Board logo

標題: Pixel 2 討論區(DxOMark 98分) [打印本頁]

作者: calvinleeabc    時間: 2017-7-11 21:01     標題: Pixel 2 討論區(DxOMark 98分)

本帖最後由 calvinleeabc 於 2017-10-5 01:34 編輯

https://store.google.com/us/product/pixel_2_specs?hl=en-US
作者: corolla2003    時間: 2017-7-11 21:20

Lg? 如果Lg, 就唔會換繼續pixel XL

via HKEPC Reader for Android
作者: 竹皮    時間: 2017-7-11 21:28

Lg? 如果Lg, 就唔會換繼續pixel XL

via HKEPC Reader for Android
corolla2003 發表於 2017-7-11 21:20


咪就係, LG邊及我地HTC, HTC又賣得又炒得, 真係一機難求, LG, 賣一兩星期一定跌死Google
作者: corolla2003    時間: 2017-7-11 21:31

咪就係, LG邊及我地HTC, HTC又賣得又炒得, 真係一機難求, LG, 賣一兩星期一定跌死Google ...
竹皮 發表於 2017-7-11 21:28

唔係這問題, 而係擔心會像v10咁死底板。 跌不跌價我相信Google不會理會, 像今代pixel 價可見。

via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk    時間: 2017-7-12 09:20

今年第二部雙前喇叭?
不過問題係應該係lg產? 咁隻OLED應該都係LG產?
厘個部分其實幾擔心, 一直以黎nexus用既oled都唔係靚,
lg上兩年d自家機用既P-OLED質素更加.
作者: shin8643    時間: 2017-7-12 09:42

XL2 同G6一樣樣,但起碼6k起跳,我用返G6算啦,另外細機有可能繼續HTC做,因為之前傳HTC繼續有份生產。
作者: pk1667    時間: 2017-7-12 10:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yankees    時間: 2017-7-12 10:22

出到 8" mon 未 ?
作者: rickdom    時間: 2017-7-12 10:28

如果仲係iphone價, 就唔使諗
作者: danny839    時間: 2017-7-12 10:44

回覆 4# corolla2003


    仲死底版?g5 v20已經冇喇
Cpu問題又賴廠?
作者: wklie    時間: 2017-7-12 10:45

本帖最後由 wklie 於 2017-7-12 10:46 編輯

http://www.androidpolice.com/201 ... d-squeezable-frame/


LG
作者: akitohk    時間: 2017-7-12 10:47

回覆  corolla2003


    仲死底版?g5 v20已經冇喇
Cpu問題又賴廠?
danny839 發表於 2017-7-12 10:44


又關高通事?
BB PRIV, 米4C, LUMIA 950用既係外星專供版808?
作者: dreamtheater    時間: 2017-7-12 10:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karais    時間: 2017-7-12 11:08

個背面仲肉酸過pixel 1代

via HKEPC Reader for Android
作者: rickdom    時間: 2017-7-12 11:24

如果保持番N4,N5年代質素就正嚕 。我從N5之後就冇玩親生仔鳥   

via HKEPC Reader for Nokia 3310 ...
dreamtheater 發表於 2017-7-12 10:57


仲要保持N4/N5的價錢
作者: tatgor    時間: 2017-7-12 11:32

回復 12 #akitohk

高通都關事
因為粒U的確係比較熱。

但lg都係抵插
V10死板就佢散熱搞唔掂粒 u

950部機無記錯係個內籠落左唔少功夫
玩個所謂嘅水冷散熱
先用落會有啲啲暖手。。。。

所以,點會高通唔關事呢。。。。

via HKEPC Reader for Android
作者: wklie    時間: 2017-7-12 11:41

回復 akitohk
高通都關事
因為粒U的確係比較熱。
tatgor 發表於 2017-7-12 11:32


I know that 808 is one of the causes, but why 810 phones do not exhibit similar mass board failures?

810: Left  808: Right


from https://www.androidpit.com/snapd ... eally-better-than-6
作者: manfans    時間: 2017-7-12 13:33

我夠知依家冇啦,但808 810其他廠都有用,咁都唔關事???

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: jacktsui    時間: 2017-7-12 13:43

本帖最後由 jacktsui 於 2017-7-12 13:46 編輯

如果仲係HELP THIS代工, 就唔駛諗會有長MON
圖1曲MON更加唔駛諗, ***代工機會極微...
圖2,3就有啲G6既影子
作者: zoin0000    時間: 2017-7-12 13:50

有無5.2
作者: yankees    時間: 2017-7-12 13:51

回覆  corolla2003


    仲死底版?g5 v20已經冇喇
Cpu問題又賴廠?
danny839 發表於 12-7-2017 10:44



    做生意有樣野叫一次不忠,百次不用. 所以點解商譽咁重要. 1次小失誤可以令到公司收皮既例子大把

3叔碌柒炸彈事件,如果唔係有政府幫手頂住你估會唔會仲係咁小事
作者: tn1    時間: 2017-7-12 13:54

I know that 808 is one of the causes, but why 810 phones do not exhibit similar mass board failure ...
wklie 發表於 2017-7-12 11:41

N6P 好似有
作者: longkee    時間: 2017-7-12 14:08

繼續賣天價就死得
pk1667 發表於 2017-7-12 10:16



有行貨先算啦.........
又收埋係歐美賣..
作者: wklie    時間: 2017-7-12 14:22

N6P 好似有
tn1 發表於 2017-7-12 13:54


Yes, thanks.
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=565&t=5089829
www.androidpolice.com/2017/05/26 ... n-bootloop-lawsuit/
作者: tatgor    時間: 2017-7-12 16:24

I know that 808 is one of the causes, but why 810 phones do not exhibit similar mass board failure ...
wklie 發表於 2017-7-12 11:41



   學曾志矮咁講句
兩邊(qualcomm同LG)都咁水
唔好爭
打和~
作者: ES12033    時間: 2017-7-12 20:56

LG都係算把啦.......

上個月壞Nexus5X,前日fd壞V10
作者: calvinleeabc    時間: 2017-9-14 19:30

10月4發佈
作者: getronics    時間: 2017-9-14 20:19

LG都係算把啦.......

上個月壞Nexus5X,前日fd壞V10
ES12033 發表於 2017-7-12 20:56


    我部N5X 仲健在,只係粒電已經好快無。 用imx377 鏡頭老實講比而家好多鏡頭仲要好。
作者: asdqwezx    時間: 2017-9-15 23:50

希望有香港行貨賣
作者: Verbatim    時間: 2017-9-16 03:47

如果係LG一定唔會買!!!
作者: calvinleeabc    時間: 2017-9-28 20:55

前置雙喇叭
作者: yankees    時間: 2017-9-28 23:20

真係行 E-Sim ??? 行貨機會更微....
作者: gre    時間: 2017-9-29 10:18

真係行 E-Sim ??? 行貨機會更微....
yankees 發表於 2017-9-28 23:20



    咩係 E-sim?
作者: gre    時間: 2017-9-29 10:19

LG都係算把啦.......

上個月壞Nexus5X,前日fd壞V10
ES12033 發表於 2017-7-12 20:56


部Nexus5 仲ok bo
作者: gre    時間: 2017-9-29 10:20

如果係LG一定唔會買!!!
Verbatim 發表於 2017-9-16 03:47


你指 pixel XL2?
作者: gre    時間: 2017-9-29 10:21

如果保持番N4,N5年代質素就正嚕 。我從N5之後就冇玩親生仔鳥   

via HKEPC Reader for Nokia 3310 ...
dreamtheater 發表於 2017-7-12 10:57


認同,依2 部 LG 都做得唔錯呀
作者: gre    時間: 2017-9-29 10:22

仲要保持N4/N5的價錢
rickdom 發表於 2017-7-12 11:24


係就爽!
作者: gre    時間: 2017-9-29 10:22

calvinleeabc 發表於 2017-7-11 21:01



    個色好 7,希望唔係咁
作者: CASABLANCA    時間: 2017-9-29 10:31

其實我覺得NEXUS 5X個設計係最靚,貫徹GOOGLE的簡約風格。
雖然係膠殼,但手感一流,其實用呢個設計再將上下邊框收幼D,已經夠殺。
作者: yankees    時間: 2017-9-29 11:26

咩係 E-sim?
gre 發表於 29-9-2017 10:18


FYI

    http://www.4g.co.uk/news/what-is ... g-you-need-to-know/
作者: gre    時間: 2017-9-29 12:05

FYI
yankees 發表於 2017-9-29 11:26



    下...唔會咁新潮掛
作者: jacktsui    時間: 2017-9-29 12:14

如果三千五mah電都ok喎, duel pixel鏡
唔鍾意背面但可以接受既
不過google賣既話就唔會好似lg咁快跌價

via HKEPC Reader for Android
作者: yankees    時間: 2017-9-29 12:16

下...唔會咁新潮掛
gre 發表於 29-9-2017 12:05



    唔知呢......香港好似未行 E-Sim.....真係想pixel 有行貨
作者: getronics    時間: 2017-9-29 13:19

唔知呢......香港好似未行 E-Sim.....真係想pixel 有行貨
yankees 發表於 2017-9-29 12:16


    但個價標得太高,我部N5X 落水,羅去華強睇連display 都壞唔,放棄唔整。 部舊N5 唔用係因為收唔到TDD 移動4G。Pixel 無行貨已經無買,2代睇情況,太貴都未必,而家用住副機等,暫時心水mix2行。
作者: 8783    時間: 2017-9-29 16:57

去掉下巴3神鍵



作者: Roy仔    時間: 2017-9-30 11:47

又無3.5頭。。搞咩呀!
作者: shoyuneko    時間: 2017-9-30 19:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ray3818    時間: 2017-9-30 21:26

有流傳會有PIXEL ULTRA?
作者: longkee    時間: 2017-9-30 23:03

唔知呢......香港好似未行 E-Sim.....真係想pixel 有行貨
yankees 發表於 2017-9-29 12:16



只係好簡單咁擺上GOOGLE PLAY 賣已經夠.
唔寄望佢會有零售
作者: asdqwezx    時間: 2017-10-1 17:01

希望有香港行貨
作者: 竹皮    時間: 2017-10-1 18:34

第一水炒得起, 咁多賣點, 香港無賣, 大陸土豪又可以拎出來Show, 正呀
作者: yankees    時間: 2017-10-2 16:40

只係好簡單咁擺上GOOGLE PLAY 賣已經夠.
唔寄望佢會有零售
longkee 發表於 30-9-2017 23:03



    賣唔係問題.....但係邊個做維修保養, 唔通下下送返 google
作者: calvinleeabc    時間: 2017-10-3 15:34

更新高清大圖
作者: pk1667    時間: 2017-10-3 15:44

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gre    時間: 2017-10-3 16:49

更新高清大圖
calvinleeabc 發表於 2017-10-3 15:34



   d色好樣衰。。。。希望唔係咁
作者: getronics    時間: 2017-10-3 17:51

賣唔係問題.....但係邊個做維修保養, 唔通下下送返 google
yankees 發表於 2017-10-2 16:40

Google 保先會直接換新,LG 就一埋人為理由。
作者: tungtung    時間: 2017-10-3 18:37

e-sim 先係一個問題, 香港應該未有台支援
作者: peter_chan    時間: 2017-10-3 18:50

e-sim 先係一個問題, 香港應該未有台支援
tungtung 發表於 2017-10-3 18:37
其實香港有台支援,聰明台有得玩,不過只應用在生果平板機。

不過,個plan 貴,同埋唔係去聰明台門市攪手續。
作者: 199802    時間: 2017-10-3 19:09

唔係這問題, 而係擔心會像v10咁死底板。 跌不跌價我相信Google不會理會, 像今代pixel 價可見。

via HK ...
corolla2003 發表於 2017-7-11 21:31
Google 處理Nexus 5X /6P 死版事宜,後期可以全數refund ,比LG更負責任。不過都要直接從Google 購入,先有這個待遇
作者: akitohk    時間: 2017-10-3 19:42

其實香港有台支援,聰明台有得玩,不過只應用在生果平板機。

不過,個plan 貴,同埋唔係去聰明台門市攪手 ...
peter_chan 發表於 2017-10-3 18:50


厘個衫仔都有
btw, 想請問e-sim 同apple sim係exact同一樣野?
作者: peter_chan    時間: 2017-10-3 20:04

厘個衫仔都有
btw, 想請問e-sim 同apple sim係exact同一樣野?
akitohk 發表於 2017-10-3 19:42



    內崁式就係 e-sim。
作者: akitohk    時間: 2017-10-3 20:08

內崁式就係 e-sim。
peter_chan 發表於 2017-10-3 20:04


哈哈, 我以為apple sim 係apple攪既自家制式的embedded-sim
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-4 01:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Verbatim    時間: 2017-10-4 01:28

Google 處理Nexus 5X /6P 死版事宜,後期可以全數refund ,比LG更負責任。不過都要直接從Google 購入,先 ...
199802 發表於 2017-10-3 19:09

所以LG永不錄用!!!!
作者: gre    時間: 2017-10-4 12:12

大陸土豪都唔知什麼係pixel
bigbigchannel 發表於 2017-10-4 01:24



    CHINA no google please
作者: gre    時間: 2017-10-4 12:12

12 hours leave to launch pixel 2222222222222
作者: jacktsui    時間: 2017-10-4 13:26

細版冇特長mon,
Google上年出pixel宣傳果陣先串完生果冇 3.5mm jack , 今年廣告係咪要串返自己

via HKEPC Reader for Android
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-4 17:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 451KL    時間: 2017-10-4 23:58

今晚發佈… http://g.co/madebygoogle2017

via HKEPC Reader for MIX 2
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-5 00:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-5 01:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: moarfish    時間: 2017-10-5 01:29

Ok Google, no Pixel 2 for Hong Kong
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-5 01:32

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig    時間: 2017-10-5 01:53

Ok Google, no Pixel 2 for Hong Kong
moarfish 發表於 2017-10-5 01:29

但係有星加玻喎

via HKEPC Reader for Android
作者: 砌得就砌    時間: 2017-10-5 02:10

Ok Google, no Pixel 2 for Hong Kong
moarfish 發表於 2017-10-5 01:29


香港人淨係識 iPhone .... 唉, 又要買水貨機 ..... :(
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-5 02:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-5 03:07

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk.guy2    時間: 2017-10-5 03:24

好貴.. 重要係水機.
買唔落手...
作者: hahahalpc    時間: 2017-10-5 06:47

Pixel 2細機好樣衰吓
個額頭好高
https://www.youtube.com/watch?v=-zUt97gZ7zY
作者: wkc02    時間: 2017-10-5 07:03

No la Google Pixel 2 XL (No Dual cameras)

Google Pixel 2
5" 1920x1080 OLED display

128GB HK$5,842
https://www.youtube.com/watch?time_continue=69&v=zpLVsR8cSFo

https://store.google.com/us/product/pixel_2

iPhone 8
4.7" 1334 x 750 IPS display

64GB HK$5,988
256GB HK$7,288
https://www.apple.com/hk/iphone-8/
作者: leave    時間: 2017-10-5 09:01

以為Google已經放棄左OIS,主打EIS,估唔到今次會加翻,兩者結合效果好似比淨用EIS更自然:https://youtu.be/7TSA1K4gKMo
作者: moarfish    時間: 2017-10-5 09:06

Pixel 2 用咩野Camera Sensor? 姐係咁,如果又有人port佢個cam HDR+..... 咁咪
作者: gre    時間: 2017-10-5 10:01

個色同design都好7
作者: gre    時間: 2017-10-5 10:01

香港無行貨,拜拜
作者: bigbigchannel    時間: 2017-10-5 10:24

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AndyTang    時間: 2017-10-5 10:25

回覆 84# gre

行貨唔會有啦,我而家反而諗住去問問聰明台十唔十扑 esim , 得就去馬
作者: chlronald    時間: 2017-10-5 10:29

2xl 128gb 要成949Usd....好難落手....
作者: andy12001    時間: 2017-10-5 10:29

回覆  gre

行貨唔會有啦,我而家反而諗住去問問聰明台十唔十扑 esim , 得就去馬 ...
AndyTang 發表於 2017-10-5 10:25



    香港不支援esim
作者: MokonaModoki    時間: 2017-10-5 10:43

回覆  gre

行貨唔會有啦,我而家反而諗住去問問聰明台十唔十扑 esim , 得就去馬 ...
AndyTang 發表於 2017-10-5 10:25

https://store.google.com/us/product/pixel_2_specs

連接埠
USB-C™
3.1 (第 1 代)
一個 Nano SIM 連接埠
USB Type-C 和 USB-C 是 USB Implementers Forum 的商標。
作者: AndyTang    時間: 2017-10-5 10:50

回覆 89# MokonaModoki


   師兄,我見到呀,但上面又寫住 esim , 唔知係咪 nano sim + esim 呢
作者: firefire    時間: 2017-10-5 11:17

回覆 90# AndyTang

http://www.androidpolice.com/201 ... pport-esim-nanosim/
作者: gre    時間: 2017-10-5 11:18

shall be nano la,新加坡有賣
作者: gre    時間: 2017-10-5 11:19

有冇人想買 pixel 1呀??
用咩集運最平?
作者: 451KL    時間: 2017-10-5 12:16

回覆  gre

行貨唔會有啦,我而家反而諗住去問問聰明台十唔十扑 esim , 得就去馬 ...
AndyTang 發表於 2017-10-5 10:25

The eSIM technology is exciting until you realize it’s really only pertinent for Project Fi subscribers — they’ll be able to switch wireless services without swapping SIM cards.

https://venturebeat.com/2017/10/04/pixel-2-and-pixel-2-xl-specs-what-google-changed/

via HKEPC Reader for MIX 2
作者: bethedealer    時間: 2017-10-5 12:19

有冇人想買 pixel 1呀??
用咩集運最平?
gre 發表於 2017-10-5 11:19 AM

用咗buy和ship, 第一次用有$20優惠,實付$28

via HKEPC Reader for Android
作者: gre    時間: 2017-10-5 12:35

用咗buy和ship, 第一次用有$20優惠,實付$28

via HKEPC Reader for Android
bethedealer 發表於 2017-10-5 12:19


你係US google買?
運黎香港$28??
作者: moarfish    時間: 2017-10-5 13:40

Pixel 2我覺得好大機會用果粒camera sensor係IMX362,佢講過pixel size 係1.4um而且有dual pixel focus, 又找HTC代工。所以我估同U11果個係同一sensor
作者: jacktsui    時間: 2017-10-5 14:16

其實2夠晒用但電差左啲...
2XL 電夠大但貴成200USD
作者: bethedealer    時間: 2017-10-5 14:20

回復 96 #gre

衣悲買。Google us 正價點買
總運費28

via HKEPC Reader for Android
作者: dom    時間: 2017-10-5 14:45

又係唔賣香港





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h1.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2