作者: wongsiuon 時間: 2023-3-22 12:12 標題: 3千幾蚊的手機有咩好選擇?
本帖最後由 wongsiuon 於 2023-3-22 12:15 編輯
想買Android手機, BUDGET 3千幾蚊有咩好選擇?
要影相好, 唔打機.最好行貨. 謝謝
作者: Ronaldino 時間: 2023-3-22 13:04
S21fe
via HKEPC Reader for Android
作者: CMS 時間: 2023-3-22 14:24
本帖最後由 CMS 於 2023-3-22 14:28 編輯
888 還有人在推介,看來賣唔晒
沒人要
3000 幾 行貨
應該選擇S870 或 mtk8100
這䫶應該才抵用
品牌看個人喜好
作者: usei 時間: 2023-3-22 14:38
如果不上 FE
A23 / A24 / A34 好了
作者: kens4 時間: 2023-3-22 15:47
榮耀70
作者: CMS 時間: 2023-3-22 15:58
本帖最後由 CMS 於 2023-3-22 16:03 編輯
778G 行貨,3千幾
推价778G,S888,良心hkepc會員

作者: kennonma 時間: 2023-3-22 16:18
国水vivo s16
相机好又平
via HKEPC Reader for Android
作者: kens4 時間: 2023-3-22 17:17
回覆 6# CMS
唔係野野都睇粒U既!! 影相好就得啦!!
本人正正用緊11T Pro+Honor70
作者: CMS 時間: 2023-3-22 17:58
S730 和 mtk8100 只係用來上網
用同一個wifi, 顺暢都感覺有分別
就算唔打機,以後更新系統更吃資源
用S870級數,算做中階
作者: polymer12 時間: 2023-3-22 19:36
本帖最後由 polymer12 於 2023-3-22 11:38 編輯
我TG群有fd 用緊Vivo V25 Pro 同HONOR 70 都$3千中
港行黎講 .兩部我都覺得影得唔錯 靚過我部X4 GT
作者: C1GA 時間: 2023-3-22 20:20
Nokia X30 5G
作者: bebird 時間: 2023-3-22 21:12
用緊S888,冇打機,做咩都好快唔熱
作者: CMS 時間: 2023-3-22 22:04
本帖最後由 CMS 於 2023-3-22 22:14 編輯
S888過熱會自動降頻(所以才不會熱)
由其等到天氣3X度,就唔會好快唔熱,這才是最大問題。
作者: bebird 時間: 2023-3-23 20:33
可能長期打大作遊戲就會,但我唔打機,夏天都唔會熱,又唔會突然減速拉慢。
作者: jeffchan 時間: 2023-3-23 22:22
近期搵緊,想買比屋企人用,唔知邊度買信得過又平
via HKEPC Reader for Android
作者: goku101429 時間: 2023-3-23 22:49
如果會打機3000 買邊部好?
作者: polymer12 時間: 2023-3-23 22:54
回覆 16# goku101429
X4 GT 近排唔洗$2400 天璣8100
仲要港行跟67W牛 8+256
作者: kens4 時間: 2023-3-23 23:00
20mins 回血, 爽到無朋友
作者: bebird 時間: 2023-3-23 23:36
邊部?
作者: kens4 時間: 2023-3-23 23:37
回覆 19# bebird
11T Pro
作者: Ronaldino 時間: 2023-3-23 23:53
S21fe 影相唔差,有光學3x zoom,基本功能野齊 (n79, 雙5g, 無線充)
港版唔使煩whatsapp delay, google時間軸,絕大部份銀行app支援指紋解鎖,已經煩少好多野
加埋外圍配件多選擇,如果唔打機,S888唔算熱
S888又點,用得安心舒適方便就夠
via HKEPC Reader for Android
作者: polymer12 時間: 2023-3-24 17:46
本帖最後由 polymer12 於 2023-3-24 09:48 編輯
會唔會諗下 Motorola Edge 30 Pro
見有特價$港行3699
_________________________
驍龍 8 Gen 1 處理器
50MP主鏡提供OmniVision’s OV50A 1/1.55" 感光元件 光學防震
6.7吋144Hz FHD+POLED 顯示屏畫面極致流暢
IP52 . 4,800 mAh 68W Charging
256GB ROM、12GB RAM
https://m.eprice.com.tw/mobile/talk/4537/5723898/1
作者: CMS 時間: 2023-3-24 18:03
本帖最後由 CMS 於 2023-3-24 18:07 編輯
樓主hkepc 好多良心朋友
Snapdragon 8 Gen 1 再度翻車?中國媒體深度評測:GPU 效能強,但功耗也爆炸高
https://www.kocpc.com.tw/archives/417330
Snapdragon 8 Gen1 太熱連 Sony 都頂不住?Xperia 1 IV 會有專用散熱風扇背夾
https://qooah.com/2022/05/13/son ... d-cooling-fan-clip/
作者: polymer12 時間: 2023-3-24 18:50
論壇冇得blacklist 某d師兄 成日講肺話唔想睇到
作者: CMS 時間: 2023-3-24 19:48
我都唔想睇
推介問題手機回覆
8Gen1 大家都知係 發熱有大問題, 仲推介俾別人

作者: miuup 時間: 2023-3-25 07:54
請問 Redmi K40S 可以嗎?
會唔太舊款?
比 Redmi 11T PRO 邊部好? 先謝
作者: 扑街仔 時間: 2023-3-25 08:31
S21fe 影相唔差,有光學3x zoom,基本功能野齊 (n79, 雙5g, 無線充)
港版唔使煩whatsapp delay, google時 ...
Ronaldino 發表於 2023-3-23 23:53
S21FE 剛好用左一年,功能齊影相合格尺寸重量恰好
遊戲我玩Real Racing 3, 係會熱但你會放部機在春袋嗎?
作者: kichiku 時間: 2023-3-25 09:41
870 真係過哂時喇
via HKEPC Reader for Android
作者: verynothing 時間: 2023-3-25 09:56
三叔 A 系
作者: kens4 時間: 2023-3-25 11:30
回覆 21# Ronaldino
epc特別多呢類人,明明自己未用過,齋係塘邊鶴,係咁吹吹吹
作者: kens4 時間: 2023-3-25 11:32
回覆 10# polymer12
上次同朋友去日本用70影生活照。。。直頭一流!!
作者: leungzboy 時間: 2023-3-25 13:07
888肯定係熱架啦
咁樓主都講到明唔打機咁仲有咩好熱唔熱
推華為就真係唔知諗咩啦
作者: kens4 時間: 2023-3-25 14:06
部機好就值得推嫁唔啦!! 有分三星可以推,華為唔可以推的嗎? 如果係我唯有返出去先啦。
作者: CMS 時間: 2023-3-25 15:00
本帖最後由 CMS 於 2023-3-25 15:01 編輯
過熱同手機壽命有好大關係




明知有缺陷都買.
華碩旗艦手機爆死機潮,旗下高通 S888 處理器產品通通中獎
https://www.eprice.com.tw/mobile/talk/4543/5689395/1/
作者: leungzboy 時間: 2023-3-25 17:27
回覆 33# kens4
88
作者: tn1 時間: 2023-3-25 18:40
但係如果冇焊接問題唔會搞到咁 Samsung 888型號唔覺有咩死機災情
作者: kens4 時間: 2023-3-25 20:02
回覆 35# leungzboy
咪傻啦,講拜拜。 你以為個論壇你開嫁! 唔講得華為!!
作者: polymer12 時間: 2023-3-25 20:11
本帖最後由 polymer12 於 2023-3-25 12:13 編輯
認同.之後我都唔想再入呢個android版了 好多異能人仕
要吹水去巴X或登果邊仲好 正常好多
作者: kens4 時間: 2023-3-25 20:20
我都係隨口講下,“如果唔講得華為既,我就唯有出返去”。
點知佢真係當到個論壇係佢開既(同我講拜拜)。
作者: leungzboy 時間: 2023-3-25 21:48
笑死 又係你自己講先出返去
咁我咪同你講88
話知你岩唔岩聽
係香港用華為就係垃圾
作者: kens4 時間: 2023-3-25 21:50
真心鍾意呢句:係香港用華為就係垃圾
作者: bebird 時間: 2023-3-25 22:32
咪係!我部S888不知用得幾開心。佢粒U熱,但廠設計好,散熱落足料就都OK。我部機唔打機,就算打小品,都唔熱,夏天暖暖哋囉!可能打大作full load會熱掛。
人人話S865/S870 > S888 > 8Gen1/8Gen1+ 呢幾代,得S865/S870先正常用得,再要快啲要轉用MTK,唔用高通。
作者: skywalker167 時間: 2023-3-26 00:16
我如果只是用來上文字網頁 同 回覆whatsapp 同上堂影黑板的相
完全不打機 不會播片 完全不用任何社交媒體如facebook instagram
不知道用 所謂的火龍會不會有分別
作者: JIMillim 時間: 2023-3-26 01:39
8Gen1+改善好多, 正常用得
S888、8Gen1 表現真係唔掂(三星製程)
作者: bebird 時間: 2023-3-26 10:41
火龍只對好大食嘅情況先會過熱吧,例如打大作遊戲、長時間拍4K片。
睇片粒U有解碼,唔會大食,上社交媒體都唔會好大食。
作者: 雙貓抓門 時間: 2023-3-26 12:06
影相得只能選旗鑑機,因為貴就貴在呢度
新嘅又過BUDGET
上一兩年又嫌粒U 熱,真係無乜選擇
真係揀一部我會推介OPPO X3 PRO
作者: CMS 時間: 2023-3-26 12:34
本帖最後由 CMS 於 2023-3-26 12:37 編輯
5000萬 vs 1 億 像素
現在CPU 選擇多, 做乜係咁推有缺陷 CPU (S888)
小米12T HK$3999 1 億像素廣角鏡頭 OIS 光學防手震
https://www.mi.com/hk/product/xiaomi-12t/specs
作者: JIMillim 時間: 2023-3-26 12:57
我買旗艦U 就係買佢嘅效能
綁手綁腳唔畀用咁盡(防過熱), 咁我買嚟做乜?
我不如買平啲仲好啦!
作者: bebird 時間: 2023-3-26 13:20
本帖最後由 bebird 於 2023-3-26 17:58 編輯
我都知S23好,睇自己要嘅用途同預算買機吧!樓主唔打機,我覺得無問題。
作者: kens4 時間: 2023-3-26 13:54
回覆 48# JIMillim
旗艦U?! 3千幾蚊的手機有咩好選擇?
作者: CMS 時間: 2023-3-26 16:25
FE21 得哥1200萬,現在5000萬OIS都唔少機
推介俾仇人,是不錯選擇
作者: JIMillim 時間: 2023-3-26 17:24
三千幾蚊想買旗艦機, 只可以揀大陸品牌, 仲要係過氣型號
SONY、三星嗰啲就唔使諗啦, 一定超預算
作者: ah78hk 時間: 2023-3-26 17:50
GT neo 5
作者: kens4 時間: 2023-3-26 17:51
點會無問題?! 你唔知“係香港用華為就係垃圾”嗎?
無知真係好可怕的,如果佢知道香港好多基建都係華為設備,甚至乎佢而家屋企個寬頻個modem都係用緊華為嘅,佢會唔會戒用電子設備
作者: bebird 時間: 2023-3-26 18:02
像素多少唔係影相唯一嘅質素指標,吸光度、軟件等都好重要。
作者: kens4 時間: 2023-3-26 18:11
回覆 55# bebird
你講啲咁學術性嘅terms未必人人識的!! 總之像素越大越好,2億一定好過1億的!!!5000萬一定好過1200萬!!
作者: 雙貓抓門 時間: 2023-3-26 19:48
回覆 47# CMS
12T 三鏡不全喎,(其中一個只是微距鏡頭湊數)
咁已經FAIL 啦樓主要求影相
作者: 雙貓抓門 時間: 2023-3-26 19:52
呢個真,SONY PRO-I 成皮嘢一部,都係1,200 萬像素主攝
REDMI NOTE 12 平價機都有2 億像素鏡頭,得啖笑
作者: 雙貓抓門 時間: 2023-3-26 20:00
真係唔想用大陸機又怕熱U
二手*** S20 Ultra 都諗得過
作者: skywalker167 時間: 2023-3-26 20:18
本帖最後由 skywalker167 於 2023-3-26 12:25 編輯
我頭先去試了米13系列一部108MP主鏡的手機
不是紅米系列
不記得型號,好似是13t,定12t,見到影店內遠處光猛地方
畫面好不清 好多雜訊 仲要是1x未zoom大已經見到好明顯雜訊
畫面非常粗燥
相反Samsung 平價A系列64MP主鏡頭完全不會有呢個問題
就算2x影出來或者1x影出來zoom到好大都不會有明顯雜訊或者模糊不清或者油畫化問題
而且Samsung 平價a系列啟動相機的速度明顯快過部小米高階系列
如果話買電視就話電器店會為某些品牌tune差個畫質
以凸顯傳統大牌子更靚
我相信手機無得錦玩
作者: CMS 時間: 2023-3-26 21:28
真的唔明,手機發熱唔當一回事
當今的大多數充電電池都屬於鋰電池,它們的工作溫度範圍為15℃ 到35 °C,在這個溫度範圍內性能最高,容量最大。 如果在低於15℃的環境溫度下使用電池,電池內的電化學反應速度會下降,電池的性能隨之降低、電量下降。 如果在超過35℃的環境溫度下使用電池或電池包,電池老化速度會逐漸加快。
Google 找一下就有
https://www.google.com/search?q= ... mobile-gws-wiz-serp
作者: lous 時間: 2023-3-26 22:21
我部s20u 就係3k 内2手,不過要小心 check機。
個人推s20u , 對比小米12,13, 影相真係正好多。 而且唔知點解,小米12 用chrome full screen 睇片耐唔耐會定格,退出全屏幕先正常。但s20u各方面都無問題
via HKEPC Reader for Android
作者: FT907 時間: 2023-3-27 09:35
所以啲人用快充 差到舊電發滾都話冇嘢 畀我真係唔好搞 反正夜晚瞓覺 由得佢 用1A 慢慢叉
作者: 雙貓抓門 時間: 2023-3-27 13:15
唔係話發熱唔緊要
但第一,樓主講明要影相,咁當然攝力先係主題。其他minor
第二,sd888 都出咗3 年,各廠都有調教,加上樓主唔打機,熱極有譜
要長焦中焦短焦三鏡齊全,又要3千左右
就只有2 年前旗艦 (推oppo find x3 pro / samsung s21 ultra)
或較慢的3 年前旗艦 (推samsung s20 ultra)
Mi 12T 無長焦會好多嘢都影唔到
作者: leungzboy 時間: 2023-3-27 14:48
我開頭都以為會熱 後來用過先知只係暖暖地
上百W個D我就唔知 未用過
作者: FT907 時間: 2023-3-27 14:53
我 ViVO X50e, 用原裝33w 火牛, 11 V 3A, 個電池一樣會發熱,
現在我用舊式嗰啲火牛1A 咁叉, 基本上四個鐘頭已經充滿
作者: kens4 時間: 2023-3-27 15:51
我 11T pro用原裝120w 火牛, 個電池一樣會發熱,
基本上唔洗24分鐘已經充滿
作者: leungzboy 時間: 2023-3-27 15:56
本帖最後由 leungzboy 於 2023-3-27 16:02 編輯
我用小米33W 只係暖暖地
就算打機CPU熱到辣手 電都只係暖
我既情況邊充邊玩先會感受到粒電會熱到有問題
作者: CMS 時間: 2023-3-27 16:12
本帖最後由 CMS 於 2023-3-27 16:20 編輯
80w 手機只用1.5A/3A充電,完全唔覺有發熱
就算平時上網,打機外都唔覺發熱
Mtk8100 非常滿意
OLED MON 開得耐,會有微暖
作者: erickleung 時間: 2023-3-28 15:50
我用緊小米11 ultra. 只剩國行版,相機在三四千蚊價位手機中,無得輸, 現在賣一部少一部,價位升回4千頭, 我自行刷回國際ROM, 仍可當主機用上一年了

