Board logo

標題: 除左華為p20 pro,好多android 機既鏡頭像素都好低 [打印本頁]

作者: epcfd    時間: 2018-7-8 18:45     標題: 除左華為p20 pro,好多android 機既鏡頭像素都好低

本帖最後由 epcfd 於 2018-7-8 18:51 編輯

iphone 既像素都好低

iphone x,iphone8
前700萬像
後1200萬像

p20 pro
前2400萬像
後4000萬像

小米8
前2000萬像
後1200萬像

s9+
前800萬像
後1200萬像

LG G7+
前800萬像
後1600萬像

HTC U12+
前800萬像
後1600萬像


via HKEPC Reader for Android
作者: YHO    時間: 2018-7-8 18:51

又來像素迷思?都討論咗十幾年了

via HKEPC Reader for Android
作者: 戀人未滿    時間: 2018-7-8 18:58

所以?
作者: sadas    時間: 2018-7-8 20:23

像素唔系唯一影響相片成品的因素
作者: stephen1029dog    時間: 2018-7-8 20:27

本帖最後由 stephen1029dog 於 2018-7-8 22:26 編輯
iphone 既像素都好低

iphone x,iphone8
前700萬像
後1200萬像

p20 pro
前2400萬像
後4000萬像

小米8
前 ...
epcfd 發表於 2018-7-8 06:45 PM


p20 pro 個4千萬......連佢自己預設都唔用.
作者: freddyyan    時間: 2018-7-8 20:55

回覆 4# sadas


    冇錯,p20 pro4千萬影出來都是得4至5MB,而S9 PLUS 只要1.2千萬易出來閒閒地都4至5MB,仲靚過P20 PRO
作者: yangtz    時間: 2018-7-8 20:55

So..... what?  
作者: freddyyan    時間: 2018-7-8 20:57

個人對比過s9 plus 是靚過p20 pro , 純屬個人意見
作者: 竹皮    時間: 2018-7-8 21:06

像素不等於畫質, 咪俾廠商D數字呃左
作者: cpk    時間: 2018-7-8 21:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: freddyyan    時間: 2018-7-8 21:08

華為次次都吹到上天花板
作者: bookie    時間: 2018-7-8 21:19

華為次次都吹到上天花板
freddyyan 發表於 2018-7-8 21:08


    咁华為好快就世界弟一,像素高等於質素高?綠豆咁大的鏡頭,怎和單反相機鏡頭比!

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: Deer272    時間: 2018-7-8 21:33

高像素 =/= 高質素
作者: maninweb    時間: 2018-7-8 21:59

相片質素依賴於: cmos, 鏡頭, 圖象處理器
就算 p20pro, cmos 都係 1/1.7", 鏡頭得個窿, 圖象處理就算搞得好, 都唔可能神化.
雖然比現時大部分相機好, 都唔應該過分吹噓.

你拎張 300 dpi 印嘅圖, 用 600 dpi 影印, 像素多 3 倍, 除咗浪費空間外, 會唔會清晰過原稿?
作者: yohoman0000    時間: 2018-7-8 22:24

睇像素最強應該係nokia pureview 4100萬

via HKEPC Reader for Android
作者: dom    時間: 2018-7-8 22:25

睇像素最強應該係nokia pureview 4100萬  

via HKEPC Reader for Android
yohoman0000 發表於 8-7-2018 10:24 PM


呢部唔係 Android 嘛
作者: dom    時間: 2018-7-8 22:26

iphone 既像素都好低

iphone x,iphone8
前700萬像
後1200萬像

p20 pro
前2400萬像
後4000萬像

小米8
前 ...
epcfd 發表於 8-7-2018 06:45 PM


https://www.gsmarena.com/motorola_moto_x_play-7454.php
照你既 Logic
我部幾年前既 Moto X Play 21 MP 應該影出黎唔差啦
唔覺囉
作者: sadas    時間: 2018-7-8 22:29

整像素整到咁高,當人人都唔識野,只睇像素
作者: bhkk00    時間: 2018-7-8 23:16

cmos size唔變 像素愈高 noise就愈多, 而且像素愈高, 鏡頭解像度都要夠高先有用

而且好多人跟本唔會放到咁大或者crop
有高像素既需求就直接用相機

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: okt04125    時間: 2018-7-8 23:38

愈高像素唔一定愈好
都要sensor 夠大先得
如果部p20 pro 得1200 萬像素可能仲靚過依家
作者: manhoi    時間: 2018-7-9 08:12

什麼年代 還問呢d問題
作者: nabkrq    時間: 2018-7-9 09:04

照你既 Logic
我部幾年前既 Moto X Play 21 MP 應該影出黎唔差啦
唔覺囉   ...
dom 發表於 2018-7-8 22:26


咁之前Sugar 果部乜野機有 6400萬合成相咪贏晒
作者: fresh_banana    時間: 2018-7-9 09:15

咁之前Sugar 果部乜野機有 6400萬合成相咪贏晒
nabkrq 發表於 9/7/2018 09:04



    嘩 聽到都濕曬
作者: yangtz    時間: 2018-7-9 09:41

樓主已成功地讓 大家講出 "像素多不等於影得靚" 俾其他人知啦.
作者: jacktsui    時間: 2018-7-9 09:45

其實樓主曲緊, 求其拋一段野出黎引你地出聲
作者: realhkguy    時間: 2018-7-9 10:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eric196511    時間: 2018-7-9 11:59

買部1300萬像素純相機影出來效果畫質都靚過所謂2000萬以上像素手機
手機嘅影相質素再高都唔夠純相機咁靚
手機相機意義係隨便方便拍照唔能夠取代相機
要求高不如買相機好過
作者: Kis`s    時間: 2018-7-9 16:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Frings    時間: 2018-7-9 17:50

不如同華為其他機比下?

比人KO 就會轉方向吹自己其他野勁.
作者: KEITA    時間: 2018-7-9 18:04

本帖最後由 KEITA 於 2018-7-9 18:07 編輯
iphone 既像素都好低

iphone x,iphone8
前700萬像
後1200萬像

p20 pro
前2400萬像
後4000萬像

小米8
前 ...
epcfd 發表於 2018-7-8 18:45


Sony xperia XZ2 係1900像素, 唔見你講

仲有, 華為嗰啲後鏡4000萬像素插值coms黎, 哂氣啦
作者: fuchikei    時間: 2018-7-10 11:29

都2018年啦, 講左N次像素唔一定係決定畫質嘅唯一因素...
作者: hahahalpc    時間: 2018-7-10 11:40

樓主標題指明某部機鏡頭「好高像數」
打手味濃到呢
作者: realhkguy    時間: 2018-7-10 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: star.wise    時間: 2018-7-10 12:39

如果遇到呢d人,一定毒佢買sugar啦!6400萬,p20pro更勁
s9+ s8 呢d1200像數可以掉啦!

via HKEPC Reader for Android
作者: goalsp    時間: 2018-7-10 13:47

iphone 既像素都好低

iphone x,iphone8
前700萬像
後1200萬像

p20 pro
前2400萬像
後4000萬像

小米8
前 ...
epcfd 發表於 2018-7-8 18:45


Zenfone 2 晨早有 6400萬像啦
作者: dreamtheater    時間: 2018-7-10 15:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louisfly    時間: 2018-7-10 15:14

像素=\=質素
此POST 已完
作者: luckyjoe    時間: 2018-7-12 23:07

vivo x20 plus seems ok. 個人接受到..
作者: hk133    時間: 2018-7-12 23:56

回覆 38# luckyjoe


    X20 plus邊忽OK……高價低配,仲要冇NFC……
作者: danny839    時間: 2018-7-13 08:02

回覆 30# KEITA


    P20pro的確係4000萬黎
但佢主要都係玩4合1,用4000萬好垃圾
雖然1000萬都係油畫,同埋垃圾調色
作者: 進滕光    時間: 2018-7-13 08:14

樓主標題指明某部機鏡頭「好高像數」
打手味濃到呢
hahahalpc 發表於 2018-7-10 11:40


其實我開頭係睇到"除左華為p20 pro,好多android 機既XX質素都好低"至入黎睇下~~

XX:填字遊戲
作者: samuelxx    時間: 2018-7-13 09:13

鏡片愈細 / 像素愈大
=
畫質愈垃圾
realhkguy 發表於 2018-7-9 10:08
咁logic ,是否,鏡片大小固定,像素越低,畫質越好?
作者: bhkk00    時間: 2018-7-13 09:29

咁logic ,是否,鏡片大小固定,像素越低,畫質越好?
samuelxx 發表於 2018-7-13 09:13


    應該係 sensor唔係鏡片

畫質由多方面構成 像素 noise 色差之類

不過同size同設計技術既 sensor 像素愈高, 像素點就會變細, 吸光減少, noise增加
結果係用高像素影 因為 noise多 denoise又會失去細節
比低像素失去更多細節
不過都有極限

via HKEPC IR Pro 3.4.0 - Android(2.3.4)
作者: willng911    時間: 2018-7-13 10:13

睇標題都知是five cents. 答都晒gas.
作者: samuelxx    時間: 2018-7-13 10:23

P20PRO 影相數一數二基本上係公認. 無理由未用過就認為像素高=質素差.
正如有D手機跑分高, 基於跑分唔等於實用, 得出結論: 跑分越高=手機越差
作者: Kis`s    時間: 2018-7-13 11:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ikw0211    時間: 2018-7-14 12:46

整像素整到咁高,當人人都唔識野,只睇像素
sadas 發表於 2018-7-8 22:29


像素先決





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2