作者: iwantip6 時間: 2019-12-17 13:11 標題: 關於手機影相問題
其實用AN機都好多部,呢家用緊S10+,到呢家都唔明,點解AN影相都要影一張load一load先可以影第2張?
但生果係噤狂按都無事?
作者: tsunholam 時間: 2019-12-17 19:12
iPhone 處理器勁,同埋 android 機中意玩疊相
作者: ponghk 時間: 2019-12-17 19:23
回復 1 #iwantip6
親生仔 pixel + gcam 可以
via HKEPC Reader for Android
作者: TIMAXER 時間: 2019-12-17 19:31
回覆 2# tsunholam
唉,點解又見到你起到亂咁留言。
疊相呢樣野呢 係iphone 最鍾意做嘅野,唔好調轉黎講。
回返樓主,親生仔機都可以狂禁無事。
作者: iwantip6 時間: 2019-12-18 10:46
反而有件事好有趣,我屋企人部oppo ace就可以勁按,真係唔明點解
作者: 控制 時間: 2019-12-18 14:39
點解要狂撳嚟連拍,唔一直撳住就可以了連拍?我手頭上部Honor Note 10同LG V50都可以撳住就連拍
via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui 時間: 2019-12-18 14:51
我5年前部MOTO都可以喎, 樓主係咪SET錯野?
同埋按實都可以連拍囉...
作者: chopper 時間: 2019-12-18 23:09
按實連拍是常識吧............. 仲要用到S10+.....................
作者: 高登阿伯 時間: 2019-12-19 00:28
c9pro都可以撳實連㧮。
作者: iwantip6 時間: 2019-12-19 11:06
一張一張按就一個一個files
按死連拍,就先save同一個file,如果你要其中一張,就要抽出黎
連拍就付每張圖個動作變化好細,而張張噤你可以睇到個動作變化大DD,當然你有你選擇,我都有我選擇
作者: okt04125 時間: 2019-12-21 13:08
試下唔好開hdr?
作者: 風十三 時間: 2019-12-21 20:47
本帖最後由 風十三 於 2019-12-21 20:51 編輯
回錯
作者: samuelmsn 時間: 2019-12-21 20:59
華為P30pro 可以係咁㩒㩒㩒連拍,就算開咗HDR都得
via HKEPC Reader for Android
作者: amgbenz 時間: 2019-12-22 01:19
好明顯係樓主部機有問題啦
我部5年前小米3都可以狂按影相吾駛等save
按實連拍又得,從來不要等save
作者: sunyan12 時間: 2019-12-22 01:50
我部紅米NOTE 5 如果預設用內部EMMC 存相,都可以連拍好多張相片喎!
係未你張SD 卡太慢呀?
作者: buscocamp 時間: 2019-12-22 03:34
唔覺意按住mon拍攝掣都連拍到la...
點會唔得?
作者: dreamtheater 時間: 2019-12-22 09:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui 時間: 2019-12-23 10:19
連拍入個別file冇得setting改? 唔係化?
如果搞唔到咪用gcam囉...
作者: panda360 時間: 2019-12-25 11:32
回覆 1# iwantip6
所有an 機都有, 樓主用緊乜嘢機?
作者: samuelmsn 時間: 2019-12-25 12:16
樓主應該係問唔長按,遂次按拍攝掣,連續拍攝,每一張相儲存所需時間,會否等好耐先可按第二次掣
via HKEPC Reader for Android
作者: mdws2002 時間: 2019-12-25 12:50
其實我都唔係太明樓想要嘅係咩功能。
一般所謂嘅連拍,長按快門已經係;
即使手動逐下按快門,間隔需時約1秒。(K20P測試,畫質高、HDR開啟)
樓主係覺得自動連拍太快﹐但手動要隔一秒又太慢,要在兩者之間取平衡?定係要開曬美顏功能,又要做到連拍?
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: ponghk 時間: 2019-12-25 13:22
新機應該無事。用耐左 AN 機可能會 lag 左, 要 factory reset.
via HKEPC Reader for Android
作者: worldcat 時間: 2019-12-25 13:53
回覆 21# mdws2002
我估最大問題係連拍會合併做一個獨立folder,如果想抽其中一張相會比較麻煩。
近一兩年中高階An機已經可以連續按制拍攝,只係中低階機用emmc或ext. sd卡慢先會仲有呢類問題。
作者: dingow 時間: 2019-12-25 14:10
按實連拍合做一張相,似係google photo睇相有既事,我用quick pic都會分開相,唔知樓主係唔係咁呢?
via HKEPC Reader for Android
作者: ronan 時間: 2019-12-27 21:54
我由以前的LG G PRO 2-> LG V30+ -> LG G7+ ,呢三部機相機的對焦速度, save 相速度都好快,同iPhone 一樣咁快,同一個shot 可以連按好多張相,好少會因為爆buffer 而唔可以影相。
而以前出過部Samsung grand neo 比屋企人用,呢部機就要逐張相影,我以為因為Samsung grand neo 係入門級,所以對焦速度和save 相速度先咁慢,但原來連s10+ 呢d 級數都係咁
P.S 我依家主力係用iPhone 11 pro max ,以前主力係用iPhone 7, LG V30+ 和LG G7+ 係買黎聽歌和相用

