Board logo

標題: LG G6 討論區|S821■4G64■3300mAh■ 5.7"18:9 2K■電量報告已出 [打印本頁]

作者: chromechan    時間: 2017-2-25 14:58     標題: LG G6 討論區|S821■4G64■3300mAh■ 5.7"18:9 2K■電量報告已出

本帖最後由 chromechan 於 2017-3-19 19:05 編輯

電量報告,感謝#456師兄提供消息




LG G5LG G6
2800mAh3300mAh+17.86%
17小時38分鐘通話22小時30分鐘通話+27.6%
7小時35分鐘秒網頁瀏覽8小時31分鐘網頁瀏覽+12.3%
10小時21分鐘播放影片10小時27分鐘播放影片+0.966%
三項平均11小時51分鐘20秒三項平均13小時49分鐘20秒+16.59%


Snapdragon 821
4GB RAM
64GB ROM
5.7" 18:9 QHD+ 2880*1440 FullVision Display
3300mAh
148.9×71.9×7.9mm
163g
Rear1: 13MP Wide(F2.4 125°)
Rear2: 13MP Standard OIS 2.0 (F1.8 71°)
Front: 5MP Wide(F2.2 100°)
IP68
Dolby Vision / HDR10


屏幕面積:
18:9嘅5.7" :12.95cm × 6.47cm = 83.84cm²
16:9嘅5.5" :12.18cm × 6.85cm = 83.39cm²


3月尾登陸香港
http://www.ringhk.com/news2.php?id=14638




3隻顏色,冰鉑色,Mystic White(神秘嘅白色? ),太空黑


作者: belleville    時間: 2017-2-25 19:19

期望一個月內跌到 3 字頭
作者: chromechan    時間: 2017-2-25 19:31

回覆 2# belleville

應該唔會嘅,如果係S821的話好似U Ultra,大舖的話,依家都好似係54xx,淨係CMXK做$2780
作者: takeoto    時間: 2017-2-25 19:52

等出左,V20跌價就好了
作者: kennylam25    時間: 2017-2-25 21:11

等v20跌價 揮手

g6 4k附近 都可以
作者: laurance    時間: 2017-2-25 22:46

有無人覺得圓機身+圓mon有d怪
作者: forgoldenpk    時間: 2017-2-26 06:44

冇電換
永遠是種悲哀
作者: 無奈    時間: 2017-2-26 06:51

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kymarco    時間: 2017-2-26 08:59

有番s8可以跌價
作者: 剋星    時間: 2017-2-26 09:15

有無人覺得圓機身+圓mon有d怪
laurance 發表於 2017-2-25 22:46



    D APP 用落右下角唔知會點....
會唔會有GAME睇唔到右下隻怪
作者: 愚樂無窮    時間: 2017-2-26 09:16

期望一個月內跌到 3 字頭
belleville 發表於 2017-2-25 19:19


   

v20點賣
作者: patklchung    時間: 2017-2-26 09:28

我估出G6,V20會跌到$4598
作者: cello13814    時間: 2017-2-26 11:09

咁大部,不如買V20
作者: 竹皮    時間: 2017-2-26 11:51

冇電換
永遠是種悲哀
forgoldenpk 發表於 2017-2-26 06:44


Android機連Only one既優勢都無咪, 日後點算. 當年仲可以大大聲指住Apple笑, 今日就

Android粉不得不服教主有遠見, 可以預見未來動向
作者: patklchung    時間: 2017-2-26 12:10

本帖最後由 patklchung 於 2017-2-26 12:14 編輯
咁大部,不如買V20
cello13814 發表於 2017-2-26 11:09


G6好似G5咁大部但5.7"mon

左边G5,右边G6
[attach]1963071[/attach]
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 12:41

回覆 15# patklchung

其實幾多寸mon係計對角,所以長咗嘅話,講出嚟好似mon大咗,實際上係冇
作者: LuckyMan    時間: 2017-2-26 14:44

821U+唔可以換電.....真係要3字頭先諗....又或者等V30
作者: Godsson    時間: 2017-2-26 14:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: zgmfx12a    時間: 2017-2-26 15:15

回復 17 #LuckyMan

唔駛諗, 我直接skip

via HKEPC Reader for Android
作者: 師奶股神    時間: 2017-2-26 15:22

回覆  patklchung

其實幾多寸mon係計對角,所以長咗嘅話,講出嚟好似mon大咗,實際上係冇 ...
chromechan 發表於 2017-2-26 12:41 PM


唯一好處係啲app嘅bar可以放係長出嚟嘅位,不過唔多,例如上網,photo editor, camera
同multi-Windows 嘅可用性高好多
作者: 師奶股神    時間: 2017-2-26 15:27

Android機連Only one既優勢都無咪, 日後點算. 當年仲可以大大聲指住Apple笑, 今日就

:naug ...
竹皮 發表於 2017-2-26 11:51 AM



    我估唔知幾多年後好大機會android全部usb c出audio,冇3.5mm
作者: 師奶股神    時間: 2017-2-26 15:29

D APP 用落右下角唔知會點....
會唔會有GAME睇唔到右下隻怪
剋星 發表於 2017-2-26 09:15 AM

應該冇game support 喱個ratio,全部出黑邊
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 15:39

回覆 20# 師奶股神

OLED的話就有用啲嘅,當dual screen
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 15:39



新render圖片
作者: supremehk2001    時間: 2017-2-26 15:57

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: yswjazz    時間: 2017-2-26 16:01

點解同v20差唔多。

via HKEPC Reader for Android
作者: 199802    時間: 2017-2-26 16:24

等燒板
supremehk2001 發表於 2017-2-26 15:57
有防水,過熱可以沖水散熱
作者: 師奶股神    時間: 2017-2-26 16:51

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: pigmich    時間: 2017-2-26 18:00

提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: kennylam25    時間: 2017-2-26 18:17

等燒板
supremehk2001 發表於 2017-2-26 15:57



    V20 好似仲未有人燒

g6你擔心佢電池脹 入水唔保好過啦
作者: dtrjhred71    時間: 2017-2-26 19:00

有冇link睇直播?
作者: beenoliu    時間: 2017-2-26 19:06

回復 31 #dtrjhred71

https://youtu.be/aoPrW_bbSK8

via HKEPC Reader for Android
作者: Lcwing0223    時間: 2017-2-26 19:06

https://www.youtube.com/watch?v=aoPrW_bbSK8

LG G6 Day Livestreaming
作者: beenoliu    時間: 2017-2-26 19:07

聽唔明佢講乜

via HKEPC Reader for Android
作者: dtrjhred71    時間: 2017-2-26 19:07

條友d英文  
作者: tn1    時間: 2017-2-26 19:17

本帖最後由 tn1 於 2017-2-26 19:18 編輯

確認係玻璃背
作者: kennylam25    時間: 2017-2-26 19:20

得2萬7千人睇直播 好sad
作者: PHIL    時間: 2017-2-26 19:25

用咩CPU真係唔係重點
作者: zgmfx12a    時間: 2017-2-26 19:27

回復 37 #kennylam25

No selling points

via HKEPC Reader for Android
作者: 師奶股神    時間: 2017-2-26 19:29

得2萬7千人睇直播 好sad
kennylam25 發表於 2017-2-26 07:20 PM



    唔怪得咁smooth,
btw,繼Note7後第二部手機support HDR screen
作者: beenoliu    時間: 2017-2-26 19:32

回復 40 #師奶股神

Note 7 收番唔賣,可以當冇出過

via HKEPC Reader for Android
作者: danny839    時間: 2017-2-26 19:34

好似LG BL40
作者: arartete    時間: 2017-2-26 19:37

好似LG BL40
danny839 發表於 2017-2-26 19:34



    其實我覺得正面似KM900
作者: danny839    時間: 2017-2-26 19:37

回覆 43# arartete


    LG BL40+km900
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 19:39



點解闊度係67-72......姐係梯形電話?
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 19:40

本帖最後由 chromechan 於 2017-2-26 19:42 編輯

3隻顏色,冰鉑色,Mystic White(神秘嘅白色? ),太空黑

作者: kennylam25    時間: 2017-2-26 19:40

點解闊度係67-72......姐係梯形電話?
chromechan 發表於 2017-2-26 19:39


應該四邊圓角係67
作者: 杜龍    時間: 2017-2-26 19:41

18:9 mon
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 19:44

IP68級別防水防塵認證
作者: kennylam25    時間: 2017-2-26 19:46

google assistant 得英文同德文?
作者: 師奶股神    時間: 2017-2-26 19:47

有Google assistant,得英文同德文
作者: slxar    時間: 2017-2-26 19:49

用S821
作者: kennylam25    時間: 2017-2-26 19:51

用S821
slxar 發表於 2017-2-26 19:49



    cpu 係821唔緊要 最緊要係價錢有冇誠意
作者: danny839    時間: 2017-2-26 19:53

回覆 53# kennylam25


    誠意?港行一定冇
作者: PHIL    時間: 2017-2-26 19:54

就這樣在介紹廣角鏡時輕輕講左用S821
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 19:55

本帖最後由 chromechan 於 2017-2-26 19:57 編輯



前鏡頭同V20一樣,後鏡頭暫時未知道係邊粒13MP
作者: kennylam25    時間: 2017-2-26 19:55

回覆  kennylam25


    誠意?港行一定冇
danny839 發表於 2017-2-26 19:53



    冇任何驚喜
v20好大機會冇得減價
作者: realhkguy    時間: 2017-2-26 19:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PHIL    時間: 2017-2-26 19:58

本帖最後由 PHIL 於 2017-2-26 19:59 編輯

好多細節都無提
幾多RAM?幾多ROM?雙SIM?MICRO SD?
咩都唔講,究竟想點?
我一直用LG,但今次好大機會換P10
作者: tn1    時間: 2017-2-26 20:00

前鏡頭同V20一樣,後鏡頭暫時未知道係邊粒13MP
chromechan 發表於 2017-2-26 19:55

前鏡V20有120度 G6得100度
作者: Godsson    時間: 2017-2-26 20:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jht123    時間: 2017-2-26 20:04

好多細節都無提
幾多RAM?幾多ROM?雙SIM?MICRO SD?
咩都唔講,究竟想點?
我一直用LG,但今次好大機會換 ...
PHIL 發表於 2017-2-26 19:58

到聽日就有流出架啦等多晚啦

via HKEPC Reader for Android
作者: slxar    時間: 2017-2-26 20:04

https://www.engadget.com/2017/02/26/lg-g6-preview-mwc/

有 hands-on
作者: jht123    時間: 2017-2-26 20:05

後鏡ultra wide 係咪縮左水? 我記得g5 同v20 好似係135度

via HKEPC Reader for Android
作者: 師奶股神    時間: 2017-2-26 20:06

好多細節都無提
幾多RAM?幾多ROM?雙SIM?MICRO SD?
咩都唔講,究竟想點?
我一直用LG,但今次好大機會換 ...
PHIL 發表於 2017-2-26 07:58 PM



   4GB RAM, 32GB ROM +SD CARD
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 20:08

回覆 65# 師奶股神

gsmarena更新咗

32/64 GB, 4 GB RAM

應該係有64GB ROM版本(視乎地區而定)
作者: PHIL    時間: 2017-2-26 20:09

本帖最後由 PHIL 於 2017-2-26 20:10 編輯
到聽日就有流出架啦等多晚啦

via HKEPC Reader for Android
jht123 發表於 2017-2-26 20:04

其實如果可以有令人滿意的表現,自然會在發佈會講,無講就唔想人去提啦
講用S821都講得這麼鬼崇,就知道咩事...
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 20:11

回覆 64# jht123

G5同埋V20都係135°
75°-135°

G6就係71°-125°
作者: leave    時間: 2017-2-26 20:26

gsmarena出左hands-on:http://www.gsmarena.com/lg_g6_hands_on-review-1575p4.php
佢地話後鏡sensor係兩粒IMX258。
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 20:29

回覆 69# leave

吓........................但係IMX258只係1/3.06"

會唔會搞錯咗啲咩呀?
作者: 師奶股神    時間: 2017-2-26 20:58

回覆  leave

吓........................但係IMX258只係1/3.06"

會唔會搞錯咗啲咩呀? ...
chromechan 發表於 2017-2-26 08:29 PM


係,sensor細咗但cell unit size keep到1.12μm,同G4,G5,V20一樣,但像素就得返13MP
換嚟係再冇火山口,同兩個後鏡都可以用同一個sensor,
對比G5, V20 超廣角個sensor係down grade咗,轉換時兩支鏡質素就保持唔到
    http://www.sony-semicon.co.jp/products_en/IS/sensor1/img/products/ProductBrief_IMX258_20151015.pdf
作者: sneakaholic    時間: 2017-2-26 21:00

仲出d 32gb ROM 做乜
好似d internal storage 好貴咁

via HKEPC Reader for Android
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 21:02

回覆 72# sneakaholic

因應地區而定嘅ROM,32/64GB
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 21:05

回覆 71# 師奶股神

cell unit size係1.12μm,但係大底啲嘅話,好似喺低光環境好啲

同埋G5 7.7mm,V20 7.6mm,1粒1/2.6",1粒1/2.8"

而家1/3.06,同埋7.9mm,冇火山口係正常,但係粒sensor細咗好多喎......
作者: 121245    時間: 2017-2-26 21:15

雙卡都係同sd 2選1,
同 v20 比冇優勢。
作者: 師奶股神    時間: 2017-2-26 21:17

回覆  師奶股神

cell unit size係1.12μm,但係大底啲嘅話,好似喺低光環境好啲

同埋G5 7.7mm,V20 7.6m ...
chromechan 發表於 2017-2-26 09:05 PM



    cell unit size 冇變,但像素16MP就得返13MP,
所以其實係down grade,但超廣角就會好過之前
G5大底但16MP,最後cell unit size都係好細
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 21:28

回覆 76# 師奶股神

其實係冇咁好,睇咗V20粒IMX298,速度快過IMX258
同埋IMX298可以FHD 60FPS HDR
但係IMX258唔可以

http://www.sony-semicon.co.jp/pr ... IMX258_20151015.pdf
http://www.sony-semicon.co.jp/pr ... IMX298_20160210.pdf
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 21:34

韓国メディアがLG G6の出庫価格を伝えており、出庫価格は899,800韓国ウォン(約89,000円)で確定したという。

LG G5は発売当初の出庫価格が836,000韓国ウォン(約83,000円)であり、LG G6はLG G5より割高な価格設定となる。

LG G5:換算港幣$5735
LG G6:換算港幣$6173
作者: Nuckerbay    時間: 2017-2-26 21:36

有無人注意到G6係平面Mon, 唔係用2.5D.  呢個算唔算優點。

via HKEPC Reader for Android
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 21:38

回覆 79# Nuckerbay

可以話係萬中無一嘅優點,但係值得注意嘅係邊框同埋玻璃嘅貼合位置會唔會刮手
作者: 一男子    時間: 2017-2-26 21:39

韓国メディアがLG G6の出庫価格を伝えており、出庫価格は899,800韓国ウォン(約89,000円)で確定したという。 ...
chromechan 發表於 2017-2-26 21:34

用舊u仲賣咁貴,傻架?
作者: mcgate    時間: 2017-2-26 21:41

回復 37 #kennylam25

FB 都有直播。

via HKEPC Reader for Android
作者: PHIL    時間: 2017-2-26 21:43

用舊u仲賣咁貴,傻架?
一男子 發表於 2017-2-26 21:39


係個MON闊D之外,仲有咩優勢?
作者: Nuckerbay    時間: 2017-2-26 21:43

回覆  Nuckerbay

可以話係萬中無一嘅優點,但係值得注意嘅係邊框同埋玻璃嘅貼合位置會唔會刮手 ...
chromechan 發表於 2017-2-26 21:38

就算係,應該只要加玻璃貼就解決到。

via HKEPC Reader for Android
作者: kennylam25    時間: 2017-2-26 21:44

本帖最後由 kennylam25 於 2017-2-26 21:46 編輯
用舊u仲賣咁貴,傻架?
一男子 發表於 2017-2-26 21:39



仲要冇嘢送 g5都話有得跟 hifi B&O 模組, 充電套裝

佢依家咩都cut曬 最多送個官方套
呢個specs 5千尾 6千頭肯定冇人理佢

我係LG就直接4000開賣算啦

G4 死板 G5 模組太貴 G6冇咩特別&&冇左換電&&貴&&雙卡/單卡SD二選一
G系遲早玩完


回復 kennylam25

FB 都有直播。

via HKEPC Reader for Android
mcgate 發表於 2017-2-26 21:41


Facebook我都有開住 得幾千人
作者: laisy1294    時間: 2017-2-26 21:44

回復 82 #mcgate

youtube出左unbox,影相好似好正
打lg g6 is so beautiful

via HKEPC Reader for Android
作者: mangudai    時間: 2017-2-26 22:00

部機無呼吸燈?
作者: LuckyMan    時間: 2017-2-26 22:01

相比G5厚咗, 重咗, 自拍由800萬降到500萬, 主鏡頭由1600萬降到1300萬, 又無得換電再加上用821U......LG 究竟想點? 玩復古? 好似nokia 出3310
作者: cpk    時間: 2017-2-26 22:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 一男子    時間: 2017-2-26 22:06

部機無呼吸燈?
mangudai 發表於 2017-2-26 22:00

唔會下話
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 22:08

無線充電:只限美國

Quad DAC:只限南韓及指定亞洲市場

64GB ROM:南韓,亞洲,澳洲(除咗Optus及Telstra),印度

作者: mangudai    時間: 2017-2-26 22:08

唔會下話
一男子 發表於 2017-2-26 22:06



    youtube D片見部機插住電唔見有著燈..
作者: domumu    時間: 2017-2-26 22:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 22:10

回覆 93# domumu

IMX258,1/3.06"
紅米Pro嗰粒
作者: domumu    時間: 2017-2-26 22:12

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: domumu    時間: 2017-2-26 22:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PHIL    時間: 2017-2-26 22:16

規格又唔係比人強
價格又唔係比人平
所謂的賣點仲要逐個拆開數個版本分開銷售
究竟會有什麼人買?
作者: chromechan    時間: 2017-2-26 22:16

回覆 96# domumu

http://www.gsmarena.com/lg_g6_hands_on-review-1575p4.php
    hands-on寫明
作者: cpk    時間: 2017-2-26 22:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterking189    時間: 2017-2-26 22:23

禁攪法,等***s8+....





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2