Board logo

標題: 請問 紅米6 $999 是否4G+3G [打印本頁]

作者: handsome_guy    時間: 2018-7-23 01:56     標題: 請問 紅米6 $999 是否4G+3G

thank you ~
作者: mdws2002    時間: 2018-7-23 04:58

thank you ~
handsome_guy 發表於 2018-7-23 01:56


港版無寫,但大陸有提及。

「全網通5.0 雙卡雙待雙4G
全網通5.0,支持 Nano-SIM卡/Micro-SD 擴展存儲卡,支持雙卡不限運營商,均可4G駐網;
雙Nano-SIM卡槽,任意卡槽均可設置為主卡,支持移動/聯通/電信 4G/3G/2G,支持VoLTE高清語音」

不過,今時今日嘅機,即唔係4+4,應該都會係4+3。仲係4+2嗰啲,應該只係啲不知名山寨廠或者係名廠嘅低階版本。
作者: handsome_guy    時間: 2018-7-23 17:50

唔該曬
諗住買番部做後備機
thx
作者: louis3412    時間: 2018-7-23 18:37

999有4+4 好勁

via HKEPC Reader for Android
作者: handsome_guy    時間: 2018-7-23 18:44

不過冇nfc 做後備機ok嘅
作者: tp380    時間: 2018-7-23 19:04

如果張sim2都用到volte的,4G+4G就好有用
作者: pauly2k2003    時間: 2018-7-23 19:45

後備機可考慮6pro , mtk 真係麻麻架
作者: kuen@    時間: 2018-7-23 20:10

回覆 5# handsome_guy


    同意,我鐘意佢三卡槽,開工影相一流,等緊港版黑面出
作者: samuelxx    時間: 2018-7-24 08:13

個mon 好差。顏色暗淡,對比度低。
作者: handsome_guy    時間: 2018-7-24 12:18

如果張sim2都用到volte的,4G+4G就好有用
tp380 發表於 2018-7-23 19:04



6 Pro 香港買唔到
天貓 淘寶 有

用集運寄來香港  
唔知得唔得
有冇朋友試過
作者: boyman    時間: 2018-7-24 12:38

入左部港版6 ︿︿
作者: tp380    時間: 2018-7-24 13:47

6 Pro 香港買唔到
天貓 淘寶 有

用集運寄來香港  
唔知得唔得
有冇朋友試過 ...
handsome_guy 發表於 2018-7-24 12:18


集運一間間,你要問吓用開果間運唔運。

你又可去天貓全球海外自營店睇有無,個價或者會MARK 高,但好多時有100券可以減。
可以免運到香港,可自己計計邊樣抵。
作者: Ryuta    時間: 2018-7-24 14:09

後備機=借口買多部
作者: 高佬源    時間: 2018-7-24 14:57

回復 10 #handsome_guy

京東可以直運到香港

via HKEPC Reader for Android





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2