作者: calvinleeabc 時間: 2017-7-11 21:01 標題: Pixel 2 討論區(DxOMark 98分)
本帖最後由 calvinleeabc 於 2017-10-5 01:34 編輯
https://store.google.com/us/product/pixel_2_specs?hl=en-US
作者: corolla2003 時間: 2017-7-11 21:20
Lg? 如果Lg, 就唔會換繼續pixel XL
via HKEPC Reader for Android
作者: 竹皮 時間: 2017-7-11 21:28
咪就係, LG邊及我地HTC, HTC又賣得又炒得, 真係一機難求, LG, 賣一兩星期一定跌死Google
作者: corolla2003 時間: 2017-7-11 21:31
唔係這問題, 而係擔心會像v10咁死底板。 跌不跌價我相信Google不會理會, 像今代pixel 價可見。
via HKEPC Reader for Android
作者: akitohk 時間: 2017-7-12 09:20
今年第二部雙前喇叭
不過問題係應該係lg產? 咁隻OLED應該都係LG產?
厘個部分其實幾擔心, 一直以黎nexus用既oled都唔係靚,
lg上兩年d自家機用既P-OLED質素更加.
作者: shin8643 時間: 2017-7-12 09:42
XL2 同G6一樣樣,但起碼6k起跳,我用返G6算啦,另外細機有可能繼續HTC做,因為之前傳HTC繼續有份生產。
作者: pk1667 時間: 2017-7-12 10:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yankees 時間: 2017-7-12 10:22
出到 8" mon 未 ?
作者: rickdom 時間: 2017-7-12 10:28
如果仲係iphone價, 就唔使諗
作者: danny839 時間: 2017-7-12 10:44
回覆 4# corolla2003
仲死底版?g5 v20已經冇喇
Cpu問題又賴廠?
作者: wklie 時間: 2017-7-12 10:45
本帖最後由 wklie 於 2017-7-12 10:46 編輯
http://www.androidpolice.com/201 ... d-squeezable-frame/
LG
作者: akitohk 時間: 2017-7-12 10:47
又關高通事?
BB PRIV, 米4C, LUMIA 950用既係外星專供版808?
作者: dreamtheater 時間: 2017-7-12 10:57
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: karais 時間: 2017-7-12 11:08
個背面仲肉酸過pixel 1代
via HKEPC Reader for Android
作者: rickdom 時間: 2017-7-12 11:24
如果保持番N4,N5年代質素就正嚕 。我從N5之後就冇玩親生仔鳥
via HKEPC Reader for Nokia 3310 ...
dreamtheater 發表於 2017-7-12 10:57
仲要保持N4/N5的價錢
作者: tatgor 時間: 2017-7-12 11:32
回復 12 #akitohk
高通都關事
因為粒U的確係比較熱。
但lg都係抵插
V10死板就佢散熱搞唔掂粒 u
950部機無記錯係個內籠落左唔少功夫
玩個所謂嘅水冷散熱
先用落會有啲啲暖手。。。。
所以,點會高通唔關事呢。。。。
via HKEPC Reader for Android
作者: wklie 時間: 2017-7-12 11:41
I know that 808 is one of the causes, but why 810 phones do not exhibit similar mass board failures?
810: Left 808: Right

from https://www.androidpit.com/snapd ... eally-better-than-6
作者: manfans 時間: 2017-7-12 13:33
我夠知依家冇啦,但808 810其他廠都有用,咁都唔關事???
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: jacktsui 時間: 2017-7-12 13:43
本帖最後由 jacktsui 於 2017-7-12 13:46 編輯
如果仲係HELP THIS代工, 就唔駛諗會有長MON
圖1曲MON更加唔駛諗, ***代工機會極微...
圖2,3就有啲G6既影子
作者: zoin0000 時間: 2017-7-12 13:50
有無5.2
作者: yankees 時間: 2017-7-12 13:51
做生意有樣野叫一次不忠,百次不用. 所以點解商譽咁重要. 1次小失誤可以令到公司收皮既例子大把
3叔碌柒炸彈事件,如果唔係有政府幫手頂住你估會唔會仲係咁小事

作者: tn1 時間: 2017-7-12 13:54
I know that 808 is one of the causes, but why 810 phones do not exhibit similar mass board failure ...
wklie 發表於 2017-7-12 11:41
N6P 好似有
作者: longkee 時間: 2017-7-12 14:08
有行貨先算啦.........
又收埋係歐美賣..
作者: wklie 時間: 2017-7-12 14:22
Yes, thanks.
https://www.mobile01.com/topicdetail.php?f=565&t=5089829
www.androidpolice.com/2017/05/26 ... n-bootloop-lawsuit/
作者: tatgor 時間: 2017-7-12 16:24
I know that 808 is one of the causes, but why 810 phones do not exhibit similar mass board failure ...
wklie 發表於 2017-7-12 11:41
學曾志矮咁講句
兩邊(qualcomm同LG)都咁水
唔好爭
打和~
作者: ES12033 時間: 2017-7-12 20:56
LG都係算把啦.......
上個月壞Nexus5X,前日fd壞V10
作者: calvinleeabc 時間: 2017-9-14 19:30
10月4發佈
作者: getronics 時間: 2017-9-14 20:19
我部N5X 仲健在,只係粒電已經好快無。 用imx377 鏡頭老實講比而家好多鏡頭仲要好。
作者: asdqwezx 時間: 2017-9-15 23:50
希望有香港行貨賣
作者: Verbatim 時間: 2017-9-16 03:47
如果係LG一定唔會買!!!
作者: calvinleeabc 時間: 2017-9-28 20:55
前置雙喇叭
作者: yankees 時間: 2017-9-28 23:20
真係行 E-Sim ??? 行貨機會更微....

作者: gre 時間: 2017-9-29 10:18
咩係 E-sim?
作者: gre 時間: 2017-9-29 10:19
部Nexus5 仲ok bo
作者: gre 時間: 2017-9-29 10:20
你指 pixel XL2?
作者: gre 時間: 2017-9-29 10:21
如果保持番N4,N5年代質素就正嚕 。我從N5之後就冇玩親生仔鳥
via HKEPC Reader for Nokia 3310 ...
dreamtheater 發表於 2017-7-12 10:57
認同,依2 部 LG 都做得唔錯呀
作者: gre 時間: 2017-9-29 10:22
作者: gre 時間: 2017-9-29 10:22
個色好 7,希望唔係咁
作者: CASABLANCA 時間: 2017-9-29 10:31
其實我覺得NEXUS 5X個設計係最靚,貫徹GOOGLE的簡約風格。
雖然係膠殼,但手感一流,其實用呢個設計再將上下邊框收幼D,已經夠殺。
作者: yankees 時間: 2017-9-29 11:26
FYI
http://www.4g.co.uk/news/what-is ... g-you-need-to-know/
作者: gre 時間: 2017-9-29 12:05
下...唔會咁新潮掛
作者: jacktsui 時間: 2017-9-29 12:14
如果三千五mah電都ok喎, duel pixel鏡
唔鍾意背面但可以接受既
不過google賣既話就唔會好似lg咁快跌價
via HKEPC Reader for Android
作者: yankees 時間: 2017-9-29 12:16
唔知呢......香港好似未行 E-Sim.....真係想pixel 有行貨
作者: getronics 時間: 2017-9-29 13:19
但個價標得太高,我部N5X 落水,羅去華強睇連display 都壞唔,放棄唔整。 部舊N5 唔用係因為收唔到TDD 移動4G。Pixel 無行貨已經無買,2代睇情況,太貴都未必,而家用住副機等,暫時心水mix2行。
作者: 8783 時間: 2017-9-29 16:57
去掉下巴3神鍵


作者: Roy仔 時間: 2017-9-30 11:47
又無3.5頭。。搞咩呀!
作者: shoyuneko 時間: 2017-9-30 19:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ray3818 時間: 2017-9-30 21:26
有流傳會有PIXEL ULTRA?
作者: longkee 時間: 2017-9-30 23:03
只係好簡單咁擺上GOOGLE PLAY 賣已經夠.
唔寄望佢會有零售
作者: asdqwezx 時間: 2017-10-1 17:01
希望有香港行貨
作者: 竹皮 時間: 2017-10-1 18:34
第一水炒得起, 咁多賣點, 香港無賣, 大陸土豪又可以拎出來Show, 正呀
作者: yankees 時間: 2017-10-2 16:40
賣唔係問題.....但係邊個做維修保養, 唔通下下送返 google
作者: calvinleeabc 時間: 2017-10-3 15:34
更新高清大圖
作者: pk1667 時間: 2017-10-3 15:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: gre 時間: 2017-10-3 16:49
d色好樣衰。。。。希望唔係咁
作者: getronics 時間: 2017-10-3 17:51
Google 保先會直接換新,LG 就一埋人為理由。
作者: tungtung 時間: 2017-10-3 18:37
e-sim 先係一個問題, 香港應該未有台支援
作者: peter_chan 時間: 2017-10-3 18:50
其實香港有台支援,聰明台有得玩,不過只應用在生果平板機。
不過,個plan 貴,同埋唔係去聰明台門市攪手續。
作者: 199802 時間: 2017-10-3 19:09
Google 處理Nexus 5X /6P 死版事宜,後期可以全數refund ,比LG更負責任。不過都要直接從Google 購入,先有這個待遇
作者: akitohk 時間: 2017-10-3 19:42
厘個衫仔都有
btw, 想請問e-sim 同apple sim係exact同一樣野?
作者: peter_chan 時間: 2017-10-3 20:04
內崁式就係 e-sim。
作者: akitohk 時間: 2017-10-3 20:08
哈哈, 我以為apple sim 係apple攪既自家制式的embedded-sim
作者: bigbigchannel 時間: 2017-10-4 01:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Verbatim 時間: 2017-10-4 01:28
所以LG永不錄用!!!!
作者: gre 時間: 2017-10-4 12:12
CHINA no google please
作者: gre 時間: 2017-10-4 12:12
12 hours leave to launch pixel 2222222222222
作者: jacktsui 時間: 2017-10-4 13:26
細版冇特長mon,
Google上年出pixel宣傳果陣先串完生果冇 3.5mm jack , 今年廣告係咪要串返自己
via HKEPC Reader for Android
作者: bigbigchannel 時間: 2017-10-4 17:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 451KL 時間: 2017-10-4 23:58
今晚發佈… http://g.co/madebygoogle2017
via HKEPC Reader for MIX 2
作者: bigbigchannel 時間: 2017-10-5 00:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigbigchannel 時間: 2017-10-5 01:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: moarfish 時間: 2017-10-5 01:29
Ok Google, no Pixel 2 for Hong Kong
作者: bigbigchannel 時間: 2017-10-5 01:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bobopig 時間: 2017-10-5 01:53
但係有星加玻喎
via HKEPC Reader for Android
作者: 砌得就砌 時間: 2017-10-5 02:10
香港人淨係識 iPhone .... 唉, 又要買水貨機 ..... :(
作者: bigbigchannel 時間: 2017-10-5 02:19
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bigbigchannel 時間: 2017-10-5 03:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hk.guy2 時間: 2017-10-5 03:24
好貴.. 重要係水機.
買唔落手...
作者: hahahalpc 時間: 2017-10-5 06:47
Pixel 2細機好樣衰吓
個額頭好高
https://www.youtube.com/watch?v=-zUt97gZ7zY
作者: wkc02 時間: 2017-10-5 07:03
No la Google Pixel 2 XL (No Dual cameras)
Google Pixel 2
5" 1920x1080 OLED display
128GB HK$5,842
https://www.youtube.com/watch?time_continue=69&v=zpLVsR8cSFo
https://store.google.com/us/product/pixel_2
iPhone 8
4.7" 1334 x 750 IPS display
64GB HK$5,988
256GB HK$7,288
https://www.apple.com/hk/iphone-8/
作者: leave 時間: 2017-10-5 09:01
以為Google已經放棄左OIS,主打EIS,估唔到今次會加翻,兩者結合效果好似比淨用EIS更自然:https://youtu.be/7TSA1K4gKMo
作者: moarfish 時間: 2017-10-5 09:06
Pixel 2 用咩野Camera Sensor? 姐係咁,如果又有人port佢個cam HDR+..... 咁咪

作者: gre 時間: 2017-10-5 10:01
個色同design都好7

作者: gre 時間: 2017-10-5 10:01
香港無行貨,拜拜
作者: bigbigchannel 時間: 2017-10-5 10:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: AndyTang 時間: 2017-10-5 10:25
回覆 84# gre
行貨唔會有啦,我而家反而諗住去問問聰明台十唔十扑 esim , 得就去馬
作者: chlronald 時間: 2017-10-5 10:29
2xl 128gb 要成949Usd....好難落手....
作者: andy12001 時間: 2017-10-5 10:29
香港不支援esim
作者: MokonaModoki 時間: 2017-10-5 10:43
https://store.google.com/us/product/pixel_2_specs
連接埠
USB-C™
3.1 (第 1 代)
一個 Nano SIM 連接埠
USB Type-C 和 USB-C 是 USB Implementers Forum 的商標。
作者: AndyTang 時間: 2017-10-5 10:50
回覆 89# MokonaModoki
師兄,我見到呀,但上面又寫住 esim , 唔知係咪 nano sim + esim 呢
作者: firefire 時間: 2017-10-5 11:17
回覆 90# AndyTang
http://www.androidpolice.com/201 ... pport-esim-nanosim/
作者: gre 時間: 2017-10-5 11:18
shall be nano la,新加坡有賣
作者: gre 時間: 2017-10-5 11:19
有冇人想買 pixel 1呀??
用咩集運最平?
作者: 451KL 時間: 2017-10-5 12:16
The eSIM technology is exciting until you realize it’s really only pertinent for Project Fi subscribers — they’ll be able to switch wireless services without swapping SIM cards.
https://venturebeat.com/2017/10/04/pixel-2-and-pixel-2-xl-specs-what-google-changed/
via HKEPC Reader for MIX 2
作者: bethedealer 時間: 2017-10-5 12:19
用咗buy和ship, 第一次用有$20優惠,實付$28
via HKEPC Reader for Android
作者: gre 時間: 2017-10-5 12:35
你係US google買?
運黎香港$28??
作者: moarfish 時間: 2017-10-5 13:40
Pixel 2我覺得好大機會用果粒camera sensor係IMX362,佢講過pixel size 係1.4um而且有dual pixel focus, 又找HTC代工。所以我估同U11果個係同一sensor
作者: jacktsui 時間: 2017-10-5 14:16
其實2夠晒用但電差左啲...
2XL 電夠大但貴成200USD
作者: bethedealer 時間: 2017-10-5 14:20
回復 96 #gre
衣悲買。Google us 正價點買
總運費28
via HKEPC Reader for Android
作者: dom 時間: 2017-10-5 14:45
又係唔賣香港

