作者: johnlai9 時間: 2018-12-30 01:27 標題: 用緊Note 9, 但真係好憎好憎弧mon, 又無其他選擇!!!!!!!!!
好心D 廠啦, 唔好部部flagship 都出弧mon 得唔得.
mate 20 pro 係咁, note 9 / s9 係咁, sony xz3 又係咁.
我頂唔順個弧mon 呀, 特別係我每當用番人地部平面mon 嘅時候.
我感覺就係crt mon 轉用lcd mon 咁, 明明mon 係平面嘅先好用.
我呢家想換番部平面flagship 嘅android 機, 都唔知可以揀邊部.
一係就出mate 20 / honor v20, 但我唔想無咗 oled.
要oled, 要影相靚, 好似係得番 p20 pro.
最諷刺係, 我未換note 9 之前就係用緊p20 pro.
自己屎忽痕, 結果害咗自己.
作者: Lara-Croft 時間: 2018-12-30 01:30
弧芒好揸手,當然個個出啦,
作者: calvinleeabc 時間: 2018-12-30 01:38
等S10,有機
via HKEPC Reader for Android
作者: johnlai9 時間: 2018-12-30 02:24
原來我錯過咗 NEX 雙屏版.
聽日去出機, 睇完評測, 原來兩個mon 可以好好用.
作者: 堅固如山 時間: 2018-12-30 02:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: johnlai9 時間: 2018-12-30 02:56
哇. 唔係嘛? 我係度發表下自己意見都唔得.
咁要個forum 做乜? 個個都唔好講自己想講嘅野?
乜原來呢家SAMSUNG 打手惡到咁!
作者: kof2002 時間: 2018-12-30 03:04
本帖最後由 kof2002 於 2018-12-30 03:05 編輯
我都用note 9 , 曲mon 都ok, edge panel 幾好用, 係買mon 貼麻煩到想裸機。 仲有smart octopus , 所以險Samsung 應該都唔會轉其他品牌住
via HKEPC Reader for Android
作者: 堅固如山 時間: 2018-12-30 07:52
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: new68u 時間: 2018-12-30 08:23
可以喺邊scroll都方便嘅
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-30 09:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: JLV1818 時間: 2018-12-30 09:26
除非你唔用保護套,如果唔係,曲mon根本無乜問題,曲mon令兩邊更窄
via HKEPC Reader for Android
作者: JLV1818 時間: 2018-12-30 09:27
無得選擇,反而係:又有microSD,又有3.5耳插
via HKEPC Reader for Android
作者: slt 時間: 2018-12-30 10:35
除非你唔用保護套,如果唔係,曲mon根本達唔到好揸的目的。
作者: stephen1029dog 時間: 2018-12-30 11:03
好心D 廠啦, 唔好部部flagship 都出弧mon 得唔得.
mate 20 pro 係咁, note 9 / s9 係咁, sony xz3 又係咁. ...
johnlai9 發表於 2018-12-30 01:27 AM
20x未係平面oled.
Nex,nex雙mon都係。
via HKEPC Reader for Android
作者: topwai~威威 時間: 2018-12-30 11:19
好心D 廠啦, 唔好部部flagship 都出弧mon 得唔得.
mate 20 pro 係咁, note 9 / s9 係咁, sony xz3 又係咁. ...
johnlai9 發表於 2018-12-30 01:27
買mate20咪得囉
via HKEPC Reader for Android
作者: eddychoy04 時間: 2018-12-30 11:33
Trade in Note 9, down 去 A9 咪得。
可能仲有錢袋。
作者: masseffect 時間: 2018-12-30 12:17
最慘係,市場決定一切,佢自己憎都買,咁啲廠又點可能會改
作者: eniao 時間: 2018-12-30 12:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yanliu 時間: 2018-12-30 12:33
趁未出S10就TRADE左佢囉
作者: fever456 時間: 2018-12-30 12:52
典mon唔係問題,最衰係買貼麻煩,好難買到滿意嘅...水凝膜冇手感, 玻璃貼又唔fit, 唔係全貼合
via HKEPC Reader for Android
作者: eddychoy04 時間: 2018-12-30 13:03
[attach]2102065[/attach]
啱啱答完, 去兇宅啦。
作者: c0232076 時間: 2018-12-30 13:17
我用緊note 8 都係貼保護貼問題. 其他都OK
作者: jso77 時間: 2018-12-30 13:45
冇問題,從來唔貼膜,就算平面芒我都唔貼
作者: johnlai9 時間: 2018-12-30 14:02
本身都有睇過呢兩款.
20X 部機太大部, 根本單手用好辛苦.
NEX 無NFC, 用唔到ANDROID PAY.
作者: johnlai9 時間: 2018-12-30 14:03
MATE 20 唔係 OLED,兩年前開始已經係用OLED機,呢家要換番LCD 接受唔到
作者: jso77 時間: 2018-12-30 14:23
其實係接受唔到lcd邊方面既野呢?
作者: Tong05 時間: 2018-12-30 14:34
下次醒d啦
出Post賣廣告都過幾頁先啦
當人傻架咩
你間公司仲請唔請人 呢d質素都請
我有信心做到你啊頭
作者: johnlai9 時間: 2018-12-30 14:34
黑色嘅地方唔係黑色.
作者: 悲歌之王 時間: 2018-12-30 14:44
開頭我買呢部機都諗了好耐,怕買玻璃貼好麻煩, 如果唔用又怕整花咗個mon, 用了uv玻璃貼問題解決。
作者: willng911 時間: 2018-12-30 14:47
講緊三星無啦啦又講大陸機真係頂佢哋唔順
作者: eddychoy04 時間: 2018-12-30 14:52
曲線???
冇辦法,
全港得三國嘅機玩哂,
中, 美, 韓。
日本机邊緣化。
作者: chow.cc 時間: 2018-12-30 14:54
弧mon會令到邊位反光‧減少可視尺寸

作者: fever456 時間: 2018-12-30 15:05
其實中意打機就會中意amoled, 因為d色真係sharp好多
via HKEPC Reader for Android
作者: 係乜 時間: 2018-12-30 15:29
睇過好多人插曲mon,買之前都心大心細,用咗一段時間就完全唔明曲有咩問題
作者: lalawoo 時間: 2018-12-30 15:37
唔鍾意就 拋去垃圾桶喇 , 講多無謂, 實際行動呀
作者: 竹皮 時間: 2018-12-30 16:57
咁你出左咩機呀, 出完要開返個箱, 等曲MON愛好仔葡萄下
作者: goalsp 時間: 2018-12-30 17:38
易有印...
作者: fever456 時間: 2018-12-30 17:44
所謂嘅問題係會有嘅,例如買mon貼,睇文字嘅時候兩邊彎咗,要習慣。兩邊典邊有時又會反光,唔好彩mon質素唔靚又可能會有顏色邊,暗邊等等...
via HKEPC Reader for Android
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-30 18:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2018-12-31 08:15
機框係窄左少少,但兩條彎邊畫面變形,變色,反光,難正常操作,即係實用面積少左,結果得不償失
重有一樣,曲 mon 勁易跌爆

作者: Miipp 時間: 2018-12-31 08:26
最爆笑係明明係 note series 賣點係寫野,但用曲 mon 點書寫!?
作者: kof2002 時間: 2018-12-31 08:46
iphone 跌都會爆, 睇點跌, 至於S pen 寫野都好少寫咁邊, 正如一張紙上寫字, 唔會特登搵紙邊寫字咁型?
via HKEPC Reader for Android
作者: Frings 時間: 2018-12-31 09:03
有UV 貼我覺得已經好過用2.5D MON 既機,
2.5D 如果面唔係黑白色, 又要全COVER 既貼就好樣衰
膠貼/水凝膜同保鮮紙差唔多, 全版玻璃好似AT果隻又太重.
作者: freddyyan 時間: 2018-12-31 11:03
本帖最後由 freddyyan 於 2018-12-31 11:06 編輯
我都是用緊note9,其中轉用過mate20同mate20pro,最後都是用返note 9,冇其他機簡
作者: jso77 時間: 2018-12-31 11:41
m20pro有咩唔及碌狗?
作者: 堅固如山 時間: 2018-12-31 11:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jacktsui 時間: 2018-12-31 12:45
樓主唔駛擔心, ***下年應該會有部唔係弧MON既旗艦

作者: imax 時間: 2018-12-31 13:09
note 9 唔係弧 mon .....直頭曲

作者: smchkman 時間: 2018-12-31 13:59
本帖最後由 smchkman 於 2018-12-31 14:21 編輯
我S8+都系最近屠佬買UV鋼貼,買時都冇乜信心,見平姑且買來試下,点知如來用落咁正,先落液體在mon面再可以慢慢移動上下左右微調位置先再紫外光燈照射固定,貼兩边曲位都好貼服,仲要平到你吾信(早知買多兩張)
作者: getronics 時間: 2018-12-31 14:03
平既好貼Mon 貼。 除非你鍾意貼膠。
作者: suzysuzy 時間: 2018-12-31 14:34
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kof2002 時間: 2018-12-31 15:50
uv 會唔會對原本玻璃coating 有損壞?
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2018-12-31 15:54
最好走埋 2.5D, 純平面方角先好用
重有就係面玻璃唔好過滑, 太滑剎唔到車. 我以前不嬲用裸機唔貼保護貼的, 但係就係因為而家 d 新機都普遍過滑, 正所謂物極必反. Touch surface 其實有少少阻力操作時先有效率及精準.
作者: freddyyan 時間: 2018-12-31 16:20
回覆 45# jso77
mate20pro影相ok,但拍影片就真是連3星30幅都好過佢,5好話60幅了,我都多同d仔女拍下影片,所以1定簡note9
作者: 3dgold 時間: 2018-12-31 16:29
師兄可唔可以pm條link我,用緊s8+搵唔到好芒貼,用spigen套會唔會頂,thx
作者: alextsang1969 時間: 2018-12-31 20:47
師兄可唔可以pm條link我,麻煩晒
作者: paul0923 時間: 2019-1-1 11:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: paul0923 時間: 2019-1-1 11:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kklai227 時間: 2019-1-1 12:31
回復 49 #smchkman
Ching有冇店名,試過幾間都未滿意
via HKEPC Reader for Android
作者: bookie 時間: 2019-1-1 12:34
曲mon 真的沒有實際用途,見到曲mon 就不考慮
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: ayacalip 時間: 2019-1-1 13:41
師兄,可否PM我 有關資料?
萬分感謝
作者: ayacalip 時間: 2019-1-1 13:51
條邊其實有App的,可以拉出來
用過就會知
呢個就係實際用途之一
作者: eieio 時間: 2019-1-1 13:56
可以分享?謝謝
作者: smchkman 時間: 2019-1-1 14:24
本帖最後由 smchkman 於 2019-1-1 14:59 編輯
https://item.taobao.com/item.htm ... 2%3A575830710046%7D
三叔UV鋼貼link,免得續個覆,吾系賣广告,信就買吾啱就算
作者: russiaak47 時間: 2019-1-1 14:33
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mdws2002 時間: 2019-1-1 17:23
想問一問,知唔知呢種落膠水嘅,日後要換過張嗰陣,難唔難拆返出嚟?
定係貼咗就無得換其他?
作者: 堅固如山 時間: 2019-1-1 17:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk0717 時間: 2019-1-1 19:58
其實好多人都唔鐘意曲mon
只係冇得揀焗住買
如果有機真係做到旗艦機得黎 又唔係曲 冇m字額水滴額果啲
會吸引好多人去買
點解啲廠成日要跟埋啲假大眾化既風
via HKEPC Reader for Android
作者: 堅固如山 時間: 2019-1-1 20:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ayacalip 時間: 2019-1-1 21:38
完全唔明曲mon有咩問題
作者: eddychoy04 時間: 2019-1-1 22:17
Miipp 兄的帖有具體說明曲面有乜唔好。
不過我就覺得冇問題。
但我唔拗喇, 各花入各眼。
作者: 係乜 時間: 2019-1-1 23:21
我都完全唔明,明明打機寫字睇野手殘跌落地都冇問題,但講到用曲mon慘過食屎
作者: johnlai9 時間: 2019-1-2 01:03
你唔駛野野護住*** 嘅, 話你唔係打手都搵鬼信.
我好中立嘅,我好多機都用過,邊部好用咪買邊款。
note 9 真係無乜唔好,只係曲MON令我用咗幾個月都仲係接受唔到,
我身邊有幾個朋友用note 8 note 9 s8 s9,都有幾個同我一樣情況,就係覺得曲mon唔好用。
無他嘅,各人有各人喜好,只係我呻下,點解d 大廠要逼人用曲mon啫。
作者: thomas668 時間: 2019-1-2 01:18
MATE20 X LOR
作者: johnlai9 時間: 2019-1-2 02:02
有無人用過PIXEL 3 XL?
作者: khokk2005 時間: 2019-1-2 10:29
我老婆一直愛用三叔機
初初我真係唔多慣佢既曲mon,覺得又唔好用又易誤觸
不過近一兩年見佢note8 / note9其實條邊已經修得唔錯,冇以前咁曲,又唔會誤觸,慢慢我都唔抗拒了
作者: freddyyan 時間: 2019-1-4 20:27
回覆 58# paul0923
sony都5夠note9好
,最好就是iPhone xs max
