Board logo

標題: Mate 10 金色清貨價$2988 [打印本頁]

作者: 330    時間: 2019-7-14 09:52     標題: Mate 10 金色清貨價$2988

德X商場中X見到,
抵嗎?
貪佢大芒大電做副機,
請問各師兄意見!

好似已可以升9.0
作者: calvinleeabc    時間: 2019-7-14 10:18

同價855好過,970太廢

via HKEPC Reader for Android
作者: kingkiu    時間: 2019-7-14 10:19

前排SMT賣MATE20 只係3088
作者: roychow1420    時間: 2019-7-14 10:25

回覆 3# kingkiu


    現在也賣3088,我買了部很好用,超快!
作者: jc2605    時間: 2019-7-14 11:57

不過mate10都係一部好機,用左年幾都有心有力
作者: buscocamp    時間: 2019-7-14 12:07

不過mate10都係一部好機,用左年幾都有心有力
jc2605 發表於 2019-7-14 11:57

Mate9重正常服役緊,電力續航仍無異樣,何況Mate10
作者: 330    時間: 2019-7-14 13:14

咁honor note10 好D定 mate 10 好D?
作者: jc2605    時間: 2019-7-14 15:49

回覆 7# 330

睇你想個芒大定細,同埋要唔要鏡頭認證
作者: 330    時間: 2019-7-14 16:04

回覆 8# jc2605

副機多數打機多
作者: jc2605    時間: 2019-7-14 21:06

回覆 9# 330


    都係個句,鐘意就買唔好理人點諗
作者: Mrcheng    時間: 2019-7-14 21:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rexchan64    時間: 2019-7-14 21:19

Mate20$3088,請問要咩條件?
作者: Mrcheng    時間: 2019-7-14 21:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: k20031102    時間: 2019-7-14 22:01

回覆  jc2605

副機多數打機多
330 發表於 2019-7-14 16:04


kirin gpu唔夠snapdragon打
作者: 電子廢物    時間: 2019-7-14 22:12

kirin gpu唔夠snapdragon打
k20031102 發表於 2019-7-14 22:01


唔打大型game其實kirin好過snapdragon
作者: WHITERICE    時間: 2019-7-15 02:16

自己用過兩部, 宜家用緊mate 20  20各方面都好過MATE 10 好多, 唔好諗MATE 10.
mate 20 唯一唔好處係無SD CARD . 就係哩點, 攪到我唔想入部mate 20x 黎做副機.
作者: yan1221    時間: 2019-7-15 15:39

早2個月, 百記新貨 26XX 3色
作者: chue    時間: 2019-7-15 22:54

仲係好貴喎
作者: 人之初    時間: 2019-7-16 02:53

唔打大型game其實kirin好過snapdragon
電子廢物 發表於 2019-7-14 22:12



    ........(見到咁真無言)
論打機
android方面
高通一定好過其他 不論大小型GAME
作者: Mrcheng    時間: 2019-7-16 14:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp    時間: 2019-7-17 10:01

$1988 先清到喇
作者: youna    時間: 2019-7-17 10:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 199802    時間: 2019-7-17 11:07

早2個月, 百記新貨 26XX 3色
yan1221 發表於 2019-7-15 15:39

現在剩黑色都係$26XX

via HKEPC Reader for Android
作者: (朗尼)    時間: 2019-7-17 12:23

mate 10之前升級死機, 拿上去維修所有data灰飛煙滅
仲敢買huawei





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2