Board logo

標題: 華為 Mate 20系列 集中討論區 |水滴+M額| [打印本頁]

作者: andypson    時間: 2018-9-4 17:33     標題: 華為 Mate 20系列 集中討論區 |水滴+M額|

本帖最後由 chromechan 於 2018-10-31 13:40 編輯

MATE 20 水滴
MATE 20 PRO M額

水滴+M額 興趣減低.

[attach]2079732[/attach]
[attach]2079730[/attach]
[attach]2079731[/attach]
作者: wingkps2    時間: 2018-9-4 17:35

D 鏡頭好似生野咁。
作者: Andyios    時間: 2018-9-4 17:49

見到都唔開胃
作者: buscocamp    時間: 2018-9-4 18:13

本帖最後由 buscocamp 於 2018-9-4 18:26 編輯

水滴... 就早爆左料係咁la
骰仔就今日曝光

M20... 後置指紋?...閃燈右上角
M20p...前置屏幕指紋... 閃燈左上角
作者: fung147    時間: 2018-9-4 18:20

M額加曲MON2大缺點集合
作者: andypson    時間: 2018-9-4 18:23

水滴... 就早爆左料係咁la
骰仔就今日曝光

M20... 後置指紋?
M20p...前置屏幕指紋 ...
buscocamp 發表於 2018-9-4 18:13



    應該係

M20 水滴 + 後置指紋
M20 P  M額+屏幕指紋
作者: buscocamp    時間: 2018-9-5 09:50

本帖最後由 buscocamp 於 2018-9-5 09:51 編輯

余承東預告 Huawei Mate 20 將有多項新突破!

http://www.price.com.hk/news.php ... 93d28571d29b29dd3ea
作者: yanliu    時間: 2018-9-5 10:41

我有密集恐懼症,見到後面堆鏡頭咁排真係唔開胃
作者: gahqm    時間: 2018-9-5 10:43

見到唔開胃 + 1,部機使唔使整到咁嘅死樣呀
作者: tamchan    時間: 2018-9-5 10:46

M額加曲MON2大缺點集合
fung147 發表於 2018-9-4 18:20


曲 Mon? 完全不用考慮
慳返

作者: mangogarywong    時間: 2018-9-5 10:51

越出越差, 已轉小米

via HKEPC Reader for Android
作者: 餓狼    時間: 2018-9-5 11:11

[attach]2079867[/attach]
作者: Andyios    時間: 2018-9-5 11:16

[attach]2079890[/attach]
作者: fai1888    時間: 2018-9-5 11:58

回覆 13# Andyios
岩岩想咁講~~
作者: smchkman    時間: 2018-9-5 14:21

鏡頭一字排開好過現在咁刻凸啦!
作者: outdays    時間: 2018-9-5 14:26

本帖最後由 outdays 於 2018-9-5 14:29 編輯

佢D電話其實吾差,點解成9日系度吹水話乜QQ嚇人技术,突破條毛。
作者: hk520    時間: 2018-9-5 14:39

網上話仲有mate20 max版本. lite版就肯定係曲mon了, pro版就傳緊係曲mon, max版有人話係曲mon也有人話吾係.
波子版本也沒有聲氣, 吾知今年會不會取消波子版本, 由pro來頂上了.
一句到尾,如果系曲mon就吾考慮.
作者: OLD-XEON    時間: 2018-9-5 15:16

曲 Mon? 完全不用考慮
慳返
tamchan 發表於 2018-9-5 10:46


曲 Mon Mate Pro兩代都係咁, 你都慳左好多年~
作者: fuchikei    時間: 2018-9-5 15:24

回覆 13# Andyios


大佬, 笑到噴飯呀!!!
好似P20 pro 咁咪好囉....4筒咁有D怪
唔好曲面啦...真係唔係咁好用
作者: karais    時間: 2018-9-5 17:04

網上話仲有mate20 max版本. lite版就肯定係曲mon了, pro版就傳緊係曲mon, max版有人話係曲mon也有人話吾係. ...
hk520 發表於 2018-9-5 14:39

變波子可以賣貴一倍,唔信佢唔出

via HKEPC Reader for Android
作者: hk520    時間: 2018-9-5 17:13

變波子可以賣貴一倍,唔信佢唔出

via HKEPC Reader for Android
karais 發表於 2018-9-5 17:04


網上流傳今年波子特別版跟mate20 pro相同設計. 差別只是波子版機背多了個logo有8g ram+512gb, mate20 pro就當然無波子logo和theme, ram和內存都少過波子版.
以上只是小弟推測.
作者: karais    時間: 2018-9-5 17:51

網上流傳今年波子特別版跟mate20 pro相同設計. 差別只是波子版機背多了個logo有8g ram+512gb, mate20 pro ...
hk520 發表於 2018-9-5 17:13

16GB RAM, 1TB ROM  

via HKEPC Reader for Android
作者: buscocamp    時間: 2018-9-7 22:43

規格曝光!焗買 Pro 版!華為 Mate 20 同 Pro 差咁遠?

將會在 10 月 16 日於倫敦舉行發佈會的華為 Mate 20 系列,一如上一代會推出多個型號,早前已經率先發表了中階的 Mate 20 Lite,至於高階的 Mate 20 和頂級的 Mate 20 Pro 就要再等多一個月,不過日前有關這兩部手機的一些規格資料已經提前曝光。

有外國網站就取得了兩款手機的 User Agent 資料,發現 Mate 20 Pro 將會擁有更高解像度 3,120 x 1,440 和更大的 6.9 吋大螢幕,至於 Mate 20 的螢幕尺寸則為 6.3 吋,解像度亦只得 2,244 x 1,080。兩款手機相信都會配備相同的 Kirin 980 處理器、6GB RAM 和 128GB 儲存,並且預載 Android 9 Pie 系統。

規格曝光!焗買 Pro 版!華為 Mate 20 同 Pro 差咁遠?

香港消費者買手機多數都比較願意花錢,尤其是買旗艦級的手機,Mate 20 Pro 有大芒、高解像度和 3 鏡頭相機,令 Mate 20 的吸引力大減,即是變相要消費者買 Pro 版啫。

https://m.eprice.com.hk/mobile/talk/4546/211357/

d標題真係
作者: frankiepoon    時間: 2018-9-7 23:29

好核突,買p20 pro好過,反正買華為都唔係為左粒U有幾快
作者: mangogarywong    時間: 2018-9-8 08:44

嚇人的技術+嚇人的吹牛+嚇人的外觀  

三嚇手機

via HKEPC Reader for Android
作者: 竹皮    時間: 2018-9-8 08:49

嚇人的技術+嚇人的吹牛+嚇人的外觀  

三嚇手機

via HKEPC Reader for Android
mangogarywong 發表於 2018-9-8 08:44


又唔好咁講, 唔嚇人點迫對手提升等級,

Android假如得返高通, 年年同你擠牙膏, 當你傻仔咁玩, 你又咁笨蕉以為大升級, 咁就真係 笨蕉手機
作者: mangogarywong    時間: 2018-9-8 09:27

回復 26 #竹皮

你又知佢地唔會夾埋擠牙膏?

可能高tone放料俾牙為, 不過係5年前技術

via HKEPC Reader for Android
作者: tamchan    時間: 2018-9-8 12:14

曲 Mon Mate Pro兩代都係咁, 你都慳左好多年~
OLD-XEON 發表於 2018-9-5 15:16


我用 Mate 10,  一出即買
一年都未到

作者: buscocamp    時間: 2018-9-8 22:44

呢度首頁有9個topic都關huawei事...
有心人, 多謝晒
作者: 竹皮    時間: 2018-9-8 23:42

呢度首頁有9個topic都關huawei事...
有心人, 多謝晒
buscocamp 發表於 2018-9-8 22:44


因為呢度班人憎華為憎到入腦, 但其實華為D機係幾好用
作者: stephen1029dog    時間: 2018-9-9 10:57


咁睇順眼D.
作者: kwanyan    時間: 2018-9-9 11:07

嚇人的技術+嚇人的吹牛+嚇人的外觀  

三嚇手機

via HKEPC Reader for Android
mangogarywong 發表於 2018-9-8 08:44

價錢應該唔平…加埋嚇人的價錢,應該係四嚇手機

via HKEPC Reader for Android
作者: 燕飛    時間: 2018-9-9 11:09

回復 31 #stephen1029dog

内部測試機
條友實被人炒

via HKEPC Reader for Android
作者: ~粉腸~    時間: 2018-9-9 17:41

本帖最後由 ~粉腸~ 於 2018-9-9 17:57 編輯
因為呢度班人憎華為憎到入腦, 但其實華為D機係幾好用
竹皮 發表於 2018-9-8 23:42



    售後服務差到爆呢
買 X2 果時,個 bug 成年半先有更新 fix
代理仲叫你拎部機上去降級唔好升

從此以後都唔會考慮依個品牌
仲有維修等成個星期
[attach]2080922[/attach]
作者: buscocamp    時間: 2018-9-9 22:46

本帖最後由 buscocamp 於 2018-9-9 23:27 編輯

曲芒挑機!華為 Mate 20 Pro 實機搶先睇



繼早前在 IFA 展場上的短暫亮相,華為即將在 10 月中才發佈的新旗艦 Mate 20 Pro,似乎又再一次在網上曝光。

而與上次展示的機背不同,今次在圖片中顯示的,相信就是 Mate 20 Pro 的正面,而且更會同 Note 9 一樣用到曲面螢幕設計!


在內地微博上,早前就流出了一組實機圖片,當中可見一部加入保護框的手機,據講就是 Mate 20 Pro 的試作樣辦。從圖片中所見,此機的屏幕左右兩側有類似 Samsung Galaxy 系列一般的曲面處理,而在機頂位置,則保留了一個面積不少的「M字額」,用以放置前置鏡頭及其他感應器。

此次流出的相片與早前的傳聞的有點出入,事關早前曾有消息指出華為有意採用屏幕佔用率較少的新式「水滴」形全面屏,但如果今次流出的手機當真是 Mate 20 的最終設計,即華為在今年仍然未能擺脫「M 字額」。究竟華為 Mate 20 的正式模樣是否真的像此次爆料一般?Mate 20 將會於 10 月16 日正式登場,在此日期前,相信陸續會有更多資料浮上水面的。

http://m.ringhk.com/news2a.php?id=17444
作者: samuelxx    時間: 2018-9-10 07:28

華為係網上被人鬧得最多,但銷量又係最高。 基本上成正比。
作者: IIII    時間: 2018-9-11 06:07

唯有等後續980的機
作者: 竹皮    時間: 2018-9-11 20:17

售後服務差到爆呢
買 X2 果時,個 bug 成年半先有更新 fix
代理仲叫你拎部機上去降級唔好升

從此以 ...
~粉腸~ 發表於 2018-9-9 17:41


有邊隻android牌子售後係好架? 唔係屈你錢就係收完機無整扮整咗, 再唔係就咩事都叫你雙wipe
作者: andypson    時間: 2018-9-29 22:23

MATE 20 已在國內工信部正式入網.

Mate 20:4GB RAM+128GB ROM,4GB RAM+64GB ROM, 4GB RAM+256GB ROM,6GB RAM+128GB ROM;6GB RAM+256GB ROM,6GB RAM+512GB ROM,8GB RAM+128GB ROM,8GB RAM+256GB ROM,8GB RAM+512GB ROM

Mate 20 Pro:6GB RAM+256GB ROM,6GB RAM+512GB ROM;8GB RAM+128GB ROM,8GB RAM+256GB ROM,8GB RAM+512GB ROM

Mate 20保時捷版:6GB RAM+256GB ROM;6GB RAM+512GB ROM;8GB RAM+256GB ROM
作者: 麥丁丁    時間: 2018-9-29 23:13

MATE 20 已在國內工信部正式入網.

Mate 20:4GB RAM+128GB ROM,4GB RAM+64GB ROM, 4GB RAM+256GB ROM,6 ...
andypson 發表於 2018-9-29 22:23


國內版mate 20都有咁多版本?
作者: andypson    時間: 2018-9-30 00:12

國內版mate 20都有咁多版本?
麥丁丁 發表於 2018-9-29 23:13


國內工信部資料的確有禁多版本.

唔理國內有幾多版本, 只想今年港行MATE 20 有6GB RAM 版.

[attach]2084405[/attach]
[attach]2084406[/attach]
[attach]2084407[/attach]
作者: andypson    時間: 2018-9-30 00:13

支持15W無線快充.

[attach]2084408[/attach]
作者: Yoda    時間: 2018-9-30 00:38

我估980 肯定跑分高過845 好多同埋selfie 靚到dslr 水平!

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: 阿峰    時間: 2018-9-30 00:41

我估980 肯定跑分高過845 好多同埋selfie 靚到dslr 水平!

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4) ...
Yoda 發表於 2018-9-30 00:38


影相mark有所謂內部分出,Mate20 Pro有116分,而Mate 20比P20 pro差3分
作者: stephen009    時間: 2018-9-30 12:36

邊有咁多版本

係啲人一見入工信部

就作佢係mate 20
作者: andypson    時間: 2018-10-2 10:14

本帖最後由 andypson 於 2018-10-2 10:16 編輯

980 Geekbench 跑分

855: 3697 / 10469
A12: 4808 / 11507

[attach]2084877[/attach]
作者: andypson    時間: 2018-10-2 10:20

假兔兔都出有跑分.

[attach]2084878[/attach]
作者: kkiitt2005    時間: 2018-10-2 11:01

想問下而家買Mate10 Pro 好唔好?
作者: hk520    時間: 2018-10-2 13:55

980 Geekbench 跑分

855: 3697 / 10469
A12: 4808 / 11507
andypson 發表於 2018-10-2 10:14


又話980可以吊打邊個邊個. 看來又一地玻璃碎.

利申: 我都緊用華為, 我支持各廠一起進步和競爭, 只係有時覺得華為太愛吹大.
作者: Mr.K    時間: 2018-10-2 15:04

又話980可以吊打邊個邊個. 看來又一地玻璃碎.

利申: 我都緊用華為, 我支持各廠一起進步和競爭, 只係有時 ...
hk520 發表於 2018-10-2 13:55



    依D笑話黎嫁姐, 我都用緊MATE10PRO, 我覺得CPU夠打更一兩年既GAME就夠, 最主要睇慳唔慳電
作者: gen77    時間: 2018-10-2 15:24

又話980可以吊打邊個邊個. 看來又一地玻璃碎.

利申: 我都緊用華為, 我支持各廠一起進步和競爭, 只係有時 ...
hk520 發表於 2018-10-2 13:55

跑得太快, 散熱唔掂都係死

via HKEPC Reader for Android
作者: dundunding    時間: 2018-10-5 14:59

好矛盾, mate 20 pro有leica, 但偏偏用最討厭既M額同曲mon...
希望mate 20影相質素唔會差太遠, 6.3"水滴屏吸引好多
作者: buscocamp    時間: 2018-10-6 00:59

售價近八千?華為 Mate 20、Mate 20 Pro 售價提早出爐

http://m.ringhk.com/news2a.php?id=17571
作者: smchkman    時間: 2018-10-6 16:17

售價近八千?華為 Mate 20、Mate 20 Pro 售價提早出爐
buscocamp 發表於 2018-10-6 00:59

咁既價揾阿水買啦
作者: expedia    時間: 2018-10-6 16:25

穩了
作者: samuelxx    時間: 2018-10-6 16:42

買開三星蘋果有一班客,唔會有無華為平一千幾百而轉華為。手機唔係越平越受歡迎,例如小米
作者: mingming19    時間: 2018-10-7 03:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samuelxx    時間: 2018-10-7 13:05

iphone幫手機定佐市場價. 高檔手機的標準定價係9K . 低過呢個價係唔會受高級用家歡迎.  所以會見到越來越多手機開高價
作者: henrietta    時間: 2018-10-7 13:52

曲 Mon? 完全不用考慮
慳返
tamchan 發表於 2018-9-5 10:46

小米好過
真係華不了
作者: Rockchan    時間: 2018-10-7 14:11

本帖最後由 Rockchan 於 2018-10-7 14:16 編輯
又話980可以吊打邊個邊個. 看來又一地玻璃碎.

利申: 我都緊用華為, 我支持各廠一起進步和競爭, 只係有時 ...
hk520 發表於 2018-10-2 13:55

好似一直都講 980 能勝比它早出既非蘋果 CPU,直接點講就係 845。855 同 980 差唔多架構,仲要遲出自然更好。華為好似冇話一定能打未有得賣個d CPU。如果 855 手機能夠同 mate 20 同時售賣咁就唔同。

用 845 做目標既原因好簡單,因為上代 970 只係 835 級數,甚至好多人覺得 835 更好。能從相差超過一代變成相差半代已經證明華為從後追上,值得華為去吹噓。

via HKEPC Reader for Android
作者: kimi1999    時間: 2018-10-8 08:36

本來想出note9. 都係等埋先决定,980應比845强不小
作者: 稻草人    時間: 2018-10-8 23:26

本來想出note9. 都係等埋先决定,980應比845强不小
kimi1999 發表於 2018-10-8 08:36


樓主我都同你樣,等緊邊粒U好啲,當然仲要睇價錢啦!
利申:mate8使用中
作者: hk520    時間: 2018-10-9 11:28

980快過845都好正常, 但應該快吾過855.
如果急用機就用住980既mate20, 不急又著重粒u, 當然等855啦
作者: shingjaijai    時間: 2018-10-16 00:15

980快過845都好正常, 但應該快吾過855.
如果急用機就用住980既mate20, 不急又著重粒u, 當然等855啦 ...
hk520 發表於 2018-10-9 11:28



980 cpu應該同855差唔多,都係A76
gpu方面 855大勝
作者: freddyyan    時間: 2018-10-16 07:21

照睇跑分,980 gpu 都未追到845,有點失望
作者: terrybobo    時間: 2018-10-16 09:04

照睇跑分,980 gpu 都未追到845,有點失望
freddyyan 發表於 2018-10-16 07:21



     同意,我部P20 pro就算有GPU Turbo打機都係lag.....
作者: 電子廢物    時間: 2018-10-16 09:14

睇黎mate 20兩部細既都係曲mon,大就有支筆
作者: Miipp    時間: 2018-10-16 09:19

曲 mon 第一時間 DQ 先.

大多(甚至全部)水滴 mon 的面玻璃 (cover lens) 都係較厚, 操作手感好差

而家 d 廠正面創新不能, 加缺點/畫蛇添足就變左創新
作者: nt6251hy    時間: 2018-10-16 10:05

体驗最重要,只睇分跑唔會明,以前一屋3叔野,而家慢慢換華為了
作者: hk133    時間: 2018-10-16 11:26

本帖最後由 hk133 於 2018-10-16 11:28 編輯

跑分真係冇咩用,以前見Helio X30跑分勁過S710,實際用落先知道,S710順好多……(而且我嗰部X30嘅機係用UFS 2.1,而S710嗰部只係eMMC 5.1
作者: mingchit    時間: 2018-10-16 12:18

電池已經耐用過三星 ~ 一年後部電話又會順過三星 ~ 剩係尼兩樣野都好過三星 ~
作者: new68u    時間: 2018-10-16 12:27

時差8小時, 係咪今晚半夜先發報?
作者: jl1030    時間: 2018-10-16 12:54

考慮聽朝撳國行
作者: kwanyan    時間: 2018-10-16 13:01

電池已經耐用過三星 ~ 一年後部電話又會順過三星 ~ 剩係尼兩樣野都好過三星 ~ ...
mingchit 發表於 2018-10-16 12:18

一年後嘅事你都知?

via HKEPC Reader for Android
作者: hk520    時間: 2018-10-16 13:08

980 cpu應該同855差唔多,都係A76
gpu方面 855大勝
shingjaijai 發表於 2018-10-16 00:15


雖然大家都係A76做大核, 但高通推遲幾個月先出855,就係因為要時間去修改, 所以我相信cpu方面855都會比980有明顯優勢. 當然不會差幾條街, 但一定係855快點.
作者: hk520    時間: 2018-10-16 13:13

曲 mon 第一時間 DQ 先.

大多(甚至全部)水滴 mon 的面玻璃 (cover lens) 都係較厚, 操作手感好差

而 ...
Miipp 發表於 2018-10-16 09:19

想請教下師兄係吾係水滴mon和M額mon的面玻璃都一樣厚?
還是水滴mon比M額mon更加厚?
作者: 阿峰    時間: 2018-10-16 13:34

考慮聽朝撳國行
jl1030 發表於 2018-10-16 12:54


大陸預10月尾啦...
香港就11月.....
作者: jl1030    時間: 2018-10-16 13:42

聽朝預售

回覆 77# 阿峰
作者: freddyyan    時間: 2018-10-16 15:11

用緊note9 各方面都好滿意, 但見到尼部屎人嘢又心旭旭
作者: kimi1999    時間: 2018-10-16 15:32

準備入手國行!!
作者: 燕飛    時間: 2018-10-16 16:47

Mate 20個 NPU應該唔夠A12打  

via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp    時間: 2018-10-16 17:10

想請教下師兄係吾係水滴mon和M額mon的面玻璃都一樣厚?
還是水滴mon比M額mon更加厚? ...
hk520 發表於 2018-10-16 13:13


M額mon 的面玻璃厚度廠商由各種因素去決定, 同 M 唔 M 額無直接關係.

水滴 mon 亦然, 其實可以唔使用厚玻璃. 只係而家 d product designer 齋從外觀考慮唔理實用性, 外觀越圓滑越似肥皂就比到人潮的感覺, 以致採用 2.5D 或更弧邊的面玻璃, 最終做成加厚面玻璃的結果.
作者: Rockchan    時間: 2018-10-16 17:12

Mate 20個 NPU應該唔夠A12打  

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2018-10-16 16:47

A12 應該贏 980 同 855,依家安卓機 CPU 只能拉近,下年或許有機會打平或反超。

via HKEPC Reader for Android
作者: gen77    時間: 2018-10-16 17:55

A12 應該贏 980 同 855,依家安卓機 CPU 只能拉近,下年或許有機會打平或反超。

via HKEPC Reader for A ...
Rockchan 發表於 2018-10-16 17:12

都要睇整體散熱, 用電等等, 一尾快唔夠

via HKEPC Reader for Android
作者: freddyyan    時間: 2018-10-16 18:24

單核始終A12勝太多!其實An機做既是4核!Apple 做是2核!其實是咪甘計!例如a12單核跑4800就是4800x2等於9600!而980單核就3300x4等於13200!甘咪應該是980win
作者: stephen1029dog    時間: 2018-10-16 19:17

反而對部X有性趣,真大mon旗艦。

via HKEPC Reader for Android
作者: ricky1992    時間: 2018-10-16 19:58

Mate 20個 NPU應該唔夠A12打  

via HKEPC Reader for Android
燕飛 發表於 2018-10-16 16:47


好似話A12個AI食電
作者: Hugohou220    時間: 2018-10-16 20:06

回復 85 #freddyyan

話數學天才呀

via HKEPC Reader for Android
作者: Hugohou220    時間: 2018-10-16 20:07

回復 83 #Rockchan

唔使應該,係贏九條街

via HKEPC Reader for Android
作者: freddyyan    時間: 2018-10-16 20:11

回覆 88# Hugohou220


    大佬 我斷估架咋,我識絛鐵咩
作者: andypson    時間: 2018-10-16 21:08

睇緊發佈直播

https://www.youtube.com/watch?v=AnVt4I56SbY
作者: 燕飛    時間: 2018-10-16 21:24

Mate 20尿袋

via HKEPC Reader for Android
作者: frankiepoon    時間: 2018-10-16 21:28

mate 20 pro 都係得3x光學, 唔係傳聞既5x
作者: mn1457    時間: 2018-10-16 21:38

好似冇傳聞中嘅mate 20x
作者: 阿峰    時間: 2018-10-16 21:52

mate 20 pro 都係得3x光學, 唔係傳聞既5x
frankiepoon 發表於 2018-10-16 21:28


吹得太勁....只有失望...但我都要換....
作者: andypson    時間: 2018-10-16 22:00

吹得太勁....只有失望...但我都要換....
阿峰 發表於 2018-10-16 21:52

先睇香港定價再決定。

via HKEPC Reader for Android
作者: Hugohou220    時間: 2018-10-16 22:01

回復 96 #andypson

個ceo仲吹到大一大

via HKEPC Reader for Android
作者: doppelganger    時間: 2018-10-16 22:02

一定過$7000吧
作者: andypson    時間: 2018-10-16 22:16

本帖最後由 andypson 於 2018-10-16 22:23 編輯

7.2吋 MATE 20 X 來啦

5000MAH 電

可以用 PEN
作者: lalawoo    時間: 2018-10-16 22:18

回覆 99# andypson
不如用平板呀,





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2