作者: redcarcar 時間: 2017-9-7 19:08 標題: LG d新機,食電又唔換得
想點
作者: 啊甘 時間: 2017-9-7 19:36
咪唔買你想点

作者: Cartesius 時間: 2017-9-7 21:09
邊部?
作者: IIII 時間: 2017-9-7 21:13
淨係可以買LG的機?
作者: ssalem 時間: 2017-9-7 21:17
有時真係唔怪得咁多人話呢度多打手,
你呢d問題問自己就得,
駛咩開post問?
正常人對一樣野冇興趣或唔鐘意,
應該無時間心機去研究,唔會討論唔會唸,
更加唔會咁上心去開個post問人想點?
相信你對lg咁上心,
最有可能係太愛所以表現得極仇恨,
係愛之深,責之切的表現
作者: InterSonic 時間: 2017-9-7 22:00
依家佢要追人用輕薄防水。。。
利申: G3 V20 用家
作者: ang 時間: 2017-9-7 22:20
有強迫症

作者: ang 時間: 2017-9-7 22:21
佢去錯左以為呢度係水區呀

作者: chung9776 時間: 2017-9-7 23:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Hidekii 時間: 2017-9-7 23:06
樓主嚮唔同板出好多癈post....根本不需理會
作者: adelphos 時間: 2017-9-7 23:13
夜喇,樓主快啲食藥瞓啦,發個好夢……
作者: buscocamp 時間: 2017-9-8 00:36
本帖最後由 buscocamp 於 2017-9-8 00:38 編輯
不能同意更多
呢頭特登開post話C7好慳電(呢d...係有留意開手機資訊既人都知架喇)
想點?咁樓主想點丫?零營養
作者: Kis`s 時間: 2017-9-8 01:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jazz2014 時間: 2017-9-8 07:17
冇得換電 但你可以買多一部
你可以考慮買3部v30 咁得喔
作者: jacky_chua 時間: 2017-9-8 07:57
佢真係當左呢度係水區,抛一條問題之後就走左去
呢類咁既問題仲要出Post問擺明呃分 (雖然我唔知要分來做咩)
最憎就係打哂成條題目係個標題,然後內容就 “如題” “想點”
作者: 進滕光 時間: 2017-9-8 08:54
可能想冇買都獲得賠償,司伊噢引疚辭職呱~~

作者: Rosa 時間: 2017-9-8 09:03
如果係人地真金白銀請番黎既打手.....先唔會咁低級得幾隻字......
會好多數據唱衰人
呢d無營養既廢文,係d自發性、未請就當自己係人地員工既所為
作者: panda360 時間: 2017-9-10 08:49
終於Banned 咗佢。
作者: jacktsui 時間: 2017-9-10 09:09
V30好食電咩?

