Board logo

標題: HTC U11+ 討論區(港行開賣,835+6+128=$4998) [打印本頁]

作者: calvinleeabc    時間: 2017-10-21 00:43     標題: HTC U11+ 討論區(港行開賣,835+6+128=$4998)

本帖最後由 calvinleeabc 於 2018-4-19 23:49 編輯

http://www.htc.com/hk-tc/smartphones/htc-u11-plus/
作者: jaajaa    時間: 2017-10-21 02:15

如果真係有4000大電就有興趣
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-21 03:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-21 04:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seolla    時間: 2017-10-21 08:02

正式Spec: from Tenaa

S835
5.5吋2K螢幕
4/6GB RAM
64/128 GB ROM
12MP相機 + 8MP前置相機
3830mAh電池
153.9 x 75.9 x 9.2 mm , 170g
USB Type C(3.1)
Edge sensor
指紋sensor
防水
Android 8.0
黑 , 白 , 藍
作者: Cartesius    時間: 2017-10-21 08:25

有咩唔同咗?

posted by mobile
作者: helenchan    時間: 2017-10-21 12:05

5.5" ?唔係 5.99"?可惜……
作者: jaajaa    時間: 2017-10-21 12:48

5.5 ?
18:9好細
作者: stephen1029dog    時間: 2017-10-21 13:38

5.5 ?
18:9好細
jaajaa 發表於 2017-10-21 12:48 PM

長版5”

via HKEPC Reader for Android
作者: moarfish    時間: 2017-10-21 14:52

9.2mm 咁鬼厚?
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-21 14:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patklchung    時間: 2017-10-21 15:22

唔係11月2發佈咩?
作者: jacktsui    時間: 2017-10-22 16:05

弧背9.2mm其實唔厚, 仲好揸手過平背添
作者: patklchung    時間: 2017-10-22 16:19

HTC U11 Plus 臨門撻 Q
http://www.eprice.com.hk/mobile/talk/4542/209335/1/
作者: cpk    時間: 2017-10-22 17:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: seolla    時間: 2017-10-24 16:00

FROM:HTC TW FB
https://www.facebook.com/HTCTaiwan/posts/1499582063423005

根據官方宣傳圖所示

相信u11 plus會如期發佈
作者: edward1906    時間: 2017-10-24 19:30

FROM:HTC TW FB


根據官方宣傳圖所示

相信u11 plus會如期發佈
seolla 發表於 2017-10-24 16:00

點睇得出
作者: ackc    時間: 2017-10-24 19:54

回覆 17# edward1906


   指紋位係後面,前面係全屏
作者: jacktsui    時間: 2017-10-24 22:44

本帖最後由 jacktsui 於 2017-10-24 23:36 編輯

勁,咁都睇得到
如果係後指紋就好大機會係特長mon



睇佢鏡頭冇凸到, 希望係厚身大電, 唔好學LG咁縮細CAM SIZE

via HKEPC Reader for Android
作者: tsuishui    時間: 2017-10-25 09:08

點睇得出
edward1906 發表於 2017-10-24 19:30


我收到小道消息係U11 Plus都會出,但只限部份地區(包括香港)先有
作者: cise4832    時間: 2017-10-25 13:38

我情願厚身d
作者: sneakaholic    時間: 2017-10-25 13:43

5.5 吋 16:9 咁個 mom 咪好細

via HKEPC Reader for Android
作者: sl110070    時間: 2017-10-25 15:03

回覆 10# moarfish


    要舊電大又要薄,想學note7
作者: jacktsui    時間: 2017-10-27 17:58

Old news, 解釋點解外國爆料話唔出11+但台灣又照發佈
https://m.eprice.com.hk/mobile/talk/4542/209363/

順便推一推

via HKEPC Reader for Android
作者: ngreg    時間: 2017-10-27 21:02

Old news, 解釋點解外國爆料話唔出11+但台灣又照發佈
https://m.eprice.com.hk/mobile/talk/4542/209363/

...
jacktsui 發表於 2017-10-27 17:58

外國無u11plus而台灣無u11life

via HKEPC Reader for Android
作者: masseffect    時間: 2017-10-27 21:38

應該唔係5.5 吋...U11 都算係窄邊,MON 如果得5.5吋2:1無理由仲大部過5.7吋嘅G6咁多

GSMAREA 寫係6吋
DIMENSION 大過V30 少少
作者: seolla    時間: 2017-10-28 09:20

FROM:HTC TW FB
https://www.facebook.com/HTCTaiw ... 33396451205/?type=3

第二波宣傳來了 : 18:9(?) + 超窄邊框

Teena的5.5吋2K螢幕又是...?
作者: jacktsui    時間: 2017-10-28 13:19



吻合?



作者: onetoend    時間: 2017-10-28 17:31

透明黑,唔知係乜様?
http://www.eprice.com.tw/mobile/talk/4542/5039764/1/
作者: raystation    時間: 2017-10-31 00:28

5600-2...雙11
作者: calvinleeabc    時間: 2017-11-1 09:16

真機圖流出

via HKEPC Reader for Android
作者: andypson    時間: 2017-11-1 09:49

上下邊好粗下, 指紋位跟本唔洗移去機背.
作者: milk_garyjeff    時間: 2017-11-1 10:15

外國已經有實機片流出:
https://youtu.be/Q7gIzIhQZZo
作者: jaajaa    時間: 2017-11-1 11:49

估唔到真係透明黑
作者: jacktsui    時間: 2017-11-1 12:22

本帖最後由 jacktsui 於 2017-11-1 12:29 編輯

我開始驚個mon會用poled
外國就傳係JDI


via HKEPC Reader for Android
作者: wai_san    時間: 2017-11-1 12:40

依家旗艦仲出咁粗邊
當自己sony咩
作者: sl110070    時間: 2017-11-1 17:52

回覆 36# wai_san


   要窄邊就要cancel個edge sense
作者: waibbchun    時間: 2017-11-1 21:39

透明黑又幾靚喎..
作者: manfans    時間: 2017-11-1 22:11

肯定六千蚊啦

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: viviwin123    時間: 2017-11-2 00:38

可惜U11三點觸控有些問題(還是只有我有問題
作者: jacktsui    時間: 2017-11-2 07:07

有冇人知幾點發報?

via HKEPC Reader for Android
作者: jacktsui    時間: 2017-11-2 10:39

www.sohu.com/a/201662219_114760
J圖止渴

via HKEPC Reader for Android
作者: bighead    時間: 2017-11-2 10:57

等睇幾錢
作者: ccken99    時間: 2017-11-2 11:52

半透明幾得意, 不過唔知有幾多人會鍾意。

女仔一般唔buy呢啲Tech design.
作者: colaa    時間: 2017-11-2 11:57

京東已經爆晒spec同圖。

https://item.jd.com/5412115.html
作者: eva2112    時間: 2017-11-2 13:17

前置鏡由 16MP 變左 8MP

京東已經爆晒spec同圖。

https://item.jd.com/5412115.html
colaa 發表於 2017-11-2 11:57

作者: kwanyan    時間: 2017-11-2 13:38

18:9機嚟計,呢部屏佔應該最低…保持一貫HTC風格

via HKEPC Reader for Android
作者: rickdom    時間: 2017-11-2 13:52

回覆 47# kwanyan

睇下賣幾錢再講
作者: colaa    時間: 2017-11-2 14:29

星期六咁啱去台北,唔知有冇得即買。
作者: bighead    時間: 2017-11-2 14:43

回覆 49# colaa


    11.11開賣
作者: jacktsui    時間: 2017-11-2 14:51

https://youtu.be/cHsoJBB5p5k
原來發報左

via HKEPC Reader for Android
作者: jaajaa    時間: 2017-11-2 15:09

回覆 47# kwanyan

82%屏佔比
作者: calvinleeabc    時間: 2017-11-2 15:13

5598,即減做到5k就冲
作者: andypson    時間: 2017-11-2 15:15

11月11日賣~~等人仔台出價, 有望減600~800
作者: calvinleeabc    時間: 2017-11-2 15:17

11月11日賣~~等人仔台出價, 有望減600~800
andypson 發表於 2017-11-2 15:15


明打L豬
作者: realhkguy    時間: 2017-11-2 15:18     標題: 835機王來了, HTC U11+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: GeneralShepherd    時間: 2017-11-2 15:23

本帖最後由 GeneralShepherd 於 2017-11-2 15:30 編輯

G持, 對我黎講咁樣既邊框長闊比較易接受

我諗出年Sony部上下左右邊框長度分佈應該都係差唔多咁樣
作者: ccken99    時間: 2017-11-2 15:30

HTC依家重邊有得話打邊個… 係11月咁多新機出嘅時候, 都係搶少少量啫
作者: gut1983    時間: 2017-11-2 15:31

我都係鐘意前面 finger print 多過 18:9  mon
作者: cpk    時間: 2017-11-2 15:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: patklchung    時間: 2017-11-2 15:35

呢部除咗冇雙鏡,其他都好正
作者: usei    時間: 2017-11-2 15:35

今次 Help 唔 Help 得落手 ?
作者: realhkguy    時間: 2017-11-2 15:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: shin8643    時間: 2017-11-2 15:39

今次幾吸引喎,有興趣!
作者: realhkguy    時間: 2017-11-2 15:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: EVIS    時間: 2017-11-2 15:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bighead    時間: 2017-11-2 15:41

回覆 58# realhkguy


    我想help
作者: wwwvv0701    時間: 2017-11-2 15:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: andypson    時間: 2017-11-2 15:46

我都想help,跟mate10 二選一,很難決定
wwwvv0701 發表於 2017-11-2 15:44



    U11+ 做主機, MATE 10 做副機
作者: ????    時間: 2017-11-2 15:46

????????
作者: ken476551134    時間: 2017-11-2 15:50

好吸引
但透視黑又唔係即刻有

via HKEPC IR Pro v2.1.0 - Android
作者: dreamtheater    時間: 2017-11-2 15:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: milk_garyjeff    時間: 2017-11-2 15:51

係男人都鐘意後面see through 架啦,呢部我like
作者: louisfly    時間: 2017-11-2 16:06

其實HTC D design 不嬲唔差, WM 年代已經好好創意, HTC Diamond, HTC Hero, HTC ONE 設計都好有特色, 但最近哩幾年可能俾iphone打到傻咗. 部部都似IPHONE 樣. 今日先出番部正常機.
作者: patklchung    時間: 2017-11-2 16:09

好多人都話正,好可能大賣
作者: spinnet    時間: 2017-11-2 16:11

佢個透明後殼設計又真係幾like..
作者: ccken99    時間: 2017-11-2 16:12

我會help, 但未必會買透明色… 要睇過實機先知咩樣, 唔知透到咩程度, 好難想像。
作者: danny839    時間: 2017-11-2 16:12

惟一問題係htc售後差左好多
一壞你預2-4星期等parts
作者: ikw0211    時間: 2017-11-2 16:18

呢部除咗冇雙鏡,其他都好正
patklchung 發表於 2017-11-2 15:35


雙鏡、單鏡都喺表面野,軟件都好重要。
例如Pixel 2雖然喺單鏡,但DxOMark評分有98分。
作者: ikw0211    時間: 2017-11-2 16:20

好多人都話正,好可能大賣
patklchung 發表於 2017-11-2 16:09


如果上市後2個月內減到4千頭,馬上衝。 (FF MODE)
作者: patklchung    時間: 2017-11-2 16:22

雙鏡、單鏡都喺表面野,軟件都好重要。
例如Pixel 2雖然喺單鏡,但DxOMark評分有98分。 ...
ikw0211 發表於 2017-11-2 16:18


主相機冇wide鏡
作者: ccken99    時間: 2017-11-2 16:30

唔係OLED, 而用SuperLCD都係我其中考慮嘅因素之一。

MATE 10 都係LCD, 可以2選其一.
作者: cpk    時間: 2017-11-2 16:38

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jaajaa    時間: 2017-11-2 16:41

回覆 63# cpk
即係5598-300?
作者: cpk    時間: 2017-11-2 16:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kirahk    時間: 2017-11-2 16:51

本身諗住換LG V30+已家想過檔HTC
作者: kirahk    時間: 2017-11-2 16:59

VIP,網上訂機平三百兼享兩折買配件
請留意郵箱
cpk 發表於 2017-11-2 16:38

無晒透明了
作者: moochi    時間: 2017-11-2 17:25

好耐無 HTC 機咁令人眼前一亮 ~
透明黑超索呀!!
作者: realhkguy    時間: 2017-11-2 17:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: eva2112    時間: 2017-11-2 17:27

我這個u11用家表示情何以堪
作者: fight1985    時間: 2017-11-2 17:29

HTC都叫大牌?
作者: ccken99    時間: 2017-11-2 17:31

透明應該重未開始賣...
作者: qwer2015    時間: 2017-11-2 17:41

我都想help,跟mate10 二選一,很難決定
wwwvv0701 發表於 2017-11-2 15:44



    你之前又話一出MATE10即沖既,又話驚MATE10冇哂行貨架WO
作者: takayo72    時間: 2017-11-2 17:45

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: uts    時間: 2017-11-2 17:45

HTC都叫大牌?
fight1985 發表於 2017-11-2 17:29

算不算大牌每人定位不同,但如果係好機就要支持下,性價比適合自己才是王道,反觀成皮野一部大牌又如何?
作者: topwai~威威    時間: 2017-11-2 17:52

咁既價錢點競爭?

via HKEPC Reader for Android
作者: zgmfx12a    時間: 2017-11-2 17:55

回復 15 #spinnet

粒電會唔會易換左? 有得換蓋即係有得換電

via HKEPC Reader for Android
作者: AhLo    時間: 2017-11-2 17:59

呢部透明黑好正
作者: fire_grape    時間: 2017-11-2 18:02

VIP,網上訂機平三百兼享兩折買配件
請留意郵箱
cpk 發表於 2017-11-2 16:38


個code係咪好似之前U11咁係通用code, 係的話可否分享? Thanks
作者: wwwvv0701    時間: 2017-11-2 18:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2