作者: andypson 時間: 2018-9-4 17:33 標題: 華為 Mate 20系列 集中討論區 |水滴+M額|
本帖最後由 chromechan 於 2018-10-31 13:40 編輯
MATE 20 水滴
MATE 20 PRO M額
水滴+M額 興趣減低.
[attach]2079732[/attach]
[attach]2079730[/attach]
[attach]2079731[/attach]
作者: wingkps2 時間: 2018-9-4 17:35
D 鏡頭好似生野咁。

作者: Andyios 時間: 2018-9-4 17:49
見到都唔開胃
作者: buscocamp 時間: 2018-9-4 18:13
本帖最後由 buscocamp 於 2018-9-4 18:26 編輯
水滴... 就早爆左料係咁la
骰仔就今日曝光
M20... 後置指紋?...閃燈右上角
M20p...前置屏幕指紋... 閃燈左上角
作者: fung147 時間: 2018-9-4 18:20
M額加曲MON
作者: andypson 時間: 2018-9-4 18:23
應該係
M20 水滴 + 後置指紋
M20 P M額+屏幕指紋
作者: buscocamp 時間: 2018-9-5 09:50
本帖最後由 buscocamp 於 2018-9-5 09:51 編輯
余承東預告 Huawei Mate 20 將有多項新突破!
http://www.price.com.hk/news.php ... 93d28571d29b29dd3ea
作者: yanliu 時間: 2018-9-5 10:41
我有密集恐懼症,見到後面堆鏡頭咁排真係唔開胃
作者: gahqm 時間: 2018-9-5 10:43
見到唔開胃 + 1,部機使唔使整到咁嘅死樣呀

作者: tamchan 時間: 2018-9-5 10:46
曲 Mon? 完全不用考慮
慳返
作者: mangogarywong 時間: 2018-9-5 10:51
越出越差, 已轉小米
via HKEPC Reader for Android
作者: 餓狼 時間: 2018-9-5 11:11
[attach]2079867[/attach]
作者: Andyios 時間: 2018-9-5 11:16
[attach]2079890[/attach]
作者: fai1888 時間: 2018-9-5 11:58
回覆 13# Andyios
岩岩想咁講~~
作者: smchkman 時間: 2018-9-5 14:21
鏡頭一字排開好過現在咁刻凸啦!
作者: outdays 時間: 2018-9-5 14:26
本帖最後由 outdays 於 2018-9-5 14:29 編輯
佢D電話其實吾差,點解成9日系度吹水話乜QQ嚇人技术,突破條毛。
作者: hk520 時間: 2018-9-5 14:39
網上話仲有mate20 max版本. lite版就肯定係曲mon了, pro版就傳緊係曲mon, max版有人話係曲mon也有人話吾係.
波子版本也沒有聲氣, 吾知今年會不會取消波子版本, 由pro來頂上了.
一句到尾,如果系曲mon就吾考慮.
作者: OLD-XEON 時間: 2018-9-5 15:16
曲 Mon Mate Pro兩代都係咁, 你都慳左好多年~

作者: fuchikei 時間: 2018-9-5 15:24
回覆 13# Andyios

大佬, 笑到噴飯呀!!!
好似P20 pro 咁咪好囉....4筒咁有D怪
唔好曲面啦...真係唔係咁好用
作者: karais 時間: 2018-9-5 17:04
變波子可以賣貴一倍,唔信佢唔出
via HKEPC Reader for Android
作者: hk520 時間: 2018-9-5 17:13
網上流傳今年波子特別版跟mate20 pro相同設計. 差別只是波子版機背多了個logo有8g ram+512gb, mate20 pro就當然無波子logo和theme, ram和內存都少過波子版.
以上只是小弟推測.
作者: karais 時間: 2018-9-5 17:51
16GB RAM, 1TB ROM
via HKEPC Reader for Android
作者: buscocamp 時間: 2018-9-7 22:43
規格曝光!焗買 Pro 版!華為 Mate 20 同 Pro 差咁遠?
將會在 10 月 16 日於倫敦舉行發佈會的華為 Mate 20 系列,一如上一代會推出多個型號,早前已經率先發表了中階的 Mate 20 Lite,至於高階的 Mate 20 和頂級的 Mate 20 Pro 就要再等多一個月,不過日前有關這兩部手機的一些規格資料已經提前曝光。
有外國網站就取得了兩款手機的 User Agent 資料,發現 Mate 20 Pro 將會擁有更高解像度 3,120 x 1,440 和更大的 6.9 吋大螢幕,至於 Mate 20 的螢幕尺寸則為 6.3 吋,解像度亦只得 2,244 x 1,080。兩款手機相信都會配備相同的 Kirin 980 處理器、6GB RAM 和 128GB 儲存,並且預載 Android 9 Pie 系統。
規格曝光!焗買 Pro 版!華為 Mate 20 同 Pro 差咁遠?
香港消費者買手機多數都比較願意花錢,尤其是買旗艦級的手機,Mate 20 Pro 有大芒、高解像度和 3 鏡頭相機,令 Mate 20 的吸引力大減,即是變相要消費者買 Pro 版啫。
https://m.eprice.com.hk/mobile/talk/4546/211357/
d標題真係
作者: frankiepoon 時間: 2018-9-7 23:29
好核突,買p20 pro好過,反正買華為都唔係為左粒U有幾快
作者: mangogarywong 時間: 2018-9-8 08:44
嚇人的技術+嚇人的吹牛+嚇人的外觀
三嚇手機
via HKEPC Reader for Android
作者: 竹皮 時間: 2018-9-8 08:49
Android假如得返高通, 年年同你擠牙膏, 當你傻仔咁玩, 你又咁笨蕉以為大升級, 咁就真係 笨蕉手機
作者: mangogarywong 時間: 2018-9-8 09:27
回復 26 #竹皮
你又知佢地唔會夾埋擠牙膏?
可能高tone放料俾牙為, 不過係5年前技術
via HKEPC Reader for Android
作者: tamchan 時間: 2018-9-8 12:14
我用 Mate 10, 一出即買
一年都未到
作者: buscocamp 時間: 2018-9-8 22:44
呢度首頁有9個topic都關huawei事...
有心人, 多謝晒
作者: 竹皮 時間: 2018-9-8 23:42
作者: stephen1029dog 時間: 2018-9-9 10:57
咁睇順眼D.
作者: kwanyan 時間: 2018-9-9 11:07
價錢應該唔平…加埋嚇人的價錢,應該係四嚇手機
via HKEPC Reader for Android
作者: 燕飛 時間: 2018-9-9 11:09
回復 31 #stephen1029dog
内部測試機
條友實被人炒
via HKEPC Reader for Android
作者: ~粉腸~ 時間: 2018-9-9 17:41
本帖最後由 ~粉腸~ 於 2018-9-9 17:57 編輯
售後服務差到爆呢
買 X2 果時,個 bug 成年半先有更新 fix
代理仲叫你拎部機上去降級唔好升
從此以後都唔會考慮依個品牌
仲有維修等成個星期
[attach]2080922[/attach]
作者: buscocamp 時間: 2018-9-9 22:46
本帖最後由 buscocamp 於 2018-9-9 23:27 編輯
曲芒挑機!華為 Mate 20 Pro 實機搶先睇

繼早前在 IFA 展場上的短暫亮相,華為即將在 10 月中才發佈的新旗艦 Mate 20 Pro,似乎又再一次在網上曝光。
而與上次展示的機背不同,今次在圖片中顯示的,相信就是 Mate 20 Pro 的正面,而且更會同 Note 9 一樣用到曲面螢幕設計!
在內地微博上,早前就流出了一組實機圖片,當中可見一部加入保護框的手機,據講就是 Mate 20 Pro 的試作樣辦。從圖片中所見,此機的屏幕左右兩側有類似 Samsung Galaxy 系列一般的曲面處理,而在機頂位置,則保留了一個面積不少的「M字額」,用以放置前置鏡頭及其他感應器。
此次流出的相片與早前的傳聞的有點出入,事關早前曾有消息指出華為有意採用屏幕佔用率較少的新式「水滴」形全面屏,但如果今次流出的手機當真是 Mate 20 的最終設計,即華為在今年仍然未能擺脫「M 字額」。究竟華為 Mate 20 的正式模樣是否真的像此次爆料一般?Mate 20 將會於 10 月16 日正式登場,在此日期前,相信陸續會有更多資料浮上水面的。
http://m.ringhk.com/news2a.php?id=17444
作者: samuelxx 時間: 2018-9-10 07:28
華為係網上被人鬧得最多,但銷量又係最高。 基本上成正比。
作者: IIII 時間: 2018-9-11 06:07
唯有等後續980的機
作者: 竹皮 時間: 2018-9-11 20:17
作者: andypson 時間: 2018-9-29 22:23
MATE 20 已在國內工信部正式入網.
Mate 20:4GB RAM+128GB ROM,4GB RAM+64GB ROM, 4GB RAM+256GB ROM,6GB RAM+128GB ROM;6GB RAM+256GB ROM,6GB RAM+512GB ROM,8GB RAM+128GB ROM,8GB RAM+256GB ROM,8GB RAM+512GB ROM
Mate 20 Pro:6GB RAM+256GB ROM,6GB RAM+512GB ROM;8GB RAM+128GB ROM,8GB RAM+256GB ROM,8GB RAM+512GB ROM
Mate 20保時捷版:6GB RAM+256GB ROM;6GB RAM+512GB ROM;8GB RAM+256GB ROM
作者: 麥丁丁 時間: 2018-9-29 23:13
MATE 20 已在國內工信部正式入網.
Mate 20:4GB RAM+128GB ROM,4GB RAM+64GB ROM, 4GB RAM+256GB ROM,6 ...
andypson 發表於 2018-9-29 22:23
國內版mate 20都有咁多版本?
作者: andypson 時間: 2018-9-30 00:12
國內工信部資料的確有禁多版本.
唔理國內有幾多版本, 只想今年港行MATE 20 有6GB RAM 版.
[attach]2084405[/attach]
[attach]2084406[/attach]
[attach]2084407[/attach]
作者: andypson 時間: 2018-9-30 00:13
支持15W無線快充.
[attach]2084408[/attach]
作者: Yoda 時間: 2018-9-30 00:38
我估980 肯定跑分高過845 好多同埋selfie 靚到dslr 水平!
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: 阿峰 時間: 2018-9-30 00:41
我估980 肯定跑分高過845 好多同埋selfie 靚到dslr 水平!
via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4) ...
Yoda 發表於 2018-9-30 00:38
影相mark有所謂內部分出,Mate20 Pro有116分,而Mate 20比P20 pro差3分
作者: stephen009 時間: 2018-9-30 12:36
邊有咁多版本
係啲人一見入工信部
就作佢係mate 20
作者: andypson 時間: 2018-10-2 10:14
本帖最後由 andypson 於 2018-10-2 10:16 編輯
980 Geekbench 跑分
855: 3697 / 10469
A12: 4808 / 11507
[attach]2084877[/attach]
作者: andypson 時間: 2018-10-2 10:20
假兔兔都出有跑分.
[attach]2084878[/attach]
作者: kkiitt2005 時間: 2018-10-2 11:01
想問下而家買Mate10 Pro 好唔好?
作者: hk520 時間: 2018-10-2 13:55
又話980可以吊打邊個邊個. 看來又一地玻璃碎.
利申: 我都緊用華為, 我支持各廠一起進步和競爭, 只係有時覺得華為太愛吹大.
作者: Mr.K 時間: 2018-10-2 15:04
依D笑話黎嫁姐, 我都用緊MATE10PRO, 我覺得CPU夠打更一兩年既GAME就夠, 最主要睇慳唔慳電
作者: gen77 時間: 2018-10-2 15:24
跑得太快, 散熱唔掂都係死
via HKEPC Reader for Android
作者: dundunding 時間: 2018-10-5 14:59
好矛盾, mate 20 pro有leica, 但偏偏用最討厭既M額同曲mon...
希望mate 20影相質素唔會差太遠, 6.3"水滴屏吸引好多
作者: buscocamp 時間: 2018-10-6 00:59
售價近八千?華為 Mate 20、Mate 20 Pro 售價提早出爐
http://m.ringhk.com/news2a.php?id=17571
作者: smchkman 時間: 2018-10-6 16:17
咁既價揾阿水買啦
作者: expedia 時間: 2018-10-6 16:25
穩了
作者: samuelxx 時間: 2018-10-6 16:42
買開三星蘋果有一班客,唔會有無華為平一千幾百而轉華為。手機唔係越平越受歡迎,例如小米
作者: mingming19 時間: 2018-10-7 03:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: samuelxx 時間: 2018-10-7 13:05
iphone幫手機定佐市場價. 高檔手機的標準定價係9K . 低過呢個價係唔會受高級用家歡迎. 所以會見到越來越多手機開高價
作者: henrietta 時間: 2018-10-7 13:52
小米好過
真係華不了
作者: Rockchan 時間: 2018-10-7 14:11
本帖最後由 Rockchan 於 2018-10-7 14:16 編輯
好似一直都講 980 能勝比它早出既非蘋果 CPU,直接點講就係 845。855 同 980 差唔多架構,仲要遲出自然更好。華為好似冇話一定能打未有得賣個d CPU。如果 855 手機能夠同 mate 20 同時售賣咁就唔同。
用 845 做目標既原因好簡單,因為上代 970 只係 835 級數,甚至好多人覺得 835 更好。能從相差超過一代變成相差半代已經證明華為從後追上,值得華為去吹噓。
via HKEPC Reader for Android
作者: kimi1999 時間: 2018-10-8 08:36
本來想出note9. 都係等埋先决定,980應比845强不小
作者: 稻草人 時間: 2018-10-8 23:26
樓主我都同你樣,等緊邊粒U好啲,當然仲要睇價錢啦!
利申:mate8使用中
作者: hk520 時間: 2018-10-9 11:28
980快過845都好正常, 但應該快吾過855.
如果急用機就用住980既mate20, 不急又著重粒u, 當然等855啦
作者: shingjaijai 時間: 2018-10-16 00:15
980 cpu應該同855差唔多,都係A76
gpu方面 855大勝
作者: freddyyan 時間: 2018-10-16 07:21
照睇跑分,980 gpu 都未追到845,有點失望
作者: terrybobo 時間: 2018-10-16 09:04
同意,我部P20 pro就算有GPU Turbo打機都係lag.....
作者: 電子廢物 時間: 2018-10-16 09:14
睇黎mate 20兩部細既都係曲mon,大就有支筆
作者: Miipp 時間: 2018-10-16 09:19
曲 mon 第一時間 DQ 先.
大多(甚至全部)水滴 mon 的面玻璃 (cover lens) 都係較厚, 操作手感好差

而家 d 廠正面創新不能, 加缺點/畫蛇添足就變左創新
作者: nt6251hy 時間: 2018-10-16 10:05
体驗最重要,只睇分跑唔會明,以前一屋3叔野,而家慢慢換華為了
作者: hk133 時間: 2018-10-16 11:26
本帖最後由 hk133 於 2018-10-16 11:28 編輯
跑分真係冇咩用,以前見Helio X30跑分勁過S710,實際用落先知道,S710順好多……
作者: mingchit 時間: 2018-10-16 12:18
電池已經耐用過三星 ~ 一年後部電話又會順過三星 ~ 剩係尼兩樣野都好過三星 ~
作者: new68u 時間: 2018-10-16 12:27
時差8小時, 係咪今晚半夜先發報?
作者: jl1030 時間: 2018-10-16 12:54
考慮聽朝撳國行
作者: kwanyan 時間: 2018-10-16 13:01
一年後嘅事你都知?
via HKEPC Reader for Android
作者: hk520 時間: 2018-10-16 13:08
雖然大家都係A76做大核, 但高通推遲幾個月先出855,就係因為要時間去修改, 所以我相信cpu方面855都會比980有明顯優勢. 當然不會差幾條街, 但一定係855快點.
作者: hk520 時間: 2018-10-16 13:13
想請教下師兄係吾係水滴mon和M額mon的面玻璃都一樣厚?
還是水滴mon比M額mon更加厚?
作者: 阿峰 時間: 2018-10-16 13:34
大陸預10月尾啦...
香港就11月.....
作者: jl1030 時間: 2018-10-16 13:42
聽朝預售
回覆 77# 阿峰
作者: freddyyan 時間: 2018-10-16 15:11
用緊note9 各方面都好滿意, 但見到尼部屎人嘢又心旭旭

作者: kimi1999 時間: 2018-10-16 15:32
準備入手國行!!
作者: 燕飛 時間: 2018-10-16 16:47
Mate 20個 NPU應該唔夠A12打
via HKEPC Reader for Android
作者: Miipp 時間: 2018-10-16 17:10
M額mon 的面玻璃厚度廠商由各種因素去決定, 同 M 唔 M 額無直接關係.
水滴 mon 亦然, 其實可以唔使用厚玻璃. 只係而家 d product designer 齋從外觀考慮唔理實用性, 外觀越圓滑越似肥皂就比到人潮的感覺, 以致採用 2.5D 或更弧邊的面玻璃, 最終做成加厚面玻璃的結果.
作者: Rockchan 時間: 2018-10-16 17:12
A12 應該贏 980 同 855,依家安卓機 CPU 只能拉近,下年或許有機會打平或反超。
via HKEPC Reader for Android
作者: gen77 時間: 2018-10-16 17:55
A12 應該贏 980 同 855,依家安卓機 CPU 只能拉近,下年或許有機會打平或反超。
via HKEPC Reader for A ...
Rockchan 發表於 2018-10-16 17:12
都要睇整體散熱, 用電等等, 一尾快唔夠
via HKEPC Reader for Android
作者: freddyyan 時間: 2018-10-16 18:24
單核始終A12勝太多!其實An機做既是4核!Apple 做是2核!其實是咪甘計!例如a12單核跑4800就是4800x2等於9600!而980單核就3300x4等於13200!甘咪應該是980win
作者: stephen1029dog 時間: 2018-10-16 19:17
反而對部X有性趣,真大mon旗艦。
via HKEPC Reader for Android
作者: ricky1992 時間: 2018-10-16 19:58
好似話A12個AI食電
作者: Hugohou220 時間: 2018-10-16 20:06
回復 85 #freddyyan
話數學天才呀
via HKEPC Reader for Android
作者: Hugohou220 時間: 2018-10-16 20:07
回復 83 #Rockchan
唔使應該,係贏九條街
via HKEPC Reader for Android
作者: freddyyan 時間: 2018-10-16 20:11
回覆 88# Hugohou220
大佬 我斷估架咋,我識絛鐵咩
作者: andypson 時間: 2018-10-16 21:08
睇緊發佈直播
https://www.youtube.com/watch?v=AnVt4I56SbY
作者: 燕飛 時間: 2018-10-16 21:24
Mate 20尿袋
via HKEPC Reader for Android
作者: frankiepoon 時間: 2018-10-16 21:28
mate 20 pro 都係得3x光學, 唔係傳聞既5x
作者: mn1457 時間: 2018-10-16 21:38
好似冇傳聞中嘅mate 20x
作者: 阿峰 時間: 2018-10-16 21:52
吹得太勁....只有失望...但我都要換....
作者: andypson 時間: 2018-10-16 22:00
先睇香港定價再決定。
via HKEPC Reader for Android
作者: Hugohou220 時間: 2018-10-16 22:01
回復 96 #andypson
個ceo仲吹到大一大
via HKEPC Reader for Android
作者: doppelganger 時間: 2018-10-16 22:02
一定過$7000吧
作者: andypson 時間: 2018-10-16 22:16
本帖最後由 andypson 於 2018-10-16 22:23 編輯
7.2吋 MATE 20 X 來啦
5000MAH 電
可以用 PEN
作者: lalawoo 時間: 2018-10-16 22:18
回覆 99# andypson
不如用平板呀,

