Board logo

標題: Redmi K40 集中討論區 (2月25日發佈) [打印本頁]

作者: andypson    時間: 2021-1-11 21:07     標題: Redmi K40 集中討論區 (2月25日發佈)

本帖最後由 andypson 於 2021-2-17 16:26 編輯

大家仲掂唔掂888?

[attach]2243013[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 200801    時間: 2021-1-11 21:45

888 唔掂 自減二千
作者: moarfish    時間: 2021-1-11 22:03

幾好呀,我鐘意非曲mon
作者: IIII    時間: 2021-1-11 22:06

888機海殺到, 啱先出咗Iqoo 7
2999會繼續掂吓
睇下又係咪又厚又重
作者: Q-Q    時間: 2021-1-11 23:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: edl0025    時間: 2021-1-12 06:12

紅米一貫玩法,K40未必比888你,注意後面系列字樣
可能K40 PRO先有888你玩
Q-Q 發表於 2021-1-11 23:03



    K40 都$2999, 如果真係要PRO 至有888... 咁不如直摟貫MI 11 $3999...
作者: andypson    時間: 2021-1-12 07:24

紅米一貫玩法,K40未必比888你,注意後面系列字樣
可能K40 PRO先有888你玩
Q-Q 發表於 2021-1-11 23:03

2999都唔比888?禁2999比865?邊個會買?

via HKEPC Reader for Android
作者: Q-Q    時間: 2021-1-12 08:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TEKKHG    時間: 2021-1-12 08:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: clubsim    時間: 2021-1-12 08:47

本帖最後由 clubsim 於 2021-1-12 08:49 編輯

等幾間廠出哂888, 發哥都出埋新u. 唔洗搶貨。
618特價先買

via HKEPC Reader for Android
作者: stephen1029dog    時間: 2021-1-12 08:48

大家仲掂唔掂888?




via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-1-11 09:07 PM

又係pro 888+長鏡,正常,888.出多過t版865

via HKEPC Reader for Android
作者: clubsim    時間: 2021-1-12 09:00

888機海殺到, 啱先出咗Iqoo 7
2999會繼續掂吓
睇下又係咪又厚又重
IIII 發表於 2021-1-11 22:06

我覺得紅米都偏重。
無理由個spec 仲好過小米11 , 但又平過佢。

via HKEPC Reader for Android
作者: jozifkwan    時間: 2021-1-12 12:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Kis`s    時間: 2021-1-12 12:40

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: IIII    時間: 2021-1-12 12:43

講到 888 咁恐怖??
但 810 / 820 真係災情好嚴重, 忘記唔到
Kis`s 發表於 2021-1-12 12:40



810啫
我記得820我用過zuk 2都好慳電
作者: ponghk    時間: 2021-1-12 12:51

https://www.youtube.com/watch?v=O7Bj7ONuqgM
依條片試 888 幾熱+食電
作者: moarfish    時間: 2021-1-12 13:08

依條片試 888 幾熱+食電
ponghk 發表於 2021-1-12 12:51


一直都只有這條片唱衰,暫時都未見其他報告話同樣問題。
作者: chihim2468    時間: 2021-1-12 13:29

本帖最後由 chihim2468 於 2021-1-12 13:37 編輯
一直都只有這條片唱衰,暫時都未見其他報告話同樣問題。
moarfish 發表於 2021-1-12 13:08



大陸評測又話人信唔過唱衰,好啦有外國片有會員post過喎,唔好扮睇唔到
其實就算大陸個評測都有理有據,點解屈人唱衰,我比較相信三星工藝真係炒左車,但可以用散熱系統,後期軟件優化救得幾多得幾多,Mi11 最主要都係過熱降頻,睇下未來出其他機款會唔會好D ,不過用緊865 旗艦真係可以唔換住,提升好有限

頭先post錯片:
https://www.youtube.com/watch?v=bW7x-4sPOug&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=Po-GyDJfx9c&feature=youtu.be
作者: alex008    時間: 2021-1-12 15:17

865会否減返-500~800
哈哈哈
作者: Q-Q    時間: 2021-1-12 17:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ponghk    時間: 2021-1-13 12:48

865会否減返-500~800
哈哈哈
alex008 發表於 2021-1-12 03:17 PM



k40 寧願佢用 865 平啲賣比我地好多, 只需要佢個 120hz amoled
作者: 3dgold    時間: 2021-1-13 22:24

紅米三、四个月就出一部
作者: blkbd5    時間: 2021-1-13 23:10

如果K40 用SD888就死得,買咗K30 Pro就開心,可以用多一年等K50!
作者: ponghk    時間: 2021-1-21 11:09

本帖最後由 ponghk 於 2021-1-21 11:20 編輯

暫時知道 K40 Pro S888 2999RMB 起, K40 S870 價格未知. 紅米電競手機 MTK1200.

K40 系已知 FHD+(2400x1080) AMOLED 120hz 無 2k, 雙 speaker.
作者: andypson    時間: 2021-1-21 12:24

暫時知道 K40 Pro S888 2999RMB 起, K40 S870 價格未知. 紅米電競手機 MTK1200.

K40 系已知 FHD+(2400x108 ...
ponghk 發表於 2021-1-21 11:09

2K留小米,K40冇2K正常。

via HKEPC Reader for Android
作者: ponghk    時間: 2021-1-21 12:37

2K留小米,K40冇2K正常。

via HKEPC Reader for Android
andypson 發表於 2021-1-21 12:24 PM


感覺 K40 Pro 同小米 11 除了 2K amoled 其餘分別不大, 好似一樣 108MP. 塊 2k amoled 貴 1000RMB
作者: ricky1992    時間: 2021-1-29 21:40

如果紅米有IP67防水就最好
作者: jholeass    時間: 2021-1-30 09:21

我估2999 k40
3999 k40pro
作者: stephen1029dog    時間: 2021-1-30 10:04

而 Redmi 也將會在近期推出全新機型 Redmi K40 系列,據悉該系列將會有兩個版本,標準版本配備 Snapdragon870 處理器,而 Pro 版本搭載的是 Snapdragon 888 處理器。除此之外 Redmi 還將會推出一款中低階電競手機,首發天璣1200 處理器,將會搭載 120Hz 的屏幕以及線性摩打。
作者: roychow1420    時間: 2021-1-30 10:45

888U都只是2999元,相信870U只需2588左右吧!
作者: stephen1029dog    時間: 2021-1-30 11:01

888U都只是2999元,相信870U只需2588左右吧!
roychow1420 發表於 2021-1-30 10:45 AM


我想香港返870U.一來平D,U慳電D,平MON.二來小米都唔想頂佢部11.
作者: kimyiu1029    時間: 2021-1-30 14:19

按小米死性,一出唔會齊裝,過多一個月又出個pro,過多一個月又出個ultra pro,過多一個月又出個xxxx

後悔無買k30pro zoom
用緊MI8 EE
作者: hkkkf    時間: 2021-1-30 17:02

我想香港返870U.一來平D,U慳電D,平MON.二來小米都唔想頂佢部11.
stephen1029dog 發表於 2021-1-30 11:01


S870u Moto,賣緊1999人仔
作者: g4compu    時間: 2021-1-30 19:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: clubsim    時間: 2021-1-30 21:03

888U          2999
870U          2499
天玑1200   1999   等下個月尾開估
作者: nixon    時間: 2021-1-31 22:55

咁快唔用7xx字cpu...
作者: ricky1992    時間: 2021-2-5 23:20

今次反而有興趣佢用mtk 1200
高通888咁食電就唔會諗
作者: ponghk    時間: 2021-2-7 10:28

mtk 同 7 字國行版唔會再有 google 要刷 eu
作者: ponghk    時間: 2021-2-7 10:33

按小米死性,一出唔會齊裝,過多一個月又出個pro,過多一個月又出個ultra pro,過多一個月又出個xxxx

後悔 ...
kimyiu1029 發表於 2021-1-30 02:19 PM


用緊 k30 pro zoom 厚少少重少少, 想轉 mi11. 咁真心部機好好, Zoom 版主鏡 F1.6 小米有史以黎最大光圈勁過 mi 10/11. 全屏無打洞, 最後一部可以買得到既全屏旗艦. 電力都幾好, 865 唔會差.

而家已經有傳會有 mi11 lite zoom 仲有 k40 pro zoom. K40/K40 Pro 64MP 主鏡, K40 Pro Zoom 108MP + Zoom.
作者: ronc2490    時間: 2021-2-7 16:25

按小米死性,一出唔會齊裝,過多一個月又出個pro,過多一個月又出個ultra pro,過多一個月又出個xxxx

後悔 ...
kimyiu1029 發表於 2021-1-30 14:19

我買k30 pro zoom 8/256 2799人仔。
睇黎k40相機唔會比k30 pro zoom有進步,865比888用起上黎冇乜分別,所以冇乜興趣"upgrade"
作者: ronc2490    時間: 2021-2-7 16:31

用緊 k30 pro zoom 厚少少重少少, 想轉 mi11. 咁真心部機好好, Zoom 版主鏡 F1.6 小米有史以黎最大光圈勁 ...
ponghk 發表於 2021-2-7 10:33

唔知係咪所有k30 pro zoom 都係咁定我部有問題。
主攝經常對焦唔倒。 廣角及長焦冇問題是, 我有時要轉去0.6x再轉返1x先對焦到。
作者: honkeung    時間: 2021-2-8 15:02

唔知係咪所有k30 pro zoom 都係咁定我部有問題。
主攝經常對焦唔倒。 廣角及長焦冇問題是, 我有時要轉去0 ...
ronc2490 發表於 2021-2-7 16:31


我是K30 Pro Zoom 用家, 主攝只係拍片時試過兩次對唔到焦, 兩次都係錄影緊時zoom 前 zoom 後, 跟住就對唔到焦, 濛晒。
影相則未試過。
作者: ponghk    時間: 2021-2-12 21:43

回復 41 #ronc2490

主攝對焦又快又準, 完全無事, f1.6 好暗都對得好好。我行 12.0.9 佢話依個 update 對相機有重大改善。如果你試左唔得, 肯定你部壞。

via HKEPC Reader for Android
作者: andypson    時間: 2021-2-17 16:21

如果K40用870好似仲好?

[attach]2249479[/attach]
[attach]2249480[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: andypson    時間: 2021-2-17 16:27

25號發佈

[attach]2249481[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: BC0101    時間: 2021-2-19 10:58

[attach]2249755[/attach]
作者: blkbd5    時間: 2021-2-19 11:27

[youtube]xvkvbIWVgfU[/youtube]
作者: nnd    時間: 2021-2-19 12:29

如果K40用870好似仲好?




via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-17 16:21

正啊喂!
作者: nnd    時間: 2021-2-19 12:30

如果K40用870好似仲好?




via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-17 16:21

睇真d, 似P圖喎...
作者: andypson    時間: 2021-2-19 12:53

雙旗艦

[attach]2249767[/attach]
[attach]2249768[/attach]
[attach]2249769[/attach]



via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: andypson    時間: 2021-2-19 12:54

睇真d, 似P圖喎...
nnd 發表於 2021-2-19 12:30

禁用870好定天機1200?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: gk9583    時間: 2021-2-19 13:23

雙旗艦


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-19 12:53


又係分跟充電器版同唔跟電器版?
作者: 神諾    時間: 2021-2-19 16:54

禁用870好定天機1200?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-19 12:54

MTK好似冇內置GMS

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: blkbd5    時間: 2021-2-19 17:25

K40 用 SD870,正!
[youtube]enqA9TbmhY0[/youtube]
作者: getronics    時間: 2021-2-19 18:32

MTK好似冇內置GMS

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
神諾 發表於 2021-2-19 16:54
K30 U 都追加返。。
作者: ricky1992    時間: 2021-2-19 18:39

禁用870好定天機1200?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-19 12:54


我覺得天璣1200會好D
此終佢個5G唔係外掛
作者: clubsim    時間: 2021-2-19 19:55



有真機睇
作者: snake217    時間: 2021-2-20 10:56

k40 會唔會冇GMS 架?

via HKEPC Reader for Android
作者: g4compu    時間: 2021-2-20 14:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: getronics    時間: 2021-2-20 16:05

k40 會唔會冇GMS 架?

via HKEPC Reader for Android
snake217 發表於 2021-2-20 10:56
最平果部多數無, 對照返K30 系列。 U 都追加返, 大陸米都講左以後會增加內置型號。
作者: blkbd5    時間: 2021-2-20 17:20

最平果部多數無, 對照返K30 系列。 U 都追加返, 大陸米都講左以後會增加內置型號。 ...
getronics 發表於 2021-2-20 16:05

但系K40用SD870先最好,而妖米講話8系U會有谷哥框架的!
SD888漏電吖!
作者: Ronaldino    時間: 2021-2-20 17:52

888有雙5G加內置modem晶片,計落點都好過上代超頻版870

via HKEPC Reader for Android
作者: chihim2468    時間: 2021-2-20 18:13

本帖最後由 chihim2468 於 2021-2-20 18:15 編輯
講咗以後都冇…

via HKEPC Reader for Android
g4compu 發表於 2021-2-20 14:41



嘩,老作真係唔使本  

小米集團 (01810) 於社交媒體上針對近期「小米手機不再支持GMS」的報道作澄清。小米公表示,有關說法出自小米社區解答組成員,該組織是由熱心的「米粉」組成,並非官方聲明。
小米解釋,部分國內機型系統已經預裝了GMS服務框架,這部分機型不受影響。對於系統沒有預裝GMS服務(Google行動服務)框架的機型,今後「不再特殊支持用戶自行安裝GMS框架」,但該公司未來會增加更多機型的GMS系統預裝以滿足用戶需求。同時,國際版機型不受影響。


用得8系點都唔會係低階機啦,性價比高賣得平唔代表係低階

https://inews.hket.com/article/2 ... E5%86%8D%E8%B7%8C4-
作者: kk9ghost    時間: 2021-2-20 18:58

但系K40用SD870先最好,而妖米講話8系U會有谷哥框架的!
SD888漏電吖!
blkbd5 發表於 2021-2-20 17:20


其實電真係咁重要咩?   依家啲機叉電愈黎愈快, 如果120W個啲幾個字叉完, 慢嘅都係一個鐘左右
況且又唔係個個會係咁玩啲大食game
作者: kimyiu1029    時間: 2021-2-20 19:08

"不再特殊支持用戶自行安裝GMS框架" 可圈可點
作者: andypson    時間: 2021-2-20 22:01

螢幕值得期待???

[attach]2250045[/attach]
[attach]2250047[/attach]
[attach]2250048[/attach]
[attach]2250050[/attach]
[attach]2250049[/attach]
[attach]2250051[/attach]





via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: kk9ghost    時間: 2021-2-21 00:50

螢幕值得期待???












via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-20 22:01


好似都幾正, 係最衰有孔
本身用緊honor note 10, 睇下會唔會換佢
作者: chihim2468    時間: 2021-2-21 07:46

本帖最後由 chihim2468 於 2021-2-21 07:52 編輯
螢幕值得期待???










via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-20 22:01



其實小米有d吹過頭,三星E系屏幕主要係賣比國產機E4最新暫時得小米11用緊黎緊有K40,係好過京東方果D但未係手機最頂級,最好係M系最新M11材質係三星留比自已旗艦機用的S21 ultra 用緊

主要分別係M11 發光效率更高功耗更低藍光亦少D,雖然而家E4都已經好少
作者: 神諾    時間: 2021-2-21 16:28

螢幕值得期待???












via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-20 22:01





官方真機實圖,邊框有D粗,中孔睇得出有明顯差別
作者: blkbd5    時間: 2021-2-21 16:54

官方真機實圖,邊框有D粗,中孔睇得出有明顯差別
神諾 發表於 2021-2-21 16:28

大陸 P 圖是常識吧!角晴如此,你都無偈,只有真機先系真!
作者: ricky1992    時間: 2021-2-21 21:04

其實最好用番K30U個模
再加番2K屏就最好
作者: kk9ghost    時間: 2021-2-22 05:41

係咪即係k40 pro $2999?
佢個mon係咪靚過10t pro?
整體上應該都好過10t pro?
作者: andypson    時間: 2021-2-22 10:36

邊個先係真?

[attach]2250249[/attach]
[attach]2250251[/attach]
[attach]2250250[/attach]

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: louisfly    時間: 2021-2-22 11:15

正。 等淘婦女節拎券平幾舊先買

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: blkbd5    時間: 2021-2-22 11:23

K40 羊1999 6+128 已經好夠我用,等38拎券買!
作者: chihim2468    時間: 2021-2-22 11:24

邊個先係真?





via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-22 10:36


幅圖咁似曲面屏,但紅米k40應該得直屏?
作者: g4compu    時間: 2021-2-22 12:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 4400    時間: 2021-2-22 16:03

如果$1999都有一億鏡頭
咁買$1999算
作者: df7    時間: 2021-2-22 17:43

會唔會同K30S至尊, 只賣一批??
作者: andypson    時間: 2021-2-22 20:08

本帖最後由 andypson 於 2021-2-22 20:13 編輯

realme都值得期待。

[attach]2250371[/attach]
[attach]2250369[/attach]
[attach]2250370[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: andypson    時間: 2021-2-22 20:13

有4500電

[attach]2250372[/attach]


via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: TEKKHG    時間: 2021-2-22 20:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kk9ghost    時間: 2021-2-22 21:34

realme都值得期待。






via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-22 20:08


1990又真係幾吸引喎
應該k40就賣mon靚, gt就賣快叉/高hz?
以暫時所知規格黎講, 大家會揀佢定紅米?
想知Realme個os/造工等等得唔得架?   係唔係比起miui差好多?
作者: kk9ghost    時間: 2021-2-22 21:34

沒5000電都唔買

via HKEPC Reader for Android
TEKKHG 發表於 2021-2-22 20:15


好似話pro係5000?
不過得33w叉電, 有啲失望
作者: clubsim    時間: 2021-2-22 21:46

realme都值得期待。






via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-22 20:08

個spec 同k40 差唔多。

但價錢就一定平過紅米

via HKEPC Reader for Android
作者: ponghk    時間: 2021-2-23 02:38

K40 羊1999 6+128 已經好夠我用,等38拎券買!
blkbd5 發表於 2021-2-22 11:23 AM


MIUI 而家 6GB RAM 真係唔多夠
作者: ponghk    時間: 2021-2-23 02:40

如果$1999都有一億鏡頭
咁買$1999算
4400 發表於 2021-2-22 04:03 PM


K40 得 64MP 據說

K40 Pro 有 108MP + OIS
作者: Veron    時間: 2021-2-23 07:39

如果冇GMS 點算好
作者: nnd    時間: 2021-2-23 10:39

如果冇GMS 點算好
Veron 發表於 2021-2-23 07:39

等港行, 不過最少貴1000蚊
作者: moarfish    時間: 2021-2-24 09:03

如果冇GMS 點算好
Veron 發表於 2021-2-23 07:39


冇咪Flash EU ROM羅,最緊要係用Qualcom CPU就可
作者: clubsim    時間: 2021-2-24 21:45

聽晚就知下面個價錢係真定假


[cp]小米之家把Redmi K40系列的价格曝光了[doge]K40是骁龙870处理器,K40 Pro是骁龙888处理器。
K40: 6+128 1999
8+128 2299
8+256 2699
K40 Pro: 8+128 2999
8+256 3299
12+256 3799
12+512 3999
这价格你觉得靠谱么? ​[/cp]
来自于微博

via HKEPC Reader for Android
作者: g4compu    時間: 2021-2-25 09:41

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jholeass    時間: 2021-2-25 10:36

其實買s888機真係有用?好多人話過熱問題嚴重wo
作者: blkbd5    時間: 2021-2-25 11:47

其實買s888機真係有用?好多人話過熱問題嚴重wo
jholeass 發表於 2021-2-25 10:36

888 真系免了,反而870仲好,1999 的 K40好香,只系主鏡會用番1億像素?今晚知!
作者: ricky1992    時間: 2021-2-25 11:52

用天璣1200仲好
6nm A78
作者: 神諾    時間: 2021-2-25 13:03

realme都值得期待。






via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
andypson 發表於 2021-2-22 20:08

redmi 888,2999起
realme 888,低於2999起,今日25號先公怖明顯針對紅米,呢次互鬥性價比激烈
作者: kk9ghost    時間: 2021-2-25 19:17

本帖最後由 kk9ghost 於 2021-2-25 19:30 編輯

睇發佈會囉
作者: andypson    時間: 2021-2-25 20:22

本帖最後由 andypson 於 2021-2-25 20:23 編輯

K40 用870,1999起。

[attach]2250721[/attach]
[attach]2250722[/attach]
作者: kk9ghost    時間: 2021-2-25 20:25

K40
6+128: 1999
8+128: 2199
8+256: 2499
12+256: 2699 (初期特價 2499)
作者: kk9ghost    時間: 2021-2-25 20:27

本帖最後由 kk9ghost 於 2021-2-25 20:48 編輯
K40 用870,1999起。
andypson 發表於 2021-2-25 20:22


原來出3部, K40相機得48MP......Pro就64MP, Pro+ 108MP





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2