作者: 330 時間: 2019-7-14 09:52 標題: Mate 10 金色清貨價$2988
德X商場中X見到,
抵嗎?
貪佢大芒大電做副機,
請問各師兄意見!
好似已可以升9.0
作者: calvinleeabc 時間: 2019-7-14 10:18
同價855好過,970太廢
via HKEPC Reader for Android
作者: kingkiu 時間: 2019-7-14 10:19
前排SMT賣MATE20 只係3088
作者: roychow1420 時間: 2019-7-14 10:25
回覆 3# kingkiu
現在也賣3088,我買了部很好用,超快!
作者: jc2605 時間: 2019-7-14 11:57
不過mate10都係一部好機,用左年幾都有心有力

作者: buscocamp 時間: 2019-7-14 12:07
Mate9重正常服役緊,電力續航仍無異樣,何況Mate10

作者: 330 時間: 2019-7-14 13:14
咁honor note10 好D定 mate 10 好D?
作者: jc2605 時間: 2019-7-14 15:49
回覆 7# 330
睇你想個芒大定細,同埋要唔要鏡頭認證
作者: 330 時間: 2019-7-14 16:04
回覆 8# jc2605
副機多數打機多
作者: jc2605 時間: 2019-7-14 21:06
回覆 9# 330
都係個句,鐘意就買唔好理人點諗
作者: Mrcheng 時間: 2019-7-14 21:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rexchan64 時間: 2019-7-14 21:19
Mate20$3088,請問要咩條件?
作者: Mrcheng 時間: 2019-7-14 21:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: k20031102 時間: 2019-7-14 22:01
kirin gpu唔夠snapdragon打
作者: 電子廢物 時間: 2019-7-14 22:12
唔打大型game其實kirin好過snapdragon
作者: WHITERICE 時間: 2019-7-15 02:16
自己用過兩部, 宜家用緊mate 20 20各方面都好過MATE 10 好多, 唔好諗MATE 10.
mate 20 唯一唔好處係無SD CARD . 就係哩點, 攪到我唔想入部mate 20x 黎做副機.
作者: yan1221 時間: 2019-7-15 15:39
早2個月, 百記新貨 26XX 3色
作者: chue 時間: 2019-7-15 22:54
仲係好貴喎
作者: 人之初 時間: 2019-7-16 02:53
........(見到咁真無言)
論打機
android方面
高通一定好過其他 不論大小型GAME
作者: Mrcheng 時間: 2019-7-16 14:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp 時間: 2019-7-17 10:01
$1988 先清到喇
作者: youna 時間: 2019-7-17 10:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 199802 時間: 2019-7-17 11:07
現在剩黑色都係$26XX
via HKEPC Reader for Android
作者: (朗尼) 時間: 2019-7-17 12:23
mate 10之前升級死機, 拿上去維修所有data灰飛煙滅
仲敢買huawei

