作者: oneqq 時間: 2020-8-6 16:38 標題: 唉...福仁買野唔好彩
剛剛去福仁買衫星note10 plus
先比錢後開盒...一開mon有2粒灰暗點
但部機的確應該未開封(我估)
只係勤達標籤張貼紙唔係貼在盒面,係貼封條果個位,即係連埋封條打孖咁貼
sales都睇到,話唔係換貨準質,除非硬件有問題
最後當然無得換,叫我上衫星問下
唉..黑仔
作者: ken8888 時間: 2020-8-6 16:47
只係勤達標籤張貼紙唔係貼在盒面,係貼封條果個位,即係連埋封條打孖咁<—呢到有D古怪,我見多數貼係盒的正面,都係等D有經驗師兄睇下
via HKEPC Reader for Android
作者: fresh_banana 時間: 2020-8-6 16:51
平咁多, 用dark mode 唔覺嘅(樂天mode 起動中)
作者: oneqq 時間: 2020-8-6 16:56
其實拎個盒出黎我一望都有咁既感覺 (我都想知有冇師兄知道係咪正常)
之後開單比錢,比我睇話未開盒,之後就用界刀開盒
作者: nitrochicken 時間: 2020-8-6 17:02
勤達標籤張貼紙係貼在盒面, 貼封條果個位連埋封條打孖咁貼, 擺明部機開過翻包.....檬你呀
作者: newshun 時間: 2020-8-6 17:02
個d label紙應該好易買
作者: nitrochicken 時間: 2020-8-6 17:04
有咁既感覺, 仲畀錢?
作者: cpk 時間: 2020-8-6 17:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JLV1818 時間: 2020-8-6 17:08
本帖最後由 JLV1818 於 2020-8-6 17:10 編輯
sorry 覆錯
via HKEPC Reader for Android
作者: youna 時間: 2020-8-6 17:12
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: atinbb 時間: 2020-8-6 17:15
明顯唔係唔好彩,直頭係中伏...
via HKEPC Reader for Android
作者: lkh_214 時間: 2020-8-6 17:19
封條貼紙以前見過連鎖店桌底成卷(依架唔知)
個客玩完咪抹乾淨部機 風筒起返出黎癡過張新封條
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: oneqq 時間: 2020-8-6 17:28
師兄係咪真
個底的確冇中港聯保貼紙
上網check個 imei 又受保既
唉..係咪上一手開左盒唔要呀
但見個個都係先錢後貨,(見有人都買緊野)
佢仲話開一盒賣一盒,其他客都唔會比佢開多一部check..除非唔著機
又話乜野批發價咁樣..下刪一百字.........................
作者: cpk 時間: 2020-8-6 17:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shingzhk 時間: 2020-8-6 17:36
有D鋪頭賣得比較貴既, 個個客都講明零死零光零塵點先要
你估果面開正堆瑕疵品最後會拎去邊?
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-8-6 17:38
我都覺得....福仁除左外面果間特賣城外...入面都係算數
作者: 樹下乘涼 時間: 2020-8-6 17:39
E+有咩牌子係有中港聯保的???
作者: oneqq 時間: 2020-8-6 17:40
師兄係指其他大舖既死貨退返比代理
再又代理出返比細舖意思
作者: nitrochicken 時間: 2020-8-6 17:40
你試下攞張單上去三星睇下受唔受保?
作者: oneqq 時間: 2020-8-6 17:47
係受保既
打電話問過..佢都係一句,放低比師父睇下先
上網check過,但未上衫星問
作者: oneqq 時間: 2020-8-6 17:51
有冇師兄知道, 或者師兄賣電話, 其他貨都係試過張勤達貼紙貼落封條到係咪正常
等我都知道係咪人爲定自己黑仔啦
作者: atinbb 時間: 2020-8-6 17:52
本帖最後由 atinbb 於 2020-8-6 17:57 編輯
唔關大舖事, 應該係三星批比代理商賣.... 個D貨會係平D,但普通寫明嘅問題係無得向三星換機!
大舖係直接向三星拎機,即係豐澤 百老匯個D 或上台機。
via HKEPC Reader for Android
作者: 士碌架 時間: 2020-8-6 17:57
唔好 見未開封 就信到十足
我試過 賭場抽到部 i phone
當晚回港 馬上拿去先達 搵 X哥 (成日上電視那個)
我同佢講 mgm 抽返來全新 未開封 收貴D 啦
佢一睇 笑我傻仔 佢話有記號 知道有無番包裝
佢地重新包裝個技術 代理都分唔出
收新i phone 唔識再包裝 點當新再賣出去

作者: hibari0925 時間: 2020-8-6 18:20
本帖最後由 hibari0925 於 2020-8-6 18:24 編輯
回覆 1# oneqq
都無辦法,
只好尋求三星協助,
打個電話上去問,
反正又唔洗錢.
上一轉維修部問下都OK,
三星之後點樣做就等通知,
當一次購買經驗,
作者: Baron 時間: 2020-8-6 18:42
我喺福淫買Buds +,勤達貼紙喺盒面,中港聯保貼紙係盒底,三叔封條喺盒頂邊,所有都正常。
而家三叔好多時都係有問題要先搵三叔睇過先可以換機。
作者: Mrcheng 時間: 2020-8-6 18:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Mrcheng 時間: 2020-8-6 18:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: G-核戰機 時間: 2020-8-6 18:57
回覆 26# Mrcheng
你俾幾多錢,有幾多服務,去細店買好的是好彩,細店買到衰野貨是不幸
作者: G-核戰機 時間: 2020-8-6 18:59
建議早去換好,換mon佢同你講要剷機,你唔通用用下backup咩,除非你手機無咩野擺要求唔高姐
作者: raylee 時間: 2020-8-6 19:18
would u mind advise your approx price ?
作者: 勁爆小朋友 時間: 2020-8-6 19:20
"原封"新機咁歷史悠久都仲有人中

https://www.youtube.com/watch?v=rWI60EDijek
作者: leotonch 時間: 2020-8-6 19:24
You can check the manufacture date to guess if it is factory/dealer/store repack
Type *#12580*369# in the phone call menu
Check the RF Cal: date, which is the radio frequency date in factory !
For example I buy Note10+ 5G in China on 18.11.2019, the RF Cal: is 25.10.2019
作者: topwai~威威 時間: 2020-8-6 19:26
本帖最後由 topwai~威威 於 2020-8-6 19:28 編輯
如果真行貨,放心三星cs可以換的
via HKEPC Reader for Android
作者: hkghost 時間: 2020-8-6 19:30
福仁=黑店
講完。
作者: hahakei 時間: 2020-8-6 19:39
比左錢先試機?
via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO 時間: 2020-8-6 19:40
本帖最後由 NeTZoO 於 2020-8-6 19:42 編輯
咁多年仲揾x哥?

未出就話有客高價準備收,出左就話貨太多唔會高收,等D 新手平放比佢
作者: Summer 時間: 2020-8-6 19:44
ching,samsung個盒係咪有兩個samsung封條,兩條都比代理label遮咗???
作者: shinnAska 時間: 2020-8-6 21:34
乜你去福仁咁勇...
作者: super_hkg 時間: 2020-8-6 22:22
小弟係未有iphone 出之前係電腦舖打過工
吹Apple 既盒只係會吹9成,唔會100%緊致,吹完當新賣
作者: 偉偉偉 時間: 2020-8-6 22:45
樓主係咪係成班男人開檔果間買?
作者: stephen1029dog 時間: 2020-8-6 23:05
福仁最多只可以買水貨大陸機,大牌子都係去返大鋪買。
via HKEPC Reader for Android
作者: topwai~威威 時間: 2020-8-6 23:33
開名得唔得?
via HKEPC Reader for Android
作者: 偉偉偉 時間: 2020-8-7 11:55
樓主應該係近中間位置果間
作者: Mincho 時間: 2020-8-7 14:13
唔明師兄點解仲要去果度買新手機。
下次唔好。
作者: EVIS 時間: 2020-8-7 14:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: oneqq 時間: 2020-8-7 15:03
今日去左維修部,無乜人,拎飛仔等一陣就到
講返成件事比佢聽,禁左禁電腦check,佢見張單係昨日日期
我耍求可唔可以換新機,同問關於封條事件
封條事件佢解答唔到,不過答我確係受保既
之後佢叫我等一陣,走左去問另一位同事(估計問換機問題,唔肯定)
最後只能話可以幫我換MON,不能換新..下刪一百字
我話昨日先買,明明全新竟然要柝機維修..又下刪一百字
最後結論..簽紙..放底手機..走人
作者: 451KL 時間: 2020-8-7 15:06
所以你最終決定換屏幕?唔等遲下用到保養期到之前先至換?
via HKEPC Reader for N9750
作者: 偉偉偉 時間: 2020-8-7 15:16
你部機有機會係水鬼mon
作者: 偉偉偉 時間: 2020-8-7 15:18
認同買國內水貨機就得,買港行機平幾百蚊真係提心吊膽
作者: oneqq 時間: 2020-8-7 15:21
唉,冇諗咁多,果一刻都失望到極點
如果拎返走部機,好似乜都冇做過咁
佢話放低就放低啦
作者: nitrochicken 時間: 2020-8-7 15:25
維修部很同你維修咪算囉, 記住買手機便宜莫貪
作者: vin29 時間: 2020-8-7 15:31
維修部幫你換mon都ok啦, 當今次唔好彩
作者: jacktsui 時間: 2020-8-7 17:56
封條,熱縮膠膜, 全部都有得淘
你懂的
via HKEPC Reader for Android
作者: Cartesius 時間: 2020-8-7 19:34
肯維修算係咁
希望唔會話入面換過料唔整/要比錢
作者: evan11 時間: 2020-8-7 19:43
個啲保養貼紙啲舖大把。
作者: prisonbreakhk 時間: 2020-8-7 19:48
買大牌都唔去大公司買 冇野好講。另外,不嬲反開店先貨後錢,而家俾你換都算係咁 貼紙深圳手機城見過大把。人地大鋪低價再二次銷售問題機俾細鋪再賣俾你 唔係人地點賺錢
作者: big_nature 時間: 2020-8-7 20:38
本帖最後由 big_nature 於 2020-8-7 20:39 編輯
部電話同大舖比,
實際平宜多少?
作者: 偉偉偉 時間: 2020-8-7 21:17
應該平到458
作者: Y你特曲 時間: 2020-8-7 22:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: SSII 時間: 2020-8-8 01:19
買samsung機最穩陣,最平係cmhk,sunmobile客戶價
果d代理貼紙,封條係手機舖見過大把,成卷
咩未開封機真係得apple係信得過,其他既好假
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: dadadede 時間: 2020-8-8 01:58
如果喺真, 應該會void保養..!

作者: Mrcheng 時間: 2020-8-8 11:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Debe236 時間: 2020-8-8 11:40
真係唔好貪平
作者: shingcheuk 時間: 2020-8-8 11:45
福仁果幾間唔係好信得過
作者: miuup 時間: 2020-8-8 12:40
其實幾間都是一個老細開
作者: oneqq 時間: 2020-8-8 12:58
但係前日先買,仲要唔係自己問題,心理係有影響
作者: oneqq 時間: 2020-8-8 13:00
似層層
諗返起無論價餞,標價,廣告d過膠紙都差唔多一樣
作者: getronics 時間: 2020-8-8 13:05
大行岩你。
作者: oneqq 時間: 2020-8-8 13:05
如果話收費我可能由
作者: Cartesius 時間: 2020-8-8 16:07
又調轉諗
細鋪先錢後貨係正常
以前M瘋都係
有機會中光死點都算係已知風險
只要攞返廠係原廠有保養
都好難確認間野係鬼
作者: ff8yes 時間: 2020-8-8 17:44
新機就要走去保,
又要被拆機,個心一定哽住哽住,
下次咪去尼d鬼鋪
作者: 羽毛刀 時間: 2020-8-8 19:25
幾年前買三叔機.開盒內都多左張未用封條貼紙送
作者: ways 時間: 2020-8-10 07:20
去福仁買機咁夠薑

果度只能夠買週邊配件only
我都見1樓有間賣韓水機既鋪標價勁平,但我覺得個標價係賣陳列品價錢
要自己承受風險既
香港地買野要知訂
作者: hohohea 時間: 2020-8-10 10:28
福仁始創有好多間鋪都係同一老闆, 接收有問題積木機當水機全新賣.
我估暈雞都無呢個集團禁PK, 俾我會去MK友誠
作者: howaihenry 時間: 2020-8-10 10:58
我上月買完S20+,又無問題喎,反而覺得店員賣電話,但唔熟電話config.
via HKEPC Reader for Android
作者: hohohea 時間: 2020-8-10 11:20
回覆 75# howaihenry
買行貨有保真係保到既我無意見, 買水貨全新真係咪制.
作者: ??? 時間: 2020-8-10 11:31
買大陸水機既話直接淘寶/京東仲平仲多款
作者: behappy 時間: 2020-8-10 11:33
當年買過 韓水LG v20 to G5, 都無嘢。
via HKEPC Reader for Android
作者: kkiitt2005 時間: 2020-8-10 11:37
直接買二手都無咁伏
作者: co792 時間: 2020-8-10 18:54
『其實先比錢,後check貨。…』
呢個先係問題,你估超市買野咩!
作者: Cartesius 時間: 2020-8-11 09:26
都有原因嘅
太多人開完又嫌唔啱款嫌呢嫌路
細鋪嘅角色就係平賣但無服務
要介紹/試玩/比較應該上網/去有demo機嘅鋪做晒先
信唔過細鋪亦可以比多幾百去大鋪買個安心
當比多少少錢買7/10/14日內包換
百貨應百客
作者: louisfly 時間: 2020-8-11 09:34
以前在先達親眼看過有黑店返pack. 淘寶封膜機幾十蚊一部.
via HKEPC Reader for Android
作者: jso77 時間: 2020-8-11 09:55
去伏淫買機係可以的, 買大陸機係OK! 其餘佢就算話係新你都要當佢係"全新陳列機"咁既心態就OK!
作者: Miipp 時間: 2020-8-11 10:41
當年我去某澤買機, sale 屎拎左幾部任我試, 部部都明顯比人試過唔係處機
作者: TH30 時間: 2020-8-11 12:24
x2
價錢已反映
去大鋪買就唔好想有細鋪價錢
去細鋪買就唔好想有大鋪服務
作者: totalz 時間: 2020-8-11 12:50
You can check the manufacture date to guess if it is factory/dealer/store repack
Type *#12 ...
leotonch 發表於 2020-8-6 19:24
Can u explain a bit more on how does this check determines if it's a repack?
作者: Cartesius 時間: 2020-8-11 13:07
除非大鋪做劈價/真.promote
咁就真係會有細舖價錢大鋪服務
作者: slt 時間: 2020-8-13 20:12
抄蘋果手機咋嘛
作者: sunyan12 時間: 2020-8-14 00:47
當年我去"為"訊買MOTO 明1000 手機,個SALE 夠膽死拎部俾人玩到殘的當新機俾我。
作者: hanzawa 時間: 2020-8-14 08:37
俾你见到有瑕疵,有冇屈你买?冇就冇损失,应该叫好彩!
作者: oneqq 時間: 2020-8-14 13:31
更新一下:
昨日打黎話可以取機,今日早上去,照舊拎飛仔
好快,一樣好少人,比單個職員,佢入去拎機
個mon算係靚仔,但四邊膠貼已經冇左,我就問:比你地時係全新機,點解冇左D膠貼
佢話要拆機,每個師父做法唔同
check左check,OK 收貨走人
返屋企再只細望,部機有幾處髮絲痕(包括中框同機背,室內肉眼好難睇到,陽光或室外明顯睇到,唔知點解)
估計拆機時會有呢D風險
我都唔再打算追究,機都整左,知道冇可能再換新
件事完結
作者: big_nature 時間: 2020-8-14 13:38
回覆 91# oneqq
都算係好結局!
作者: fresh_banana 時間: 2020-8-14 13:40
執到啦, 同你換。。。
作者: Sekio_rock 時間: 2020-8-14 14:08
我好懷念以前M Phone 買電話嘅日子, 又平又有保證
作者: oneqq 時間: 2020-8-14 14:20
喺鴨記,Note4年代我有去買過
仲開左2部比我選,仲話冇所謂,會退返比代理
初初新開係有水貨賣,執前3,4年先全部賣行貨
以前年代先check貨最尾先比錢。
作者: hohohea 時間: 2020-8-14 14:28
呢排除左中原有無巴打知邊度有翻新SAMSUNG NOTE10?
作者: Baron 時間: 2020-8-14 15:31
拆機真係多數會花,不過可以換Mon算係咁,唔太明顯就當睇唔到啦,咁會感覺好啲。
作者: vcyu2010 時間: 2020-8-14 15:58
下次去大鋪買,我以前細鋪買機都奶過野,明白師兄感受,但起碼三星肯換MON,好過對住個有點點的MON,有得保就算。
作者: FT907 時間: 2020-8-14 16:15
你信佢會退返比代理? 不是 re pack?
作者: 偉偉偉 時間: 2020-8-14 16:23
唔係貪平去凶宅買就唔會咁

