想敵已經冇人當SAMSUNG係一回事啦.
我畀緊面SAMSUNG
作者: madgod1213    時間: 2023-8-15 00:12

本帖最後由 madgod1213 於 2023-8-15 01:30 編輯
mix fold 3無港行就唔考慮lu

via HKEPC Reader for Android
ballj 發表於 2023-8-14 23:45

10.96mm厚, 其實即係11mm厚,260g重, mix fold 3吸引力麻麻
作者: trevorhk    時間: 2023-8-15 00:43

其實大陸機個假想敵已經冇人當SAMSUNG係一回事啦.
我畀緊面SAMSUNG
Rayman925 發表於 2023-8-15 00:02

三叔已經冇玩大陸市場,已經好多年唔係敵人

via HKEPC Reader for Android
作者: Rayman925    時間: 2023-8-15 00:48

三叔已經冇玩大陸市場,已經好多年唔係敵人

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2023-8-14 16:43


咁APPLE TO APPLE
摺機搵個非摺機
又唔搵OPPO/VIVO黎比已經....
(人地唔係唔玩, 只係唔會睇佢咩成績)
作者: trevorhk    時間: 2023-8-15 01:27

咁APPLE TO APPLE
摺機搵個非摺機
又唔搵OPPO/VIVO黎比已經....
(人地唔係唔玩, 只係唔會睇佢咩成績) ...
Rayman925 發表於 2023-8-15 00:48

事實上人地放棄咗大陸市場好耐

via HKEPC Reader for Android
作者: Rayman925    時間: 2023-8-15 02:47

本帖最後由 Rayman925 於 2023-8-14 18:51 編輯
事實上人地放棄咗大陸市場好耐

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2023-8-14 17:27


佢個W系列就係FOR大陸市場, 今年仲有部W23仲係度未落架..

三星“心系天下”W系列手机定位高端旗舰,由三星和中国电信合作,自2008年开始,每年都会出一代,最初是翻盖设计,从三星W20开始,W系列就成了Fold系列折叠屏的小改版,价格虽昂贵,但该系列的收入都贡献给了我国公益事业。
作者: trevorhk    時間: 2023-8-15 02:58

本帖最後由 trevorhk 於 2023-8-15 02:59 編輯
佢個W系列就係FOR大陸市場, 今年仲有部W23仲係度未落架..

三星“心系天下”W系列手机定位高端旗舰,由三 ...
Rayman925 發表於 2023-8-15 02:47

機就不嬲都有出, 有賣

不過人地心態係,你買就買,唔買就算,真係咁難明?

唔會好似其他市場咁,鋪天蓋地落廣告

via HKEPC Reader for Android
作者: eddy    時間: 2023-8-15 07:10

事實上人地放棄咗大陸市場好耐

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2023-8-15 01:27

點解會主動放棄咁大個市場架
作者: blkbd5    時間: 2023-8-15 08:38

有片了

[youtube]kWC7bNE5ytk[/youtube]
作者: trevorhk    時間: 2023-8-15 12:00

點解會主動放棄咁大個市場架
eddy 發表於 2023-8-15 07:10

因為人地淨係做國際市場, 都做到第一

via HKEPC Reader for Android
作者: ballj    時間: 2023-8-15 14:30

因為人地淨係做國際市場, 都做到第一

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2023-8-15 12:00



    之前都話做到第一,而家google同honor都出國際版
而samsung今次出部fold5又無吸引力
睇黎今次三星銷售應該麻麻
作者: kenken33    時間: 2023-8-15 15:15

本帖最後由 kenken33 於 2023-8-15 15:17 編輯
其實大陸機個假想敵已經冇人當SAMSUNG係一回事啦.
我畀緊面SAMSUNG
Rayman925 發表於 15-8-2023 00:02


相反人地已經唔當你大陸機係一回事啦,三叔冇中國市場依然係AN第一大廠
大陸高階機幾乎冇人買,大陸機賺錢能力依然爆輸俾SAMSUNG,更加唔駛提蘋果。
https://www.163.com/dy/article/IC10ED9805119JRD.html
作者: madgod1213    時間: 2023-8-15 15:36

本帖最後由 madgod1213 於 2023-8-15 15:40 編輯
有片了
blkbd5 發表於 2023-8-15 08:38

呢條片哂氣, 數據都錯, 官宣雷軍都講左厚10.96mm, 條片吹10.86....
259.Xg重又變成255
咁都夠膽死標題叫輕薄....離哂譜
作者: king3    時間: 2023-8-15 15:41

本帖最後由 king3 於 2023-8-15 15:43 編輯
因為人地淨係做國際市場, 都做到第一

via HKEPC Reader for Android
trevorhk 發表於 2023-8-15 12:00

非正式統計 Fold5吸引iPhone用家俾錢比Fold4更多
同CMHK D人傾開,佢話華為係門市一日都未必賣到一部
作者: uwantwant    時間: 2023-8-15 15:56

Magic V2 港行至少賣12000~14000, 我好好奇有幾多人會捨得買
作者: sharp    時間: 2023-8-15 16:09

Magic V2 港行至少賣12000~14000, 我好好奇有幾多人會捨得買
uwantwant 發表於 2023-8-15 15:56

我估 Magic V2 256GB-10,000 512GB-12000 左右。
作者: madgod1213    時間: 2023-8-15 17:02

我估 Magic V2 256GB-10,000 512GB-12000 左右。
sharp 發表於 2023-8-15 16:09

V2厚9.87mm 重231g, 真真正正做到比較輕薄, 1萬樓下可以一戰
mix fold3 sell相機, 但完全冇提過用咩cmos, 根據經驗, 小米13套上leica標一樣影相麻麻
但換來更厚更重... 其實摺機普及唔倒除左價錢外, 最大主因係又厚又重, 雷軍呢次真係捉蟲
作者: arrychiu    時間: 2023-8-15 17:22

V2厚9.87mm 重231g, 真真正正做到比較輕薄, 1萬樓下可以一戰
mix fold3 sell相機, 但完全冇提過用咩cmos,  ...
madgod1213 發表於 2023-8-15 17:02


佢淨係 Sale 個 Logo,我真係揾唔到有咩賣點?
用粒8 Gen2 領先版,跑分重慢過我部8 Gen2。
作者: uwantwant    時間: 2023-8-15 18:28

我估 Magic V2 256GB-10,000 512GB-12000 左右。
sharp 發表於 2023-8-15 16:09



    一般行貴大陸2-30%左右
作者: madgod1213    時間: 2023-8-15 18:33

本帖最後由 madgod1213 於 2023-8-15 18:38 編輯

更新:
1) 鐘文澤實測mix fold3 267.5g重
2) Ben's gadget reviews踢爆mix fold3用緊IMX800(紅米K60 Pro果粒)
以影相作為賣點, 都奇怪點解雷軍同大陸評測絕口不提用咩cmos....
作者: sharp    時間: 2023-8-15 18:43

V2厚9.87mm 重231g, 真真正正做到比較輕薄, 1萬樓下可以一戰
mix fold3 sell相機, 但完全冇提過用咩cmos,  ...
madgod1213 發表於 2023-8-15 17:02


依條片4.04 有講用咩 coms

https://m.youtube.com/watch?v=eX ... bCP57GzbWl4IGZvbGQz
作者: louis2021    時間: 2023-8-15 18:44

之前都話做到第一,而家google同honor都出國際版
而samsung今次出部fold5又無吸引力
睇黎今次三星銷 ...
ballj 發表於 2023-8-15 06:30


GOOGLE 都仲有得鬥, 華為收皮啦
作者: madgod1213    時間: 2023-8-15 19:36

依條片4.04 有講用咩 coms
sharp 發表於 2023-8-15 18:43

哇, 原來得一粒sony, 其他果幾粒有幾cheap就用到有幾cheap
咁的配置佢都夠膽sell相機????
作者: sammyp    時間: 2023-8-15 20:29

哇, 原來得一粒sony, 其他果幾粒有幾cheap就用到有幾cheap
咁的配置佢都夠膽sell相機???? ...
madgod1213 發表於 2023-8-15 19:36

要相機都係正數系列才會是重點,且看以後foldable會否在影相方面花多D心機

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: ricky1992    時間: 2023-8-15 20:58

V2厚9.87mm 重231g, 真真正正做到比較輕薄, 1萬樓下可以一戰
mix fold3 sell相機, 但完全冇提過用咩cmos,  ...
madgod1213 發表於 2023-8-15 17:02


差個十幾g我唔係太信你會feel到
攞尼講
作者: ssalem    時間: 2023-8-15 21:59

一般行貴大陸2-30%左右
uwantwant 發表於 2023-8-15 18:28

榮耀過去幾部都冇貴過10%
作者: stephen1029dog    時間: 2023-8-15 22:28

依條片4.04 有講用咩 coms
sharp 發表於 2023-8-15 06:43 PM

之後好似有講啦係imx800咩?
不過小米國際版通常貴30%。
定價都係honor優勢。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: williamau1    時間: 2023-8-15 23:16

之前都話做到第一,而家google同honor都出國際版
而samsung今次出部fold5又無吸引力
睇黎今次三星銷 ...
ballj 發表於 2023-8-15 14:30


睇出面D風評都知部fold5賣得唔掂, 係呢度果2個打手不停係度吹奏姐
作者: madgod1213    時間: 2023-8-16 00:19

差個十幾g我唔係太信你會feel到
攞尼講
ricky1992 發表於 2023-8-15 20:58

267.5g同231g, 唔只十幾g喎ching
手機差幾十g長期囉住黎玩係明顯會feel倒有分別
作者: madgod1213    時間: 2023-8-16 00:20

要相機都係正數系列才會是重點,且看以後foldable會否在影相方面花多D心機

via HKEPC IRF 5.1.14 - Andr ...
sammyp 發表於 2023-8-15 20:29

唉, 雷軍捉錯哂重點
一般大眾唔買摺機最主要都係又大又重, 佢sell相機唔做倒最輕薄明顯捉錯用神了
作者: ricky1992    時間: 2023-8-16 00:57

唉, 雷軍捉錯哂重點
一般大眾唔買摺機最主要都係又大又重, 佢sell相機唔做倒最輕薄明顯捉錯用神了 ...
madgod1213 發表於 2023-8-16 00:20


都係你認為姐
有無線充放起車用十分有用
我vivo x fold+慣左重量根本就冇乜野
作者: andypson    時間: 2023-8-16 00:57

本帖最後由 andypson 於 2023-8-17 03:04 編輯

評測睇FView比較好

【最「正常」一代的MIX —— 小米MIX Fold 3 开箱评测-哔哩哔哩】
[youtube]RkMPavXQuR0[/youtube]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2