Board logo

標題: realme 4月3日GT neo5 SE發佈 [打印本頁]

作者: hkmand001    時間: 2023-4-1 19:44     標題: realme 4月3日GT neo5 SE發佈

賣點:双频 GPS、屏下指纹
红外遥控 NFC
X 轴线性马达以及杜比全景声双扬声器
100W 光速秒充 + 5500mAh 大电池

1600 次完整充放电循环后,电池容量仍≥80%。还支持全链路 GaN,38 重安全防护加持。

全新续航黑科技,榨干锂电池。搭载 SUPERVOOC S 电源管理芯片,放电效率高达 99.5%,极近无损;AI 智慧节电引擎加持,功耗降低。告别「日充」,将挑战 48 小时不断电。

真我GT Neo5 SE 搭载 Neo5 同款屏幕,同样是 6.74 英寸 1.5K+144Hz 柔性直屏,峰值亮度 1400nit,支持 2160Hz PWM 高频调光

http://b23.tv/STYfFx1
作者: kuenyou9    時間: 2023-4-1 21:52

望個SPEC 勁過NOTE 12 TURBO 好多. 睇下幾錢先

不過未用過真我個系統唔知點
作者: nnd    時間: 2023-4-1 22:55

望個SPEC 勁過NOTE 12 TURBO 好多. 睇下幾錢先

不過未用過真我個系統唔知點
kuenyou9 發表於 2023-4-1 21:52

紅米Note 12 Turbo係側邊指紋, 呢部Realme GT Neo5 SE係屏下指紋!
作者: 初恋    時間: 2023-4-2 06:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 剋星    時間: 2023-4-2 07:30

低端機好多都過5000電. 中高係少有過5000
作者: hkmand001    時間: 2023-4-2 09:11

部野如果定價8+128 2000以下。
唔好話note12 要玩完
中低市場全部都結束啦
因為而家note11tpro都係要1250先有6+128
8+128 差不多1500 比多500就大升級。邊個唔去馬
作者: mdws2002    時間: 2023-4-2 10:02

紅米Note 12 Turbo係側邊指紋, 呢部Realme GT Neo5 SE係屏下指紋!
nnd 發表於 2023-4-1 22:55

借帖問問大家。會鐘意側邊指紋定屏下指紋?

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: dannyu    時間: 2023-4-2 11:35

用緊GT NEO閃速版. 屏下指紋垃圾級別.. 明明背後普通指紋鎖咪算咯.
作者: ~Mac迷~    時間: 2023-4-2 11:48

Realme好多新機都冇港版,嘥氣
作者: IIII    時間: 2023-4-2 13:12

忍手未落單買12turbo就係等睇下呢部
作者: pkf    時間: 2023-4-2 13:36

最緊要有無 custom rom

via HKEPC Reader for Android
作者: midnight    時間: 2023-4-2 18:03

支唔支援band7? 如果唔支援咪連4G都冇?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 初恋    時間: 2023-4-2 18:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 普信    時間: 2023-4-2 18:42

望個SPEC 勁過NOTE 12 TURBO 好多. 睇下幾錢先

不過未用過真我個系統唔知點
kuenyou9 發表於 2023-4-1 21:52

系統ok,但一樣用唔到google 時間軸,部士啤gt neo 升左上android 13之後仲順左,暫時用過國行小米,iqoo同realme,系統做得最好係realme,之後先到小米,iqoo個系統極度唔適合香港人用
作者: 普信    時間: 2023-4-2 18:44

用緊GT NEO閃速版. 屏下指紋垃圾級別.. 明明背後普通指紋鎖咪算咯.
dannyu 發表於 2023-4-2 11:35

好多機屏下指紋都唔得,又限左用邊種mon貼,我都覺得好煩,但我自己買親d機都係屏下指紋,真搞笑
作者: midnight    時間: 2023-4-2 18:55

好多機屏下指紋都唔得,又限左用邊種mon貼,我都覺得好煩,但我自己買親d機都係屏下指紋,真搞笑 ...
普信 發表於 2023-4-2 18:44

Realme屏下指紋技術得唔得?定係張mon貼嘅問題?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hkepcmobile    時間: 2023-4-2 19:16

硬件幾好,唔知呢部有咩國際版可以買
可以一試
作者: kk6166    時間: 2023-4-2 21:33

系統ok,但一樣用唔到google 時間軸,部士啤gt neo 升左上android 13之後仲順左,暫時用過國行小米,iqoo ...
普信 發表於 2023-4-2 18:42



    100%同意,realme個系統係最好用,iqoo一更新總會有d問題。我手上三部realme都好好用,只係部gtneo 3更新ui4.0後用九方輸入時用唔到語音輸入,部x50 pro同q5用ui 3.0就無呢個問題。

指紋極靈敏,無得彈。mon貼用防窺款就死緊!
作者: kk6166    時間: 2023-4-2 21:35

硬件幾好,唔知呢部有咩國際版可以買
可以一試
hkepcmobile 發表於 2023-4-2 19:16


用國行就ok,我幾部都在tb買!whatsapp微信無遲超快,連香港中銀app都用到
作者: 龍咁威^^!    時間: 2023-4-2 21:53

我自己都係用開Realme做副機,國行機Realme setting 算係無咩問題。國行小米比較多setting 要做。

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: K-Cup~    時間: 2023-4-2 22:54

系統ok,但一樣用唔到google 時間軸,部士啤gt neo 升左上android 13之後仲順左,暫時用過國行小米,iqoo ...
普信 發表於 2023-4-2 18:42


只係咁岩你部有hard feeling姐
作者: 普信    時間: 2023-4-2 22:54

100%同意,realme個系統係最好用,iqoo一更新總會有d問題。我手上三部realme都好好用,只係部gtneo  ...
kk6166 發表於 2023-4-2 21:33

iqoo 我用緊部8gen+1版 neo7 whatsapp個鎖屏通知彈左出黎2秒就唔見左,然後個鎖屏通知其他app明明開晒,又唔會show係個鎖屏度,變相唔解鎖都唔知有無通知,極度弱智
作者: 普信    時間: 2023-4-2 23:04

只係咁岩你部有hard feeling姐
K-Cup~ 發表於 2023-4-2 22:54

試過晒重置都係唔得,我已經放棄了,想賣左部iqoo 換番其他牌子 但唔知邊到可以賣走呢d電話
作者: K-Cup~    時間: 2023-4-2 23:05

試過晒重置都係唔得,我已經放棄了,想賣左部iqoo 換番其他牌子 但唔知邊到可以賣走呢d電話:kickin ...
普信 發表於 2023-4-2 23:04


我可以接收既
作者: K-Cup~    時間: 2023-4-2 23:09

我可以接收既
K-Cup~ 發表於 2023-4-2 23:05


我部小米11T港行用到嬲嬲地, 又死點又倒水電!呢部真我有d期望!
作者: hkepcmobile    時間: 2023-4-2 23:12

用國行就ok,我幾部都在tb買!whatsapp微信無遲超快,連香港中銀app都用到
kk6166 發表於 2023-4-2 21:35



國行唔知用唔用到google pay
有香港行貨就好
作者: 普信    時間: 2023-4-2 23:33

我可以接收既
K-Cup~ 發表於 2023-4-2 23:05

how much
作者: 普信    時間: 2023-4-2 23:34

國行唔知用唔用到google pay
有香港行貨就好
hkepcmobile 發表於 2023-4-2 23:12

暫時用過咁多部國行,有google框架既都用到信用卡綁google pay
作者: K-Cup~    時間: 2023-4-3 03:02

how much
普信 發表於 2023-4-2 23:33


私左你!
作者: hkepcmobile    時間: 2023-4-3 10:44

暫時用過咁多部國行,有google框架既都用到信用卡綁google pay
普信 發表於 2023-4-2 23:34



原來係咁
不過大陸版有好多自帶app,聽講有d app 係del 唔到 / 香港用唔到,搞到系統比較臃腫
如果del 到就very good
最好有港版啦,又或者國際版都好,只係一定會比大陸版貴好多 ..
陣間2pm 就發佈,坐定埋位
作者: 初恋    時間: 2023-4-3 11:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dannyu    時間: 2023-4-3 11:16

我試過唔貼都唔得.
貼完再做指紋.用咗N年前師兄條片. 左右手交替, 倒轉部機, 佢醒呀!
話重覆指紋,我唔理佢喇照做.有時又DETECT唔到失敗.由0開始....吹漲!
作者: 普信    時間: 2023-4-3 11:37

原來係咁
不過大陸版有好多自帶app,聽講有d app 係del 唔到 / 香港用唔到,搞到系統比較臃腫
如果del  ...
hkepcmobile 發表於 2023-4-3 10:44

停晒啲app既上網權限就無咩問題再掉晒入一個folder封塵
作者: IIII    時間: 2023-4-3 12:03

等發佈,唔啱心水就落單12他寶
作者: hkepcmobile    時間: 2023-4-3 12:13

停晒啲app既上網權限就無咩問題再掉晒入一個folder封塵
普信 發表於 2023-4-3 11:37



如果ching 會入手大陸版,求教學。
留名學野睇點樣可以正常香港使用
作者: pcpal    時間: 2023-4-3 12:19

用緊GT NEO閃速版. 屏下指紋垃圾級別.. 明明背後普通指紋鎖咪算咯.
dannyu 發表於 2/4/2023 11:35 AM



    點垃圾?
作者: dannyu    時間: 2023-4-3 14:22

點垃圾?
pcpal 發表於 2023-4-3 12:19



    detect唔到指紋.AGAIN > AGAIN 再AGAIN. 或者FAIL 用密碼.
btw 而家轉用臉容解鎖.某程度上解決了指紋問題.
作者: 99819925    時間: 2023-4-3 14:51

8+256 1999
12+256 2299-100
12+512 2399-100
16+1T 2799-200
作者: 0kiyoshi0    時間: 2023-4-3 14:55

本帖最後由 0kiyoshi0 於 2023-4-3 14:56 編輯

遺憾,無OIS , UFS 3.1
作者: andypson    時間: 2023-4-3 14:58

有塑料支架,唔會買。

via HKEPC Reader for Android
作者: 初恋    時間: 2023-4-3 14:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 普信    時間: 2023-4-3 15:07

有塑料支架,唔會買。

via HKEPC Reader for Android
andypson 發表於 2023-4-3 14:58

紅米12 turbo好定呢部唔識分
作者: chihim2468    時間: 2023-4-3 15:11

只輸OIS ,其他屌打紅米,兩部rom 都係ufs 3.1 呢部ram 係LPDDR5X送1年延保同碎屏保

[youtube]SQd1HFZa5Ac[/youtube]
作者: worldcat    時間: 2023-4-3 15:16

最後有無B7??
作者: 131213    時間: 2023-4-3 15:39

本帖最後由 131213 於 2023-4-3 15:41 編輯

12+512 2299人仔
12+256 2199人仔
作者: 131213    時間: 2023-4-3 15:41

最後有無B7??
worldcat 發表於 2023-4-3 15:16


有b7



支持双卡 5G+5G

支持双卡 VoLTE & VoNR

网络频段

2G:GSM: 850/900/1800/1900

CDMA BC0

3G:WCDMA: B1/B5/B6/B8/B19

4G:FDD-LTE: B1/B3/B5/B7/B8/B18/B19/B26/B28A

TDD-LTE: B34/B38/B39/B40/B41(2515-2675MHz)

5G:SA: n1/n3/n5/n8/n28a/n40/n41/n77/n78

NSA: n1/n3/n41/n77/n78
作者: kk6166    時間: 2023-4-3 15:42

落定了一舊水。等10號比錢收貨
作者: kk6166    時間: 2023-4-3 15:43

回覆 26# hkepcmobile

用到
作者: andypson    時間: 2023-4-3 15:43

紅米12 turbo好定呢部唔識分
普信 發表於 2023-4-3 15:07

我就外觀行先,硬件上2部機系半斤八兩。

我會買12Turbo,Neo5 SE 正面同背面都難睇。

via HKEPC Reader for Android
作者: clubsim    時間: 2023-4-3 16:00

本帖最後由 clubsim 於 2023-4-3 16:10 編輯

鐘意側指紋就紅米

鐘意屏幕指紋+ B7 就realme  

via HKEPC Reader for Android


作者: kevinw915    時間: 2023-4-3 16:12

realme係咪無google framework?
作者: law_chiw    時間: 2023-4-3 16:17

有無呼吸燈?
作者: chihim2468    時間: 2023-4-3 16:21

我就外觀行先,硬件上2部機系半斤八兩。

我會買12Turbo,Neo5 SE 正面同背面都難睇。

via HKEPC Reader ...
andypson 發表於 2023-4-3 15:43


你都咁多旗艦機,又買多部中階?
作者: hopkins    時間: 2023-4-3 16:23

請教下大家,如果我係4G限速(儲值卡),無B7對我有無影響?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: pcpal    時間: 2023-4-3 16:29

detect唔到指紋.AGAIN > AGAIN 再AGAIN. 或者FAIL 用密碼.
btw 而家轉用臉容解鎖.某程度上解決了指 ...
dannyu 發表於 3/4/2023 02:22 PM



    有部GT2 (Android 13), 98%指紋OK, 2%係自己手指濕開唔到
作者: kuenyou9    時間: 2023-4-3 16:32

應該咁講真我個SPEC 好好多, 有 B7 雙GPS  1.5K MON 屏下指紋 100W快充

而且米12TURBO 就外觀靚好多 , 但就1K MON 單GPS 67W快充.
仲有3.5MM 耳機同側邊指紋

SPEC 都算差得多. 睇大家取捨啦
作者: hkmand001    時間: 2023-4-3 16:33

殺瘋了。今次note12仲點有人買
作者: andypson    時間: 2023-4-3 16:38

本帖最後由 andypson 於 2023-4-3 16:39 編輯
你都咁多旗艦機,又買多部中階?
chihim2468 發表於 2023-4-3 16:21

2選1,16+1TB用嚟代替我部X60 8+128做第三主機。

有時主機或副機會提早賣,禁第三主機就要頂上。

via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001    時間: 2023-4-3 16:48

紅米已死!realme當立!
各位宜家可以睇實e部機同note11tpro 6+128的走勢。
2000就有5500電8+256 快充100w 144hz1.5k屏
完全就係壓死哂中低市場,
宜家一係低買
一係realme
1300至2000中間個堆全部比佢壓死唒
作者: normalyan    時間: 2023-4-3 17:17

殺瘋了。今次note12仲點有人買
hkmand001 發表於 2023-4-3 16:33

各有各優勢啦, 要輕嘅一定揀米
作者: chan05    時間: 2023-4-3 17:19

有無人知呢部機係唔係無時間軸?

via HKEPC Reader for Android
作者: louisfly    時間: 2023-4-3 17:51

等618, realme機出名跌價快

via HKEPC Reader for Android
作者: hkmand001    時間: 2023-4-3 18:10

等618, realme機出名跌價快

via HKEPC Reader for Android
louisfly 發表於 2023-4-3 17:51



    e部可能會例外,因為e部本身已經平
好難跌
作者: 普信    時間: 2023-4-3 19:49

有無人知呢部機係唔係無時間軸?

via HKEPC Reader for Android
chan05 發表於 2023-4-3 17:19

照計大陸機好多都無,不過聽聞有幾部realme又可以用
作者: 普信    時間: 2023-4-3 19:54

紅米已死!realme當立!
各位宜家可以睇實e部機同note11tpro 6+128的走勢。
2000就有5500電8+256 快充100w  ...
hkmand001 發表於 2023-4-3 16:48

但睇見個支架同部實機都係麻麻地
作者: law_chiw    時間: 2023-4-3 20:01

realme有無內置雙開app?
作者: 普信    時間: 2023-4-3 20:12

realme有無內置雙開app?
law_chiw 發表於 2023-4-3 20:01

有,可以支援whatsapp及line
作者: 初恋    時間: 2023-4-3 20:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IIII    時間: 2023-4-3 21:19

兩部好難選
作者: tompkyou    時間: 2023-4-3 21:49

心動了~一次大陸機都未買過。
作者: andypson    時間: 2023-4-3 21:55

兩部好難選
IIII 發表於 2023-4-3 21:19


睇下比較再決定

【真我GT Neo5 SE全方位对比红米Note12 Turbo评测体验,谁是骁龙7+之王?】
https://www.bilibili.com/video/B ... 833c381ed536b6c9ff7
作者: tompkyou    時間: 2023-4-3 21:58

睇下比較再決定

【真我GT Neo5 SE全方位对比红米Note12 Turbo评测体验,谁是骁龙7+之王?】
...
andypson 發表於 2023-4-3 21:55



    正常都揀realme~好似除左重量,各方面都吊打redmi
作者: kk6166    時間: 2023-4-3 21:59

realme有無內置雙開app?
law_chiw 發表於 2023-4-3 20:01


真我個UI 4.0 雙開whatsapp有問題的,有時會無通知,有時又會無問題,用whatsapp business 都有呢個問題。總之怪怪的,微信就無事
作者: IIII    時間: 2023-4-3 22:28

睇下比較再決定

【真我GT Neo5 SE全方位对比红米Note12 Turbo评测体验,谁是骁龙7+之王?】
...
andypson 發表於 2023-4-3 21:55


等於你要靚仔定內涵
我都偏向12turbo,輕薄好緊要,
我都係副機做粗重嘢,唔用google
作者: 99819925    時間: 2023-4-3 22:35

realme而家有寫境外激活啟用或有問題
而且見facebook有個真我谷早幾日用部GT NEO 5去到越南鎖咗機用唔到
作者: andypson    時間: 2023-4-3 23:12

等於你要靚仔定內涵
我都偏向12turbo,輕薄好緊要,
我都係副機做粗重嘢,唔用google ...
IIII 發表於 2023-4-3 22:28

我自己外觀黨所以偏向12Turbo,
多500mAh電同充電快33w都可唔理。
但又想要1.5K mon,所以仲未比錢。

via HKEPC Reader for Android
作者: kevinw915    時間: 2023-4-3 23:23

睇吓邊部有得刷國際版先算
作者: IIII    時間: 2023-4-3 23:42

我自己外觀黨所以偏向12Turbo,
多500mAh電同充電快33w都可唔理。
但又想要1.5K mon,所以仲未比錢。

vi ...
andypson 發表於 2023-4-3 23:12


多500但1080P,睇返打機評測(雖然我不打機),12turbo係用電少啲,
realme吸引係1.5k+144hz+屏下,但realme入咗手玩厭咗好難出手
作者: IIII    時間: 2023-4-3 23:44

睇吓邊部有得刷國際版先算
kevinw915 發表於 2023-4-3 23:23


realme就算有刷機都麻煩啲,
12turbo起碼九成九會有eu
作者: hkepcmobile    時間: 2023-4-4 01:17

上網搵到話:
2160Hz 超高頻 PWM 調光 --- 僅低亮度有限支持 / 高亮度始終低頻閃爍,開發者沒有開關設定

對pwm敏感人士,吸引力大跌
作者: clubsim    時間: 2023-4-4 08:24

睇吓邊部有得刷國際版先算
kevinw915 發表於 2023-4-3 23:23

咁唔洗揀,通常紅米實有得刷。
Realme少見

via HKEPC Reader for Android
作者: 剋星    時間: 2023-4-4 08:26

本帖最後由 剋星 於 2023-4-4 10:00 編輯

啱啱睇完個價好癲..係想連自己友都打抵.
8+256  係1999
12+256係2199
12+512係2299  ←佢有冇SET錯價?  加100蚊多256GB  比我都唔買12+256
另一個最正.天貓官旗冇8+128

我最大考慮係冇按鍵指紋解鎖

有冇師兄訂左.好似官網訂最抵?送多個藍芽音箱? 天貓同JD都冇寫送同兩年電池保 藍芽音箱. 雖然黎到都係放埋一邊
但我又唔係官網老客.個POWERBANK又冇
作者: alax    時間: 2023-4-4 08:34

啱啱睇完個價好癲..係想連自己友都打抵.
8+128  係1999
12+256係2199
12+512係2299  ←佢有冇SET錯價?  加1 ...
剋星 發表於 2023-4-4 08:26

無set錯價,12turbo 都係咁賣,兩家係度對標價錢

via HKEPC Reader for Android
作者: 剋星    時間: 2023-4-4 08:37

無set錯價,12turbo 都係咁賣,兩家係度對標價錢  

via HKEPC Reader for Android ...
alax 發表於 2023-4-4 08:34



    小米...不了
作者: andypson    時間: 2023-4-4 08:39

啱啱睇完個價好癲..係想連自己友都打抵.
8+128  係1999
12+256係2199
12+512係2299  ←佢有冇SET錯價?  加1 ...
剋星 發表於 2023-4-4 08:26

因為都冇8+128版本,起步就8+256啦。

via HKEPC Reader for Android
作者: andypson    時間: 2023-4-4 08:40

回復 78 #IIII

呢個又啱,Realme系二手市場對比小米難送走。

via HKEPC Reader for Android
作者: IIII    時間: 2023-4-4 09:42

回復 IIII

呢個又啱,Realme系二手市場對比小米難送走。

via HKEPC Reader for Android ...
andypson 發表於 2023-4-4 08:40


係真係好恐佈, 例如同樣spec, 同樣價錢, 小米都有多人壓下價, realme直頭係冇人問
作者: hkmand001    時間: 2023-4-4 09:51

本帖最後由 hkmand001 於 2023-4-4 09:56 編輯
係真係好恐佈, 例如同樣spec, 同樣價錢, 小米都有多人壓下價, realme直頭係冇人問 ...
IIII 發表於 2023-4-4 09:42


realme之前個gt neo 3 好多人放機
所以你見到realme無人要
其實係供大於求
原因係當時分2個版本
80w 150w。而大跌價來自於80w
因為當時差不多價錢,有一加ace2競速版
只係1800就有12+256
而realme係唔會減價的
所以比較之下,自然無人要realme
二手差距不大,8+128跌幅最大
所以如果你打算賣出去
你都係直接上16+1t最保值
作者: 剋星    時間: 2023-4-4 09:59

本帖最後由 剋星 於 2023-4-4 10:00 編輯
因為都冇8+128版本,起步就8+256啦。

via HKEPC Reader for Android
andypson 發表於 2023-4-4 08:39



SOR.柒左.係8+256
作者: 剋星    時間: 2023-4-4 10:04

realme之前個gt neo 3 好多人放機
所以你見到realme無人要
其實係供大於求
原因係當時分2個版本
80w 150w ...
hkmand001 發表於 2023-4-4 09:51



    基本上都唔賣..但又唔想用屏下指紋機. 都係關機制好用..
又唔洗就住用邊款MON貼 雖然唔一定要用防偷窺
作者: 131213    時間: 2023-4-4 10:10

e部可能會例外,因為e部本身已經平
好難跌
hkmand001 發表於 2023-4-3 18:10



    仲有200跌,我記得個時q5 pro都好正1899 點知雙十一個幾日直頭1389賣....
作者: worldcat    時間: 2023-4-4 10:18

請教下大家,如果我係4G限速(儲值卡),無B7對我有無影響?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1) ...
hopkins 發表於 2023-4-3 16:23


唔同台唔同地方都會有唔同,但每唔止係快慢問題,最大問題係收唔收得到信號。
相信室外唔大問題,但室內真係有機會只收到一兩條BAND。咁收少一條就會慢好多甚至無信號。

好似我有用鴨仔年卡,咁橋我公司座位只係收到B7,如果部機無B7就等於上唔到網。
作者: sp1818    時間: 2023-4-4 10:30

唔同台唔同地方都會有唔同,但每唔止係快慢問題,最大問題係收唔收得到信號。
相信室外唔大問題,但室內 ...
worldcat 發表於 2023-4-4 10:18


有咩方法測到果個位可以收到咩頻?
作者: hkmand001    時間: 2023-4-4 10:44

今年無3mm出來。
因為apple一個人包哂台積3mm
所以今年8月,係4mm的加強版
對市場衝擊估計不大
如果今年有意買手機人士
勸你地最好今年6月7月特價就去馬
因為上年6月7月係全年最平時間
作者: hkmand001    時間: 2023-4-4 10:48

realme 初步睇銷售量並不高
到今日仲可以有16+1t
而銷售量,全部拼xx大約得800部左右
其他唔知
可能大家都去官網買唔定
作者: IIII    時間: 2023-4-4 10:52

本帖最後由 IIII 於 2023-4-4 10:56 編輯
realme之前個gt neo 3 好多人放機
所以你見到realme無人要
其實係供大於求
原因係當時分2個版本
80w 150w ...
hkmand001 發表於 2023-4-4 09:51


唔關事,由realme x2 pro已買realme機嚟玩,由當時到neo3都係無乜人問津~
識得去閑魚買,會平唔少
(當然好多多人信唔過閑魚)

而家12turbo 12+256全新 已經1950買到
作者: hkmand001    時間: 2023-4-4 11:11

唔關事,由realme x2 pro已買realme機嚟玩,由當時到neo3都係無乜人問津~
識得去閑魚買,會平唔少
(當 ...
IIII 發表於 2023-4-4 10:52


閒魚香港人買好危險
無法拆驗貨
作者: sp1818    時間: 2023-4-4 11:16

今年無3mm出來。
因為apple一個人包哂台積3mm
所以今年8月,係4mm的加強版
對市場衝擊估計不大
如果今年有 ...
hkmand001 發表於 2023-4-4 10:44


我一直等緊小米13減,但到而家都唔肯減價,反而等到一批中端㭃神仙打架,好多性價比高既機出現,spec其實唔比小米13 X90呢類機差好多。
作者: normalyan    時間: 2023-4-4 11:21

閒魚香港人買好危險
無法拆驗貨
hkmand001 發表於 2023-4-4 11:11

大陸人屋企收到貨可以拆件 唔啱即退
作者: hkmand001    時間: 2023-4-4 11:27

本帖最後由 hkmand001 於 2023-4-4 11:29 編輯
大陸人屋企收到貨可以拆件 唔啱即退
normalyan 發表於 2023-4-4 11:21



    順豐拆驗係大陸好平常
香港就唔比你拆。直接話唔收件就退件
好臭串的!
拆驗係指拆開包裝。睇下入面有無破損
屏幕之類特別易爆
手機就怕佢寄石頭





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2