作者: cpk 時間: 2018-10-21 20:40 標題: G7+83,8sirocco84,GN9有103,XSmax有105
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: laurance 時間: 2018-10-21 21:13
出左半年先有分既旗艦
作者: CACTICS 時間: 2018-10-22 02:22
有保留係咩意思?太低?
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - iOS(2.3.3)
作者: cpk 時間: 2018-10-22 09:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Miipp 時間: 2018-10-22 10:20
有乜好失望,豬四後一路走下坡。
拎左筆直去攪(變形)廣角雙鏡,以致主鏡質素大跌,最終兩頭唔到岸為乜呢
作者: dicky2868 時間: 2018-10-22 10:29
算啦,白天戶外普通相其實差唔多,但華為mate20pro就多左3倍鏡,五倍無損,超廣角,超微距,多种模式,四千万像素,可選四合一像素,dxo都應該數一數二,其它机拍碼都追唔上
作者: fai1888 時間: 2018-10-22 12:12
pixel 3xl 出左報告未?
作者: dls2046 時間: 2018-10-22 19:28
DxO...好老實呢間嘢自從畀咗個 99 分出嚟(但其實效果唔係真係咁好…)之後仲有得加上去
試諗下一個 85分嘅囡囡,同一個99分嘅比,肯定唔同級數…一定有明顯分別,仲要係壓到性果隻…大佬,會考係 A 同 C 嘅分別,股票至少係 AAA 級同 B 級嘅分別…應該係各方面都全勝唔會互有勝負果隻分別。
但呢啲機有咁明顯分別咩?真係無囉,往往都係唔同情況影唔同嘢互有勝負。
最後一根草係破百果嘢…話無收錢搵鬼信…根住話無講過滿分係幾多…
但咁又解釋咗點解 83 分同 105 分分別都唔係壓倒性…因為若果總分係 10000 嘅話…

作者: realhkguy 時間: 2018-10-22 20:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 新遺失戰艦 時間: 2018-10-23 00:51
其實我望過G7+ 既相, 拍埋GN9 既相一齊望
G7+ 色水幾討好~
只係夜景多noise 過GN9~
係咪真係咁大分別? 又唔係好覺~
唔好下下俾呢D Benchmark 牽住鼻走
作者: edl0025 時間: 2018-10-23 07:18
好多人好膠. 只睇分數冇睇 測試內容....... LG 冇長對蕉鏡頭..... 底分好正常
去MOBIL01 睇下CHING 用G6 G7影D 相就知.......G6 同G7 好好用
作者: arartete 時間: 2018-10-23 09:39
本帖最後由 arartete 於 2018-10-23 09:44 編輯
算數啦,D人係咁,無機係手得把口, DXO一直都未有廣角評分,所以唔高正常,
隔離Post仲有人講其他大有廣角,但又唔諗下有唔等如影得好.

作者: cpk 時間: 2018-10-23 09:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 凍檸茶 時間: 2018-10-23 10:10
本帖最後由 凍檸茶 於 2018-10-23 10:11 編輯
而家D人好怪
考試有80 90已經好勁、但硬係要接近滿分或過100分先正常
還要過100先係影得好咁攪笑
最攪笑係 平常人用呢個分數差別係去影相係分得唔好
同主觀偏藍偏暖色、
加個自動PS功能我8剩以上人就當影得靚、
一堆人當自己好專業先係最攪笑
作者: russiaak47 時間: 2018-10-23 10:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyyau 時間: 2018-10-23 10:55
用過G6,個wide鏡概念係好,但質素唔得,手機睇就好好,但一放大睇就現晒型!
作者: arartete 時間: 2018-10-23 12:01
琴日又有華為手手又走去其他POST講DXO
作者: Mrcheng 時間: 2018-10-23 12:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: russiaak47 時間: 2018-10-23 12:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buscocamp 時間: 2018-10-23 12:54
咁反問一句
依家有邊部手機影相
放大之後仍係見得人( 細節清晰又冇油畫化)
作者: russiaak47 時間: 2018-10-23 13:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 凍檸茶 時間: 2018-10-23 13:29
本帖最後由 凍檸茶 於 2018-10-23 13:35 編輯
P20主打相機
比LG唔掂執得啦
然後其他算把啦、我對影相要求唔高所以我當佢買得又貴垃圾機來睇
作者: arartete 時間: 2018-10-23 14:01
本帖最後由 arartete 於 2018-10-23 14:03 編輯
唔好理佢啦,人地要做井底之蛙咪由佢lo, 佢自己都話見唔到人地用LG, 咁咪由佢講lo

留意左佢個ac好耐啦,新ac 係咁刷分, 突登係D LG POST妖言惑眾,自動過濾就算
作者: Mrcheng 時間: 2018-10-23 14:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: buscocamp 時間: 2018-10-23 14:27
本帖最後由 buscocamp 於 2018-10-23 14:28 編輯
禾既問題係問:
“依家有邊部手機影相
放大之後仍係見得人( 細節清晰又冇油畫化) ... "
禾既答案:
相信係未有lor
利申: 用緊P20p
作者: Mrcheng 時間: 2018-10-23 14:38
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jht123 時間: 2018-10-23 15:58
本帖最後由 jht123 於 2018-10-23 16:00 編輯
廣角鏡既底一定細,唔好用專業機角度去諗,影到已經好好
via HKEPC Reader for Android
作者: russiaak47 時間: 2018-10-23 16:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: russiaak47 時間: 2018-10-23 16:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyyau 時間: 2018-10-23 19:36
唔需要跟其他機比,跟返佢另一個鏡頭比較已差一截!
我明wide鏡難做得好,但我覺得未搞好就出不如用返遠焦距鏡實用過!
作者: HAKAIDER 時間: 2018-10-23 21:06
剛買Nokia 8 sirocco..........
一向唔在意相機質素
不過只可以講8 sirocco 係貴在機身做工真係好靚
作者: jht123 時間: 2018-10-23 21:20
sorry 遠焦鏡不見得實用好多,我用iphone 同*** zoom 鏡 (8plus and note9)稍為暗小小既地方已經自動switch 做主鏡頭做digital zoom, 可能華為會唔同我冇用過華為zoom lens
via HKEPC Reader for Android
作者: NeTZoO 時間: 2018-10-23 22:01
呢部而家幾錢?
作者: cpk 時間: 2018-10-23 22:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyyau 時間: 2018-10-23 22:15
sorry 遠焦鏡不見得實用好多,我用iphone 同*** zoom 鏡 (8plus and note9)稍為暗小小既地方已經自動sw ...
jht123 發表於 2018-10-23 21:20
大部份手機主鏡頭本身已是頗wide大概28mm左右,第二鏡頭如果做到標準鏡焦距50mm左右點解唔實用?
手機影相你估下下都係影廣角風景咩,一般記錄用途或人像嚟講有標準焦距相配合會更加方便!
作者: HAKAIDER 時間: 2018-10-23 22:57
某連鎖舗$42XX
如果只計功能買Sony ZX2 平好多
但8 sirocco 査上手機身做工係明顯纖巧過同期其他大廠旗艦
作者: HAKAIDER 時間: 2018-10-23 23:00
單咭都還好.............
無SD 卡槽只靠128GB 内存未必個個接受到
不過我無咩所謂~~~

作者: jht123 時間: 2018-10-23 23:17
你似乎好似唔明我講乜,簡單d 講zoom lens係有用但只限於光線十分充足底下,陰天或黃昏或夜晚個2x zoom就會廢左! 因為唔會著!
via HKEPC Reader for Android
作者: arartete 時間: 2018-10-23 23:36
我正是成日用廣角影相,特別係去旅行既時候,7成既相都係用廣角

作者: billyyau 時間: 2018-10-24 06:39
難道你所講嘅環境下,ultra wide會更適合嗎?
我意思係如果強行加個質素差的ultra wide鏡,倒不如改配標準鏡更有用!
作者: HAKAIDER 時間: 2018-10-24 07:49
但一般用家心態的係想有幾wide, 就更wide的
因為 "影唔盡個景" 心理上會遠比影得差掃興
作者: billyyau 時間: 2018-10-24 09:53
喺手機wide鏡質素未達理想嘅時候,全景相會係一個理想嘅解決方法!
作者: jht123 時間: 2018-10-24 11:39
唔好意思,唔係想同你拗,但手機size所限, lens 要做薄,個底就一定要細,ultra wide 如是,50mm 亦如是,如果手機ultra wide 質素你入唔到眼,50mm 個d 兩倍zoom 既pic quality你都冇可能入到眼,仲有全景相點都會有駁相位,我ultra wide 可以上腳玩長曝,全景得嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: realhkguy 時間: 2018-10-24 11:50
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyyau 時間: 2018-10-24 11:52
取捨問題,全景相係有駁相位,但ultra wide有嚴重變形問題,冇一種係完美!
反而如果冇標準鏡,下下數碼變焦,質素只會更差,標準鏡所需技術冇ultra wide要求咁高!
作者: billyyau 時間: 2018-10-24 11:58
日常生活,影嘢食,影文件,影人像全部係唔會太需要ultra wide
反而用到120度機會有幾多?起碼室內拍照已不太有機會用得上!
作者: jacktsui 時間: 2018-10-24 11:58
本帖最後由 jacktsui 於 2018-10-24 12:10 編輯
風景, 建築物, 有超廣角易影好多
同埋DXO真係只能作參考, 唔好當神咁拜
LG調校得比較好, 所以唔覺佢咁低分, 諾記就差少少嘞...
作者: realhkguy 時間: 2018-10-24 12:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: billyyau 時間: 2018-10-24 13:24
冇錯,仲可以影埋隔離枱添
作者: microdick 時間: 2018-10-24 13:32
睇用家需要啦~工作上每日需要影好多相,所以有wide angle方便好多. 就算明知有D機影相質素靚少少,都会揀有廣角鏡的機.
via HKEPC Reader for Android
作者: jht123 時間: 2018-10-24 13:39
ultra wide 變形修正係喺手機有左好耐了
via HKEPC Reader for Android
作者: jackytkh 時間: 2018-10-24 14:06
回覆 37# HAKAIDER
又係幾靚仔既
作者: billyyau 時間: 2018-10-24 16:01
修正只係減少,不能完全避免變形
正如全景相都有修正,但不能完全修正

