Board logo

標題: [開箱] *** M31 大電6000mah 抵玩之選 [開箱] [打印本頁]

作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 00:01     標題: *** M31 大電6000mah 抵玩之選 [開箱]

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-8 15:51 編輯

Spec基本上係A51既大電版, 有ufs2.1,勁少少?
https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_m31-10079.php

前言:(可以唔睇,直飛圖片下面係正題)
話說我幫上年幫老爸部htc m10換完電,今年到個mon有啲神

諗住做孝子,睇中左牙石zf6, moto One Fusion+同呢部M31
原本想買Zf6,不過見好多 ching話有啲小問題,為免孝子變不孝,所以放棄

之後不停搵料買水機,印度買M31最平,不過要搵大陸轉運,又貴又信唔過...
得Amazon信得過,不過直送成$22xx ,不如a51好過,起碼行貨,轉運就平百幾,不過冇得退貨更加唔放心

最後比我搵到間平既水貨鋪 (et_pia global),s10 lite $28xx 講真都幾心動,不過老爸好醒目識check價,昆唔到佢話係千幾蚊買既...費事比佢話我大駛  同埋電量始終唔算太勁,唯有放棄s10 lite 買M31

MOTO 出左部 Motorola One Fusion+都好抵玩, 又有s730g真全屏, 不過未有貨, 所以唔等了
https://www.gsmarena.com/motorola_one_fusion+-10290.php

$18xx  6+128gb  店員話係印度版,盒面有印度文,但係開盒一望就係三腳牛, CHECK埋CONFIRM有NFC,好明顯係英版,有賺   ($16xx 6+64gb 就應該係印度版,serial number都唔同)
(updated: 原來係阿聯酋版 )

冇保,有個角落比你坐低慢慢試,試夠本先走人~
[attach]2203540[/attach]




最大吸引力當然係6000電,同埋三卡糟
遲啲影多幾幅相同埋post多幾日電量圖比大家望下~
10個小TIPS, 用慣***既應該唔駛睇~
https://www.mobigyaan.com/top-10 ... and-hidden-features

via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 00:14

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-9 00:35 編輯

SOT五個鐘(wifi較多)用左三十幾%電  
唔打機兩日一叉無難度
用多幾日再report
i.imgur.com/XbXCgEO.jpg

↓原生app, 最大缺點係主鏡set左6400萬像就唔可以直接轉超廣角, 好弱智... 希望快啲update

i.imgur.com/o8R90qW.jpg
↓gcam 唔多掂...  可能我未搵到岩用既version
i.imgur.com/g6Ycqs2.jpg


1600萬像 低光sample

i.imgur.com/HREAnK2.jpg
六四00萬像 低光sample

i.imgur.com/u8Iz5ms.jpg

感覺上六四00萬像比較多細節, 光位冇咁爆, 正常既中午戶外更加唔駛諗, 一定係高像素玩晒~
結論係 - 基本上可以無視1600萬, 直接用六四00萬已經得


講返部機既特點:
膠背 - 唯一缺點係cheap,同散熱, 但唔打機就冇咩問題, 反而冇咁易跌爛,同埋會輕啲, 唔係6000mah,6.4吋mon  點做到191g

後面指紋 -  ***屏下指紋好似話唔多掂, 所以背面未必係壞事

disable快叉 - 新功能?未用過***所以唔知   反正咁大電都係叉過夜, 慢叉仲好~

有咩發現到就會再報告~

update電量:
第四至六日, 粒電應該已完全進入狀態~
DAY4, 6.5HR  SOT, 用3X%電 , 去到DAY6 , 8.5HR SOT 用左5X%電, 即係部機大約有15HR SOT,都幾誇, 亦都證明我冇買錯~
睇黎老爸非常享受大MON+大電 愈用愈耐~
不過要提下佢唔好太沉迷

i.imgur.com/VxKycCI.jpg

i.imgur.com/UsFYWsF.jpg

i.imgur.com/Ly99HVY.jpg
作者: imax    時間: 2020-7-6 00:18

點解有啲 icon 會正方型?

應該跟返三星大圓角㗎喎
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 00:19

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-6 00:41 編輯

回覆 3# imax
艾東撈, 原生ICON冇改過野

BTW, DESKTOP BROWSER好似睇唔到啲圖
作者: btx880    時間: 2020-7-6 04:10

本帖最後由 btx880 於 2020-7-6 04:15 編輯

正機一部   好想快D有測試
作者: s007479    時間: 2020-7-6 07:39

回覆 1# jacktsui
留名
BTW, 早前同店入手S10 Lite(未知是否貼牌機), 當時特價27XX. 第一次用***, 暫時感覺良好
作者: eric196511    時間: 2020-7-6 08:37

唔介意貴小小買三星機會好用啲同無咁易有問題
我都Like三星多啲
1800蚊有S670差唔多級數
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 08:51

回覆 7# eric196511

Exynos 9611  , 性能 大約係 S665同S670 之間 ~
作者: kennonma    時間: 2020-7-6 09:31

Spec基本上係A51既大電版, 有ufs2.1,勁少少?


前言:(可以唔睇,直飛圖片下面係正題)  
話說 ...
jacktsui 發表於 2020-7-6 00:01

有15w充又ok喎

via HKEPC Reader for Android
作者: ???    時間: 2020-7-6 11:52

我都想買呢部俾老媽子做孝子機(佢主要上網,FB,whatsapp,wechat),貪佢6000mah大電,3卡又有nfc
作者: getronics    時間: 2020-7-6 13:24

印版有volte 嗎?
作者: jacky_chua    時間: 2020-7-6 13:32

個人對M系有興趣
有諗住買30 or 40系列以上
唔知多唔多ROM玩呢
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 13:56

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-6 14:01 編輯

回覆 11# getronics
淨係可以同你試我部英版

回覆 12# jacky_chua
M31印度銷量幾勁, 應該會有人寫掛
作者: stephen1029dog    時間: 2020-7-6 15:02

來緊重有部m41 6800ma電

via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 15:06

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-6 15:31 編輯

回覆 14# stephen1029dog

睇你信邊個網 M40就得3500mah電
https://www.gsmarena.com/samsung ... lace-news-43814.php
https://www.gadgetsnow.com/mobile-phones/Samsung-Galaxy-M41
https://www.91mobiles.com/samsung-galaxy-m41-price-in-india
https://www.firstpost.com/tech/mobiles/samsung-galaxy-m41-279
作者: 8783    時間: 2020-7-6 16:17

回覆  stephen1029dog

睇你信邊個網 M40就得3500mah電
jacktsui 發表於 2020-7-6 15:06


信中國,中國話有6800


最近有外國傳媒發現,Samsung 早前向大陸當局申請 Galaxy M 系列手機零件的認證,相信是 Galaxy M41 的電池,而其報稱的容量高達 6,800mAh。
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 16:21

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-6 16:29 編輯

回覆 16# 8783

samsung ,M31, M40 made in vietnam, 賣歐印市場  
如果真係出, 賣大陸就正, 唔駛買印度貨
作者: 神奇嬰兒.    時間: 2020-7-6 17:43

回復 6 #s007479

S10 lite 好似好抵玩喎
請問用銀行app 用唔用到指紋登入? Samsung pay 同 google pay 有冇問題?

via HKEPC Reader for Android
作者: s007479    時間: 2020-7-6 18:06

本帖最後由 s007479 於 2020-7-6 18:37 編輯
回復 s007479

S10 lite 好似好抵玩喎
請問用銀行app 用唔用到指紋登入? Samsung pay 同 google pay 有冇 ...
神奇嬰兒. 發表於 2020-7-6 17:43



恒生早幾日OK, 今日突然唔得...
S, G PAY 未搞,我新舊電話一齊用,不過之前水貨GEAR S3(錶)都用到S PAY, 所以冇擔心過
作者: alook8888    時間: 2020-7-6 18:12

C兄可否pm我邊到買?...........thx
作者: god_md5    時間: 2020-7-6 18:23

老實moto,最型,係無5g同nfc
Rom 都易搵好過nokia。。
見佢仲有部m31s唔知有乜分別
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 18:50

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-6 18:53 編輯

回復 20 #alook8888

已pm


回復 21 #god_md5

如果等得既我都會等moto fusion+
堅抵

via HKEPC Reader for Android
作者: god_md5    時間: 2020-7-6 19:06

本帖最後由 god_md5 於 2020-7-6 19:15 編輯

回覆 22# jacktsui
印度版是壞的,沒有指南計!
https://youtu.be/HA4p_csLRHg?t=711
作者: jacky_chua    時間: 2020-7-6 19:13

老實moto,最型,係無5g同nfc
Rom 都易搵好過nokia。。
見佢仲有部m31s唔知有乜分別 ...
god_md5 發表於 2020-7-6 18:23


應該係M30s 同 M31
只有鏡頭組合同埋RAM多少分別
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 19:41

回復 23 #god_md5

冇指南針姐, 唔係壞

via HKEPC Reader for Android
作者: W.H.Y.    時間: 2020-7-6 22:21

依家D水貨機, 比老人家用, 有冇中文顯示設定?
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 22:31

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-6 22:32 編輯
依家D水貨機, 比老人家用, 有冇中文顯示設定?
W.H.Y. 發表於 2020-7-6 22:21


三星國際ROM, 有齊正體香港,正體台灣, 簡體字 顯示任你揀
作者: jacktsui    時間: 2020-7-6 22:36

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-6 22:49 編輯
印版有volte 嗎?
getronics 發表於 2020-7-6 13:24


update 返, 我部英版 SUPPORT VOLTE
[attach]2203734[/attach]

回覆 31# KING008
回覆 29# jacky_chua
回覆 30# risemp6
done
作者: jacky_chua    時間: 2020-7-6 22:37

師兄覺得唔錯既話可唔可以PM地址俾我參考下
Thanks!!
作者: risemp6    時間: 2020-7-6 22:37

C兄可否pm我邊到買?Thanks
作者: KING008    時間: 2020-7-6 22:38

C兄可否pm我邊到買?...........thx
作者: imax    時間: 2020-7-6 23:02

update 返, 我部英版 SUPPORT VOLTE


回覆  KING008
回覆  jacky_chua
回覆  risemp6
done ...
jacktsui 發表於 2020-7-6 22:36

呢款機冇電量 % ?
作者: asgiga    時間: 2020-7-6 23:41

C兄可否pm我邊到買?Thanks
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 00:13

回覆 32# imax

有SHOW, 不過咁大電其實唔駛睇%
https://www.mobigyaan.com/top-10 ... and-hidden-features
FYI
作者: iamla    時間: 2020-7-7 00:17

本帖最後由 iamla 於 2020-7-7 00:18 編輯

>>$18xx  6+128gb  店員話係印度版,盒面有印度文,但係有NFC,三腳牛,好明顯係英版,有賺

Have you checked really has NFC?????
https://www.samsung.com/in/smart ... 6gb/SM-M315FZBDINS/



Connectivity
ANT+
No
USB Interface
USB Type-C
USB Version
USB 2.0
Location Technology
GPS, Glonass, Beidou, Galileo
Earjack
3.5mm Stereo
MHL
No
Wi-Fi
802.11 a/b/g/n/ac 2.4+5GHz
Wi-Fi Direct
Yes
Bluetooth Version
Bluetooth v5.0 (LE up to 2 Mbps)
NFC
No
作者: QAFHK    時間: 2020-7-7 00:46

>>$18xx  6+128gb  店員話係印度版,盒面有印度文,但係有NFC,三腳牛,好明顯係英版,有賺

Have you chec ...
iamla 發表於 2020-7-7 00:17

佢話佢部係英版
你個網站係印版
英/歐版好似未見網站有資料
呢部M機喺果邊好似都好低調/網上/第三方咁賣咁,或者真係怕搶A市場

Amazon exclusive 用家報告話有 NFC
https://www.amazon.co.uk/Samsung-Galaxy-Android-Smartphone-Exclusive/dp/B087KGR54J

via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 01:24

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 08:06 編輯
>> Have you checked really has NFC?????
iamla 發表於 2020-7-7 00:17



你當我新手咩  梗係check過先講 , 型號係SM-M315FZBVX5G
唔好意思  要等老爸睇完燒山講野先攞到部機cap 圖, 遲左覆
Nfc位置較高,有啲難拍


作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 01:28

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 13:41 編輯
英/歐版好似未見網站有資料
呢部M機喺果邊好似都好低調/網上/第三方咁賣咁,或者真係怕搶A市場
QAFHK 發表於 2020-7-7 00:46


係, 我都覺得歐版好少人提~
moto都唔聲唔聲出fusion+啦, 印度係第2大市場,講潛力仲高過大陸,
幾間大牌照子已經響果邊鬥快起廠出機, 可以慳返啲關稅, 遲啲應該愈來愈多抵玩既機係miv, mii  ~

btw, upload左兩幅低光圖, 得閒可以望望~
https://www.hkepc.com/forum/redi ... 65&pid=39576584
作者: dc97_2013    時間: 2020-7-7 07:20

etxxx 呢間鋪ok?
d價幾好咁
作者: oneoso    時間: 2020-7-7 07:52

有興趣M31,樓主可否pm 小弟間鋪地點,thx
作者: Zizima3141    時間: 2020-7-7 08:01

C兄可否pm我邊到買?Thanks
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 08:08

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 09:07 編輯

回復 39 #dc97_2013

我原本都驚驚地,不過見到實貨, 盒係未開封,又比你任 check, 所以感覺都唔錯, 有機會都會再幫襯
睇埋佢fb應該會更加想幫襯

via HKEPC Reader for Android

回覆 40# oneoso
回覆 41# Zizima3141
回覆 43# ruico
回覆 44# FT907
回覆 45# ontheway
回覆 46# eminemchak
DONE~
作者: ruico    時間: 2020-7-7 08:19

C兄可否pm我邊到買also ?Thanks
作者: FT907    時間: 2020-7-7 08:38

回復 alook8888

已pm


回復 god_md5

如果等得既我都會等moto fusion+  
堅抵

via HKEPC Reader ...
jacktsui 發表於 2020-7-6 18:50



C兄可否pm我邊到買?...........thx
作者: ontheway    時間: 2020-7-7 08:50

也有興趣呀師兄,
可否pm我在那裏買! Thanks
作者: eminemchak    時間: 2020-7-7 08:57

可否pm一下 thx! 都想做孝子機

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: hk.guy2    時間: 2020-7-7 09:09

幫親過呢間買 LG V40 印版,
hardware 同港版一樣, 又有雙卡,
flash 過 hk ROM, 收晒 VOLTE, 用到銀行 app
自此發過, 手機除左台,韓,美,日, 重有印版可以玩.
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 09:39

幫親過呢間買 LG V40 印版,
hardware 同港版一樣, 又有雙卡,
自此發過, 手機除左台,韓,美,日, 重有印版可以玩.
hk.guy2 發表於 2020-7-7 09:09


應該印度有唔少機送去歐洲, 我部印度文LABEL既英版都唔知係咩料
英規三腳插既國家唔多, 亦有可能係送去馬拉,沙地既貨
作者: jacky_chua    時間: 2020-7-7 09:45

應該印度有唔少機送去歐洲, 我部印度文LABEL既英版都唔知係咩料
英規三腳插既國家唔多, 亦有可能係送 ...
jacktsui 發表於 2020-7-7 09:39


照道理印度唔係用英式三腳插…唔通係店主自己拆開包裝去換?
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 10:00

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 10:01 編輯

回覆 49# jacky_chua

唔似, 盒上SEAL未拆, 如果開左換牛不如等我開箱CHECK先同我換仲好, 如果比人知道拆過 , 好多人會唔要, 擺明水貨亦都冇必要搞呢啲吃力不討好既野
我買之前ONLINE問客服佢又話印版, 我CHECK過印版8+128係冇NFC的, 有啲謎
作者: funlog    時間: 2020-7-7 10:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 10:17

水貨?

有無 aptx/ldac?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
funlog 發表於 2020-7-7 10:13


英水, 今晚同你CHECK CHECK~
作者: 神奇嬰兒.    時間: 2020-7-7 10:27

回復 42 #jacktsui

師兄每個都回,回覆得好有心


via HKEPC Reader for Android
作者: timrice    時間: 2020-7-7 11:11

我都想知邊到買? 唔該CHING PM.
作者: ???    時間: 2020-7-7 11:22

師兄係咪直接上觀塘果度買?
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 11:26

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-8 23:27 編輯

回覆 54# timrice
回覆 57# chanpok
done~

回覆 55# ???

佢有得加幾十蚊 sf 送貨, 好似話會send片證明check貨
不過上千蚊既野, 最好自己親手check~
作者: chanpok    時間: 2020-7-7 11:53

想知邊到買 唔該PM. Thank you!
作者: chilun    時間: 2020-7-7 12:06

竟然有NFC仲要英式牛咁好
作者: nnd    時間: 2020-7-7 12:29

聽人講三星既低階AMOLED質素好差, 樓主覺得呢個機既屏幕點?
作者: 神奇嬰兒.    時間: 2020-7-7 12:31

回復 56 #jacktsui

親身攞貨更有信心

via HKEPC Reader for Android
作者: nnd    時間: 2020-7-7 12:32

竟然有NFC仲要英式牛咁好
chilun 發表於 2020-7-7 12:06

紅米Note 8 Pro港行版性價比都唔夠呢部三星M31高......
作者: QAFHK    時間: 2020-7-7 12:50

係, 我都覺得歐版好少人提~
moto都唔聲唔聲出fusion+啦, 印度係第2大市場,講潛力仲高過大陸,
幾間大牌照 ...
jacktsui 發表於 2020-7-7 01:28

印度唔低調(M機根本就係出俾印度)

係歐洲市場低調賣,大型舖頭可能連 demo 都無/或者係角落
無人介紹,唔識自己搵,未必知邊度買/有得買,易買程度一定唔及 A系(歐洲市場依家嘅主打)
不過見 Amazon UK 賣成 22X 鎊 先得 64G 版,係果邊買又好似唔係話特別抵,真係要大電先會搵,或者主力向居英南亞群體推可能會賣得好啲(相同對手應該係A31 ?)
作者: QAFHK    時間: 2020-7-7 12:56

本帖最後由 QAFHK 於 2020-7-7 13:04 編輯
聽人講三星既低階AMOLED質素好差, 樓主覺得呢個機既屏幕點?
nnd 發表於 2020-7-7 12:29

咁當然唔期望佢有 Note / S 甚至 A50/A51 或以上質素,假如有同級 A31/A40s 就已經收貨(相同數字做比較應該正常啲)
買靚 Mon 一定唔係諗 MXX 或者 A50 樓下機種
作者: QAFHK    時間: 2020-7-7 13:03

回復 48 #jacktsui

可能係 UAE,uae 都係英國 plug
而且英國好似無 128G 版..
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 13:08

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 15:52 編輯

回覆 62# QAFHK

歐洲有稅, 同埋其他對手一樣係賣貴,
所以響果邊都算平

BTW 我睇AMAZON UK, 64GB版都係有NFC, 所以呢間鋪既64GB都有可能係英版, 有冇CHING做掃雷兵

update: 有ching check過 64gb版冇nfc~
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 13:15

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 13:17 編輯
聽人講三星既低階AMOLED質素好差, 樓主覺得呢個機既屏幕點?
nnd 發表於 2020-7-7 12:29


唔算差,唔覺有咩偏色問題, 佢本身SETTING係比較鮮艷, 我就校返自然色
如果怕閃爍/PWM, 就唔好校太暗

回復 jacktsui

可能係 UAE,uae 都係英國 plug
而且英國好似無 128G 版..
QAFHK 發表於 2020-7-7 13:03

係喎, 英馬唔見128GB
作者: au_perrie    時間: 2020-7-7 13:25

想知6-128價錢?
係咪已有play store?

边樹找套/貼?
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 13:37

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 14:30 編輯

回覆 69# barryw
done

回覆 67# au_perrie
國際ROM齊晒PLAY STORE同GOOGLE SERVICE
$18XX
PM ed
套/貼去逃保搵, 唔貴
作者: barryw    時間: 2020-7-7 14:04

師兄可以PM店舖資料比我嗎?  先謝過!
作者: QAFHK    時間: 2020-7-7 14:07

本帖最後由 QAFHK 於 2020-7-7 14:14 編輯
唔算差,唔覺有咩偏色問題, 佢本身SETTING係比較鮮艷, 我就校返自然色
如果怕閃爍/PWM, 就唔好校太暗


係 ...
jacktsui 發表於 2020-7-7 13:15

所以應該係中東版
SM-M315FZBVXSG
近1~2年一直都有唔小果邊嘅水貨入嚟香港賣(以前係我地啲雙卡行貨運去果邊賣..果邊未近貼賣雙卡版機,但係又有需求)
作者: QAFHK    時間: 2020-7-7 14:08

師兄可以PM店舖資料比我嗎?  先謝過!
barryw 發表於 2020-7-7 14:04

其實 price 價格網就有,E字頭應該得一間,係觀塘
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 14:23

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 15:36 編輯

回覆 71# QAFHK

一直捕住hkprice都唔見, 買完先update, 玩我既

btw, 有show行貨價果間肯定係黑店
作者: mouseman    時間: 2020-7-7 14:31

M31 firmware list

https://www.sammobile.com/samsung/galaxy-m31/firmware/#SM-M315F
作者: FT907    時間: 2020-7-7 15:07

水貨?

有無 aptx/ldac?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
funlog 發表於 2020-7-7 10:13

處理器:Exynos 9611 Octa-core. 應該冇aptx...
Aptx 係高通CPU 才有
作者: timrice    時間: 2020-7-7 15:23

回覆  QAFHK

歐洲有稅, 同埋其他對手一樣係賣貴,
所以響果邊都算平

BTW 我睇AMAZON UK, 64GB版都係有NF ...
jacktsui 發表於 2020-7-7 13:08



    岩岩問左, 64G版佢話冇NFC.
作者: ???    時間: 2020-7-7 15:26

粒Exynos 9611大約性能=高通邊粒u?
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 15:35

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 16:33 編輯

回覆 78# banang
done
回復 76 #???
大約係 S665,670之間
via HKEPC Reader for Android

岩岩問左, 64G版佢話冇NFC.
timrice 發表於 2020-7-7 15:23

多謝指正
咁計落128gb抵好多, 有nfc
作者: banang    時間: 2020-7-7 16:28

C兄可否pm我邊到買?
Thanks
作者: raymond17    時間: 2020-7-7 16:33

處理器:Exynos 9611 Octa-core. 應該冇aptx...
Aptx 係高通CPU 才有
FT907 發表於 2020-7-7 15:07


用緊A50S, 一樣U, 都有 aptx
作者: FT907    時間: 2020-7-7 16:51

用緊A50S, 一樣U, 都有 aptx
raymond17 發表於 2020-7-7 16:33



    aptx 不是高通專利?
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 17:16

回覆 80# FT907

用Exynos u既話就要科水先用到
唔代表唔比用
作者: nnd    時間: 2020-7-7 18:12

回覆  FT907

用Exynos u既話就要科水先用到
唔代表唔比用
jacktsui 發表於 2020-7-7 17:16

Ching得閒可唔可以Down返個安兔兔跑下分?
THX!
作者: 港男小智    時間: 2020-7-7 18:30

C兄可否pm我邊到買?
Thanks
banang 發表於 2020-7-7 16:28



    觀塘E字頭工廠區樓上舖, 只開1至5
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 18:35

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-8 17:07 編輯

回復 82 #nnd

Sorry, 少裝大陸apps
可以參考下youtube 啲對比~
https://youtu.be/nclYXyMz2xU

via HKEPC Reader for Android

AnTuTu: 152075 (v7), 180321 (v8)
GeekBench: 5566 (v4.4), 1288 (v5.1)
GFXBench: 8.7fps (ES 3.1 onscreen)
作者: nnd    時間: 2020-7-7 18:52

回復 nnd

Sorry, 少裝大陸apps  
可以參考下youtube 啲對比~
https://youtu.be/nclYXyMz2xU

via H ...
jacktsui 發表於 2020-7-7 18:35

下面條邊好粗下...
同埋粒U跑分連20萬分都無......
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 18:57

回復 85 #nnd

打機買洪碌九pro好過啦

via HKEPC Reader for Android
作者: nnd    時間: 2020-7-7 19:15

回復 nnd

打機買洪碌九pro好過啦  

via HKEPC Reader for Android
jacktsui 發表於 2020-7-7 18:57

買港版紅米Note 9 Pro都唔夠抵!
依家最低係買大陸版既紅米Note 8 Pro, 粒MTK G90T跑分有28萬, 仲勁過紅米Note 9 Pro粒高通720G...
大陸版既紅米Note 8 Pro 6GB+128GB依家都係賣1299人仔, 圍返1500港紙都唔駛
作者: iamla    時間: 2020-7-7 19:46

買港版紅米Note 9 Pro都唔夠抵!
依家最低係買大陸版既紅米Note 8 Pro, 粒MTK G90T跑分有28萬, 仲勁過紅米N ...
nnd 發表於 2020-7-7 19:15


AT early June, Xiaomi online has price reduced for Note 8 Pro,
$1399 -> 6+64G
$1599 -> 6+128G
New user -> further deduct $50
I bought 6+64G for my son @$1,349, very good price with 15 months warranty
作者: dc97_2013    時間: 2020-7-7 20:10

回覆 42# jacktsui


    我想去買note 10 lite
佢有紅色
作者: oneoso    時間: 2020-7-7 20:17

感謝樓主PM先,
仲想問下大電量加三卡糟如何跑分有2X萬有沒有其他選擇?
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 20:33

感謝樓主PM先,
仲想問下大電量加三卡糟如何跑分有2X萬有沒有其他選擇?
oneoso 發表於 2020-7-7 20:17


紅米應該有既
作者: 健昇    時間: 2020-7-7 21:06

應該印度有唔少機送去歐洲, 我部印度文LABEL既英版都唔知係咩料
英規三腳插既國家唔多, 亦有可能係送 ...
jacktsui 發表於 2020-7-7 09:39

[attach]2203892[/attach]
三叔機可以入 Settings > About phone > Software information.
睇 Service Provider SW Ver. 最後 3 隻字母
然後 search 返個 3 隻字母代表邊個 Country:
https://androidmore.com/samsung-csc-codes/
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 22:50

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 23:40 編輯

回復 92 #健昇

Thx ching
查到了,係XSG, 阿聯酋版

比64樓師兄估中左

via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui    時間: 2020-7-7 23:19

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-7 23:40 編輯
有無 aptx/ldac?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
funlog 發表於 2020-7-7 10:13


三個方式CHECK左
-開發模式: ldac/aptx按完冇反應
-用LDAC藍牙耳機試: connect唔到
-睇gsmarena spec sheet: 唔見有

所以結論係: 冇/冇
作者: 451KL    時間: 2020-7-7 23:54

三個方式CHECK左
-開發模式: ldac/aptx按完冇反應
-用LDAC藍牙耳機試: connect唔到
-睇gsmarena spec sh ...
jacktsui 發表於 2020-7-7 23:19

老實,呢部機有 LDAC/aptX 就係 Bonus,冇的話都唔算係缺點。



via HKEPC Reader for N9750
作者: jacktsui    時間: 2020-7-8 00:22

老實,呢部機有 LDAC/aptX 就係 Bonus,冇的話都唔算係缺點。

via HKEPC Reader for N9750 ...
451KL 發表於 2020-7-7 23:54


對我黎講, 孝子機有3.5mm, nfc, 真3卡已經係bo 左 nus
作者: dc97_2013    時間: 2020-7-8 07:50

比樓主攪到想買埋一份
睇完間鋪fb更加想同佢買野
二奶机係nokia 8.1
想換note10 lite 紅或m31
6000電都幾吸引
作者: jacktsui    時間: 2020-7-8 10:55

本帖最後由 jacktsui 於 2020-7-8 10:57 編輯

回覆 97# dc97_2013

自用就S10lite 堅抵 (note10lite三星舊u) , 不過你副機就要睇實際需要...
作者: FT907    時間: 2020-7-8 11:06

買港版紅米Note 9 Pro都唔夠抵!
依家最低係買大陸版既紅米Note 8 Pro, 粒MTK G90T跑分有28萬, 仲勁過紅米N ...
nnd 發表於 2020-7-7 19:15


在HKEPC 講MTK 是死罪
作者: jacktsui    時間: 2020-7-8 11:13

回覆 99# FT907

唔係既, 天基 820, 1000好似幾好, 不過我仍然係 no thanks





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2